Miksi naiset omasta kauneudesta riippumatta haluaa miehen joka on ns tasokas?
Miksi siis ylipainoiset ja ne vähän huonomman näköiset naiset myös haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,komea ja hyvätuloinen? Eikö naiset tajua että ne tasokkaat miehet saavat ihailua myös niiltä kauniilta naisilta joten miksi se tasokas mies ottaisi kumppaniksi ylipainoisen tai ruman naisen?
Jos se huono nainen haluaa löytää miehen niin sen huonon naisen pitäisi suunnata katse niihin miehiin jotka on matalasti koulutettuja ,rumia ja huonopalkkaisia.
Kommentit (179)
Joo kyllä tyhmä ja yksinkertainen mieskin kelpaa naisille
Tuntuu että naiset ovat ihan hiton vaativia
Jokainen haluaa tasokkaan kumppanin. Ja jokaisella on oikeus määritellä ihan itse, mitä se tasokkuus tarkoittaa.
Minä olin nuorena kaunis ja hyväkroppainen. En halunnut olla kenenkään unelmakumppani. Sellaista minusta ei olisi saanut tekemälläkään. Tapasin ihmisen, jonka kanssa viihdyimme yhdessä niin hyvin, että päädyimme parisuhdetta muistuttavaan yhteiseloon.
Miksi miehet omista ominaisuuksistaan riippumatta haluaa naisen joka on ns tasokas?
Miksi palstavajakki jankuttaa joka päivä pakonomaisesti ihmisten tasoista?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että naiset ovat ihan hiton vaativia
Naisilla on oikeus vaatia ihan mitä vain, koska miehiä on aina jonossa. Minkäs sille voi, että olette niin saatanan helppoja.
Siksi, että naiselle mies ei ole mikään välttämättömyys. Jos ei saa tarpeeksi hyvää, moni valitsee mieluummin olla ilman kuin tyytyä huonoon.
Rumakin nainen saa yrittää tasokasta miestä, ei sitä ole kielletty.
Ohjepareja siihen tasa-arvoiseen tason arviointiin
Kuinka pitkä, paljon painat
Paljon tienaat, mikä bodycount
Paljonko varallisuutta, paljonko velkaa
Kuinka iso, kuinka väljä
Vierailija kirjoitti:
Onko 171cm pitkä mies muka lyhyt, saako hän mistään maailmankolkasta naista yhy yhy.
Mun veli on tuon mittainen, sen vaimo on sellainen huiskea mallin mitoissa oleva kaunotar ja ilmeisesti vielä rikaskin... Ja tosi kiva ihminen.
No mä en ainakaan halua miestä joka pitää mua rumana. 😂
Miehestä on naiselle niin paljon vaivaa, että kyllä sen pitää olla hyvännäköinen. Ei sitä muuten jaksa joka päivä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Mutta näin komeana pitkänä miehenä en kiinnosta edes lihavia naisia
Allu, sinusta ei kiinnostusta koska olet tyhmä ja raskas ihminen mt-ongelmilla ja peliveloilla höystettynä.
Haluaisitko itse tyhmää, mt-ongelmaista ja pelivelkaista ankeuttajanaista?
Niin, et haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso, kuinka väljä
Sun ohjepareissa ei ole järkeä, koska osa miehistä haluaa lyhyen naisen, osa pidemmän. Vastaavasti osa naisista haluaa pitkän miehen, osalle pituudella ei ole väliä.
Miehet jaksaa täällä ainakin huomauttaa, että naisen palkalla ei ole merkitystä. Palkkoja ei siis kannata hirveästi vertailla.
"Bodycount" ei kuulu kumppanille, oli se sitten nolla tai sata. Ihmisellä on oikeus yksityisyyteen parisuhteessakin.
Raha-asioista ei minusta puhuta läpikotaisin heti suhteen alussa. En luota keneenkään niin paljon, että kertoisin varallisuuteni tai velkani. Hyvä kumppani ei myöskään levittele raha-asioitaan kelle tahansa ottamatta selvää, voiko ihmiseen luottaa. Ihan perus asioita.
Isous ja väljyys ovat taas kerran ihan subjektiivisia asioita.
Parisuhteet ei ole sellaisia, missä ominaisuudet menee tasan tai on jotenkin verrannollisia.
"Jos se huono nainen haluaa löytää miehen"
Siinäpä se, ei "huono nainen" (se muuten tarkoittaa ihan muuta asiaa kuin luulet) miestä halua. Vaan nimenomaan tasokkaan miehen.
Jos sinä haluat pihvin ravintolassa mutta ei ole rahaa, meneekö se halu sillä ohi, että ostat kaurahiutaleita ja syöt kotona puuroa? Tai jos haluat katumaasturia, meneekö halu sillä ohi, että hommaat juuri ja juuri koossa pysyvän riisikupin?
Tai miksi aloittaja haluaa naisen, vaikka hänellä on oma käsi?
Mikä siinä on niin omituista, että haluaa jotakin, mitä luultavasti ei koskaan saavuta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän rumat ja lihavat incel-miehetkin haluavat kauniin, hoikan ja nuoren naisen.
Ja menevät oikein ulkomaille hakemaan niitä, huono-osaisempia jotka hakevat (pelkän) komeuden sijasta miehen toivottavasti tarjoamaa parempaa elintasoa.
Vierailija kirjoitti:
No mä en ainakaan halua miestä joka pitää mua rumana. 😂
Miten olet asennoitunut siihen, että miehesi pitää sinua ihan tavallisen näköisenä, koska olet ihan tavallisen näköinen?
Kalju silsamunainen incelsetä on aina ruma, koulutuksesta ja tuloista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso, kuinka väljä
Sun ohjepareissa ei ole järkeä, koska osa miehistä haluaa lyhyen naisen, osa pidemmän. Vastaavasti osa naisista haluaa pitkän miehen, osalle pituudella ei ole väliä.
Miehet jaksaa täällä ainakin huomauttaa, että naisen palkalla ei ole merkitystä. Palkkoja ei siis kannata hirveästi vertailla.
"Bodycount" ei kuulu kumppanille, oli se sitten nolla tai sata. Ihmisellä on oikeus yksityisyyteen parisuhteessakin.
Raha-asioista ei minusta puhuta läpikotaisin heti suhteen alussa. En luota keneenkään niin paljon, että kertoisin varallisuuteni tai velkani. Hyvä kumppani ei myöskään levittele raha-asioitaan kelle tahansa ottamatta selvää, voiko
Pääsikö itku?
Kuinka moni mies haluaa hoikan naisen, jolla vain vähän psyykkistä ja taloudellista painolastia menneisyydestä.
Suurinpiirtein ne kaikki. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi voi voi... Taas jonkun säälittävän r u n k k a r i n ulinaa...
Minä en kyllä ketään pitäisi säälittävänä ihan vain sen takia, että on r u n k k a r i. Niinhän moni sitä tasokasta miestä etsivä nainenkin on.
Sitten vasta menee säälittäväksi, jos rupeaa esittämään vaatimuksia, että pitäisi kelvata jollekulle sellaisena kuin on. Eli tätä aloittajan "en ole tasokas mutta et ole sinäkään, joten meidän pitää tyytyä toisiimme" -ulinaa.
Jokaisella on oikeus haluta sellaista kuin haluaa, mutta eri asia, riittävätkö rahkeet. Tuskin kenenkään normaalin ihmisen ihanne on köyhä, tyhmä ja ruma, ei miesten eikä naisten. Pituus ja koulutus voi olla joillekin yhdentekevä asia.