Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset omasta kauneudesta riippumatta haluaa miehen joka on ns tasokas?

Vierailija
06.11.2025 |

Miksi siis ylipainoiset ja ne vähän huonomman näköiset naiset myös haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,komea ja hyvätuloinen? Eikö naiset tajua että ne tasokkaat miehet saavat ihailua myös niiltä kauniilta naisilta joten miksi se tasokas mies ottaisi kumppaniksi ylipainoisen tai ruman naisen? 

Jos se huono nainen haluaa löytää miehen niin sen huonon naisen pitäisi suunnata katse niihin miehiin jotka on matalasti koulutettuja ,rumia ja huonopalkkaisia.

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen silti pitkä ja komea mies ja pyyhkii hyvin. Rahaa on ja töitä. Voisin laihduttaa ja mennä salille

No eihän sulla mitään rahaa ole vaan velkaa. Miinuksella olet. 

Nelikymppisellä ukolla pitäisi kyllä olla jo oma asunto. Netto-omaisuutta 100 000€ yhteensä. Muuten on jotain häikkää elämä hallinnassa tai sitten tehnyt huonoja valintoja elämässään.

Se nyt vain ei ole kiinnostavaa jos ei ole elämän hallinnassa ja tekee huonoja päätöksiä. 

Maksa se velka aivan ensimmäisenä pois ja osta asunto. Sitten voit kokeilla vaikka että pystytkö pitämään huonekasvia hengissä, ja vasta sen jälkeen kannattaa alkaa unelmoimaan elävistä olennoista. 

Vierailija
82/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjepareja siihen tasa-arvoiseen tason arviointiin

Kuinka pitkä, paljon painat

Paljon tienaat, mikä bodycount

Paljonko varallisuutta, paljonko velkaa

Kuinka iso, kuinka väljä

Sun ohjepareissa ei ole järkeä, koska osa miehistä haluaa lyhyen naisen, osa pidemmän. Vastaavasti osa naisista haluaa pitkän miehen, osalle pituudella ei ole väliä.

Miehet jaksaa täällä ainakin huomauttaa, että naisen palkalla ei ole merkitystä. Palkkoja ei siis kannata hirveästi vertailla. 

"Bodycount" ei kuulu kumppanille, oli se sitten nolla tai sata. Ihmisellä on oikeus yksityisyyteen parisuhteessakin.

Raha-asioista ei minusta puhuta läpikotaisin heti suhteen alussa. En luota keneenkään niin paljon, että kertoisin varallisuuteni tai velkani. Hyvä kumppani ei myöskään levittele raha-asioitaan kelle tahansa ottamatta selvää, voiko

Naisen palkalla ei ole väliä bodycountilla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen silti pitkä ja komea mies ja pyyhkii hyvin. Rahaa on ja töitä. Voisin laihduttaa ja mennä salille

Nelikymppisellä ukolla pitäisi kyllä olla jo oma asunto. Netto-omaisuutta 100 000€ yhteensä. Muuten on jotain häikkää elämä hallinnassa tai sitten tehnyt huonoja valintoja elämässään.

Se nyt vain ei ole kiinnostavaa jos ei ole elämän hallinnassa ja tekee huonoja päätöksiä. 

Maksa se velka aivan ensimmäisenä pois ja osta asunto. Sitten voit kokeilla vaikka että pystytkö pitämään huonekasvia hengissä, ja vasta sen jälkeen kannattaa alkaa unelmoimaan elävistä olennoista. 

Nelikymppisellä ukolla! Entäs sitten akalla? Haiseeko hieman kaksoisstandardit?

Tiedätkö mitä? Jos sillä nelikymoppisellä ukolla on asunto ja 100k€, niin se ei kuulu sulle.

Vierailija
84/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ap on sanelemassa muille, niin naisille kuin miehillekin, keiden kanssa he saavat olla ja eivät saa. Jos pullea nainen haluaa timmin miehen ja se timmi mies pullean naisen, niin se on ihan heidän oma päätöksensä eikä ap:n urputus vaikuta siihen mitenkään.

Vastaavasti minkäänlainen hänen urputuksensa ei tee hänestä itsestään yhtään haluttavampaa, niin kumppanina, ystävänä tai muuten ihmisenä.

Vierailija
85/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en ainakaan halua miestä joka pitää mua rumana. 😂

Miten olet asennoitunut siihen, että miehesi pitää sinua ihan tavallisen näköisenä, koska olet ihan tavallisen näköinen?

Kysymys ei ollut minulle. Mutta nyt kun katsoo nuoruuden kuvia, niin voi jumalauta, miten hyvännäköisiä me molemmat oltiin. Ja kai meistä vieläkin saa edes välttävästi hyvännäköisen pariskunnan. Nuorina kaikki ovat kauniita.

N56 & M58

Vierailija
86/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpi kuin Allu tajuaisi lopettaa tämän täysin turhan ja erittäin vastenmielisen naisvihalänkytyksen yhdeksän vuoden jälkeen. Mutta Alluhan ei tajua.

