Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (2089)

Vierailija
2041/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siitÀ rakkaudesta. Kovin kevyesti jotkut suhtautuvat siihen. 1,5 vuotta kankkulan kaivoon. Kiitos ajanhukkaajalle.

Ei varmaankaan pakottanut tuohon.

Kovin on viisas kommentti, kun puhutaan tunteista. -sivu

Luepa toi aloitus  ei yhtÀÀn viisaampi. Kuka helvetti syyllistÀÀ noin? Ja oliko sun omas kovin viisas?

SyyllistÀÀ? EntÀ jos toinen on suhtautunut kevyesti? Sekö pitÀÀ vain niellÀ, kun kukaan ei pakottanut tuntemaan toista kohtaan? Itse syyllistÀisin sitÀ toista, JOS on leikitellyt, mutta logiikkansa kullakin.

Vierailija
2042/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen typerÀÀkin typerÀmpi ihminen. Rakastan ihmistÀ, jolta en saa mitÀÀn, mutta en rakasta ihmistÀ, joka on ollut halukas rakastamaan.

NÀin se vaan menee, ei sitÀ voi itse pÀÀttÀÀ kehen rakastuu.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siitÀ rakkaudesta. Kovin kevyesti jotkut suhtautuvat siihen. 1,5 vuotta kankkulan kaivoon. Kiitos ajanhukkaajalle.

Menikö se aika tÀysin hukkaan? Etkö oppinut mitÀÀn? Ja tylsÀÀ paskaa oli vaan kokoajan?

MÀ ajattelin noin aluksi, kun oma 1,5 vuoden taival rakkaan kanssa tuli pÀÀtökseen. Tunne kirjo oli melkoinen joitain kuukausia ennenkuin alkoi helpottaa. Aika antaa perspektiiviÀ tutkia asioita, itseÀÀn. Kipu muuttuu kaipuuksi.

Aika hioo muistojen sĂ€rmiĂ€ pehmeĂ€mmĂ€ksi. Kiitos ettĂ€ sain tuntea hĂ€net, edes vĂ€hĂ€n aikaa.đŸ»

-J

HÀn oli naimissa. Unohti vaan kertoa siitÀ minulle. Olihan se kÀtevÀÀ elÀÀ toista elÀmÀÀ kanssani samalla kun perhe 100 kilometrin pÀÀssÀ.

Vierailija
2044/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikainen lounas ja sitten taas sorvin ÀÀreen. Sulle ehdin kuitenkin toivottaa hyvÀÀ viikkoa.

Kiitos, samoin

Vierailija
2045/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surumielisyytesi ja apeutesi mietityttÀÀ.

MikĂ€s niissĂ€? 

Vierailija
2046/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En halua elÀmÀÀni ihmisiÀ, joiden kanssa ei saa olla oma itsensÀ. Rooli ylipirteÀnÀ tekohymy kasvoilla syövyttÀÀ sielun.

Vierailija
2047/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mikÀs nyt? Satuttiko kÀrrynpyörÀni liikaa herkkiÀ tunteitasi?

Vierailija
2048/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan pakottanut tuohon.

Kovin on viisas kommentti, kun puhutaan tunteista. -sivu

Luepa toi aloitus  ei yhtÀÀn viisaampi. Kuka helvetti syyllistÀÀ noin? Ja oliko sun omas kovin viisas?

SyyllistÀÀ? EntÀ jos toinen on suhtautunut kevyesti? Sekö pitÀÀ vain niellÀ, kun kukaan ei pakottanut tuntemaan toista kohtaan? Itse syyllistÀisin sitÀ toista, JOS on leikitellyt, mutta logiikkansa kullakin.

Vou kyynel. VedÀpÀ vÀhÀn henkeÀ ja mieti kannattako toisten anonyymeihin viesteihin suhtautua noin vakavasti. Hanki vaikka elÀmÀ. ( Kun ei tajua, niin ei tajua)

Vierailija
2049/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllĂ€ on tylsÀÀ ilman sua, olis vielĂ€ pari tuntia aikaa, tuu kahville, sinne 😜

Ei pysty. On bisneksii.

