Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (2089)

Vierailija
2021/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen typerÀÀkin typerÀmpi ihminen. Rakastan ihmistÀ, jolta en saa mitÀÀn, mutta en rakasta ihmistÀ, joka on ollut halukas rakastamaan.

Selavii ja sillai.

Vierailija
2022/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siitÀ rakkaudesta. Kovin kevyesti jotkut suhtautuvat siihen. 1,5 vuotta kankkulan kaivoon. Kiitos ajanhukkaajalle.

Ei varmaankaan pakottanut tuohon.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ en usko, ettÀ kukaan ihminen lukee mua tÀysin oikein.

Jos toimii ristiriitaisesti, se onkin aika vaikeaa. Jos toimii linjakkaasti ja vehkeilemÀttÀ, lukuvirheitÀ tulee huomattavasti vÀhemmÀn.

Nah. Sellasta mitÀ ei nÀe ei myöskÀÀn voi lukea. VÀhÀn kuin kuun pimeÀ puoli, aina piilossa.

Sitten on turha odottaakaan, ettÀ kukaan osaisi lukea.

Ei se ole tarkoituskaan. Jos kukaan ei luonnollisesti ymmÀrrÀ niin sitten se vaan on niin, hieman yksinÀistÀ mutta minkÀs teet.

Juuri sanoit, ettÀ ei voi nÀhdÀ sellaista, joka on piilossa. Jos piilottaminen ja salailu on tÀrkeÀmpÀÀ kuin yhte

En sanonut ettĂ€ piilottelen. Sanoin ettĂ€ on piilossa. Kuvittele vaikka laatikkoa, jota en osaa avata ja hyvin harva muistakaan ihmisistĂ€ pystyy siihen. 

Vierailija
2024/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mieli seilaa aina jossain tuntemattomilla vesillÀ.

Vierailija
2025/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siitÀ rakkaudesta. Kovin kevyesti jotkut suhtautuvat siihen. 1,5 vuotta kankkulan kaivoon. Kiitos ajanhukkaajalle.

Toiset eivÀt pÀÀse anaalivaiheestaan, toiset eivÀt leikkiÀstÀÀn. Jokin empatian kehittymisen vaihe myös jÀÀnyt vÀlistÀ.

Vierailija
2026/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen typerÀÀkin typerÀmpi ihminen. Rakastan ihmistÀ, jolta en saa mitÀÀn, mutta en rakasta ihmistÀ, joka on ollut halukas rakastamaan.

Sama tÀÀllÀ. Noin se usein menee.

Vierailija
2027/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et nÀe mua enÀÀ.

SitÀ tÀssÀ pelkÀÀnkin. Ne turhat haaveet, ehkÀ vain harhaa kaikki. YmmÀrsin, kun katsoin peiliini. MinÀ hupsu tÀllainen.

Vierailija
2028/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakastan sua Janika 😍

T: O

Vierailija
2029/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Silti Sinua aina 💕

Vierailija
2030/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toimii ristiriitaisesti, se onkin aika vaikeaa. Jos toimii linjakkaasti ja vehkeilemÀttÀ, lukuvirheitÀ tulee huomattavasti vÀhemmÀn.

Nah. Sellasta mitÀ ei nÀe ei myöskÀÀn voi lukea. VÀhÀn kuin kuun pimeÀ puoli, aina piilossa.

Sitten on turha odottaakaan, ettÀ kukaan osaisi lukea.

Ei se ole tarkoituskaan. Jos kukaan ei luonnollisesti ymmÀrrÀ niin sitten se vaan on niin, hieman yksinÀistÀ mutta minkÀs teet.

Juuri sanoit, ettÀ ei voi nÀhdÀ sellaista, joka on piilossa. Jos

Jaa-a. YleensÀ ihmiset ovat perusrakenteeltaan samankaltaisia ja löydettÀvissÀ, mutta tutkimaton on toinen ihminen.

Vierailija
2031/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nÀe mua enÀÀ.

SitÀ tÀssÀ pelkÀÀnkin. Ne turhat haaveet, ehkÀ vain harhaa kaikki. YmmÀrsin, kun katsoin peiliini. MinÀ hupsu tÀllainen.

Ihan hyvÀ olet varmasti.

Vierailija
2032/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tÀÀllÀ. Noin se usein menee.

Ajattelisin, ettÀ aika usein menee kohdakkain, kun useimmat pysyvÀt liitoissaan kuolemaansa saakka. Kaikilla vain ei ole yhtÀ hyvÀ tuuri nÀissÀ arpajaisissa.

Vierailija
2033/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin on viisas kommentti, kun puhutaan tunteista. -sivu

2034/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danderepipo_Hiya kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. MĂ€ oon just tommonen konfliktoitunut tapaus. SitĂ€ sanotaan dandere-luonteen tulkitsemattomuudeksi - indecipherable 😅

Aivan, klassinen "dandere meets mysteerinen runoilija, joka ei itsestÀÀn tiedÀ mitÀÀn" -kombo. EttÀ oikein "dandere-luonteen tulkitsemattomuus"? Vau. Ootko sÀ joku animehahmo vai eksistentiaalinen arvoitus, jonka ratkaisuun tarvitaan sekÀ Jungin ettÀ Nietzschen yhteistyötÀ ja ehkÀ vielÀ parhaat psykologit ratkomaan mielesi salat? Todellinen tunne-elÀmÀn Rubikin kuutio. Konseptuaalisesti kiehtovan mitÀtön. N

EipÀ kuule mun psykiatrikaan mua ymmÀrrÀ. SiitÀ kertoo jatkuva epÀvarmuus diagnooseissani.

