Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset omasta kauneudesta riippumatta haluaa miehen joka on ns tasokas?

Vierailija
06.11.2025 |

Miksi siis ylipainoiset ja ne vähän huonomman näköiset naiset myös haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,komea ja hyvätuloinen? Eikö naiset tajua että ne tasokkaat miehet saavat ihailua myös niiltä kauniilta naisilta joten miksi se tasokas mies ottaisi kumppaniksi ylipainoisen tai ruman naisen? 

Jos se huono nainen haluaa löytää miehen niin sen huonon naisen pitäisi suunnata katse niihin miehiin jotka on matalasti koulutettuja ,rumia ja huonopalkkaisia.

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän rumat ja lihavat incel-miehetkin haluavat kauniin, hoikan ja nuoren naisen. 

JUST TÄMÄ!! Miksi miehet tästä melskaa kun itse AINA haluavat sen hotimman naisen minkä tietävät ja ihan riippumatta siitä miltä itse näyttävät. Ja sen hotimman naisen pitäisi heidät kelpuuttaa vielä kaiken lisäksi. 

Vierailija
22/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen luulee olevansa samannäköinen kuin 20-vuotiaana koko elämänsä ajan.

Yli neljäkymppisistä naisista nähdään kuka on oikeasti kaunotar. Kun ikä on tehnyt tehtävänsä naisen ulkonäölle. 

Harva tämmöistä luulee. Kyllä mä ainakin olen aina tiennyt olevani ihan ikäiseni näköinen. Minusta vaan ikääntymisen näkyminen ei ole epäviehättävää ollenkaan, ei miehillä eikä naisilla. Muutenkin 40+ ikäisenä mulle olisi massiivinen turn-off, jos kumppaniehdokas olisi ulkonäkökeskeinen. En sellaisten lapsellisten ihmisten kanssa halua mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonolla naisella on kyllä menneinä aikoina tarkoitettu ihan muuta kuin rumaa tai ylipainoista naista.

Ja eiväthän ne rumat tai ylipainoiset miehet missään tapauksessa halua puolisokseen rumaa tai ylipainoista naista, vaan kauniin ja hoikan naisen. Eli mitä ihmeen väliä sillä on, mitä nämä naiset haluavat? Tai sillä, että jotkut komeat miehet heidät haluavat?

Kyllä mulle kelpaia tavis pyöreempi.

Vierailija
24/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin komeana pitkänä miehenä en kiinnosta edes lihavia naisia

Vierailija
25/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä, sittisontiaista muistuttava miesolento, jankutat ihmisnaisista vaikka sulle sopivampia on sittisontiaisnaaraat? Ole hiljaa ja leivo paskasta palloja.

Vierailija
26/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllä sais laskea rimaa

Tai jospa sinä nostaisit omaa tasoasi! Ihan uusi näkökulma! Mene vaikka kouluun.

Vierailija
27/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jospa sinä nostaisit omaa tasoasi! Ihan uusi näkökulma! Mene vaikka kouluun.

Ei Allu mene kouluun koska hän on kehitysvammainen eikä opi yhtään mitään. Jos oppisi, hän ei lässyttäisi tämän päivän kymmenettä ja elämänsä tuhannetta viidettä sataa naisvihapillitusketjuaan.

Vanhin löytämäni Allun valitusvirsi on vuodelta 2016.

Vierailija
28/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laskenut rimaa

Vierailija
29/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, su ongelmista suurin ovat puuttuvat aivot. Naiset eivät huoli typeriä miehiä. Nuorena et ehkä ollut noin tyhmä vaan olet juomisella ja kolhimalla päätäsi tyhmistänyt itsesi. Nuorempana myös näytit paremmalta ja naiset oli kokemattomampia, joten ehkä niille kelpasi hetkeksi i d i o o t t i k i n, mutta nyt olet keski-ikäinen, alkoholisoitunut ja velkaantunut mäntti ja naiset viisastuneet vanhemmiten.

Ole hyvä ja lopeta. Kukaan ei ole sinulle pilluaan velkaa. Jos haluat seksiä, säästä rahaa ja osta palvelua ammattilaisilta.

Vierailija
30/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että varsinkin jos pääosin ulkonäöstä puhutaan, niin enemmän on miehiä, jotka eivät pysty seksuaalisesti viehättymään sellaisista naisista joita heidän on realistista saada, kuin naisia. Naiset usein voi ihastua sellaiseenkin mieheen, jota eivät pidä eritysen hyvännäköisenä, jos tällä on muita hyviä ominaisuuksia. On esim. mukava, älykäs, hauska, perhekeskeinen jne. Sen sijaan miehissä on paljon niitä, joille esim. vähänkin ylipainoinen tai kasvoiltaan vähemmän nätti on yök, eikä asiaa pysty kompensoimaan millään mukavalla luonteella, korkealla koulutuksella ja älyllä tms.