Myöhemmin ? Oon tÀÀllĂ€ seiskaan 😜

Oiskin tÀÀ hĂ€neltĂ€ mulle. Huoh Tulisin sinne, ja lĂ€htisin sieltĂ€ sun kanssa ihan mihin vaan pyytĂ€isit ihanuus. 

Myö siirryttiin wa jo tovi sit keskeustelee, joten tuskin sulle, pahoittelut 😜

Vierailija
2050/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pyppt face đŸ€

Vierailija
2051/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö se aika tÀysin hukkaan? Etkö oppinut mitÀÀn? Ja tylsÀÀ paskaa oli vaan kokoajan?

MÀ ajattelin noin aluksi, kun oma 1,5 vuoden taival rakkaan kanssa tuli pÀÀtökseen. Tunne kirjo oli melkoinen joitain kuukausia ennenkuin alkoi helpottaa. Aika antaa perspektiiviÀ tutkia asioita, itseÀÀn. Kipu muuttuu kaipuuksi.

Aika hioo muistojen sĂ€rmiĂ€ pehmeĂ€mmĂ€ksi. Kiitos ettĂ€ sain tuntea hĂ€net, edes vĂ€hĂ€n aikaa.đŸ»

-J

HÀn oli naimissa. Unohti vaan kertoa siitÀ minulle. Olihan se kÀtevÀÀ elÀÀ toista elÀmÀÀ kanssani samalla kun perhe 100 kilometrin pÀÀssÀ.

No sitten on eri asia. Tuollaista rottailua ei pidÀkÀÀn hyvÀksyÀ.

-J

Vierailija
2052/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
2053/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ah mun elĂ€mĂ€ on ihanaa :) 

Vierailija
2054/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nÀe mua enÀÀ.

SitÀ tÀssÀ pelkÀÀnkin. Ne turhat haaveet, ehkÀ vain harhaa kaikki. YmmÀrsin, kun katsoin peiliini. MinÀ hupsu tÀllainen.

Ihan hyvÀ olet varmasti.

Toivottavasti edes jollain tapaa. Kuuntelen vielĂ€ Freukkareiden Rakkauslaulun rumille naisille, ja sitten lopetan nĂ€mĂ€ hupsutukset tĂ€hĂ€n. Saan ainakin mielenrauhan pitkĂ€ksi aikaa. 

Vierailija
2055/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun nĂ€en hĂ€net, niin ajattelin lyödĂ€ kouraan kirjeen kera lĂ€mpimien saatesanojen. MielestĂ€ni sitten ei enÀÀ enÀÀ olla mitÀÀn epĂ€selvÀÀ. Ainakin saan lopullisen mielenrauhan ja hĂ€n lakkaa tĂ€yttĂ€mĂ€stĂ€ ajatuksiani. 

Vierailija
2056/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneksi poistitte videoni. Huono omatunto.

Ja kiitos sinulle joka pehmennĂ€t tunnelmaa. đŸ€

Vierailija
2057/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pusuja mulle đŸ„°

Vierailija
2058/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sivut senkun vĂ€henee. Hullu poistelija taas vauhdissa. No, onneksi on muutakin tekemistĂ€ kuin raivostua tÀÀllĂ€ 😂

Vierailija
2059/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Danderepipo_Hiya kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ en usko, ettÀ kukaan ihminen lukee mua tÀysin oikein.

Jos toimii ristiriitaisesti, se onkin aika vaikeaa. Jos toimii linjakkaasti ja vehkeilemÀttÀ, lukuvirheitÀ tulee huomattavasti vÀhemmÀn.

Sivusta. MĂ€ oon just tommonen konfliktoitunut tapaus. SitĂ€ sanotaan dandere-luonteen tulkitsemattomuudeksi - indecipherable 😅

Kasva saatana aikuiseksi ja lopeta ihmisillÀ leikkiminen.

Vierailija
2060/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikÀs nyt? Satuttiko kÀrrynpyörÀni liikaa herkkiÀ tunteitasi?

KyllĂ€ satutti. SinĂ€ et ole sellainen joka uskaltaa keskustella. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kolme kuusi