Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Katsoin sen Dirty Old Town-jutun, ja oli tosi rento ja rempseÀ meininki. Irlannissa voi kuulemma kuka vaan mennÀ mukaan soittamaan pubeihin omilla peleillÀÀn. EikÀ vÀliÀ, vaikkei mene ihan nuotilleen, kun kaikki soitanta on korvakuulolta. Olispa tÀÀllÀkin tuollainen meno, eikÀ yksinÀistÀ naisihmistÀ katsottaisi kieroon, jos pubiin erehtyisi.
IsÀnmaan pÀivÀ, muistakaahan kÀyttÀytyÀ lapsukaiset
Vierailija kirjoitti:
Kuka tÀÀ vakioalapeukuttaja on? Mulla on sille asiaa.
MinÀ olen! Alapeukutan kaikkea ohista.
MikÀ hukattu tilaisuus eilinen oli. Luulin ensin ettÀ tartuit siihen, mutta sitten pÀÀtitkin jÀttÀÀ mahdollisuuden jÀÀdÀ kanssani kahdestaan kÀyttÀmÀttÀ. Olisin voinut istua sun vieressÀs vaikka aamuun asti mies <3
Mulla on edelleen ikÀvÀ sua, vaikkei enÀÀ juurikaan nÀhdÀ. Laskin juuri ettÀ 13 vuotta kestÀnyt tÀmÀ ihastus, enÀÀ se on vain himmeÀnÀ taustalla. Alussa se oli kipeÀÀ ja raastavaa. Annoit mulle vÀhÀn itsestÀsi ja palasit vanhaan. EnÀÀ en odota, kaipaan vain etÀisesti ja salaa. Kaikkea hyvÀÀ! T:Lady in red
Vierailija kirjoitti:
PÀivÀn ajatus.
Vastakohdat tÀydentÀvÀt toisiaan mutta samalla tÀmÀ voi olla erottava tekijÀ sillÀ samankaltaisuus taas vetÀÀ herkemmin puoleensa.
TÀstÀ juontuikin ajatus vastakohdan muuttumisesta vihamieheksi joka rakastaa vastakohtaansa.
TÀstÀ taas juontui ajatus siitÀ ettÀ on kahdenlaista rakkautta, pyyteetöntÀ rakkautta toista ihmistÀ kohtaan ja on narsistista vaativaa rakkautta.
Kuule, jokainen kaipaa rakkautta ja jos sitÀ ei saa, voi olla sen tarpeessa. Tarpeellisuus ei ole mitÀÀn narsismia vaan on ihan vain inhimillisyyttÀ. Jos on jano, on tarve juoda, jos nÀlkÀ, haluaa ruokaa ja jos kaipaa hellyyttÀ, toivoo saavansa sitÀ. Senkin saa ilmaista ilman, ettÀ haukutaan narsistiksi. Jos sinÀ et tarvitse jotakin, se ei tarkoita, ettei joku toinen tarvitsisi.
HyvÀÀ itsenĂ€isyyspĂ€ivÀÀ Kapinatar ja kaikki muutkin suomalaiset đđđđđđđđŠ toivottaa jalkakaartilainen <3
HyvÀÀ itsenĂ€isyyspĂ€ivÀÀ.đ
Kalle
Siis tÀh? Suomen lippu -emojikin on sensuroitu. Ihme palsta....
7 vuosi, mitÀ lie ens vuonna tapahtuu..
Vierailija kirjoitti:
MikÀ hukattu tilaisuus eilinen oli. Luulin ensin ettÀ tartuit siihen, mutta sitten pÀÀtitkin jÀttÀÀ mahdollisuuden jÀÀdÀ kanssani kahdestaan kÀyttÀmÀttÀ. Olisin voinut istua sun vieressÀs vaikka aamuun asti mies <3
:D
LörtsyjĂ€, röpörieskaa ja pottulepuskaa tarjolla tĂ€nÀÀn. Mielikuvituksellista. Mieleni kuvittaa nĂ€mĂ€ đ€Ș
Taidan syödÀ lasagnea.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ itsenĂ€isyyspĂ€ivÀÀ Kapinatar ja kaikki muutkin suomalaiset đđđđđđđđŠ toivottaa jalkakaartilainen <3
Kiitos samoin!
Taidan itse olla kĂ€sikaartilainen đđ»
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PÀivÀn ajatus.
Vastakohdat tÀydentÀvÀt toisiaan mutta samalla tÀmÀ voi olla erottava tekijÀ sillÀ samankaltaisuus taas vetÀÀ herkemmin puoleensa.
TÀstÀ juontuikin ajatus vastakohdan muuttumisesta vihamieheksi joka rakastaa vastakohtaansa.
TÀstÀ taas juontui ajatus siitÀ ettÀ on kahdenlaista rakkautta, pyyteetöntÀ rakkautta toista ihmistÀ kohtaan ja on narsistista vaativaa rakkautta.
Kuule, jokainen kaipaa rakkautta ja jos sitÀ ei saa, voi olla sen tarpeessa. Tarpeellisuus ei ole mitÀÀn narsismia vaan on ihan vain inhimillisyyttÀ. Jos on jano, on tarve juoda, jos nÀlkÀ, haluaa ruokaa ja jos kaipaa hellyyttÀ, toivoo saavansa sitÀ. Senkin saa ilmaista ilman, ettÀ haukutaan narsistiksi. Jos sinÀ et tarvitse jotakin, se ei tarkoita, ettei joku toinen tarvitsisi.
Kuule, opettele ymmÀrtÀmÀÀn lukemaasi. Puhut eri asiasta.
Vierailija kirjoitti:
7 vuosi, mitÀ lie ens vuonna tapahtuu..
đ«đđ€
Vierailija kirjoitti:
Mietin nyt sitÀkin, ettÀ entÀ jos sinusta on kiva vain ajatella haluat nÀhdÀ, mutta ihan viime hetkellÀ aina pÀÀdyt siihen ettÀ et haluakaan oikeasti nÀhdÀ. EttÀ tÀÀ kaikki on sulle vÀhÀn niin kuin leikkiÀ.
Tuo on julmaa. Ja mulle on tehty nÀin.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vuotta mennyt ja taas tÀllÀ viikolla niin voimakkaasti mielessÀ. Poissa silmistÀ, poissa mielestÀ-sanonta ei kyllÀ pidÀ paikkaansa.
Yli tuplasti tuo, ja tÀsmÀlleen sama juttu.
EikÀ hÀn ollut edes kohtelias mua kohtaan enÀÀ.
Rakkauden kaipuu satuttaa kun tapaa narsistin.
Sori ja kiitos sun Aamu tölkkijĂ€mĂ€stĂ€ Ihan hyvÀÀ energiajuoma đ
Pusuja sulle đđđ
Sit ei tartte tehdÀ niin paljoa duunia kun ei kiinnosta disainjutut, eikÀ statussymbolit, eikÀ muuten vaan tuhlaaminen kaikkeen mahdolliseen. Valintoja valintoja
đ„°đ