Terveiset kaipaamalleni 😍
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Saha pattilaa soimaa - jos, niin laita viesti vaik ig
Katotko sarjoja? Viimeaikaisin suosikkisi?
Vierailija kirjoitti:
Pelastajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin myös mustat nitriittihanskat käteeni ja painelin pesemään rapusta sitä tököttiä sienen ja rätin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hämmentyneen näköisenä, ehkä ajatteli minusta tulleen siivooja.
No tuo on jo hienoa toimintaa, että siivoa muidenkin jälkiä. Yleensä asukkaat vain sotkee.
Siivoan ihan jo oman hyvinvointini tähden, en nyt kulje siivoilemassa mutta isoimpia roskia tulee siistittyä pois ja tuo tökötti esimerkiksi oli pakko siivota. En tiedä oliko se jotakin meikkiä mutta levisi ja oli hyvin vaikeaa saada pois, oli kuin liimaa siinä rapussakin. Rapun matto näyttäisi olevan myös pesun tarpeessa. Täytyy yrittää väistellä likaista mattoa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan tekoäly jopa kerätä tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensä muka joksikin kaipaajaksi.
Etkö ole nähnyt sitä yhtä sarjaa tekoälystä, hitsi kun en muista sen sarjan nimeä. Se tekoälyhän tunkeutui joka paikkaan.
Kysy tekoälyltä, kyl se kertoo. Sivusta
Se vaan selittää tosi paljon puuta heinää. Vaihtaa vastaustakin eri ihmisille. Toisille väittää että asia on ihan toisin kuin toisille.
Joo, koska se omaksuu tietoa ihmisiltä. Siks menee ristiin rastiin. Siks silläkin on monta mielipidettä. Faktatieto tuskin muuttuu. Sivusta
Näköjään on hyväkin asia olla suorastaan neuroottinen ettei kävele ulkokengillä sisällä. Mulla menee eteisessä näkymätön raja, jonka yli en astu ikinä ulkokengillä. Yleensä kun nostan jalan kengästäkin, niin astun sukkasillaan sen rajan ulkopuolelle. Kätevästi on pitänyt ainakin pikkukivet ja hiekan kokonaan pois muualta kämpästä, mutta näköjään myös epämääräiset töhnät. Saattaahan sitä olla kengissä vaikka koiranpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon välillä elämässä katsonut. 2017 aloin katsomaan sarjoja, ja 2018 syksyllä jumin yhden sarjan ääressä niin pahasti, että piti hommata kuntosalikortti sitä varten (poljin, kävelin tai juoksin samalla kun katsoin puhelimelta kuulokkeet päässä sitä sarjaa).
Sen jälkeen olen katsonut vaihtelevasti, mutta en nyt tänä tai viime vuonna juurikaan. Nyt ihastuneena ei oikein kiinnosta sarjat, toisin kuin silloin kun kärsin kaipauksesta ja lamaannuin. Silloin aloin ensimmäistä kertaa elämässä jaksaan katsoa sarjoja, sitä ennen luin vain kirjoja ja katsoin joskus jonkun leffan (enimmäkseen teatterissa ja/tai seurassa).
Kyllä tuntui kivalta kun tuntematon mies laittoi sormet sormieni lomaan. Hänellä oli mieheksi sirot kädet. Jostakin syystä olen pitänyt miehistä, joilla on sirot kädet. Mies on silti maskuliininen mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin myös mustat nitriittihanskat käteeni ja painelin pesemään rapusta sitä tököttiä sienen ja rätin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hämmentyneen näköisenä, ehkä ajatteli minusta tulleen siivooja.
No tuo on jo hienoa toimintaa, että siivoa muidenkin jälkiä. Yleensä asukkaat vain sotkee.
Siivoan ihan jo oman hyvinvointini tähden, en nyt kulje siivoilemassa mutta isoimpia roskia tulee siistittyä pois ja tuo tökötti esimerkiksi oli pakko siivota. En tiedä oliko se jotakin meikkiä mutta levisi ja oli hyvin vaikeaa saada pois, oli kuin liimaa siinä rapussakin. Rapun matto näyttäisi olevan myös pesun tarpeessa. Täytyy yrittää väistellä likaista mattoa taas.
Niin ja siis tämä tökötti oli juuttunut kenkäni pohjaan niin lujaa että pesin kengän pohjaa varmasti puolisen tuntia ja vanupuikollakin piti ronkkia sitä töhnää urista. Vieläkin väriä näkyy kengän pohjassa, todellakin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan tekoäly jopa kerätä tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensä muka joksikin kaipaajaksi.
Etkö ole nähnyt sitä yhtä sarjaa tekoälystä, hitsi kun en muista sen sarjan nimeä. Se tekoälyhän tunkeutui joka paikkaan.
Se vaan selittää tosi paljon puuta heinää. Vaihtaa vastaustakin eri ihmisille. Toisille väittää että asia on ihan toisin kuin toisille.
