Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen typerÀÀkin typerÀmpi ihminen. Rakastan ihmistÀ, jolta en saa mitÀÀn, mutta en rakasta ihmistÀ, joka on ollut halukas rakastamaan.
Sama tÀÀllÀ. Noin se usein menee.
Ajattelisin, ettÀ aika usein menee kohdakkain, kun useimmat pysyvÀt liitoissaan kuolemaansa saakka. Kaikilla vain ei ole yhtÀ hyvÀ tuuri nÀissÀ arpajaisissa.
Ei ne ole arpajaisia, vaan merkki siitÀ millainen kumppani olet parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen typerÀÀkin typerÀmpi ihminen. Rakastan ihmistÀ, jolta en saa mitÀÀn, mutta en rakasta ihmistÀ, joka on ollut halukas rakastamaan.
Kannattaisi antaa mahdollisuus sille, joka on halukas. EhkÀ sun omat tunteet onkin voimakkaammat mitÀ kuvittelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi antaa mahdollisuus sille, joka on halukas. EhkÀ sun omat tunteet onkin voimakkaammat mitÀ kuvittelit?
Kannattaa unohtaa vaan molemmat ja odottaa sitÀ, jonka kanssa halu rakastaa on yhteinen ja molemminpuolinen tunne! Se olisi paras vaihtoehto..
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko itse mahdollisuuden jollekin vain, koska hĂ€n haluaa sinua? Vaikket nĂ€kisi tai tuntisi hĂ€nen kohdallaan yhtÀÀn mitÀÀn, mutta HĂN haluaa!
sivu
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enÀÀ halukas.
Vierailija kirjoitti:
Miten pukeutuu kissanainen?
Kumiseen catsuitiin
MikÀ sulla on kÀnnykÀn taustakuvana? Monella on puolison kuva.
Mieheni sekoitti p*llumehuni tequilaan. HĂ€n on tosimies.
Vierailija kirjoitti:
HymyilyttÀÀ kun mietin sinua
Oon niin naurettava
Vierailija kirjoitti:
Auringonnousu.
Vierailija kirjoitti:
En oikein kyllÀ kellÀÀn nÀhnyt puolison kuvaa taustakuvana. EnemmÀn lapsia, lemmikkejÀ tai maisemia.
Kiitos tĂ€stĂ€ pĂ€ivĂ€stĂ€ đ me ollaan kyllĂ€ ihan hirveitĂ€, vaikkei tilivelvollisia ollakaan tĂ€stĂ€ đđ€Ł
Kun saisi edes kerran painatus vasten.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kuva.
Mulla olis nainen kaipailuissa, ken on maailman kaunein omalla hassulla tavallaan, tyylikÀs, ÀlykÀs, erootinen.
HÀn on erityinen, korvaamaton ja rakastan hÀntÀ. Surettaa ettei hÀn ole elÀmÀssÀni. Sen takia tÀtÀ tiettyÀ kaipaan, koska hÀn tÀydentÀisi kaikki tyhjÀt tilat mun elÀmÀstÀ. Kaikkea muuta jo on.
Millainen tilanne oli?