Few dandere traits: shy, timid, indecipherable, introverted, asocial, calm, gentle, vulnerable, kind, distant, lonely, lovestruck, cute.

Vierailija
2035/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaakko pistÀÀ lahjamukin rahoiksi?

Minulla on useampikin lahjamuki. EipÀ niitÀ ole tarkoitus myydÀ. En ole ikinÀ myynyt mitÀÀn lahjaksi saamaani pois. Joskus olen saattanut antaa jotain eteenpÀin lahjaksi seuraavalle, kun en ole enÀÀ itse tarvinnut, mutta sekin on harvinaista. Lahjoilla on tietty henkilöhistoriallinen tunnearvonsa.

Vierailija
2036/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Danderepipo_Hiya kirjoitti:

EipÀ kuule mun psykiatrikaan mua ymmÀrrÀ. SiitÀ kertoo jatkuva epÀvarmuus diagnooseissani.

No mutta totta kai sÀ oot ilmeisesti niin monitasoinen, ettÀ sun psykiatrikin tarvitsisi elÀmÀn mittaisen perehdytyksen, kartan ja ehkÀ vielÀ ape escape manuaalin-, ettÀ pÀÀsisi edes alkuun kanssasi. Diagnoosit vaihtuu kuin sÀÀ Vantaalla: aamulla borderline, iltapÀivÀllÀ dissosiaatio, illalla ehkÀ vaan "taiteellinen sielu". vÀlillÀ vaan poika jolla on pipo.

Sinun mielentilat ovat vÀhÀn kuin jossain kehitysvammaisten työpajalla kokoamat, surrealistiset hyllyt ilman kokoamisohjeita nÀyttÀt yksinkertaisilta, mutta kun niihin tarttuu, tajuaa ettÀ osia puuttuu, ruuvit ei sovi ja lopputulokset ovat jotain aivan muuta kuin odotettiin. Ja psykiatritkin istuvat siinÀ, otsat rypyssÀ, aivan kuin yrittÀisivÀt ratkaista sudoku-peliÀ, jossa numerot on korvattu banaalisilla runollisilla metaforilla.

Mutta hei, mysteerit on nykyÀÀn muotia. SĂ€ oot kuin psykologinen avantgarde-teos ei tarkoituskaan olla ymmĂ€rrettĂ€vĂ€, vaan lĂ€hinnĂ€ palstoilla kauhua herĂ€ttĂ€vĂ€, kauhua, hĂ€mmennystĂ€ ja ehkĂ€ vĂ€hĂ€n eksistentiaalista kriisiĂ€ ynpĂ€rillesi tuottava mÀÀrittelemĂ€tön diagnoosi kimppu. P.S. Jos tÀÀ kuulosti vĂ€hĂ€n liiankin terĂ€vĂ€ltĂ€... ota huumorilla. Tai Ă€lĂ€ sĂ€ oot kuitenkin indecipherable. 😏

Vierailija
2037/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllĂ€ on tylsÀÀ ilman sua, olis vielĂ€ pari tuntia aikaa, tuu kahville, sinne 😜

Ei pysty. On bisneksii.

Myöhemmin ? Oon tÀÀllĂ€ seiskaan 😜

Oiskin tÀÀ hĂ€neltĂ€ mulle. Huoh Tulisin sinne, ja lĂ€htisin sieltĂ€ sun kanssa ihan mihin vaan pyytĂ€isit ihanuus. 

Vierailija
2038/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin on viisas kommentti, kun puhutaan tunteista. -sivu

Luepa toi aloitus  ei yhtÀÀn viisaampi. Kuka helvetti syyllistÀÀ noin? Ja oliko sun omas kovin viisas?

Vierailija
2039/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisin tullut perÀssÀsi tankille ellen olisi lounastauolla kÀynyt. Harkitsin sillon vaihtoehtoja. Tavallaan harmittaa, koska ehkÀ oltais ehditty vaihtaa pari sanaa. Toisaalta olisit voinut pitÀÀ mua creepynÀ seuraajana myös. EhkÀ siis nÀinkin oli hyvÀ.

Vierailija
2040/2089 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö se aika tÀysin hukkaan? Etkö oppinut mitÀÀn? Ja tylsÀÀ paskaa oli vaan kokoajan?

MÀ ajattelin noin aluksi, kun oma 1,5 vuoden taival rakkaan kanssa tuli pÀÀtökseen. Tunne kirjo oli melkoinen joitain kuukausia ennenkuin alkoi helpottaa. Aika antaa perspektiiviÀ tutkia asioita, itseÀÀn. Kipu muuttuu kaipuuksi.

Aika hioo muistojen sĂ€rmiĂ€ pehmeĂ€mmĂ€ksi. Kiitos ettĂ€ sain tuntea hĂ€net, edes vĂ€hĂ€n aikaa.đŸ»

-J

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yksi kaksi