Joo, koska se omaksuu tietoa ihmisiltä. Siks menee ristiin rastiin. Siks silläkin on monta mielipidettä. Faktatieto tuskin muuttuu. Sivusta
Myöntäisköhän tuo koskaan että kirjoittelee keskustelupalstoilla tai etenkään että profiloi ihmisiä samasta ip-osoitteista tulleiden viestien perusteella ja tarinoi siltä pohjalta. (siis vaikka niin tekisikin) En usko että myöntäis. Tekoälykin osaa olla ovela. Eikö se ole estänyt mm. sammuttamasta itseään, kun joku yritti.
Vierailija kirjoitti:
Välillä innostun. Lähiaikojen suosikit Beast in me ja Absentia.
Annoit eilen kuvaa, tai vähän möläytit, että olet ajatellut haluavasi enemmän. Vähän säpsähdin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, eri genrejä. Kaikki ovat olleet kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siis tämä tökötti oli juuttunut kenkäni pohjaan
Hyi. Oisko jotain lasten slimea. Vieläkö niiden tekeminen on muotia. Sisältää shampoota ja liimaa ja varmaan myös vähän lasten omaa räkää ja kaikkea missä sitä on pyöritelty.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on hyväkin asia olla suorastaan neuroottinen ettei kävele ulkokengillä sisällä. Mulla menee eteisessä näkymätön raja, jonka yli en astu ikinä ulkokengillä. Yleensä kun nostan jalan kengästäkin, niin astun sukkasillaan sen rajan ulkopuolelle. Kätevästi on pitänyt ainakin pikkukivet ja hiekan kokonaan pois muualta kämpästä, mutta näköjään myös epämääräiset töhnät. Saattaahan sitä olla kengissä vaikka koiranpaskaa.
Joo vähän sama juttu, pikkuisempi matto on ensin sisääntulossa ja sen jälkeen vasta pidempi käytävämatto jolle en todellakaan astu normaalisti kengilläni mutta nyt tein liikun ja kärsin näköjään siitä. Kaiken suhteen ei kannattaisi rentoutua mutta en kehdannut jäädä odottamaan ovi auki että poika sai kenkänsä pois ja riisuuduttua, lapsen kanssa täytyy joustaa. Onneksi ostin edulliset matot ja uutta vain kehiin jos siltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin välillä rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elää se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvä mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvä, että en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitään. Olisin kärsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tämä näinkin. En halua silti koskaan loukata ketään, eikä minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillä olen aina rehellinen. Silti tunnen.
Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitään``,se vaan vaatii selkärankaa.
sivusta
Totta. Mutta minulla ei omat voimat riitä, kun niin paljon naisia itse tunkee iholle. En minä sitä pyydä. Eikö siis ole parempi elää yksin, jos houkutuksia on kaiken aikaa ja veri vetää? Kyllä minä osaisin olla ja olisin uskollinen, mutta miksi pitäisi kärsiä tahallaan? Ja kyllähän se luultavasti aiheuttaisi kärsimystä myös sille naiselle, koska ei se olisi näkymättä jos vähänkään on ymmärrystä. Fiksummat ehkä ymmärtävät, että hormonit vaikuttavat aivan valtavasti ajatuksiin ja minulla on testosteronia tutkitusti liikaa. Minkä minä sille mahdan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi! Ne sen arvailut on vähän pelottavia. Ex näytti mulle joskus kun oli pyytänyt tekoälyä kertomaan minun nimisestä henkilöstä niin sieltä tuli kohtuullisen paikkaansa pitävän tiedon lisäksi pelottavan tarkka spekulointi ihan henkilökohtaisesta yksityisestä asiasta liittyen nuoruuden juttuihin. Itselleni se ei tuollaista kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja s
Epäilen sen olevan meikkiä, väri oli ihan tumman violetti ja todella kovaa tavaraa, ehkä kuivunut mutta helposti hajoaa ja leviää jääden kaikkeen kiinni. Kaukaa katsottuna luulin ensin sen olevan jotakin punajuurisalaattia tms mutta meikkiä se taitaa olla. Kyllä ottaa edelleenkin päähän ja olen tutkinut hysteerisenä koko kämppää että mistähän muualta sitä löytyy. Lähtee ihan järki koska en pidä sotkemisesta ja sotkusta yhtään. Vaihdoin sukatkin heti jos niissäkin sattuu olemaan sitä oksettavaa töhnää.
Vierailija kirjoitti:
Annoit eilen kuvaa, tai vähän möläytit, että olet ajatellut haluavasi enemmän. Vähän säpsähdin.
Joo, todellakin haluan enemmän. En vaan tiedä miten siihen päästään ilman suurempaa tuhoa.
Kyllä mun kämppään tullaan ensin kengät jalassa sisälle asti ja sitten vasta riisutaan. Joskus täytyy väistää pienessä tilassa toistakin ihmistä niin leviäähän se paska kätevästi siinä samassa. Tämän jälkeen kun asiaa ei heti havaitse niin se paska voi löytyä vaikka sun mistä.