Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manifestointi

Vierailija
19.08.2024 |

Kiinnostaako ketään täällä manifestointi? Uskotteko siihen? Siitä tuskin mitään haittaakaan on että listaa ja visualisoi unelmansa ja uskoo niihin. Ja etsii positiivisia asioita mistä on kiitollinen. 

Itse uskon että on olemassa muutakin kuin tämä mitä näemme. Onko ne sitten enkeleitä, värähtelyä, vetovoimaa tai mitä ikinä. Tarvitseeko edes tietää. Kuitenkin omassa elämässä on ollut useampia jaksoja, milloin kaikki menee hyvin ja taas sellaisia milloin tulee vastoinkäymisiä toistensa perään. Uskon että ihmisen omalla energialla ja ajattelulla voi olla jotain tekemistä tämän kanssa miksi hyvät tai huonot asiat kasautuu. 

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että melkein kaikki toiveet ovat toteutuneet, osa tosin pitkällä viivellä, eikä välttämättä tavalla, jolla toivoin sen toteutuvan. Olkaa siis varovaisia sen kanssa mitä toivotte!

Vierailija
2/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kertaa elämässäni toteutunut toive ns huono toive, josta en ole kovin ylpeä. Nämä siis on olleet todella isoja, yllättäviä ja monen ihmisen elämään vaikuttavia asioita. Niistä on lopulta seurannut hyvää, mutta pitkän ja kipeän prosessin kautta. Jotenkin olin ollut tyytymätön näihin kahteen asiaan jo pitkään ja ajatellut niitä paljon, ja sitten kun lopulta pyysin niitä ns ääneen, ei mennyt kuin viikoista kuukausiin kun alkoi oikein muutoksen myrskytuulet. Se oli järkyttävää aikaa. Toinen tapahtui kun olin lapsi ja toinen viime vuonna. Tosiaan kannattaa olla varovainen mitä toivoo. Nämä oli niin odottamattomia asioita ettei kukaan olisi etukäteen uskonut että ne tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi syy, miksi ylipäätään haluat mitään: uskot olevasi/ tuntevasi itsesi onnellisemmaksi, kun saat haluamasi. Ehdottoman onnen saavutat, kun minkään ei tarvitse muuttua, vaan kaikesta huolimatta kykenet valitsemaan ajatuksesi siten, että olet hyvällä päällä. 

Jostain luin eräästä gurusta, että lehtikään ei liikkunut, kun hän kulki metsän läpi. Ymmärrän tämän niin, että guru ei vaatinut, että mikään olisi toisin (lehtikään ei liikkunut), vaan kaikki saa olla niinkuin on. 

Vierailija
4/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina hurahtaa johonkin? Tänään se on manifestointi, huomenna se on joku muu yhtä älytön asia. Ei ihme että ihmisillä on ankeaa, kun tavoitellaan kuuta taivaalta mitä kummallisimmin tavoin.

Vierailija
5/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on jo kahteen kertaan varoitettu omista toiveista. En ymmärrä sitä. Pitää kuulostella sitä, miltä se toive tuntuu. Jos tuntuu hyvältä, anna palaa! Muista, että kosto tuntuu paremmalta kuin viha, mutta kostoon ei kannata jäädä lillumaan, vaan yritä kivuta positiiviselle puolelle tunteiden asteikolla.

Vierailija
6/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestointi on haaveilua ja unelmointia eli täysin normaalia ihmiselle ollutkin aina.

Käytännössä tähän eivät edes enkelit liity tai mikään energia sillä emme voi manifestoimalla ohjailla tapahtumia.

Nämä ovat näitä uusia yrityksiä myydä kursseja sekä koulutuksia.

Asiat täytyy myös ymmärtää täysin oikein, en oikein ole varma miten olet mieltänyt ja sisäistänyt nämä asiat?

Vierailija
7/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että melkein kaikki toiveet ovat toteutuneet, osa tosin pitkällä viivellä, eikä välttämättä tavalla, jolla toivoin sen toteutuvan. Olkaa siis varovaisia sen kanssa mitä toivotte!

Hyvää kannattaa toivoa niin itselle kuin muillekin eikä hyvän toivomisessa ole mitään pahaa koskaan. Täytyy vain muistaa että ei kannata jättää sitä elämää elämättä tai vain jäädä odottamaan jotakin saapuvaksi vaan ottakaa vastaan ne hyvät edistävät ajatukset ja toteuttakaa niitä. Hyvillä ajatuksilla en tarkoita itserakkaita toimia tai kenenkään ihmisen hyväksikäyttämistä, sanon tämän vain siksi koska joidenkin mielestä tälläiset ovat hyviä ajatuksia. Ei tehdä myöskään rikollisia toimia! Jos saat epäedullisia ajatuksia niin mieti miksi, älä mielellään lähde sellaisiin. Jos tuntee elämässä kohdanneensa vastoinkäymisiä ja tuntee jääneensä paitsi jostakin niin helposti tulee halu kostaa. Ole siis järkevä ja pääset onnellisemmin kuitenkin eteenpäin.

Vierailija
8/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina hurahtaa johonkin? Tänään se on manifestointi, huomenna se on joku muu yhtä älytön asia. Ei ihme että ihmisillä on ankeaa, kun tavoitellaan kuuta taivaalta mitä kummallisimmin tavoin.

Positiivinen hurahtaminen eli innostuminen on ihan ok. Järki päässä vain.

Vierailija
9/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet hurahti muutama vuosisata sitten Suomessa kristinuskoon. Kerro nyt sinä näköjään kaikkitietävänä, mihin kukakin saa hurahtaa. 

