Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD
Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.
Kommentit (516)
esim. apple ei tiettävästi toimita silikonejaan .. sinne muttei myöskään korvien väliin. minäkin esitin köyhää mutta totesimme että naikkonen on todella köyhä korvien välistä.
Kyllä tämäkin nyt vaan miehen syyksi kääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keskustelussa erikseen mainitsee olevansa köyhä, niin siitä saa kuvan että se on ongelma henkilölle itselleen. Itse olen hyvätuloinen enkä jaksaisi miestä jolla on itsetunto-ongelmia mikäli tienaan häntä enemmän. Muuten ei ole mitään väliä paljonko tienaa.
No tämähä alkoi sillä, että nainen ensin kysyi rahaa lainaan.
- Ap
Kyseessä ei ollut siis oikea, elävä nainen, vaan joku nettihuijari. Niitä on treffipalstoilla, siellä ihan mieshuijarit tekeytyvät naisiksi ja yrittävät vedättää epätoivoisilta miehiltä rahaa.
Olimme kyllä jo tavanneet.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljonääri tai ei, en haluaisi valehtelevaa miestä.
Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.
- Ap
Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan kun hän pelaa jotain ihme pelejä toisilla ihmisillä.
Suominaiset ovat rahanahneita miesvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Köyhän miehen kanssa eläminen on yhtä kituuttamista. En voi suositella.
Ehkä sun mielestä. Itse olen aika hippimäinen nainen enkä mä tarvi paljoa materiaa. Hyvin voisin viihtyä köyhän miehen kanssa, kunhan ajatusmaailmansa ei olisi köyhä.
Ehkä hän halusi esim. Matkustella ja katsoi, ettei voi maksaa kahden hengen lomia. Jos on kalliit huvit, pitää ottaa mies,jonka kanssa omien harrastusten ylläpitämistä voi jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Blokkaa sä vastavuoroisesti ei-hoikat ja pienitissiset naiset. :D
Miksi? Sä et tiedä ap:n kauneusihannetta. Miksi hän blokkaisi ne naiset, jotka eivät viehätä sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voinut yllättyä minkälaisia lompakkoloisia nykyämmät on!
Sehän on yleistä tietoa että lompakolle pääsyä ne vain hakee, sen kersan ja sille maksajan saamisen lisäksi.
Mistä nämä teidän harhat oikein tulee? Eikö teillä ole mitään käsitystä todellisesta elämästä?
N46
Tässähän ne realiteetit tulee jälleen ilmi. Suu käy ja paskaa puhutaan sumeilematta, mutta käytännön tasolla raha selvästi kuitenkin ratkaisee.
Huoh. Missä todellisuudesssa te jotkut elätte? Suomessa naiset osallistuu yhtälailla perheen elättämiseen ja naiset käy töissä.
N46
Sähän nimenom
No kelpaako jos ei ole aikomustakaan tienata rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluavat Guggia ja LV:tä. Köyhän miehen halaus synttärilahjaksi ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Ja täällä naiset kehtaa valehdella että kyllä se lyhytkin mies kelpaa, tavismies, ym tai käy prismassa tekemässä prisma testi pälä pälä pälä.
Itse tunnen monta miestä joissa ei edes ole mitään deal breaker vikaa. Ikisinkkuja ja tinderistä ei irronnut yhtäkään treffiä. Miten olisi akat jos tekisitte "kattokaa ympärille" testin???
Ehkä niissä ikisinkuissa on se sama vika kuin sussakin. Vaikka olisitte kuinka pitkiä, ei naisvihamielinen asenteenne houkuta kuin joitain harvoja mt-ongelmaisia naisia.
PS. Tätä ei ole mitenkään tarkoitettu halventamaan mt-ongelmaisia ihmisiä, joten anteeksi jos onnistuin jotakuta loukkaamaan. Te ansaitsette parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keskustelussa erikseen mainitsee olevansa köyhä, niin siitä saa kuvan että se on ongelma henkilölle itselleen. Itse olen hyvätuloinen enkä jaksaisi miestä jolla on itsetunto-ongelmia mikäli tienaan häntä enemmän. Muuten ei ole mitään väliä paljonko tienaa.
No tämähä alkoi sillä, että nainen ensin kysyi rahaa lainaan.
- Ap
Kyseessä ei ollut siis oikea, elävä nainen, vaan joku nettihuijari. Niitä on treffipalstoilla, siellä ihan mieshuijarit tekeytyvät naisiksi ja yrittävät vedättää epätoivoisilta miehiltä rahaa.
Olimme kyllä jo tavanneet.
- Ap
Jalostat tarinaasi vähän liikaa. Ei ole uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jättäisin itsekin tälläisen miehen, outoa jos sanoisi olevansa köyhä, vaikka kävisi ilmeisesti palkkatyössä eikä ole työtön? Mikä lie riippuvuus tai elämänhallintaongelma taustalla. En ala toisten elämää rahoittamaan.
Mäkin siinä vaiheessa kun valheensa tulisi ilmi.
Mutta jos taas heti alkuun kerrot, että pätäkkää on, saat kaiken maailman ruinaajat ja pahimmillaan ryöstelijät kimppuusi.
Mä olen itse työtön, mutta perinyt vähän maata, eli en täysin persaukinen. Miksi ihmeessä sä selostat rahatilanteesi heti alkuun tuntemattomalle? Ei mulle tulisi mieleenkään. Mikset vaan sano, että tuut ihan kivasti toimeen. Se ei ole vale, ja on täysin riittävä tieto potentiaaliselle kumppanille.
En nyt varsinaisesti tiedä mitä pinnallista tuossa on jos haluaa syödä muutakin kuin jauhelihaa ja käydä treffeillä kylpylässä, leffassa tms., vaikka matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt varsinaisesti tiedä mitä pinnallista tuossa on jos haluaa syödä muutakin kuin jauhelihaa ja käydä treffeillä kylpylässä, leffassa tms., vaikka matkustaa.
Huom! Omalla rahallaan, ei miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.
- Ap
Ei stana. LOL. Kukaan ei ehdi itseään heikommassa asemassa olevaa parisuhteeseen.
0/5
Eiköhän sun kommentti kertonut ihan tarpeeksi sun luonteesta.
Mulle ei. En meinaan ihan ymmärtänyt koko lausetta. Ehdi itseään olevaa?
Vierailija kirjoitti:
Väitteesi ei perustu mihinkään faktaan.
Suomalaiset naiset eivät ole sen rahanahneempia kuin miehet, ja tutkimusten mukaan naiset ansaitsevat edelleen keskimäärin vähemmän. Miesvihaaja taas on leima, jota älyllisesti vajaammat usein käyttävät, kun nainen vaatii samoja oikeuksia kuin miehillä jo on.
Ehkä hänelle tuli ajatus, että haet elättäjää. Jokaisella pitäisi olla oikeus luottaa, että mahdollinen kumppani on omavarainen ja kykenee huolehtimaan & elättämään itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Ei stana. LOL. Kukaan ei ehdi itseään heikommassa asemassa olevaa parisuhteeseen.
0/5
Eiköhän sun kommentti kertonut ihan tarpeeksi sun luonteesta.
Mulle ei. En meinaan ihan ymmärtänyt koko lausetta. Ehdi itseään olevaa?
Kirjoitusvirheitä. Kyseessä taas joku heikkolahjainen nainen joka yrittää päteä.
Mutta jos taas heti alkuun kerrot, että pätäkkää on, saat kaiken maailman ruinaajat ja pahimmillaan ryöstelijät kimppuusi.