Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Voikohan tekoÀly jopa kerÀtÀ tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensÀ muka joksikin kaipaajaksi.
Jotenkin tykkÀÀn mies sun lĂ€snĂ€olosta. Ja mietin tĂ€tĂ€ juttua, enemmĂ€n kuin pitĂ€is đ
Vierailija kirjoitti:
Olin vÀlillÀ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvÀ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvÀ, ettÀ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kÀrsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tÀmÀ nÀinkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikÀ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillÀ olen aina rehellinen. Silti tunnen.
Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitÀÀn``,se vaan vaatii selkÀrankaa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, nyt joku löysi jo mumminsakin tÀÀltÀ. Sano vielÀ ettÀ se on kuollut. EttÀ henkimaailmasta kirjoittelee.
Joo on mutta joku ystÀvÀllinen henkilö kanavoi hÀnet juuri minulle tÀÀllÀ <3
PÀivÀn joulumusiikki.
HyvÀÀ iltaa kaikille.
#797 lÀpÀttÀÀ.
MÀ oon silloin tÀllöin
kirjoittanut 'ei E', se on totta.
Sitten on se feikkihandu, jolle:
'Ei mun handu'. Oon
nÀin kommentoinut. Fakta, en kiistÀ.
'Voisit rekisteröidÀ nikin, niin sun ei tarvis jatkuvasti selittÀÀ mikÀ on sulta ja mikÀ ei oo.'
Ei tuu tapahtuun.
Kiitos vaan.
TiedÀn, ettÀ olit tÀÀllÀ. Laitoin kerran tunnisteet joita ei voinut tietÀÀ kuin se yksi ja ainoa.
Liittyi kirjaimiin ja asemiin.
Sittemmin kadotimme yhteytemme tÀÀllÀ. Kunhan haikailen sun perÀÀn edelleen - en tiedÀ miksi.
Kummallista. Mullistit mun maailman.
TiedÀn, ettÀ sulla kaikki hyvin. Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan tekoÀly jopa kerÀtÀ tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensÀ muka joksikin kaipaajaksi.
Etkö ole nÀhnyt sitÀ yhtÀ sarjaa tekoÀlystÀ, hitsi kun en muista sen sarjan nimeÀ. Se tekoÀlyhÀn tunkeutui joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole nÀhnyt sitÀ yhtÀ sarjaa tekoÀlystÀ, hitsi kun en muista sen sarjan nimeÀ. Se tekoÀlyhÀn tunkeutui joka paikkaan.
En. Kerro kun muistat sarjan nimen, niin katson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy tekoÀlyltÀ, kyl se kertoo. Sivusta
Touhukas pÀivÀ. Olin lisÀksi astunut rapussa johonkin tököttiin joka oli juuttunut kenkÀni pohjaan kiinni ja paniikissa tutkaillessani tilannetta, pystyin havaitsemaan ettÀ asiasta oli kulunut ehkÀ muutama pÀivÀ ja sen huomasi asunnostani. PÀÀsin pesemÀÀn mattoja. Helvetin hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy tekoÀlyltÀ, kyl se kertoo. Sivusta
Se vaan selittÀÀ tosi paljon puuta heinÀÀ. Vaihtaa vastaustakin eri ihmisille. Toisille vÀittÀÀ ettÀ asia on ihan toisin kuin toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oota kysyn yhdeltÀ kaverilta
Vierailija kirjoitti:
Touhukas pÀivÀ. Olin lisÀksi astunut rapussa johonkin tököttiin joka oli juuttunut kenkÀni pohjaan kiinni ja paniikissa tutkaillessani tilannetta, pystyin havaitsemaan ettÀ asiasta oli kulunut ehkÀ muutama pÀivÀ ja sen huomasi asunnostani. PÀÀsin pesemÀÀn mattoja. Helvetin hienoa.
Kuka suomalainen kÀvelee kengÀt jalassa sisÀllÀ ja vielÀ matoilla?
Pistin myös mustat nitriittihanskat kÀteeni ja painelin pesemÀÀn rapusta sitÀ tököttiÀ sienen ja rÀtin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hÀmmentyneen nÀköisenÀ, ehkÀ ajatteli minusta tulleen siivooja.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ taas mielessÀ.
SinÀ myös. Kivaa iltaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Pistin myös mustat nitriittihanskat kÀteeni ja painelin pesemÀÀn rapusta sitÀ tököttiÀ sienen ja rÀtin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hÀmmentyneen nÀköisenÀ, ehkÀ ajatteli minusta tulleen siivooja.
No tuo on jo hienoa toimintaa, ettÀ siivoa muidenkin jÀlkiÀ. YleensÀ asukkaat vain sotkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oota kysyn yhdeltÀ kaverilta
Next! Oli sen sarjan nimi, jos kaveri muistaa oikein.
Hitto, oon melkein koukussa suhun. Mulle ei koskaan ole kĂ€ynyt nĂ€in đ