Vierailija
87/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä? Jos sill

Ei kuulukaan. Minulla on nuo ja enemmänkin, ne kuuluvat minulle. En ikinä ottaisi jotain ukkoa joka ei ole elämäänsä saanut aikaiseksi nostamaan normaalille tasolle. 

Vierailija
88/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjepareja siihen tasa-arvoiseen tason arviointiin

Kuinka pitkä, paljon painat

Paljon tienaat, mikä bodycount

Paljonko varallisuutta, paljonko velkaa

Kuinka iso, kuinka väljä

Sun ohjepareissa ei ole järkeä, koska osa miehistä haluaa lyhyen naisen, osa pidemmän. Vastaavasti osa naisista haluaa pitkän miehen, osalle pituudella ei ole väliä.

Miehet jaksaa täällä ainakin huomauttaa, että naisen palkalla ei ole merkitystä. Palkkoja ei siis kannata hirveästi vertailla. 

"Bodycount" ei kuulu kumppanille, oli se sitten nolla tai sata. Ihmisellä on oikeus yksityisyyteen parisuhteessakin.

Raha-asioista ei minusta puhuta läpikotaisin heti suhteen alussa. En luota keneenkään niin paljon, että kertoisin varallisuuteni tai velkani. Hyvä kumppani ei myöskään levittele rah

Naisen palkalla ei ole väliä bodycountilla on.

Sulla ei ole mitään väliä. Ei sun bodycountilla (0) eikä palkalla (tt-tuki) eikä myöskään mielipiteilläsi.

Vierailija
89/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ainakaan halua miestä joka pitää mua rumana. 😂

Miehet eivät näe rumana pitämiänsä naisia edes ihmisinä ja käytös on sen mukaista. Jos mies on oikeasti rakastunut niin kunnioittaa puolisoaan silminnähtävästi ihan eri tavalla. Aika harvassa ovat tälläiset suhteet vielä tänäkin päivänä...

Vierailija
90/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä? Jos sill

Nelikymppisenä minulla oli velaton yli sadan tonnin asuntovarallisuus. Ei ulosottoja, ei taipumusta ruikuttaa, että kyllä nyt jonkun miehen pitää mulle antaa kyr pää koska olen ihan tasokas. Yhtään en ollut perinyt siihen mennessä ja edelleenkin on äidin perintö jakamatta. Siinä mulle tulee puolikas omakotitalo, vimpan päälle remontoitu ja muuttovoittoalueella.

Eikä kyllä ole tarvinnut ilmankaan olla, ja jos olen miehen halunnut niin olen sen ottanut ja halutessani myös jättänyt.

N60

Vierailija
91/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on niitä miehiä jotka vois yrittää tavoitella Darwin-palkintoa.

Vierailija
92/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin-palkinto (engl. Darwin Awards) on yhdysvaltalaisen tieteilijän Wendy Northcuttin keksimä, luonnontieteilijän ja evoluutioteorian isän Charles Darwinin mukaan nimetty internetissä myönnettävä ironinen palkinto. Se myönnetään ihmisille, jotka ovat poistaneet perimänsä lajin geenipoolista "erityisen typerällä tavalla" ja parantaneet näin ihmislajin pitkäaikaisia selviytymismahdollisuuksia. Perimänsä voi poistaa geenipoolista esimerkiksi kuolemalla tai steriloimalla itsensä. Mikäli tapahtuman aikana kuolee viattomia sivullisia (joiden perimä geenipoolissa olisi mahdollisesti ollut hyödyksi), palkintoehdokas hylätään. Kaupunkilegendojen päätymistä palkituiksi pyritään välttämään

Palkinnon ehdot: Jotta henkilö voisi päätyä ehdokkaaksi Darwinin palkintojen listalle, hänen on täytettävä joitakin ehtoja:[1]

Kuollut tai kyvytön lisääntymään

Ehdokkaalla saa olla aiempia lapsia, mutta hänen tulee olla tapahtuneen seurauksena steriili tai kuollut. Kunniamainintaan tarvitaan ainoastaan tilanne, jossa tällaiset seuraamukset olisivat olleet todennäköisiä.

Harkintakyvyn pettäminen

Ehdokkaan saavutuksen on oltava osoitus ainutlaatuisesta tai suorastaan sensaatiomaisesta ajattelemattomuudesta. Näin ollen tavanomaiset, mutta silti typerät toiminnot kuten esimerkiksi sängyssä tupakointi eivät kelpaa.[2] Vastakkaisena esimerkkinä tupakoinnin aiheuttama itsesyttymistapaus, jossa henkilön ihoa oli hoidettu tulenaralla parafiinipohjaisella voiteella ja henkilölle oli nimenomaan teroitettu tupakointikieltoa, on kelvannut ehdokkaaksi.[3]

Oma-aloitteisuus

Ehdokkaan on hankkiuduttava kohtalokkaaseen tilanteeseen oman toimintansa tuloksena. Siihen ei saa olla muiden henkilöiden myötävaikutusta.

