Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20821/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, oon melkein koukussa suhun. Mulle ei koskaan ole käynyt näin 😜

Vierailija
20822/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tekoäly jopa kerätä tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensä muka joksikin kaipaajaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20823/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tykkään mies sun läsnäolosta. Ja mietin tätä juttua, enemmän kuin pitäis 😜

Vierailija
20824/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin välillä rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elää se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvä mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvä, että en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitään. Olisin kärsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tämä näinkin. En halua silti koskaan loukata ketään, eikä minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillä olen aina rehellinen. Silti tunnen. 

Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitään``,se vaan vaatii selkärankaa.

sivusta

Vierailija
20825/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh, nyt joku löysi jo mumminsakin täältä. Sano vielä että se on kuollut. Että henkimaailmasta kirjoittelee. 

Joo on mutta joku ystävällinen henkilö kanavoi hänet juuri minulle täällä <3

Vierailija
20826/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä tätä. 

Vierailija
20827/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän joulumusiikki.

Hyvää iltaa kaikille.

Vierailija
20828/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#797 läpättää.

Mä oon silloin tällöin 

kirjoittanut 'ei E', se on totta.

Sitten on se feikkihandu, jolle:

'Ei mun handu'. Oon

näin kommentoinut. Fakta, en kiistä.

'Voisit rekisteröidä nikin, niin sun ei tarvis jatkuvasti selittää mikä on sulta ja mikä ei oo.'

Ei tuu tapahtuun.

Kiitos vaan. 

Vierailija
20829/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olit täällä. Laitoin kerran tunnisteet  joita ei voinut tietää kuin se yksi ja ainoa.

Liittyi kirjaimiin ja asemiin.

Sittemmin kadotimme yhteytemme täällä. Kunhan haikailen sun perään edelleen - en tiedä miksi.

Kummallista. Mullistit mun maailman.

Tiedän, että sulla kaikki hyvin. Samoin.

Vierailija
20830/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan tekoäly jopa kerätä tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensä muka joksikin kaipaajaksi. 

Etkö ole nähnyt sitä yhtä sarjaa tekoälystä, hitsi kun en muista sen sarjan nimeä. Se tekoälyhän tunkeutui joka paikkaan.

Vierailija
20831/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole nähnyt sitä yhtä sarjaa tekoälystä, hitsi kun en muista sen sarjan nimeä. Se tekoälyhän tunkeutui joka paikkaan.

En. Kerro kun muistat sarjan nimen, niin katson.

Vierailija
20832/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoälyltä, kyl se kertoo. Sivusta

Vierailija
20833/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhukas päivä. Olin lisäksi astunut rapussa johonkin tököttiin joka oli juuttunut kenkäni pohjaan kiinni ja paniikissa tutkaillessani tilannetta, pystyin havaitsemaan että asiasta oli kulunut ehkä muutama päivä ja sen huomasi asunnostani. Pääsin pesemään mattoja. Helvetin hienoa. 

Vierailija
20834/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoälyltä, kyl se kertoo. Sivusta

Se vaan selittää tosi paljon puuta heinää. Vaihtaa vastaustakin eri ihmisille. Toisille väittää että asia on ihan toisin kuin toisille. 

Vierailija
20835/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oota kysyn yhdeltä kaverilta

Vierailija
20836/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhukas päivä. Olin lisäksi astunut rapussa johonkin tököttiin joka oli juuttunut kenkäni pohjaan kiinni ja paniikissa tutkaillessani tilannetta, pystyin havaitsemaan että asiasta oli kulunut ehkä muutama päivä ja sen huomasi asunnostani. Pääsin pesemään mattoja. Helvetin hienoa. 

Kuka suomalainen kävelee kengät jalassa sisällä ja vielä matoilla?

Vierailija
20837/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin myös mustat nitriittihanskat käteeni ja painelin pesemään rapusta sitä tököttiä sienen ja rätin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hämmentyneen näköisenä, ehkä ajatteli minusta tulleen siivooja. 

Vierailija
20838/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas mielessä. 

Sinä myös. Kivaa iltaa. :)

Vierailija
20839/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistin myös mustat nitriittihanskat käteeni ja painelin pesemään rapusta sitä tököttiä sienen ja rätin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hämmentyneen näköisenä, ehkä ajatteli minusta tulleen siivooja. 

No tuo on jo hienoa toimintaa, että siivoa muidenkin jälkiä. Yleensä asukkaat vain sotkee.

Vierailija
20840/22554 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oota kysyn yhdeltä kaverilta

Next! Oli sen sarjan nimi, jos kaveri muistaa oikein.

Ketju on lukittu.