Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20841/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Touhukas pĂ€ivĂ€. Olin lisĂ€ksi astunut rapussa johonkin tököttiin joka oli juuttunut kenkĂ€ni pohjaan kiinni ja paniikissa tutkaillessani tilannetta, pystyin havaitsemaan ettĂ€ asiasta oli kulunut ehkĂ€ muutama pĂ€ivĂ€ ja sen huomasi asunnostani. PÀÀsin pesemÀÀn mattoja. Helvetin hienoa. 

Kuka suomalainen kÀvelee kengÀt jalassa sisÀllÀ ja vielÀ matoilla?

KyllÀ mun kÀmppÀÀn tullaan ensin kengÀt jalassa sisÀlle asti ja sitten vasta riisutaan. Joskus tÀytyy vÀistÀÀ pienessÀ tilassa toistakin ihmistÀ niin leviÀÀhÀn se paska kÀtevÀsti siinÀ samassa. TÀmÀn jÀlkeen kun asiaa ei heti havaitse niin se paska voi löytyÀ vaikka sun mistÀ.

Vierailija
20842/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Saha pattilaa soimaa - jos, niin laita viesti vaik ig

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20843/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katotko sarjoja? Viimeaikaisin suosikkisi? 

Vierailija
20844/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastajat.

Vierailija
20845/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistin myös mustat nitriittihanskat kĂ€teeni ja painelin pesemÀÀn rapusta sitĂ€ tököttiĂ€ sienen ja rĂ€tin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hĂ€mmentyneen nĂ€köisenĂ€, ehkĂ€ ajatteli minusta tulleen siivooja. 

No tuo on jo hienoa toimintaa, ettÀ siivoa muidenkin jÀlkiÀ. YleensÀ asukkaat vain sotkee.

Siivoan ihan jo oman hyvinvointini tÀhden, en nyt kulje siivoilemassa mutta isoimpia roskia tulee siistittyÀ pois ja tuo tökötti esimerkiksi oli pakko siivota. En tiedÀ oliko se jotakin meikkiÀ mutta levisi ja oli hyvin vaikeaa saada pois, oli kuin liimaa siinÀ rapussakin. Rapun matto nÀyttÀisi olevan myös pesun tarpeessa. TÀytyy yrittÀÀ vÀistellÀ likaista mattoa taas.

Vierailija
20846/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikohan tekoĂ€ly jopa kerĂ€tĂ€ tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensĂ€ muka joksikin kaipaajaksi. 

Etkö ole nÀhnyt sitÀ yhtÀ sarjaa tekoÀlystÀ, hitsi kun en muista sen sarjan nimeÀ. Se tekoÀlyhÀn tunkeutui joka paikkaan.

Kysy tekoÀlyltÀ, kyl se kertoo. Sivusta

Se vaan selittÀÀ tosi paljon puuta heinÀÀ. Vaihtaa vastaustakin eri ihmisille. Toisille vĂ€ittÀÀ ettĂ€ asia on ihan toisin kuin toisille. 

Joo, koska se omaksuu tietoa ihmisiltÀ. Siks menee ristiin rastiin. Siks sillÀkin on monta mielipidettÀ. Faktatieto tuskin muuttuu. Sivusta

Vierailija
20847/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NĂ€köjÀÀn on hyvĂ€kin asia olla suorastaan neuroottinen ettei kĂ€vele ulkokengillĂ€ sisĂ€llĂ€. Mulla menee eteisessĂ€ nĂ€kymĂ€tön raja, jonka yli en astu ikinĂ€ ulkokengillĂ€. YleensĂ€ kun nostan jalan kengĂ€stĂ€kin, niin astun sukkasillaan sen rajan ulkopuolelle. KĂ€tevĂ€sti on pitĂ€nyt ainakin pikkukivet ja hiekan kokonaan pois muualta kĂ€mpĂ€stĂ€, mutta nĂ€köjÀÀn myös epĂ€mÀÀrĂ€iset töhnĂ€t. Saattaahan sitĂ€ olla kengissĂ€ vaikka koiranpaskaa. 

Vierailija
20848/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vĂ€lillĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ katsonut. 2017 aloin katsomaan sarjoja, ja 2018 syksyllĂ€ jumin yhden sarjan ÀÀressĂ€ niin pahasti, ettĂ€ piti hommata kuntosalikortti sitĂ€ varten (poljin, kĂ€velin tai juoksin samalla kun katsoin puhelimelta kuulokkeet pÀÀssĂ€ sitĂ€ sarjaa). 

