Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tÀÀ vakioalapeukuttaja on? Mulla on sille asiaa.
MinÀ olen! Alapeukutan kaikkea ohista.
MinÀ olen! Alapeukutan kaikkea typerÀÀ kaipausta.
Ensi vuonna on uudet kujeet. Kaivattu valitettavasti ehti jo kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Sit ei tartte tehdÀ niin paljoa duunia kun ei kiinnosta disainjutut, eikÀ statussymbolit, eikÀ muuten vaan tuhlaaminen kaikkeen mahdolliseen. Valintoja valintoja
Niin, sikÀli kun kiinnostukset ovat valintoja. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et silleen ei herÀtÀ mitÀÀn sympatiaa liika kiltteys ja/tai vÀÀrille ihmisille kiltteily.
Aikuisella ihmisellÀ pitÀÀ olla rajat kunnossa.
VÀÀrille ihmisille? Oletko mustis?
HÀh? Ei mulla ole mitÀÀn tuollaista tilannetta, vaan yleisellÀ tasolla kommentoin asiaa. Esim. kavereissa saattanut olla tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit ei tartte tehdÀ niin paljoa duunia kun ei kiinnosta disainjutut, eikÀ statussymbolit, eikÀ muuten vaan tuhlaaminen kaikkeen mahdolliseen. Valintoja valintoja
Niin, sikÀli kun kiinnostukset ovat valintoja. :P
Onhan ne, kouluttaa itseÀÀn henkisesti niin se voi auttaa jos on oikein materialistinen. TÀÀ on vaan tÀÀ ihmistyyppi, joka haluaa jatkuvasti kÀyttÀÀ paljon rahaa, sillon luonnollisesti joutuu tekemÀÀn aika paljon töitÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Huutoitkuviestit trollausta.
Minulta vain kuviin liittyvÀt.
Huutoitkuviesti oli minulta P-kirjaimella alkavaan kaupunkiin M-kirjaimella alkavalle miehelle
HyvÀÀ syntymÀpÀivÀÀ, oi kallis!
Kiitos đ
Demonit ovat saapuneet Muumilaaksoon.
Aikuin PeterPan
Mut. Miten đŽ
Sormet haromassa hiuksiasi, piirtÀmÀssÀ huultesi viivaa, hipaisemassa hellÀsti poskeasi
Silmien hiljainen vuoropuhelu
Kaipauksen tÀyttymys, olisi
HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ
t
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ syntymÀpÀivÀÀ, oi kallis!
Suomenmaa đ
Kiva, kun kaipausviestini poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Merkki siitÀ, ettÀ on aika siirtyÀ haaveilusta toteutukseen. Parisuhdetta ei voi poistattaa kukaan.
Jos riittÀÀ rakkauden tunne, jota helliÀ mielessÀÀn, onko se addiktiota nimenomaan siihen tunteen aiheuttamaan mielihyvÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tÀÀ vakioalapeukuttaja on? Mulla on sille asiaa.
MinÀ olen! Alapeukutan kaikkea ohista.
Ei ole ohista. Et vain tiedÀ toisten kaipauskuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkki siitÀ, ettÀ on aika siirtyÀ haaveilusta toteutukseen. Parisuhdetta ei voi poistattaa kukaan.
No, muutama hetki sitten just yksi poistatti sellaisen, joka oli voimassa kolmena vuosikymmenenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen Dirty Old Town-jutun, ja oli tosi rento ja rempseÀ meininki. Irlannissa voi kuulemma kuka vaan mennÀ mukaan soittamaan pubeihin omilla peleillÀÀn. EikÀ vÀliÀ, vaikkei mene ihan nuotilleen, kun kaikki soitanta on korvakuulolta. Olispa tÀÀllÀkin tuollainen meno, eikÀ yksinÀistÀ naisihmistÀ katsottaisi kieroon, jos pubiin erehtyisi.
Teettekö muut naiset ikinÀ miehille aviomiesmatsku-testiÀ, ettÀ tarjoatte hÀnelle esim. kahvia jossa on suolaa ja katsotte kuinka herkkÀ on valittamaan?
Itse tein vahingossa tarjoamalla miehelle ruokaa, josta puuttui suolaa ja hÀn lÀpÀisi kirkkaasti. Valitettavasti hÀnelle sopivat kuviot eivÀt selvÀstikÀÀn olleet luonani.
JÀi kuitenkin hyvÀ muisto. LÀhetÀn hyvÀstit hÀnelle tÀtÀ kautta, ja kiitos kohteliaisuudesta suolan suhteen =D
Ah, eli jos mukisematta syö esim. sysipaskaa, mautonta ruokaa, on aviomiesmatskua, lol. "k-k-kyllÀ kulta, tÀmÀ on parasta mitÀ olen koskaan syönyt!", ettÀ ovimatto hakusessa.
En tiedÀ. krapula kestÀÀ keski-ikÀisenÀ luvattoman pitkÀÀn. ElÀmÀnhaluhan tÀssÀ on mennyt ilman vastakaikua.