Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Muistan syksyn 21, kun luulin sinun lopettaneen tÀmÀn. Paruin huutoitkua yksinÀisyydessÀ. Nyt on huomattavasti rauhallisempi mieli, vaikka kipu on sama. Nyt on perspektiiviÀ, yhteistÀ matkaa ja vuosien varrella tankattua rakkautta. Se auttaa. En tiedÀ, mitÀ itse ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
PimeÀÀ on ulkona.
PimeÀÀ on tÀmÀ kaipaaminenkin.
Taas ajattelen sinua.
Samaa ajattelin, kun tein pimeÀssÀ aamulenkin.Olen varmaan saanut jonkin pysyvÀn tartunnan sinusta ajatuksiini, miellyttÀvÀn kuitenkin.
Ihastuminen on mahtava fiilis mutta miksi pitÀÀ maksaa tÀmÀ krapula aina, kun tajuaa ettÀ ei merkkaa toiselle yhtÀÀn mitÀÀn eikÀ tÀmÀn kanssa ole tulossa mitÀÀn. Musertavaa. Miksi.
On vain yksi asia, jonka puolesta taistelen tosissaan. Kaikki muu on hevon humppaa.
Vierailija kirjoitti:
Juhlijat nukkuu krapulassa. Huomenta.
Heh. P
Vuodenvaihde on stressaavaa aikaa. Jotenkin niin paljon asioita jotka tÀytyisi saada valmiiksi.
HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ hÀnelle, jota toisinaan kutsun mielitietykseni.
Vierailija kirjoitti:
Vuodenvaihde on stressaavaa aikaa. Jotenkin niin paljon asioita jotka tÀytyisi saada valmiiksi.
HyvÀ sinulle. MitÀ ikinÀ minulle tapahtuukin vuoden vaihteessa, on se lopullinen sinetti työelÀmÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on mahtava fiilis mutta miksi pitÀÀ maksaa tÀmÀ krapula aina, kun tajuaa ettÀ ei merkkaa toiselle yhtÀÀn mitÀÀn eikÀ tÀmÀn kanssa ole tulossa mitÀÀn. Musertavaa. Miksi.
MistÀ tiedÀt, ettet merkitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ sinulle. MitÀ ikinÀ minulle tapahtuukin vuoden vaihteessa, on se lopullinen sinetti työelÀmÀlle.
MitÀ tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi asia, jonka puolesta taistelen tosissaan. Kaikki muu on hevon humppaa.
TiedÀn. Annat vaikka henkesi ******** takia.
Mukavaa itsenÀisyyspÀivÀÀ minulta sinulle!
M->N
đŁ
Vierailija kirjoitti:
đ€
Vierailija kirjoitti:
Muistan syksyn 21, kun luulin sinun lopettaneen tÀmÀn. Paruin huutoitkua yksinÀisyydessÀ. Nyt on huomattavasti rauhallisempi mieli, vaikka kipu on sama. Nyt on perspektiiviÀ, yhteistÀ matkaa ja vuosien varrella tankattua rakkautta. Se auttaa. En tiedÀ, mitÀ itse ajattelet.
Mulla on kans ollut noita huutoitkua yksinÀisyydessÀ hetkiÀ sen verran joskus muinoin ettÀ kivun kanssa osaa elÀÀ rauhassa. En usko ettÀ kipu monesti nÀkyy enÀÀ edes ulospÀin. Syyllisyys on ikÀvÀmpi tunne ja se on kalvanut kun en osannut kÀsitellÀ sitÀ pakenemisen tarvetta.. Kaipa se kuuluu tÀhÀn. Mutta kun sitÀ en ikinÀ muissa yhteyksissÀ ole niin ylitsevuotavana kokenut niin saa oman olon tuntumaan pieneltÀ kun ei osaa hallita sitÀ. Oon ruoskinut itseÀni siitÀ ja ajattelin ettÀ vaikka elÀmÀ romahtaisi tÀysin tai tapahtuisi mitÀ niin suhun en ikinÀ voi ottaa yhteyttÀ. Koska tuntuu edelleen pahalta miten viimeksi meni, anteeksi. Vannoin itselleni etten ota, siksikin ettÀ oot niin paljon tÀrkeÀmpi kuin joku joka vaan otettaisiin esiin silloin kun on huono hetki niin en tykÀnnyt ajatuksesta. Mutta sitten se meni niin ettÀ kun elin elÀmÀÀni ja tottakai tunsin hellyyttÀ kun nÀin jonkun jolla oli vÀlttelevÀ kiintymyssuhde ja yritin varmaan korjata myös jotain itseni sisÀltÀ siinÀ miettien ettÀ olisiko meidÀn vÀlit aikoinaan mennyt erilailla jos olisin tehnyt toisin. YmmÀrrÀn nyt ettÀ kaikki meni kuten kuuluikin. Mutta tuli hetki kun hieman sattui ja sÀ olit just tÀssÀ silloin. En ajatellut kertoa sulle mitÀÀn mutta oli niin ikÀvÀ sua. Ja se toinen sitten huomasi ja outtasi mut niin ajattelin ettÀ varmaan huomasit ja mun on sanottava jotain. IkÀvÀkin oli niin kova etten voinut enÀÀ olla sanomattakaan. En tiedÀ miksi teen aina nÀin, ettÀ suunnittelen kaiken tosi tarkkaan etukÀteen pÀÀssÀni ettÀ "et sano mitÀÀn, et sano mitÀÀn, ole nÀkymÀtön" ja sitten kun tilanne tulee niin pÀÀtÀnkin improvisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tiedÀt, ettet merkitse?
Pakko lopulta pÀÀtellÀ niin, kun merkkejÀ muusta ei ole.
Huutoitkuviestit trollausta.
Minulta vain kuviin liittyvÀt.
PÀivÀn ajatus.
Vastakohdat tÀydentÀvÀt toisiaan mutta samalla tÀmÀ voi olla erottava tekijÀ sillÀ samankaltaisuus taas vetÀÀ herkemmin puoleensa.
TÀstÀ juontuikin ajatus vastakohdan muuttumisesta vihamieheksi joka rakastaa vastakohtaansa.
TÀstÀ taas juontui ajatus siitÀ ettÀ on kahdenlaista rakkautta, pyyteetöntÀ rakkautta toista ihmistÀ kohtaan ja on narsistista vaativaa rakkautta.
Kaipauksen luonne muuttui. Muistuttaa tilannetta, kun rakas ihminen on kuollut. Toivoa halauksesta ei enÀÀ ole. Onneksi sentÀÀn olet ja elÀt. Joku muu haluaa sinua ja tarttuu kÀteesi.