Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2053)
Meinaakko pistÀÀ lahjamukin rahoiksi?
PelkÀÀtkö et oot kuin avoin kirja đđ€Ł
Saa mut aukasta, ei kuitenkaan veitsellĂ€ mielellÀÀn.đ€Ș
MÀ en usko, ettÀ kukaan ihminen lukee mua tÀysin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Moni kakku pÀÀltÀ kaunis.
IlkeÀstÀ seurassa mÀtÀnee helposti
Vierailija kirjoitti:
Miksi nÀin
Vierailija kirjoitti:
Aidolle rehelliselle ihmiselle tÀmÀ ei ole mikÀÀn pelon aihe.
Vierailija kirjoitti:
Meinaakko pistÀÀ lahjamukin rahoiksi?
Joo jos siltÀ tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nÀin
Ei vÀliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Saa mut aukasta, ei kuitenkaan veitsellĂ€ mielellÀÀn.đ€Ș
Minua on ammuttu jo selkÀÀn. En tajunnut kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidolle rehelliselle ihmiselle tÀmÀ ei ole mikÀÀn pelon aihe.
Kuka tĂ€ssĂ€ on rehellisyydestĂ€ puhunutkaan, tai rehellisiĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ ollaan toisillemme, mut ei ulkopuolisille kelleen đ€Ł Silloin kun ihmisillĂ€ on 15-20vuoden ystĂ€vyyksiĂ€ takana, niin ihmiset tuntee aika hyvin, vaikea piilotella reaktioita ja pysyĂ€ niin viilipyttynĂ€ etteikö joku huomais / ihmettelis jotakin
Vierailija kirjoitti:
Jos toimii ristiriitaisesti, se onkin aika vaikeaa. Jos toimii linjakkaasti ja vehkeilemÀttÀ, lukuvirheitÀ tulee huomattavasti vÀhemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus mielessÀ.
TÀmÀhÀn on vain ajanvietettÀ ja viihdettÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toimii ristiriitaisesti, se onkin aika vaikeaa. Jos toimii linjakkaasti ja vehkeilemÀttÀ, lukuvirheitÀ tulee huomattavasti vÀhemmÀn.
Nah. Sellasta mitÀ ei nÀe ei myöskÀÀn voi lukea. VÀhÀn kuin kuun pimeÀ puoli, aina piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta. MĂ€ oon just tommonen konfliktoitunut tapaus. SitĂ€ sanotaan dandere-luonteen tulkitsemattomuudeksi - indecipherable đ
Few dandere traits: shy, timid, indecipherable, introverted, asocial, calm, gentle, vulnerable, kind, distant, lonely, lovestruck, cute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nah. Sellasta mitÀ ei nÀe ei myöskÀÀn voi lukea. VÀhÀn kuin kuun pimeÀ puoli, aina piilossa.
Sitten on turha odottaakaan, ettÀ kukaan osaisi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tarkoituskaan. Jos kukaan ei luonnollisesti ymmÀrrÀ niin sitten se vaan on niin, hieman yksinÀistÀ mutta minkÀs teet.
Olen typerÀÀkin typerÀmpi ihminen. Rakastan ihmistÀ, jolta en saa mitÀÀn, mutta en rakasta ihmistÀ, joka on ollut halukas rakastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tarkoituskaan. Jos kukaan ei luonnollisesti ymmÀrrÀ niin sitten se vaan on niin, hieman yksinÀistÀ mutta minkÀs teet.
Juuri sanoit, ettÀ ei voi nÀhdÀ sellaista, joka on piilossa. Jos piilottaminen ja salailu on tÀrkeÀmpÀÀ kuin yhteys, se on sitten oma valintasi.
Oikein hyvÀÀ alkavaa viikkoa kaivatulleni! đ