Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
21201/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tÀÀ vakioalapeukuttaja on? Mulla on sille asiaa.

MinÀ olen! Alapeukutan kaikkea ohista.

Ei ole ohista. Et vain tiedÀ toisten kaipauskuvioita.

Ja tÀnne ei tarvitse horista koko elÀmÀnkertaa vaan lÀhettÀÀ terveisiÀ kaivatulle. Ei todellakaan selostaa omia kuvioitaan johan sen luulisi terve jÀrkiki sanovan selostaa nyt kuvioitaan anonyymeille keskellÀ internettiÀ voi hÀrregyyyd!!!

Vierailija
21202/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Dima đŸ€©đŸ”„ On se niin number one đŸ˜đŸ˜˜đŸ”„đŸ’Ș terveiset hĂ€lle, rakastan sua 😜😘 TĂ€stĂ€ ei pĂ€ivĂ€ voi parantua.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21203/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Monille nÀistÀ kaipaajista on vain yksi oikea kaipausviestimalli, jotain luokkaa:

Terveiset hissikollegalle kerroksesta 4. 💖 Katselin silmiisi 3 sekuntia pidempÀÀn komistus. Toivoo J. (Nm)

MikÀÀn luova abstrakti metaforallinen, ehkÀ huumorilla, ehkÀ jopa pienellÀ kiusoittelulla höystetty kaipausviesti ei tule kuuloonkaan. Hartaat pidemmÀt pohdinnat ja vuodatukset eivÀt myöskÀÀn sovi. Oikeastaan tÀstÀ voisi tehdÀ pidemmÀnkin listan mikÀ ei sovi.

Oikein asiaan orientoitunut palstakriitikko ja -poliisi pÀÀtyy uransa lopuksi ehdottomaan johtopÀÀtökseen: "Vain oma kaipausviestini sopii ketjuun ja on oikein."

Vierailija
21204/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, eli jos mukisematta syö esim. sysipaskaa, mautonta ruokaa, on aviomiesmatskua, lol. "k-k-kyllĂ€ kulta, tĂ€mĂ€ on parasta mitĂ€ olen koskaan syönyt!", ettĂ€ ovimatto hakusessa. 

Se oli vitsi, vaikka on siinÀ puolitotuuskin. Ilmeisesti sitÀ kÀyttÀÀ lÀhinnÀ Àidit ja isÀt, jotka pyrkii varmistamaan ettei niiden tytÀr joudu passaamaan epÀkiitollista valittajaa loppuelÀmÀÀnsÀ.

Tottakai jos olisin huomannut ajoissa olisin antanut hÀnelle suolan ja pahoitellut. Ei millÀÀn tavalla ollut ovimatto enkÀ ovimattoa halua edes, kohtelias vaan. Kaikesta mahdollisesta valittajista myös kokemusta niin arvostin sitÀ rauhallista kohteliaisuutta, ei muuta.

Vierailija
21205/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen yksinÀinen ja en voi sille mitÀÀn. Ihmiset joita yritÀn lÀhestyÀ eivÀt halua lÀhestymistÀni.

Ja ei mua lÀhesty kukaan.

DeittiÀpeissÀ satunnaisesti, 4/5 ovat kaukoidÀstÀ.

Vierailija
21206/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, eli jos mukisematta syö esim. sysipaskaa, mautonta ruokaa, on aviomiesmatskua, lol. "k-k-kyllĂ€ kulta, tĂ€mĂ€ on parasta mitĂ€ olen koskaan syönyt!", ettĂ€ ovimatto hakusessa. 

Se oli vitsi, vaikka on siinÀ puolitotuuskin. Ilmeisesti sitÀ kÀyttÀÀ lÀhinnÀ Àidit ja isÀt, jotka pyrkii varmistamaan ettei niiden tytÀr joudu passaamaan epÀkiitollista valittajaa loppuelÀmÀÀnsÀ.

Tottakai jos olisin huomannut ajoissa olisin antanut hÀnelle suolan ja pahoitellut. Ei millÀÀn tavalla ollut ovimatto enkÀ ovimattoa halua edes, kohtelias vaan. Kaikesta mahdollisesta valittajista myös kokemusta niin arvostin sitÀ rauhallista kohteliaisuutta, ei muuta.

Nauroiko kukaan? Mieti sitÀ.

Vierailija
21207/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teettekö muut naiset ikinÀ miehille aviomiesmatsku-testiÀ, ettÀ tarjoatte hÀnelle esim. kahvia jossa on suolaa ja katsotte kuinka herkkÀ on valittamaan?

Itse tein vahingossa tarjoamalla miehelle ruokaa, josta puuttui suolaa ja hÀn lÀpÀisi kirkkaasti. Valitettavasti hÀnelle sopivat kuviot eivÀt selvÀstikÀÀn olleet luonani.

JÀi kuitenkin hyvÀ muisto. LÀhetÀn hyvÀstit hÀnelle tÀtÀ kautta, ja kiitos kohteliaisuudesta suolan suhteen =D

Suolaa on helpompi lisÀtÀ kuin ottaa pois. :P

Vierailija
21208/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teettekö muut naiset ikinÀ miehille aviomiesmatsku-testiÀ, ettÀ tarjoatte hÀnelle esim. kahvia jossa on suolaa ja katsotte kuinka herkkÀ on valittamaan?

Itse tein vahingossa tarjoamalla miehelle ruokaa, josta puuttui suolaa ja hÀn lÀpÀisi kirkkaasti. Valitettavasti hÀnelle sopivat kuviot eivÀt selvÀstikÀÀn olleet luonani.

