Naapuri käyttäytyy oudosti
Epäilee puhelimessaan olevan salakuunteluohjelma jonka häntä vainoava naapuri laittanut. Kuulema samainen salakuuntelun laittaja laulaa hänestä lauluja ja uhkailee niiden välityksellä.
Nyt minua alkanut jännittää, koska tämä pelkäävä naapuri ehkä tulee aamuyöllä minun luo jos/kun ne kamalat laulut alkaa taas aamun tunteina.
Olen hänen luona käynyt enkä kuule mitään hänen sanomia asioita ymym
Mitä pitäisi tehdä? Omat yöunet kärsii kun joutuu valvomaan tuleeko naapuro hakemaan apua vai tuleeko yöksi
Mitä jos sekoilee ja tekee minulle yöllä jotain
Kommentit (24)
Ap:lla mössöjä pää täynnä. Laitapa nyt tuutulaulut soimaan ja nukkumaan.
Myönnät siis uhkailevasi naapuriasi, senkin luuseri!
Minä en taas ymmärrä miksi naapuria kiinnostaa TAVIKSEN elämä noin paljon. Onhan niitä muitakin taviksia vaikka kuinka paljon. Miksi ne muut tavikset eivät ole kiinnostavia?
Tuosta sekopäisestä tekstistä ei saa mitään muuta selvää, kuin sen, että ap on kännissä, eikä hän osaa kirjoittaa suomea.
Meidän talossa
> kaikki ok.
Hyvää yötä, tröllit.
E
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ymmärrä lukemaasi. Minä EN uhkaile ketään vaan naapuria pelottaa eräs toinen naapuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ymmärrä lukemaasi. Minä EN uhkaile ketään vaan naapuria pelottaa eräs toinen naapuri
Kirjoittamastasi tekstistä ei saa mitään tolkkua. Opettele kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta sekopäisestä tekstistä ei saa mitään muuta selvää, kuin sen, että ap on kännissä, eikä hän osaa kirjoittaa suomea.
Miten luetun ymmärtäminen voi olla jollekin noin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa
> kaikki ok.
Hyvää yötä, tröllit.
E
Samat sanat. T: 2 x E
Mä en ole mssn tekemisissä kuin
yhden naapurin kanssa talomme
nykykokoonpanossa.
Muista ei mtn kommentoitavaa
tai edes ajateltavaa.
Rauha ja harmonia vallitkoon.
Öitä.
E
Teitä on siis kaksi ,joilla ei lääkitys ole kohdillaan, sinä ja naapurisi. Hyvin ikävää.
Mene nyt mt hoitoon äkkiä tosi pahoja vaino harhoja tuntuu sinulla pukkaavan.🤔
Oletteko kokeilleet ouija-lautaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kokeilleet ouija-lautaa?
...ruputuspatukka leijuu ilmassa...
Vierailija kirjoitti:
Ap hoitoon ja kiireesti.
Miksi? Tässä ei ole kyse minusta vaan naapurin huolesta omasta terveydestä
Minun naapurikin on epäillyt toisia asioista jotka on ihan järjettömiä. Hän epäilee että häntä kiusataan, en viitsi tässä toistaa millä tavalla. Vihjaillut asiasta jopa yhtiökokouksessa. Luulen että ikä tekee hänelle tehtävänsä. Osa ihmisistä tulee iän myötä vainoharhaiseksi, onko se sitten muistiongelmaa vai mikä syy.
Pysyn kaukana naapureista, koska naapurit ei koskaan arvosta toisiaan vaan kuvittelelevat ties mitä pahaa toisista.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain siitä hyvin selvää, mutta minulla onkin akateeminen koulutus, en ole tyhmä. Osaan jopa täydentää vajaita lauseita helposti. sivusta
Älkää sotkeko minua mihinkään hörhöilyihinne. En tunne ketään,
enkä halua tutustuakaan paikallisiin lähemmin.
En koskaan kirjoita trôllauksia.
Selvennettäköön:
En ole missään tekemisissä
kenenkään naapurini kanssa, paitsi seinän takana asuva, asiallinen työssäkäyvä m,
kontakti on ei-romanttinen.
Talon alkuaikoina olin enemmän
sosiaalinen ja osallistuva -
mutta viime vuosina
heistä on iso osa jo kuôllut vanhuuteen.
Erikoismerkit (é,á jne) tarkoituksella.
E
Sulla ei ole lääkitys kohdillaan ja sun homma on kai palstan moderointi eikä satujen keksiminen