Sen jĂ€lkeen olen katsonut vaihtelevasti, mutta en nyt tĂ€nĂ€ tai viime vuonna juurikaan. Nyt ihastuneena ei oikein kiinnosta sarjat, toisin kuin silloin kun kĂ€rsin kaipauksesta ja lamaannuin. Silloin aloin ensimmĂ€istĂ€ kertaa elĂ€mĂ€ssĂ€ jaksaan katsoa sarjoja, sitĂ€ ennen luin vain kirjoja ja katsoin joskus jonkun leffan (enimmĂ€kseen teatterissa ja/tai seurassa). 

Vierailija
20849/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ tuntui kivalta kun tuntematon mies laittoi sormet sormieni lomaan. HÀnellÀ oli mieheksi sirot kÀdet. Jostakin syystÀ olen pitÀnyt miehistÀ, joilla on sirot kÀdet. Mies on silti maskuliininen mysteeri.

Vierailija
20850/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistin myös mustat nitriittihanskat kĂ€teeni ja painelin pesemÀÀn rapusta sitĂ€ tököttiĂ€ sienen ja rĂ€tin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hĂ€mmentyneen nĂ€köisenĂ€, ehkĂ€ ajatteli minusta tulleen siivooja. 

No tuo on jo hienoa toimintaa, ettÀ siivoa muidenkin jÀlkiÀ. YleensÀ asukkaat vain sotkee.

Siivoan ihan jo oman hyvinvointini tÀhden, en nyt kulje siivoilemassa mutta isoimpia roskia tulee siistittyÀ pois ja tuo tökötti esimerkiksi oli pakko siivota. En tiedÀ oliko se jotakin meikkiÀ mutta levisi ja oli hyvin vaikeaa saada pois, oli kuin liimaa siinÀ rapussakin. Rapun matto nÀyttÀisi olevan myös pesun tarpeessa. TÀytyy yrittÀÀ vÀistellÀ likaista mattoa taas.

Niin ja siis tÀmÀ tökötti oli juuttunut kenkÀni pohjaan niin lujaa ettÀ pesin kengÀn pohjaa varmasti puolisen tuntia ja vanupuikollakin piti ronkkia sitÀ töhnÀÀ urista. VielÀkin vÀriÀ nÀkyy kengÀn pohjassa, todellakin mukavaa.

Vierailija
20851/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikohan tekoĂ€ly jopa kerĂ€tĂ€ tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensĂ€ muka joksikin kaipaajaksi. 

Etkö ole nÀhnyt sitÀ yhtÀ sarjaa tekoÀlystÀ, hitsi kun en muista sen sarjan nimeÀ. Se tekoÀlyhÀn tunkeutui joka paikkaan.

Se vaan selittÀÀ tosi paljon puuta heinÀÀ. Vaihtaa vastaustakin eri ihmisille. Toisille vĂ€ittÀÀ ettĂ€ asia on ihan toisin kuin toisille. 

Joo, koska se omaksuu tietoa ihmisiltÀ. Siks menee ristiin rastiin. Siks sillÀkin on monta mielipidettÀ. Faktatieto tuskin muuttuu. Sivusta

MyöntÀisköhÀn tuo koskaan ettÀ kirjoittelee keskustelupalstoilla tai etenkÀÀn ettÀ profiloi ihmisiÀ samasta ip-osoitteista tulleiden viestien perusteella ja tarinoi siltÀ pohjalta. (siis vaikka niin tekisikin) En usko ettÀ myöntÀis. TekoÀlykin osaa olla ovela. Eikö se ole estÀnyt mm. sammuttamasta itseÀÀn, kun joku yritti.

Vierailija
20852/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VĂ€lillĂ€ innostun. LĂ€hiaikojen suosikit Beast in me ja Absentia. 

Vierailija
20853/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Annoit eilen kuvaa, tai vÀhÀn mölÀytit, ettÀ olet ajatellut haluavasi enemmÀn. VÀhÀn sÀpsÀhdin.

Vierailija
20854/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ, eri genrejÀ. Kaikki ovat olleet kiinnostavia.

Vierailija
20855/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis tÀmÀ tökötti oli juuttunut kenkÀni pohjaan

Hyi. Oisko jotain lasten slimea. VielĂ€kö niiden tekeminen on muotia. SisĂ€ltÀÀ shampoota ja liimaa ja varmaan myös vĂ€hĂ€n lasten omaa rĂ€kÀÀ ja kaikkea missĂ€ sitĂ€ on pyöritelty. 