Vierailija
31/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laskenut rimaa

Et tarpeeksi. Eikä sun rimat kiinnosta yhtään ketään. Tasoteoria on misogynistisille id a reil le suunnattua mielikuvituspaskaa. Se uppoaa teihin miehistä surkeimpiin, joilta puuttuvat aivot.

Vierailija
32/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Allu mene kouluun koska hän on kehitysvammainen eikä opi yhtään mitään. Jos oppisi, hän ei lässyttäisi tämän päivän kymmenettä ja elämänsä tuhannetta viidettä sataa naisvihapillitusketjuaan.

Vanhin löytämäni Allun valitusvirsi on vuodelta 2016.

En ole vammainen. On 2 työtä

Vierailija
33/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vapautuminen  palautti naiset esihistorialliseen metsästäjäkeräilijä tilaan, missä heimon alfa saa kaikki naaraat. Tämä osana alfan haaremia, näyttäisi olevan naisille luonteva ja mieleinen tapa.

Vierailija
34/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laskenut rimaa

Et tarpeeksi. Eikä sun rimat kiinnosta yhtään ketään. Tasoteoria on misogynistisille id a reil le suunnattua mielikuvituspaskaa. Se uppoaa teihin miehistä surkeimpiin, joilta puuttuvat aivot.

Sulta varmasti puuttuu aivot kun haukut toisia

Vierailija
35/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele tarkkaan. Harva nainen saa orkkua. Miksi ihmeessä naisen pitäisi maksimoida orkuttomuus adoptoimalla paikallinen runkkari? 

Pikkasen korjaan: sinkkunaiset saa orkun aina kun haluavat. parisuhteessa olevat naiset jäävät niitä vaille.

Allu on maailman tyhmin mies, joten hän ei ole elämänsä aikana osannut kiihottaa yhtäkään naista orgasmiin saakka. Nainen kiihottuu aivojensa kautta ja siksi aivoton mies on ihan uskomattoman vastenmielinen ja sitä vältellään evolutiivisista syistä jopa ja myös tiedostamattomasti.

Typeryys on tutkitusti vastenmielisempää kuin esimerkiksi mikään fyysinen vamma.

Vierailija
36/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilat on täynnä ns.komeita psykopaattimiehiä. Sarjamurhaajia ja muuten vain hulluja. Samoin vankilat on täynnä kaunottaria. Ulkonäkö ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Se rumilus saattaa olla maailman kiltein ja ihanin mies. Itselläni ei ole komistusta. Mahaakin jo on. Silti niin rakas. 

Vierailija
37/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, kaunis ja kouluttamaton nainen. Olen toimistosihteeri siis ja sain komean hoikan ja koulutetun miehen. Minulla on varmasti myös kaunis mieli.

Vierailija
38/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonolla naisella on kyllä menneinä aikoina tarkoitettu ihan muuta kuin rumaa tai ylipainoista naista.

Ja eiväthän ne rumat tai ylipainoiset miehet missään tapauksessa halua puolisokseen rumaa tai ylipainoista naista, vaan kauniin ja hoikan naisen. Eli mitä ihmeen väliä sillä on, mitä nämä naiset haluavat? Tai sillä, että jotkut komeat miehet heidät haluavat?

Kyllä mulle kelpaia tavis pyöreempi.

Kiitos tiedosta. Mulle ei kelpaa aivoton tolvanamies. En ole miestä vailla, jätä minut rauhaan!

N

Vierailija
39/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä, sittisontiaista muistuttava miesolento, jankutat ihmisnaisista vaikka sulle sopivampia on sittisontiaisnaaraat? Ole hiljaa ja leivo paskasta palloja.

Sittisontianen pörräs lehmä ammui!

Vierailija
40/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, su ongelmista suurin ovat puuttuvat aivot. Naiset eivät huoli typeriä miehiä. Nuorena et ehkä ollut noin tyhmä vaan olet juomisella ja kolhimalla päätäsi tyhmistänyt itsesi. Nuorempana myös näytit paremmalta ja naiset oli kokemattomampia, joten ehkä niille kelpasi hetkeksi i d i o o t t i k i n, mutta nyt olet keski-ikäinen, alkoholisoitunut ja velkaantunut mäntti ja naiset viisastuneet vanhemmiten.

Ole hyvä ja lopeta. Kukaan ei ole sinulle pilluaan velkaa. Jos haluat seksiä, säästä rahaa ja osta palvelua ammattilaisilta.

Sö olet mädäntynyt paska.  Mä en ole alkoholisti. Käyn töissä