Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20961/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄlkÀÀ tyköstkl minusua naiset. En mibö yracvi kiin yhede  naiseb. En minĂ€ trakiutavkenellköön pahav. Kukq minuabsuostuid tĂ€mmĂ€debĂ€ katsiksmqqn. Vitgu miyĂ€ pskaaa

Noni. Nyt sĂ€ sitten pikkueinstein 

inspiroiduit eestinkielisestÀ trullauksesta

kun vasupostissakin oli. đŸ€­ Tap tap, aplodit, 

olet sÀ huikaisevan terÀvÀ, sukusi ylpeys

we bet, I bet.. 

Vierailija
20962/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanotaanko jo ÀÀneen? SitÀ tahtoisin. Kumpikin tietÀÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20963/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko jo ÀÀneen? SitÀ tahtoisin. Kumpikin tietÀÀ

No sanotaan ?

Vierailija
20964/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ ihana H

Vierailija
20965/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletko omalle kÀytöksellesi löytÀnyt syytÀ?

Vierailija
20966/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteski, mibö loetab ka menf nukkunaan nyr. ÄklÀÀ olbo bihaizka minuelke nibn kik mmihmisehn aind ob. anyferksi.

Ei oo kukaan vihainen

Vierailija
20967/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit pukeutua hĂ€issĂ€mme PyhĂ€ Vulva- pukuun ja mulla olis sarvet pÀÀssĂ€ 🩌

HyvÀ idea!

Vierailija
20968/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kĂ€nnissĂ€. PyydĂ€n anteeksi, ei ole oikein pilata ihmisten iltaa valittamalla, mutta olen hyvin surullinen ja onneton nyt. Minut on kasvatettu huomioimaan muiden tunteet ja tarpeet, mutta aiheutan paljon tuskaa ja tunnen sitĂ€ myös valtavasti itse. TiedĂ€ttekö te miltĂ€ se tuntuu, kun haluat olla mukava kaikille, mutta se saa naiset ihastumaan jos olet sitĂ€ ja miehet vihaamaan, kun naiset tykkÀÀ. Ja jos itse rakastut, mutta pysyt kaukana rakastmastasi, ettet olisi hĂ€nelle murheeksi, koska oikeasti rakastat hĂ€ntĂ€. 

Alkoholi ei muuten auta mitÀÀn, se vaan voimistaa olemassa olevaa tunnetta. Minulla se on pÀÀllimmĂ€isenĂ€ itsesÀÀli, mikĂ€ ei ole ollenkaan jalo tunne. 

TiedÀn tunteen, naisena. Miehet pörrÀÀ ympÀrillÀ ja on ihastuneita. Naiset kihisee raivoa sisÀisesti tuosta syystÀ. NÀin ollen, jo vuosia sitten tajusin alkaa pyörimÀÀn nÀissÀ miesporukoiss

Sibö 4ehla ymmörĂ€tĂ€y minaug. MeitĂ€ kskidki aina vijsaa, eikö me dille viid aitse mirÀÀ. Sinuatdya tykÀÀ miehy ja mknsuta naiset, ei de olen ma valinta.  omish sinelme , koeya jakdaa sinĂ€j8in

Vierailija
20969/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀÀ yötÀ ihana H

Heli vai Henna?

Vierailija
20970/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ottaisi tuota alkosönkkÀÀjÀÀ, pysyköön kaukana tuollaiset ihmispolot

Vierailija
20971/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toiveikkuus kÀÀntyi tÀnÀÀn taas pessimismiin. Milloinhan sÀ ehtisit nÀhdÀ ja miten minÀ sen tietÀisin.

Vierailija
20972/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lady in black 💞

Vierailija
20973/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vĂ€lillĂ€ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvĂ€ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvĂ€, ettĂ€ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kĂ€rsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tĂ€mĂ€ nĂ€inkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikĂ€ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillĂ€ olen aina rehellinen. Silti tunnen. 

Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitÀÀn``,se vaan vaatii selkÀrankaa.

sivusta

TĂ€hĂ€n liittyen vielĂ€ viimeinen viesti, ennen kuin ryyppÀÀn aivoni narikkaan. Ajatuksieni naisella on hyvin kaunis sisko, joka katselee minua silmiin tietyllĂ€ tavalla pitkÀÀn aina kun nĂ€hdÀÀn, vaikka on naimisissa. Vaikka olen ollut rakastunut, silti tulen hulluksi niistĂ€ katseista ja lĂ€helle hakeutumisista. Per*ele voi olla elĂ€mĂ€ vaikeaa. MissÀÀn ei ole oikeasti mitÀÀn jĂ€rkeĂ€, olemme pelkkiĂ€ elĂ€imiĂ€ lopulta kaikki. Alkava humala puhuu ehkĂ€ puolestani, mutta kunpa en olisi syntynyt ollenkaan, ei tarvitsisi aina murehtia. Moni luulee, ettĂ€ olisi hauska olla haluttu, mutta jos on moraalia, niin tĂ€mĂ€ on oikeasti kidutusta. ÄlĂ€ kadehdi haluttuja jos olet hyvĂ€ ihminen.

Haluttu voi silti valita sen yhden itselleen oikean. ja jos ei voi niin sitten on sinkkuna

Vierailija
20974/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En usko ettÀ tÀnÀÀn tulee viestiÀ wa. Miten kaipaankin vaikkei edes syytÀ ole. En kyllÀ tÀstÀ tÀllÀstÀ odottamista halunnut. Mut ilahdun silti hÀnestÀ enemmÀn kuin pitÀis jostain syystÀ.

Vierailija
20975/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveikkuus kÀÀntyi tÀnÀÀn taas pessimismiin. Milloinhan sÀ ehtisit nÀhdÀ ja miten minÀ sen tietÀisin.

HĂ€nen nĂ€keminen menisi kaiken edelle. 

Vierailija
20976/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Vierailija
20977/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut etsiĂ€. On ollut alusta alkaen sillĂ€kin seurauksella, mikĂ€ pitÀÀ toisen etÀÀllĂ€. 

Vierailija
20978/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laitoin kuumavesipullon sÀnkyÀ lÀmmittÀmÀÀn. Yritin sinulle joskus vihjailla viluisuudestani. Mutta hyvÀÀ yötÀ nyt!

Vierailija
20979/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon. Äitini.

Vierailija
20980/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta muu kuin kysyĂ€ wa. 

Ketju on lukittu.