Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (516)

Vierailija
121/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voinut yllättyä minkälaisia lompakkoloisia nykyämmät on!

Sehän on yleistä tietoa että lompakolle pääsyä ne vain hakee, sen kersan ja sille maksajan saamisen lisäksi.

Mistä nämä teidän harhat oikein tulee? Eikö teillä ole mitään käsitystä todellisesta elämästä?

N46

Tässähän ne realiteetit tulee jälleen ilmi. Suu käy ja paskaa puhutaan sumeilematta, mutta käytännön tasolla raha selvästi kuitenkin ratkaisee.

Huoh. Missä todellisuudesssa te jotkut elätte? Suomessa naiset osallistuu yhtälailla perheen elättämiseen ja naiset käy töissä. 

N46

Vierailija
122/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusinumeroinen omaisuus ei ole kovin suuri

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan jää suremaan. Osa on tosiaan kuspäisiä. Sekä miehistä että naisista löytyy, mutta nämä on hyviä testejä. Paljastuu ajoissa, millä asialla toinen on. Rahan perässä vai rakkauden?

Hohhoijaa. Mitä rakkautta se on, jos pihtaa rahoja?

Ap itse sanoi että siitä miten kohtelee heikompia näkee luonteen. No miten itse kohteli? Kusetti ja jätti pulaan.

Ap olisi varmasti voinut auttaakin pidemmälle tutustuessaan, ja naisen osoittaessa nöyryyttä, kiitollisuutta ja lempeyttä. Nyt nainen vain paljasti heti alkuun oikeat karvansa, eli oli rahankiilto silmissä valmiina hyväksikäyttämään.

Hän pyysi nöyrästi lainaa. Ilmeisesti puhelinnumerokin oli kun blokki tapahtui. Ei me koppavat naiset tuollaiseen alennuta, mies alkaa

Miten puhelinnumero tähän liittyy? Voi blokata myös deittiapissa tai messengerissä.

Vierailija
124/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on yleistä tietoa että lompakolle pääsyä ne vain hakee, sen kersan ja sille maksajan saamisen lisäksi.

Mistä nämä teidän harhat oikein tulee? Eikö teillä ole mitään käsitystä todellisesta elämästä?

N46

Tässähän ne realiteetit tulee jälleen ilmi. Suu käy ja paskaa puhutaan sumeilematta, mutta käytännön tasolla raha selvästi kuitenkin ratkaisee.

Huoh. Missä todellisuudesssa te jotkut elätte? Suomessa naiset osallistuu yhtälailla perheen elättämiseen ja naiset käy töissä. 

N46

Itse asiassa nuorista miehistä suurempi osa on töissä kuin nuorista naisista.

Vierailija
125/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanahneita miesvihaajia. Suominainen on kusipää, joka esittää mukavaa ensimmäiset 2 viikkoa.

Vierailija
126/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.

Joojoo, jos tuo olisi totta niin ei olisi kirjoitustaidottomalla angolalaisella tai irakilaisella wolt kuskilla / kepapin leikkaajalla vientiä. Mutta noihan ovat kuumeinta hottia suomen lihamarkkinoilla.

Kaikki ei ole rasisteja, tuliko yllätyksenä.

Toi jos jotain on rasismia suomalaisia miehiä kohtaan.

Suomimiehen pitää olla akateeminen, koulutettu, varakas, komea, 185cm, sosiaalinen ym ym jotta vientiä löytisi edes murto osan mitä noilla pn 

Ahaa, ihan erikseen akateeminen JA koulutettu.

Vierailija
127/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

N46

Se vähän riippuu, itse en pahemmin maksele kuin ruokaa meidän perheelle.

Vierailija
128/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahanahneita miesvihaajia. Suominainen on kusipää, joka esittää mukavaa ensimmäiset 2 viikkoa.

Minkälainen kusipää sun äiti on?

Vierailija
129/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuusinumeroinen omaisuus ei ole kovin suuri

-ohis

Se on kyllä huomattavasti yli suomalaisen mediaanin.

Vierailija
130/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En esitä. Minulla ei ole pienintäkään syytä olla mukava random ilmaisseksinvonkaajalle. Todistat ensin itsesi tai pysyt ikuisesti ulkokehällä.

Vierailija
131/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

N46

Sähän nimenomaan todistat tuolla viestillä, että raha todellakin ratkaisee. Ei kelpaa jos ei käy töissä ja tienaa.

Vierailija
132/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En esitä. Minulla ei ole pienintäkään syytä olla mukava random ilmaisseksinvonkaajalle. Todistat ensin itsesi tai pysyt ikuisesti ulkokehällä.

Paljon sun reiästä pitää maksaa?

Vierailija
133/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ns. maksullinen nainen?

Vierailija
134/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juu minäkin muutin käsitykseni tosta aloittajasta, koska loppujen lopuksi itsekin halveksii köyhempiä eli se siitä testistä."

