Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20821/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hitto, oon melkein koukussa suhun. Mulle ei koskaan ole kĂ€ynyt nĂ€in 😜

Vierailija
20822/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voikohan tekoĂ€ly jopa kerĂ€tĂ€ tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensĂ€ muka joksikin kaipaajaksi. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20823/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotenkin tykkÀÀn mies sun lĂ€snĂ€olosta. Ja mietin tĂ€tĂ€ juttua, enemmĂ€n kuin pitĂ€is 😜

Vierailija
20824/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vĂ€lillĂ€ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvĂ€ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvĂ€, ettĂ€ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kĂ€rsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tĂ€mĂ€ nĂ€inkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikĂ€ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillĂ€ olen aina rehellinen. Silti tunnen. 

Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitÀÀn``,se vaan vaatii selkÀrankaa.

sivusta

Vierailija
20825/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh, nyt joku löysi jo mumminsakin tÀÀltĂ€. Sano vielĂ€ ettĂ€ se on kuollut. EttĂ€ henkimaailmasta kirjoittelee. 

Joo on mutta joku ystÀvÀllinen henkilö kanavoi hÀnet juuri minulle tÀÀllÀ <3

Vierailija
20826/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kestĂ€ tĂ€tĂ€. 

Vierailija
20827/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PÀivÀn joulumusiikki.

HyvÀÀ iltaa kaikille.

Vierailija
20828/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

#797 lÀpÀttÀÀ.

MĂ€ oon silloin tĂ€llöin 

kirjoittanut 'ei E', se on totta.

Sitten on se feikkihandu, jolle:

'Ei mun handu'. Oon

nÀin kommentoinut. Fakta, en kiistÀ.

'Voisit rekisteröidÀ nikin, niin sun ei tarvis jatkuvasti selittÀÀ mikÀ on sulta ja mikÀ ei oo.'

Ei tuu tapahtuun.

Kiitos vaan. 

Vierailija
20829/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TiedĂ€n, ettĂ€ olit tÀÀllĂ€. Laitoin kerran tunnisteet  joita ei voinut tietÀÀ kuin se yksi ja ainoa.

Liittyi kirjaimiin ja asemiin.

Sittemmin kadotimme yhteytemme tÀÀllÀ. Kunhan haikailen sun perÀÀn edelleen - en tiedÀ miksi.

Kummallista. Mullistit mun maailman.

TiedÀn, ettÀ sulla kaikki hyvin. Samoin.

Vierailija
20830/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan tekoĂ€ly jopa kerĂ€tĂ€ tietoa ip-osoitteiden perusteella ja profiloida itsensĂ€ muka joksikin kaipaajaksi. 

Etkö ole nÀhnyt sitÀ yhtÀ sarjaa tekoÀlystÀ, hitsi kun en muista sen sarjan nimeÀ. Se tekoÀlyhÀn tunkeutui joka paikkaan.

Vierailija
20831/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole nÀhnyt sitÀ yhtÀ sarjaa tekoÀlystÀ, hitsi kun en muista sen sarjan nimeÀ. Se tekoÀlyhÀn tunkeutui joka paikkaan.

En. Kerro kun muistat sarjan nimen, niin katson.

Vierailija
20832/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoÀlyltÀ, kyl se kertoo. Sivusta

Vierailija
20833/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Touhukas pĂ€ivĂ€. Olin lisĂ€ksi astunut rapussa johonkin tököttiin joka oli juuttunut kenkĂ€ni pohjaan kiinni ja paniikissa tutkaillessani tilannetta, pystyin havaitsemaan ettĂ€ asiasta oli kulunut ehkĂ€ muutama pĂ€ivĂ€ ja sen huomasi asunnostani. PÀÀsin pesemÀÀn mattoja. Helvetin hienoa. 

Vierailija
20834/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoÀlyltÀ, kyl se kertoo. Sivusta

Se vaan selittÀÀ tosi paljon puuta heinÀÀ. Vaihtaa vastaustakin eri ihmisille. Toisille vĂ€ittÀÀ ettĂ€ asia on ihan toisin kuin toisille. 

Vierailija
20835/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oota kysyn yhdeltÀ kaverilta

Vierailija
20836/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhukas pĂ€ivĂ€. Olin lisĂ€ksi astunut rapussa johonkin tököttiin joka oli juuttunut kenkĂ€ni pohjaan kiinni ja paniikissa tutkaillessani tilannetta, pystyin havaitsemaan ettĂ€ asiasta oli kulunut ehkĂ€ muutama pĂ€ivĂ€ ja sen huomasi asunnostani. PÀÀsin pesemÀÀn mattoja. Helvetin hienoa. 

Kuka suomalainen kÀvelee kengÀt jalassa sisÀllÀ ja vielÀ matoilla?

Vierailija
20837/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pistin myös mustat nitriittihanskat kĂ€teeni ja painelin pesemÀÀn rapusta sitĂ€ tököttiĂ€ sienen ja rĂ€tin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hĂ€mmentyneen nĂ€köisenĂ€, ehkĂ€ ajatteli minusta tulleen siivooja. 

Vierailija
20838/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinĂ€ taas mielessĂ€. 

SinÀ myös. Kivaa iltaa. :)

Vierailija
20839/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistin myös mustat nitriittihanskat kĂ€teeni ja painelin pesemÀÀn rapusta sitĂ€ tököttiĂ€ sienen ja rĂ€tin kanssa. Naapuri katsoi minua hieman hĂ€mmentyneen nĂ€köisenĂ€, ehkĂ€ ajatteli minusta tulleen siivooja. 

No tuo on jo hienoa toimintaa, ettÀ siivoa muidenkin jÀlkiÀ. YleensÀ asukkaat vain sotkee.

Vierailija
20840/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oota kysyn yhdeltÀ kaverilta

Next! Oli sen sarjan nimi, jos kaveri muistaa oikein.

Ketju on lukittu.