Et mitenkään voi tietää, mitä esim. kristinusko kellekin antaa. Itselleni tietty New Age -suuntaus resonoi niin voimakkaasti, että en voinut jättää sitä huomioimatta. Mua ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku pitää mua hurahtaneena. Enkä sano tätä vihastuksissa tai puolustellen, vaan ihan vain totean. Kaikista huvittavinta tässä on se, että tuskin ikinä olisin päätynyt tähän NA-hurahdukseen, ellei ala-asteella olis ollu näitä jeesusheikkejä raamattuineen pelottelemassa kadotuksella. 

Vierailija
10/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mistään hurahtamisesta ja kursseista kysymys! Näitä asioita olen ajatellut jo vuosikausia tietämättä että niillä on nimi. Ei mun tarvitse tästä maksaa kenellekään. Ap 

Vierailija
11/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa se karma, emme voi saada ihan kaikkea mitä päätämme vain ikinä haluta eli muistetaan se realismi kuitenkin. Ja jos kukaan ei tee koskaan mitään niin paljon mitään ei käytännössä tapahdu. Kaikki riippuu niin paljon siitä mitä haluamme visualisoida. Toisille se on toiveita terveestä olosta ja toisille esimerkiksi paljon rahaa sekä valtaa.

Vierailija
12/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän manifestoinnista ja harrastan sitä. Usein toimii, mutta välillä koen pientä vainoharhaksuutta ja ahdistusta. Itse olen myös tavallaan jäänyt koukkuun manifestointiin ja minua ahdistaa, jos en "ehdi" manifestoida riittävästi päivän aikana. Itse siis kuuntelen ihan meditaatioita.

Vierailija
13/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole mistään hurahtamisesta ja kursseista kysymys! Näitä asioita olen ajatellut jo vuosikausia tietämättä että niillä on nimi. Ei mun tarvitse tästä maksaa kenellekään. Ap 

Mikä on siis perimmäinen toiveesi aloituksesi suhteen? Laita tarkentavia kysymyksiä jotta on helpompi vastata toiveisiisi. 

Vierailija
14/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun raha liikkui tai joku haluaa sinun tekevän jotain, niin juokse.

Vierailija
15/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on siis perimmäinen toiveesi aloituksesi suhteen? Laita tarkentavia kysymyksiä jotta on helpompi vastata toiveisiisi. 

Tuossa ihan aloitusviestini alussa on kysymykset. Kiinnostaako muita manifestointi ja uskotteko siihen. Kaikenlaisia ajatuksia saa jakaa, luen mielelläni mielipiteitä puolesta ja vastaan. Ap 

Vierailija
16/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Näin suurta yleistystä ei kannata tehdä. Tämä on jo hieman harhaanjohtavaa. Ehkä voisit kohdentaa tätä ajatustasi. Lähinnä sain ajatuksen siitä että sinulla voi olla pelkoja ihmisten suhteen (joskus jopa aiheettomia) tai haluat antaa tarkoituksella vain negatiivisen vaikutelman kaikesta mitä ihmiset tekevät työksensä tai muuten ja myös kaikesta siitä mitä he myyvät.

Vierailija
17/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kolikko kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa + 10 käskyä.

Vierailija
18/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ihan aloitusviestini alussa on kysymykset. Kiinnostaako muita manifestointi ja uskotteko siihen. Kaikenlaisia ajatuksia saa jakaa, luen mielelläni mielipiteitä puolesta ja vastaan. Ap 

No minulla on kaikki olennainen tieto. Voin kertoa sinulle että jokainen voi ja saa halutessaan visualisoida mutta itse täytyy tehdä asioita niiden eteen, joskus toki voi kohdata onnenkantamoisiakin. Siinä ne olennaisimmat. Enkelit ovat todellisia mutta heidän tehtävänsä ei ole toteuttaa kaikkia toiveitamme mutta he auttavat meitä kyllä. En kieltäisi koko manifestointia mutta oma vastuu täytyy kantaa asioissa ja hyväksyä elämän raadollisuuskin. Ei siinä sen kummempaa. Ja tietysti kuten joku jo yllä sanoin niin lopputulokseenkin voi päästä mutta ei välttämättä yhtään sillä tavalla kuin itse kovasti toivoisi, matka saattaa olla mitä tahansa. 

Vierailija
19/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koku ihmetteli, miksi varoitellaan toivomasta. Kerron oman tapaukseni: Olin reilusti ylipainoinen ja toivoin, että laihtuisin niin, että painaisin 50 kiloa. Sairastuin vakavasti ja laihduin lopulta niin paljon, että painoin vain 46 kg. Toive toteutui, mutta olisin toivonut sen toteutuvan helpomalla tavalla eli tavanomaisella laihdutuksella.

Vierailija
20/164 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koku ihmetteli, miksi varoitellaan toivomasta. Kerron oman tapaukseni: Olin reilusti ylipainoinen ja toivoin, että laihtuisin niin, että painaisin 50 kiloa. Sairastuin vakavasti ja laihduin lopulta niin paljon, että painoin vain 46 kg. Toive toteutui, mutta olisin toivonut sen toteutuvan helpomalla tavalla eli tavanomaisella laihdutuksella.

Minä manifestoin tiettyä rahasummaa, jolla vapautuisin veloistani ja talousongelmistani. Sain sen, mutta kammottavalla tavalla, viimeinen elossa oleva vanhempani kuoli vain 56-vuotiaana täysin yllättäen, ja perin sen verran omaisuutta kuin olin manifestoinut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä