Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2089)
Vierailija kirjoitti:
Olen typerÀÀkin typerÀmpi ihminen. Rakastan ihmistÀ, jolta en saa mitÀÀn, mutta en rakasta ihmistÀ, joka on ollut halukas rakastamaan.
NÀin se vaan menee, ei sitÀ voi itse pÀÀttÀÀ kehen rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitÀ rakkaudesta. Kovin kevyesti jotkut suhtautuvat siihen. 1,5 vuotta kankkulan kaivoon. Kiitos ajanhukkaajalle.
Menikö se aika tÀysin hukkaan? Etkö oppinut mitÀÀn? Ja tylsÀÀ paskaa oli vaan kokoajan?
MÀ ajattelin noin aluksi, kun oma 1,5 vuoden taival rakkaan kanssa tuli pÀÀtökseen. Tunne kirjo oli melkoinen joitain kuukausia ennenkuin alkoi helpottaa. Aika antaa perspektiiviÀ tutkia asioita, itseÀÀn. Kipu muuttuu kaipuuksi.
Aika hioo muistojen sĂ€rmiĂ€ pehmeĂ€mmĂ€ksi. Kiitos ettĂ€ sain tuntea hĂ€net, edes vĂ€hĂ€n aikaa.đ»
-J
HÀn oli naimissa. Unohti vaan kertoa siitÀ minulle. Olihan se kÀtevÀÀ elÀÀ toista elÀmÀÀ kanssani samalla kun perhe 100 kilometrin pÀÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Pikainen lounas ja sitten taas sorvin ÀÀreen. Sulle ehdin kuitenkin toivottaa hyvÀÀ viikkoa.
Kiitos, samoin
Vierailija kirjoitti:
Surumielisyytesi ja apeutesi mietityttÀÀ.
MikÀs niissÀ?
En halua elÀmÀÀni ihmisiÀ, joiden kanssa ei saa olla oma itsensÀ. Rooli ylipirteÀnÀ tekohymy kasvoilla syövyttÀÀ sielun.
No mikÀs nyt? Satuttiko kÀrrynpyörÀni liikaa herkkiÀ tunteitasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitÀ rakkaudesta. Kovin kevyesti jotkut suhtautuvat siihen. 1,5 vuotta kankkulan kaivoon. Kiitos ajanhukkaajalle.
Ei varmaankaan pakottanut tuohon.
Kovin on viisas kommentti, kun puhutaan tunteista. -sivu
Luepa toi aloitus ei yhtÀÀn viisaampi. Kuka helvetti syyllistÀÀ noin? Ja oliko sun omas kovin viisas?
SyyllistÀÀ? EntÀ jos toinen on suhtautunut kevyesti? Sekö pitÀÀ vain niellÀ, kun kukaan ei pakottanut tuntemaan toista kohtaan? Itse syyllistÀisin sitÀ toista, JOS on leikitellyt, mutta logiikkansa kullakin.
Vou kyynel. VedÀpÀ vÀhÀn henkeÀ ja mieti kannattako toisten anonyymeihin viesteihin suhtautua noin vakavasti. Hanki vaikka elÀmÀ. ( Kun ei tajua, niin ei tajua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllĂ€ on tylsÀÀ ilman sua, olis vielĂ€ pari tuntia aikaa, tuu kahville, sinne đ
Ei pysty. On bisneksii.
Myöhemmin ? Oon tÀÀllĂ€ seiskaan đ
Oiskin tÀÀ hÀneltÀ mulle. Huoh Tulisin sinne, ja lÀhtisin sieltÀ sun kanssa ihan mihin vaan pyytÀisit ihanuus.
Myö siirryttiin wa jo tovi sit keskeustelee, joten tuskin sulle, pahoittelut đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö se aika tÀysin hukkaan? Etkö oppinut mitÀÀn? Ja tylsÀÀ paskaa oli vaan kokoajan?
MÀ ajattelin noin aluksi, kun oma 1,5 vuoden taival rakkaan kanssa tuli pÀÀtökseen. Tunne kirjo oli melkoinen joitain kuukausia ennenkuin alkoi helpottaa. Aika antaa perspektiiviÀ tutkia asioita, itseÀÀn. Kipu muuttuu kaipuuksi.
Aika hioo muistojen sĂ€rmiĂ€ pehmeĂ€mmĂ€ksi. Kiitos ettĂ€ sain tuntea hĂ€net, edes vĂ€hĂ€n aikaa.đ»
-J
HÀn oli naimissa. Unohti vaan kertoa siitÀ minulle. Olihan se kÀtevÀÀ elÀÀ toista elÀmÀÀ kanssani samalla kun perhe 100 kilometrin pÀÀssÀ.
No sitten on eri asia. Tuollaista rottailua ei pidÀkÀÀn hyvÀksyÀ.
-J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nÀe mua enÀÀ.
SitÀ tÀssÀ pelkÀÀnkin. Ne turhat haaveet, ehkÀ vain harhaa kaikki. YmmÀrsin, kun katsoin peiliini. MinÀ hupsu tÀllainen.
Ihan hyvÀ olet varmasti.
Toivottavasti edes jollain tapaa. Kuuntelen vielÀ Freukkareiden Rakkauslaulun rumille naisille, ja sitten lopetan nÀmÀ hupsutukset tÀhÀn. Saan ainakin mielenrauhan pitkÀksi aikaa.
Seuraavan kerran kun nÀen hÀnet, niin ajattelin lyödÀ kouraan kirjeen kera lÀmpimien saatesanojen. MielestÀni sitten ei enÀÀ enÀÀ olla mitÀÀn epÀselvÀÀ. Ainakin saan lopullisen mielenrauhan ja hÀn lakkaa tÀyttÀmÀstÀ ajatuksiani.
Onneksi poistitte videoni. Huono omatunto.
Ja kiitos sinulle joka pehmennĂ€t tunnelmaa. đ€
Sivut senkun vĂ€henee. Hullu poistelija taas vauhdissa. No, onneksi on muutakin tekemistĂ€ kuin raivostua tÀÀllĂ€ đ
Danderepipo_Hiya kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en usko, ettÀ kukaan ihminen lukee mua tÀysin oikein.
Jos toimii ristiriitaisesti, se onkin aika vaikeaa. Jos toimii linjakkaasti ja vehkeilemÀttÀ, lukuvirheitÀ tulee huomattavasti vÀhemmÀn.
Sivusta. MĂ€ oon just tommonen konfliktoitunut tapaus. SitĂ€ sanotaan dandere-luonteen tulkitsemattomuudeksi - indecipherable đ
Kasva saatana aikuiseksi ja lopeta ihmisillÀ leikkiminen.
Vierailija kirjoitti:
No mikÀs nyt? Satuttiko kÀrrynpyörÀni liikaa herkkiÀ tunteitasi?
KyllÀ satutti. SinÀ et ole sellainen joka uskaltaa keskustella.
SyyllistÀÀ? EntÀ jos toinen on suhtautunut kevyesti? Sekö pitÀÀ vain niellÀ, kun kukaan ei pakottanut tuntemaan toista kohtaan? Itse syyllistÀisin sitÀ toista, JOS on leikitellyt, mutta logiikkansa kullakin.