olen mies ja aloitin salin koitan syödä 5 kertaa päivässä hyvin, mutta tänä aamuna elimistö niin hirveän tuntuinen että lopetan?
eli pidin viikon ajan kiinni:
tuhti aamiainen
ravitseva lounas
pieni välipala
illallinen ja iltapala. alkuun meni ihan hyvin, mutta pian aloin kärsiä tukkoisesta olosta ja ähkystä. Ehkä söin liikaa viljaa ja leipää?
tänään aamulla vain tuntui ettei pysty syömään mitään. aloin miettiä onko aika luovuttaa. nyt alkaa olo parantua ja olemaan jopa hieman nälkä. ennen söin epäsäännöllisesti enkä liikkunut ja tunsin voivani paremmin silloin.
Kommentit (46)
Ei oo totta! Taasko aloitat tämän paskan jauhamisen. Pitkäänhän maltoitkin pysyä poissa. Olitko hoidossa?

Koen velvollisuudekseni pitää huolta mummon henkisestä perinnöstä. Mummon neuvot ovat vuosien varrella auttaneet tälläkin palstalla satoja, ellei tuhansia ihmisiä elämässä eteenpäin.
Mummo jätti minulle riittävästi maallista varallisuutta, joten voin toimeentulohuolista vapaana jatkaa hänen auttamistyötään.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta! Taasko aloitat tämän paskan jauhamisen. Pitkäänhän maltoitkin pysyä poissa. Olitko hoidossa?
Koen velvollisuudekseni pitää huolta mummon henkisestä perinnöstä. Mummon neuvot ovat vuosien varrella auttaneet tälläkin palstalla satoja, ellei tuhansia ihmisiä elämässä eteenpäin.
Mummo jätti minulle riittävästi maallista varallisuutta, joten voin toimeentulohuolista vapaana jatkaa hänen auttamistyötään.
Kiitos, kun jatkat mummon työtä. Meitä on varmasti monia, jotka saamme paljon irti hänen neuvoistaan, vaikka joitakin ne tuntuvat ärsyttävän.
Mihin aikaan päivästä treenaat?
Itse syön 5 kertaa päivässä, olo on hyvä. Ollut jo 20 vuotta.
Hiilihydraatit kannattaa melkein painottaa alkupäivään jos turvottaa. Itse syön aamulla yleensä puuroa, rahkaa ja jonkun hedelmän. Lounaalla esim riisiä ja kanaa. Välipalana rahkaa ja leipää jossa päällä juustoa ja kasviksia. Päivällisellä usein samaa kuin lounaalla, lisäksi reilusti salaattia. Treenit illalla ja iltapalaksi vielä esim paistettuja munia ja pari leipää + raejuustoa yms. Pyrin siihen että joka aterialla saa 20-30g proteiinia.
Annoskoot pitää sovittaa itselle sopiviksi, oman energiatarpeen mukaan.
5 päivää salilla jos ennen et ole liikkunut lainkaa on melko suuri shokki sun keholle. Aloita vaikka kahdella kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kun jatkat mummon työtä. Meitä on varmasti monia, jotka saamme paljon irti hänen neuvoistaan, vaikka joitakin ne tuntuvat ärsyttävän.
Herttainen mummo 🥰🥰🥰🥰👵🏻
Järjetön määrä leipää. Mun mies käy salilla 3-5 x vko ja hän syö päivässä kaksi palaa leipää eli oma tekemän rouhesämpylän puoliksi aamulla kahvin kanssa. Ei muuta aamulla. Muutoin ei syö leipää muiden aterioiden yhteydessä. Illalla iso lautasellinen ruispuuroa rasvattoman maidon kanssa. Lounas ja päivällinen tavallista kotiruokaa, niissä huomioitu proteiinin tarve. Lisäksi päivän aikana ennen ja jälkeen treenien ottaa proteiinipirtelöä. 185cm ja 92kg.