JÀi kuitenkin hyvÀ muisto. LÀhetÀn hyvÀstit hÀnelle tÀtÀ kautta, ja kiitos kohteliaisuudesta suolan suhteen =D

Ainut testi, jolla tosi mies testataan on kielipelit. Jossei tunnu taidot riittÀvÀn ja olevan kehityskelpoisia, niin monoa persauksille ja uutta hakuun.

Vierailija
21209/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntuis jotenkin oudolta testailla kumppaniehdokasta, sillonhan tavallaan jo epÀilee jotain ongelmaa, tietty on luonnollista tarkkailla kÀytöstÀ eri tilanteissa

Vierailija
21210/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain ÀidiltÀ kieleni

Sain isÀltÀ maan

JohtotÀhdeksi mieleni

Kaipuun sitÀ painamaan

Mokoman SydĂ€njuuret-biisin sanojen myötĂ€ hyvÀÀ itsenĂ€isyyspĂ€ivÀÀ kaivatulleni 🧡, Suomelle  ja teille muillekin.

Vierailija
21211/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hiljainen ja unettava pĂ€ivĂ€. Kuuntelin pitkĂ€stĂ€ aikaa Depeche Moden Enjoy the Silence-kappaleen, mikĂ€ on edelleen vaikuttava vuosienkin jĂ€lkeen.  -Words are very unnecessary, jos kaivattu olisi tĂ€ssĂ€ vieressĂ€. 

Vierailija
21212/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain Ă€idiltĂ€ni Ă€lyn ja hoivan, isĂ€ltĂ€ traumoja ja hermoston huonosti voivan, johtotĂ€hdeksi oikeudentajun, tunteenpalon hyvin rajun 

Vierailija
21213/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tÀÀ vakioalapeukuttaja on? Mulla on sille asiaa.

MinÀ olen! Alapeukutan kaikkea ohista.

Ei ole ohista. Et vain tiedÀ toisten kaipauskuvioita.

Ja tÀnne ei tarvitse horista koko elÀmÀnkertaa vaan lÀhettÀÀ terveisiÀ kaivatulle. Ei todellakaan selostaa omia kuvioitaan johan sen luulisi terve jÀrkiki sanovan selostaa nyt kuvioitaan anonyymeille keskellÀ internettiÀ voi hÀrregyyyd!!!

En sanonut mitÀÀn "elÀmÀnkerrasta".

Vierailija
21214/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: MitÀ ostaisit/antaisit kaivatullesi joululahjaksi?

Rakastan nĂ€itĂ€ kaipuupalstan gallupeja! 💕

Vierailija
21215/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀ testi on myös laittaa mies ajamaan ruuhka-aikaan autolla jonnekin. NÀkee onko kyseessÀ kuumakalle jos miehellÀ menee ajaessa hermo.

Vierailija
21216/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua sydÀmessÀni ja kehossani. En tiedÀ onko se oikein, kun en koskaan saanut todellista vahvistusta. Ajatus sinusta ei poistu. Naiselta naiselle.

Vierailija
21217/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta joulua olen odottanut sinua ajatellen. TÀnÀ vuonna ei enÀÀ haaveilla yhteisestÀ joulusta. HyvÀÀ yötÀ.

Löysit toisen?

HöpöÀ. HÀn pÀÀtti toisin.

Ja mĂ€ olen odottanut kauan yhteydenottoa tai kunnon vihjettĂ€. Nytkin vain haluaisin nĂ€hdĂ€ hĂ€net. Kun mitÀÀn ei kuulu, niin ajattelen sitten muiden toiveita ohi omieni ja koitan pitÀÀ jotain yhteyttĂ€ itseeni yllĂ€ ja odotan kevĂ€ttĂ€, jolloin voin valita vapaammin. 

Vierailija
21218/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen ja unettava pĂ€ivĂ€. Kuuntelin pitkĂ€stĂ€ aikaa Depeche Moden Enjoy the Silence-kappaleen, mikĂ€ on edelleen vaikuttava vuosienkin jĂ€lkeen.  -Words are very unnecessary, jos kaivattu olisi tĂ€ssĂ€ vieressĂ€. 

Sanoilla on merkitystÀ. Miten kohtelet ihmistÀ on suurempi merkitys.

Vierailija
21219/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuis jotenkin oudolta testailla kumppaniehdokasta, sillonhan tavallaan jo epÀilee jotain ongelmaa, tietty on luonnollista tarkkailla kÀytöstÀ eri tilanteissa

Niin siis se oli oma mokani, joka sitten muuntui pÀÀssÀni jÀlkikÀteen tuollaiseksi positiivisia piirteitÀ ilmentÀneeksi testiksi.

Aion ehkÀ kÀyttÀÀ sitÀ tulevaisuudessa silti kun sen hokasin, koska on aika stressaavaa leipoa pipareita miehelle ja ne on vÀÀrÀn muotoisia tai viedÀ kahvia ja saa vaan haukut ettÀ liian vÀhÀn sokeria jne. JokapÀivÀisenÀ vuosikausia ei oo kovin kivaa. Etenkin kun nÀhtÀvÀsti vÀlillÀ saatan sen suolan oikeastikin unohtaa =D

Vierailija
21220/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Testaan miehet ajotestillĂ€, kuten joku edellĂ€ mainitsi. Jos mies ei uskalla ajaa suuressa kaupungissa ja ole liikkeissÀÀn sujuva, nokkela sekĂ€ nopea tilanteissa hĂ€n saa mennĂ€ eikĂ€ ole mun tyyppiĂ€. Myös ulkomailla, missĂ€ tahansa, miehen on kyettĂ€vĂ€ ajamaan. Ei mitÀÀn mammanpoikia, kiitti. 

Ketju on lukittu.