Syyntakeisuus

Ehdokas ei saa olla tapahtumahetkellä alkoholin tai huumaavien aineiden vaikutuksen alaisena. Hänellä ei saa olla todettua mielenterveysongelmaa ja hänen on oltava täysi-ikäinen. Kuitenkin joissakin tapauksissa on mukana ollut ehdokkaita, jotka ovat juopuneita tapahtumahetkellä.

Varmistettavuus

Kohtalokkaan tapahtuman on oltava dokumentoitu niin, että se voidaan varmistaa todella tapahtuneeksi.

Suomalaiset Darwin-palkitut: Suomalaisia palkinnon voittajia on kolme. Vuonna 1996 palkittiin mies, joka jäi ratapihalla kemikaalivaunun alle irrotettuaan sen junasta turvamääräysten vastaisesti junan liikkuessa.[4] Vuonna 2001 palkittiin mies, joka bensiinin loputtua yritti huonon sään aikana pysäyttää ohiajavan auton makaamalla keskellä moottoritietä.[5] Vuonna 2013 palkittiin suomalaismies, joka yritti purkaa Lapista löytämäänsä panssarintorjunta-aseen kranaattia aiheuttaen ammuksen osittaisen räjähdyksen. Lähiympäristön onneksi muut miehen keräilemät kymmenet ammuskilot eivät räjähtäneet.[6]

Vierailija
93/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisellä ukolla! Entäs sitten akalla? Haiseeko hieman kak

Tämäpä se. Miehet itkevät nyt yksinäisyyttään, kun eivät kelpaa paskoine asenteineen. Ei löydy enää naisia, jotka kokkaavat ateriat ja pyykkäävät kalsarit siinä samalla. kun käyvät töissä. Äitini, syntynyt 1948, on ehkä viimeisiä tällaisia kaiken suorittaneita orjia. Minä, syntynyt 1972, en siihen ole suostunut. Tasa-arvo on ollut ehdotonta parisuhteessani. Tyttärelläni, syntynyt 2001, ole aikeitakaan alkaa miehen koti- ja seksiorjaksi maksamalla ENEMMÄN kuin mies, joka rehellisesti sanottuna loisii tyttäreni kustannuksella.

Ei näin, miehet. Yrittäkää nyt vähän olla muuta kuin netissä ruikuttavia vätyksiä, joita te nykyisin näytätte suurimmaksi osaksi olevan. Kuka itkupilleistä kiihottuu?

Vierailija
94/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ymmärrä sitä että miehet joutuu laskemaan rimaa naisten suhteen valtavasti jotta mies pääsee harrastamaan seksiä tai edes parisuhteeseen naisen kanssa. Jos mies on 5/10 eli tavis niin se mies ei saa kuin korkeintaan 5/10 tason naisen, mies joutuu aina tyytymään siihen vähän rumempaan naiseen koska naiset yliarvioi tasonsa rajusti yläkanttiin. 

Vierailija
95/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena ihan nätti ja viehättävä.Mieheni on kieltämättä komea mutta hän rakastuikin minuun 30 vuotta sitten vai teidänkö mielestä mieheni pitäisi jättää minut nyt kun ole vanha ja ruma?Te aliarvioitte miehen rakkautta naisensa!

Vierailija
96/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei voi verrata nuorempiin naisiin kun olen 53-vuotias!

Vierailija
97/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole minua nuorempi,hän on 54-vuotias.Me rakastamme toisiamme.

Vierailija
98/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö itku?

Kuinka moni mies haluaa hoikan naisen, jolla vain vähän psyykkistä ja taloudellista painolastia menneisyydestä.

Suurinpiirtein ne kaikki. :D

Kyllä naisetkin haluaa miehen, joka on hoikka tai hyväkuntoinen ja vain vähän psyykkistä ja taloudellista painolastia menneisyydestä :D 

Minä vain naisena tiedostan, että aikuisilla ihmisillä on myös elettyä elämää eikä se aina ole mennyt suunnitelmien mukaan. Jos on hyvä kumppaniehdokas, jonka kanssa tuntuu oikealta alkaa suhteeseen, niin en kai minä laita miestä liuskaan jos hänellä on velkaa. Silloin suunnittelen oman elämäni niin, että tuo velka vaikuttaa siihen mahdollisimman vähän. Psyykkinen painolasti on aika laaja käsite, se voi estää tai olla estämättä suhteen. Jos puhut bodycountista, niin miehen runsaat suhteet ei ole mikään hyvä juttu, jos sellainen tulee ilmi. Asiasta ei toisaalta ole tarvetta keskustella, ei edelliset suhteet minulle kuulu. 

Vierailija
99/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla pitkä, koulutettu, komea eikä hyvätuloinen, mutta tasokas pitää olla. Jos en pidä miestä tasokkaana, miksi haluaisin seurustella hänen kanssaan?

Vierailija
100/179 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole mitään väliä. Ei sun bodycountilla (0) eikä palkalla (tt-tuki) eikä myöskään mielipiteilläsi.

Rupesit sitten keksimään satuja itseäsi varten.

Oot niin ihanan mielenterve.