Miten sait käsityksen, että aloittaja halveksii köyhempiä?

Nainen oli pulassa ja pyysi lainaa, ap valehteli ettei ole rahaa. Hyvä mies olisi lahjoittanut.

Ahahahahaaaa toi on kyllä hyvä tapa tulla köyhäksi jos jokaiselle tinderhutsulle alkaa lähettämään tai "lainaamaan" rahaa.

Ap:n olisi kannattanut sanoa että vois heittää kakskybäsen jos saisi pilua tai 50€ kämpän siivoamisestä. Selviäis heti jos kiinnostusta/rahasta olisi oikeasti puutetta.

Vierailija
135/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

N46

Sähän nimenomaan todistat tuolla viestillä, että raha todellaki

Mitä ihmettä sä sekoilet? Olet täysin pihalla ja vääristelet mun tekstiä miten sattuu. Mä vain kerroin tosiasioita siitä, että myös naiset käy töissä ja osallistuu perheen kuluihin. Miten ihmeessä sä sait tuon väännettyä aivan muuksi. 

N46

Vierailija
136/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys kertoo usein muustakin kuin rahan määrästä. Itse ainakin ajattelisin, että on todennäköisesti jotain elämänhallinnallisia ongelmia, mikä ei kovin hyvin sovi yhteen esim. lapsiperhe-elämää sisältävien haaveiden kanssa. 

Jos ihminen on vaikka juuri konkurssin tehnyt yrittäjä (mikä voi tehdä hyvästäkin tyypistä köyhän), tuskin hän mainostaisi olevansa köyhä, vaan kertoisi kaatuneesta firmastaan ja tulevaisuuden suunnitelmistaan/tavoitteistaan.

Se, että joku vaan nyt identifioituu kategorisesti köyhäksi, on aika luuserimeininkiä. Ja sanon tämän hyvätuloisena naisena, joka on parisuhteissaan aina maksanut yhteiset kulut puoliksi, ja itse omat kulunsa. 

Mut varmaan lasketaan köyhien joukkoon, mutten identifioi itseäni vain köyhäksi tai julista olevani sellainen. Olen kouluttautunut, en vaan ole saanut töitä. Asun vuokralla, teen vapaaehtoistöitä, ja pärjään ihan hyvin, koska en kuluta paljoa, eikä mulla ole juurikaan velkaa. Vanhempani ovat keskituloisia, mutta opettivat rahan arvon ja pärjäämään vähällä. Paljon on asenteesta kiinni. Toivon saavani vielä töitä, mutta en usko isompien tulojen muuttavan juurikaan mun elämää.

Vierailija
137/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juu minäkin muutin käsitykseni tosta aloittajasta, koska loppujen lopuksi itsekin halveksii köyhempiä eli se siitä testistä."

Miten sait käsityksen, että aloittaja halveksii köyhempiä?

Nainen oli pulassa ja pyysi lainaa, ap valehteli ettei ole rahaa. Hyvä mies olisi lahjoittanut.

Ahahahahaaaa toi on kyllä hyvä tapa tulla köyhäksi jos jokaiselle tinderhutsulle alkaa lähettämään tai "lainaamaan" rahaa.

Ap:n olisi kannattanut sanoa että vois heittää kakskybäsen jos saisi pilua tai 50€ kämpän siivoamisestä. Selviäis heti jos kiinnostusta/rahasta olisi oikeasti puutetta.

Näin! Ja ap eikä yksikään mies ole vastuussa tuntemattomien naisten taloudellisista ongelmista. Itse ovat ongelmansa aiheuttaneet, ja itse saavat ne ratkaista.

Vierailija
138/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jättäisin itsekin tälläisen miehen, outoa jos sanoisi olevansa köyhä, vaikka kävisi ilmeisesti palkkatyössä eikä ole työtön? Mikä lie riippuvuus tai elämänhallintaongelma taustalla. En ala toisten elämää rahoittamaan.

Mäkin siinä vaiheessa kun valheensa tulisi ilmi.

Vierailija
139/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ns. maksullinen nainen?

No, onhan se muotia nykypäivänä🤷🤷

Vierailija
140/516 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelussa erikseen mainitsee olevansa köyhä, niin siitä saa kuvan että se on ongelma henkilölle itselleen. Itse olen hyvätuloinen enkä jaksaisi miestä jolla on itsetunto-ongelmia mikäli tienaan häntä enemmän. Muuten ei ole mitään väliä paljonko tienaa. 

No tämähä alkoi sillä, että nainen ensin kysyi rahaa lainaan.

- Ap

Kyseessä ei ollut siis oikea, elävä nainen, vaan joku nettihuijari. Niitä on treffipalstoilla, siellä ihan mieshuijarit tekeytyvät naisiksi ja yrittävät vedättää epätoivoisilta miehiltä rahaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän