Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2100)
Maria, sua rakastan, aina. đ§Ą
Kivaa alkuiltaa ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IkĂ€vĂ€ sinua muru đ„° Miten jaksan nĂ€mĂ€ pĂ€ivĂ€t, kun ei nĂ€hdĂ€, ja miten uskaltaisin lĂ€hestyĂ€ sinua sitten kun nĂ€hdÀÀn?
Et varmaan mitenkÀÀn.
ĂlĂ€s nyt. Viimeksi annoit kyllĂ€ aika selvÀÀ signaalia ettĂ€ olet kiinnostunut. EhkĂ€pĂ€ se olen minĂ€ joka lĂ€hestyy ensi kerralla.
Lurkkaan, en lÀhettele terkkuja Marialle enkÀ oikeastaan muillekaan. En myöskÀÀn ole lÀhetellyt pusuja kenellekÀÀn. t. T-mies
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinÀ kylÀn kiihkein kissanainen?
Tuskin, vaikka joku kolli mua kiihkeÀsti jahtaakin vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun nÀen hÀnet, niin ajattelin lyödÀ kouraan kirjeen kera lÀmpimien saatesanojen. MielestÀni sitten ei enÀÀ enÀÀ olla mitÀÀn epÀselvÀÀ. Ainakin saan lopullisen mielenrauhan ja hÀn lakkaa tÀyttÀmÀstÀ ajatuksiani.
Loistava idea! Luin juuri pariskunnasta, jossa mies oli lopulta kirjoittanut naiselle kirjeen ja nykyÀÀn ovat onnellisesti naimisissa.
EntÀs jos se toinen on jo valmiiksi onnellisesti naimisissa?
Sivusta
Kauniille Empulle pusut suulleđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kylÀn kiihkein nainen ilman kissaa
Kissanainen voi olla myös pukeutumalla kissamaisesti eli ei siinÀ kissaa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun nÀen hÀnet, niin ajattelin lyödÀ kouraan kirjeen kera lÀmpimien saatesanojen. MielestÀni sitten ei enÀÀ enÀÀ olla mitÀÀn epÀselvÀÀ. Ainakin saan lopullisen mielenrauhan ja hÀn lakkaa tÀyttÀmÀstÀ ajatuksiani.
Loistava idea! Luin juuri pariskunnasta, jossa mies oli lopulta kirjoittanut naiselle kirjeen ja nykyÀÀn ovat onnellisesti naimisissa.
EntÀs jos se toinen on jo valmiiksi onnellisesti naimisissa?
Sivusta
Oli tÀssÀ lukemassanikin tapauksessa kumpikin parisuhteessa ensin. Tuskin onnellisesti. Mutta lopulta sitten mies kirjoitti kirjeen tÀlle kaipaamalleen naiselle ja pÀÀtyivÀt yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka-akka đ„°đ„°
rÀÀki muija đ€źđ€ź
Vierailija kirjoitti:
MitÀs ajattelit siihen kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ, vaikka nÀytÀnkin siveyden sipulilta. Nyt hankinkin sen kissan hellittÀvÀksi vihdoin.
Voisin hankkia kaivatun hellittÀvÀksi ja olla kaivatun hellittÀvÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka-akka đ„°đ„°
Rööki-Reijo đ„°
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, vaikka joku kolli mua kiihkeÀsti jahtaakin vuodesta toiseen.
Kuvittelet vaan.Etsii reviirin merkkauspaikkaa, johon vois kusasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu ettÀ joku alkaa aina vimmatusti alapeukuttaa, jos joku suunnittelee ryhtyvÀnsÀ toimiin myös irl eikÀ vain kaipaavansa tÀÀllÀ. Harmittaako kun toiset toimivat myös oikeassa elÀmÀssÀ eivÀtkÀ vain vongu tÀÀllÀ?
Jos selaat sivuja ,niin eipÀ sieltÀ monta sivua löydy ilman ainuttakaa alapeukkua.Joku on ottanut siitÀ harrastuksen koska tarkistaa seuraavana aamuna ettei ole jÀÀnyt peukuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Se sun tÀytyy itse kokea ja todeta. PientÀ esimakua oot kai saanutkin sillon aikoinaan
Vierailija kirjoitti:
Voisin hankkia kaivatun hellittÀvÀksi ja olla kaivatun hellittÀvÀnÀ.
Olisin sen tarpeessa.
Olen kylÀn kiihkein nainen ilman kissaa