Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Jollekin hÀn on kaunis. TÀmÀn kÀsitÀmme. HÀn edustaa Susanna PenttilÀ-estetiikkaa hiusten ja meikin osalta. Ei toimi minulle.
MÀ en pidÀ noin suuria tatskoja esteettisenÀ, vaan luotaantyöntÀvÀnÀ, vaikka ihon tatuointitaide sinÀllÀÀn olisi teknisesti miten taidokkaasti tehtyÀ/toteutettua hyvÀnsÀ.
Asia lienee loppuunkÀsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Olit niin tiukasti vartioitu ettÀ ei ollut edes tilaa lÀhestyÀ. Tosin nÀköjÀÀnhÀn sulla kavaljeeri jo olikin, ettÀ turhia toiveita nÀköjÀÀn elÀttelin.
Tuskin mulle, mutta aina saa tulla juttelemaan. En arvota ihmisiÀ.
Vain kuviin liittyvÀt kommentit.
Ei mitÀÀn muuta.
Rakas IsÀnmaamme juhlii.
Arvostamme.
Kuudes joulukuuta
kuivaako jo suuta?
HyvÀÀ itsenÀisyyttÀ
ja itsepÀisyyttÀ
HyvÀÀ huomenta ja itsenÀisyyspÀivÀÀ mun muijalle. <3 Kohta jÀÀ itsenÀisyyspÀivÀ ja itsenÀistynyt maa taaksepÀin. T. Muijan muija
Vierailija kirjoitti:
Olit niin tiukasti vartioitu ettÀ ei ollut edes tilaa lÀhestyÀ. Tosin nÀköjÀÀnhÀn sulla kavaljeeri jo olikin, ettÀ turhia toiveita nÀköjÀÀn elÀttelin.
Paino sanalla oli. Ei ole enÀÀ.
HyvÀÀ itsenĂ€isyyspĂ€ivÀÀ hĂ€nelle! Oi maamme Suomi.. đ€©
HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ onneksi olkoon. Kaipaan ihan vÀhÀn miltÀ sun halaus tuntui. Voi hyvin missÀ oletkin.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀhÀn noissa mennÀÀn aina puoliksi randomilla tyylillÀ, niin jÀÀ vÀkisinkin luovinta lievemmÀlle asteelle. EikÀkö siis, oliko tavallaan liiankin selvÀ seikka sanoitettavaksi vaiko jokin epÀrealistisempi hÀröily? :P
Mikko ollut sen verran Mallikas, ettĂ€ vapautettu estosta. Saa nĂ€hdĂ€ kuuluuko tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in sen kummempia.đ„ł
Vierailija kirjoitti:
Huutoitkuviestit trollausta.
Minulta vain kuviin liittyvÀt.
Lopeta nyt dissaamasta autoja kaipausviestejÀ. Olet uskomattoman itsekeskeinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan syksyn 21, kun luulin sinun lopettaneen tÀmÀn. Paruin huutoitkua yksinÀisyydessÀ. Nyt on huomattavasti rauhallisempi mieli, vaikka kipu on sama. Nyt on perspektiiviÀ, yhteistÀ matkaa ja vuosien varrella tankattua rakkautta. Se auttaa. En tiedÀ, mitÀ itse ajattelet.
Mulla on kans ollut noita huutoitkua yksinÀisyydessÀ hetkiÀ sen verran joskus muinoin ettÀ kivun kanssa osaa elÀÀ rauhassa. En usko ettÀ kipu monesti nÀkyy enÀÀ edes ulospÀin. Syyllisyys on ikÀvÀmpi tunne ja se on kalvanut kun en osannut kÀsitellÀ sitÀ pakenemisen tarvetta.. Kaipa se kuuluu tÀhÀn. Mutta kun sitÀ en ikinÀ muissa yhteyksissÀ ole niin ylitsevuotavana kokenut niin saa oman olon tuntumaan pieneltÀ kun ei osaa hallita sitÀ. Oon ruoskinut itseÀni siitÀ ja ajattelin ettÀ vaikka elÀmÀ romahtaisi tÀysin tai tapahtuisi mitÀ niin suhun en ikinÀ voi ottaa yhteyttÀ. Koska tuntuu edelleen pahalta
Viestini oli nm. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on mahtava fiilis mutta miksi pitÀÀ maksaa tÀmÀ krapula aina, kun tajuaa ettÀ ei merkkaa toiselle yhtÀÀn mitÀÀn eikÀ tÀmÀn kanssa ole tulossa mitÀÀn. Musertavaa. Miksi.
MistÀ tiedÀt, ettet merkitse?
Pakko lopulta pÀÀtellÀ niin, kun merkkejÀ muusta ei ole.
Miten ajattelet, ettÀ sellaisia voi antaa kÀdet sidottuina, huulet teipattuina? Ei ole tapana potkia rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ jaloille tapahtui?
Hyvin kaikki
Vierailija kirjoitti:
Cat Island đ€
Oispa tÀÀllÀkin saaria kissojen ystÀville. Nyt seudulla kiertelee joskus vain joku kolli mouruamassa.