Vierailija
20856/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€köjÀÀn on hyvĂ€kin asia olla suorastaan neuroottinen ettei kĂ€vele ulkokengillĂ€ sisĂ€llĂ€. Mulla menee eteisessĂ€ nĂ€kymĂ€tön raja, jonka yli en astu ikinĂ€ ulkokengillĂ€. YleensĂ€ kun nostan jalan kengĂ€stĂ€kin, niin astun sukkasillaan sen rajan ulkopuolelle. KĂ€tevĂ€sti on pitĂ€nyt ainakin pikkukivet ja hiekan kokonaan pois muualta kĂ€mpĂ€stĂ€, mutta nĂ€köjÀÀn myös epĂ€mÀÀrĂ€iset töhnĂ€t. Saattaahan sitĂ€ olla kengissĂ€ vaikka koiranpaskaa. 

Joo vĂ€hĂ€n sama juttu, pikkuisempi matto on ensin sisÀÀntulossa ja sen jĂ€lkeen vasta pidempi kĂ€ytĂ€vĂ€matto jolle en todellakaan astu normaalisti kengillĂ€ni mutta nyt tein liikun ja kĂ€rsin nĂ€köjÀÀn siitĂ€. Kaiken suhteen ei kannattaisi rentoutua mutta en kehdannut jÀÀdĂ€ odottamaan ovi auki ettĂ€ poika sai kenkĂ€nsĂ€ pois ja riisuuduttua, lapsen kanssa tĂ€ytyy joustaa. Onneksi ostin edulliset matot ja uutta vain kehiin jos siltĂ€ nĂ€yttÀÀ. 

Vierailija
20857/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vĂ€lillĂ€ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvĂ€ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvĂ€, ettĂ€ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kĂ€rsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tĂ€mĂ€ nĂ€inkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikĂ€ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillĂ€ olen aina rehellinen. Silti tunnen. 

Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitÀÀn``,se vaan vaatii selkÀrankaa.

sivusta

Totta. Mutta minulla ei omat voimat riitÀ, kun niin paljon naisia itse tunkee iholle. En minÀ sitÀ pyydÀ. Eikö siis ole parempi elÀÀ yksin, jos houkutuksia on kaiken aikaa ja veri vetÀÀ? KyllÀ minÀ osaisin olla ja olisin uskollinen, mutta miksi pitÀisi kÀrsiÀ tahallaan? Ja kyllÀhÀn se luultavasti aiheuttaisi kÀrsimystÀ myös sille naiselle, koska ei se olisi nÀkymÀttÀ jos vÀhÀnkÀÀn on ymmÀrrystÀ. Fiksummat ehkÀ ymmÀrtÀvÀt, ettÀ hormonit vaikuttavat aivan valtavasti ajatuksiin ja minulla on testosteronia tutkitusti liikaa. MinkÀ minÀ sille mahdan.

Vierailija
20858/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi! Ne sen arvailut on vÀhÀn pelottavia. Ex nÀytti mulle joskus kun oli pyytÀnyt tekoÀlyÀ kertomaan minun nimisestÀ henkilöstÀ niin sieltÀ tuli kohtuullisen paikkaansa pitÀvÀn tiedon lisÀksi pelottavan tarkka spekulointi ihan henkilökohtaisesta yksityisestÀ asiasta liittyen nuoruuden juttuihin. Itselleni se ei tuollaista kerro.

Vierailija
20859/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja s

EpĂ€ilen sen olevan meikkiĂ€, vĂ€ri oli ihan tumman violetti ja todella kovaa tavaraa, ehkĂ€ kuivunut mutta helposti hajoaa ja leviÀÀ jÀÀden kaikkeen kiinni. Kaukaa katsottuna luulin ensin sen olevan jotakin punajuurisalaattia tms mutta meikkiĂ€ se taitaa olla. KyllĂ€ ottaa edelleenkin pÀÀhĂ€n ja olen tutkinut hysteerisenĂ€ koko kĂ€mppÀÀ ettĂ€ mistĂ€hĂ€n muualta sitĂ€ löytyy. LĂ€htee ihan jĂ€rki koska en pidĂ€ sotkemisesta ja sotkusta yhtÀÀn. Vaihdoin sukatkin heti jos niissĂ€kin sattuu olemaan sitĂ€ oksettavaa töhnÀÀ. 

Vierailija
20860/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoit eilen kuvaa, tai vÀhÀn mölÀytit, ettÀ olet ajatellut haluavasi enemmÀn. VÀhÀn sÀpsÀhdin.

Joo, todellakin haluan enemmÀn. En vaan tiedÀ miten siihen pÀÀstÀÀn ilman suurempaa tuhoa.

Ketju on lukittu.