Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Sanotaanko jo ÀÀneen? SitÀ tahtoisin. Kumpikin tietÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko jo ÀÀneen? SitÀ tahtoisin. Kumpikin tietÀÀ
No sanotaan ?
Oletko omalle kÀytöksellesi löytÀnyt syytÀ?
Vierailija kirjoitti:
Anteski, mibö loetab ka menf nukkunaan nyr. ĂklÀÀ olbo bihaizka minuelke nibn kik mmihmisehn aind ob. anyferksi.
Ei oo kukaan vihainen
Vierailija kirjoitti:
Saisit pukeutua hĂ€issĂ€mme PyhĂ€ Vulva- pukuun ja mulla olis sarvet pÀÀssĂ€ đŠ
HyvÀ idea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kÀnnissÀ. PyydÀn anteeksi, ei ole oikein pilata ihmisten iltaa valittamalla, mutta olen hyvin surullinen ja onneton nyt. Minut on kasvatettu huomioimaan muiden tunteet ja tarpeet, mutta aiheutan paljon tuskaa ja tunnen sitÀ myös valtavasti itse. TiedÀttekö te miltÀ se tuntuu, kun haluat olla mukava kaikille, mutta se saa naiset ihastumaan jos olet sitÀ ja miehet vihaamaan, kun naiset tykkÀÀ. Ja jos itse rakastut, mutta pysyt kaukana rakastmastasi, ettet olisi hÀnelle murheeksi, koska oikeasti rakastat hÀntÀ.
Alkoholi ei muuten auta mitÀÀn, se vaan voimistaa olemassa olevaa tunnetta. Minulla se on pÀÀllimmÀisenÀ itsesÀÀli, mikÀ ei ole ollenkaan jalo tunne.
TiedÀn tunteen, naisena. Miehet pörrÀÀ ympÀrillÀ ja on ihastuneita. Naiset kihisee raivoa sisÀisesti tuosta syystÀ. NÀin ollen, jo vuosia sitten tajusin alkaa pyörimÀÀn nÀissÀ miesporukoiss
Sibö 4ehla ymmörÀtÀy minaug. MeitÀ kskidki aina vijsaa, eikö me dille viid aitse mirÀÀ. Sinuatdya tykÀÀ miehy ja mknsuta naiset, ei de olen ma valinta. omish sinelme , koeya jakdaa sinÀj8in
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihana H
Heli vai Henna?
En ottaisi tuota alkosönkkÀÀjÀÀ, pysyköön kaukana tuollaiset ihmispolot
Toiveikkuus kÀÀntyi tÀnÀÀn taas pessimismiin. Milloinhan sÀ ehtisit nÀhdÀ ja miten minÀ sen tietÀisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vÀlillÀ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvÀ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvÀ, ettÀ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kÀrsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tÀmÀ nÀinkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikÀ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillÀ olen aina rehellinen. Silti tunnen.
Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitÀÀn``,se vaan vaatii selkÀrankaa.
sivusta
TĂ€hĂ€n liittyen vielĂ€ viimeinen viesti, ennen kuin ryyppÀÀn aivoni narikkaan. Ajatuksieni naisella on hyvin kaunis sisko, joka katselee minua silmiin tietyllĂ€ tavalla pitkÀÀn aina kun nĂ€hdÀÀn, vaikka on naimisissa. Vaikka olen ollut rakastunut, silti tulen hulluksi niistĂ€ katseista ja lĂ€helle hakeutumisista. Per*ele voi olla elĂ€mĂ€ vaikeaa. MissÀÀn ei ole oikeasti mitÀÀn jĂ€rkeĂ€, olemme pelkkiĂ€ elĂ€imiĂ€ lopulta kaikki. Alkava humala puhuu ehkĂ€ puolestani, mutta kunpa en olisi syntynyt ollenkaan, ei tarvitsisi aina murehtia. Moni luulee, ettĂ€ olisi hauska olla haluttu, mutta jos on moraalia, niin tĂ€mĂ€ on oikeasti kidutusta. ĂlĂ€ kadehdi haluttuja jos olet hyvĂ€ ihminen.
Haluttu voi silti valita sen yhden itselleen oikean. ja jos ei voi niin sitten on sinkkuna
En usko ettÀ tÀnÀÀn tulee viestiÀ wa. Miten kaipaankin vaikkei edes syytÀ ole. En kyllÀ tÀstÀ tÀllÀstÀ odottamista halunnut. Mut ilahdun silti hÀnestÀ enemmÀn kuin pitÀis jostain syystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Toiveikkuus kÀÀntyi tÀnÀÀn taas pessimismiin. Milloinhan sÀ ehtisit nÀhdÀ ja miten minÀ sen tietÀisin.
HÀnen nÀkeminen menisi kaiken edelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvinnut etsiÀ. On ollut alusta alkaen sillÀkin seurauksella, mikÀ pitÀÀ toisen etÀÀllÀ.
Laitoin kuumavesipullon sÀnkyÀ lÀmmittÀmÀÀn. Yritin sinulle joskus vihjailla viluisuudestani. Mutta hyvÀÀ yötÀ nyt!
Vierailija kirjoitti:
Oon. Ăitini.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta muu kuin kysyÀ wa.
Noni. Nyt sÀ sitten pikkueinstein
inspiroiduit eestinkielisestÀ trullauksesta
kun vasupostissakin oli. đ€ Tap tap, aplodit,
olet sÀ huikaisevan terÀvÀ, sukusi ylpeys
we bet, I bet..