Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD
Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan jää suremaan. Osa on tosiaan kuspäisiä. Sekä miehistä että naisista löytyy, mutta nämä on hyviä testejä. Paljastuu ajoissa, millä asialla toinen on. Rahan perässä vai rakkauden?
Hohhoijaa. Mitä rakkautta se on, jos pihtaa rahoja?
Ap itse sanoi että siitä miten kohtelee heikompia näkee luonteen. No miten itse kohteli? Kusetti ja jätti pulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voinut yllättyä minkälaisia lompakkoloisia nykyämmät on!
Sehän on yleistä tietoa että lompakolle pääsyä ne vain hakee, sen kersan ja sille maksajan saamisen lisäksi.
Mistä nämä teidän harhat oikein tulee? Eikö teillä ole mitään käsitystä todellisesta elämästä?
N46
Naiset ei lompakkoloisia, kissat koiria, kkkjjjggffhhh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljonääri tai ei, en haluaisi valehtelevaa miestä.
Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.
- Ap
Testaaminen vain ei ole hyvä strategia tutustuminseen. Se on peliä ihmispelinappuloilla.
Ottaa aikansa tutustua keneen vaan.
Vierailija kirjoitti:
6 numeroa ei ole paljon = 1000,00 - 9999,99
Pilkun vasemmalla puolella on kokoluvut. Opitaan peruskoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisitko itse keskustelua, jos nainen sanoisi olevansa todellisuudessa ruma? (Vaikka olisikin oikeasti kaunis.)
Mitenhän tuo käytännössä onnistuu, kun ulkönäön näkee heti päälle päin?
Oletus, etteivät ole vielä päässeet treffeille asti (ja että tinder-kuvat on harhaanjohtavia, jos sanoo todellisuudessa olevansa ruma).
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne tulot pitää ottaa heti alkuun esiin? Tai siis oletan, että aika alkuvaiheessa juttelua olisitte. Varmasti löytyy niin miehiä kuin naisia, kenelle status ja raha merkitsee, mutta itseäni epäilyttäisi vähän, jos joku alkaisi heti puhua tuloistaan oli ne sitten isot tai pienet.
Japanilaisessa deittiapissa ne ilmoitetaan jo ennen mätsiä. Ei mies rakasta naista jos ei elätä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on yleistä tietoa että lompakolle pääsyä ne vain hakee, sen kersan ja sille maksajan saamisen lisäksi.
Mistä nämä teidän harhat oikein tulee? Eikö teillä ole mitään käsitystä todellisesta elämästä?
N46
Tässähän ne realiteetit tulee jälleen ilmi. Suu käy ja paskaa puhutaan sumeilematta, mutta käytännön tasolla raha selvästi kuitenkin ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan jää suremaan. Osa on tosiaan kuspäisiä. Sekä miehistä että naisista löytyy, mutta nämä on hyviä testejä. Paljastuu ajoissa, millä asialla toinen on. Rahan perässä vai rakkauden?
Ai mikä paljastui, se että aloittaja on itsekin rahan perässä oleva kuspo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap itse sanoi että siitä miten kohtelee heikompia näkee luonteen. No miten itse kohteli? Kusetti ja jätti pulaan.
Ap olisi varmasti voinut auttaakin pidemmälle tutustuessaan, ja naisen osoittaessa nöyryyttä, kiitollisuutta ja lempeyttä. Nyt nainen vain paljasti heti alkuun oikeat karvansa, eli oli rahankiilto silmissä valmiina hyväksikäyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne tulot pitää ottaa heti alkuun esiin? Tai siis oletan, että aika alkuvaiheessa juttelua olisitte. Varmasti löytyy niin miehiä kuin naisia, kenelle status ja raha merkitsee, mutta itseäni epäilyttäisi vähän, jos joku alkaisi heti puhua tuloistaan oli ne sitten isot tai pienet.
Japanilaisessa deittiapissa ne ilmoitetaan jo ennen mätsiä. Ei mies rakasta naista jos ei elätä tätä.
Ollaanko me Japanissa? Vai ehkä Suomessa/Pohjoismaissa, jossa hieman eri meininki?
Vierailija kirjoitti:
"Juu minäkin muutin käsitykseni tosta aloittajasta, koska loppujen lopuksi itsekin halveksii köyhempiä eli se siitä testistä."
Miten sait käsityksen, että aloittaja halveksii köyhempiä?
Nainen oli pulassa ja pyysi lainaa, ap valehteli ettei ole rahaa. Hyvä mies olisi lahjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me Japanissa? Vai ehkä Suomessa/Pohjoismaissa, jossa hieman eri meininki?
Ihan sama meininki näyttää olevan täälläkin. Vähän tekopyhempänä versiona vaan.
Vierailija kirjoitti:
Blokkaatko sinä naisen joka kertoo olevansa ulostossa ja peeaa?
Aniharvalla miehellä on varaa tehdä mitään karsintaa, vaan otetaan mitä saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juu minäkin muutin käsitykseni tosta aloittajasta, koska loppujen lopuksi itsekin halveksii köyhempiä eli se siitä testistä."
Nainen oli pulassa ja pyysi lainaa, ap valehteli ettei ole rahaa. Hyvä mies olisi lahjoittanut.
Lähes tuntemattomalle? Lahjoitatko itsekin kaikille katujen kerjäläisille rahaa? Ja jos et, niin silloin et ole hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Naiset ei lompakkoloisia, kissat koiria, kkkjjjggffhhh
Noniin, minä tienaan yli 100keur vuodessa ja varallisuuttakin on. En lähtisi yrittämään suhdetta sellaisen miehen kanssa, joka identifioituu köyhäksi. Ei meillä vaan olisi mitään yhteistä. Vähän nyt saisi miehelläkin olla jotain tavoitteita elämässä ja mielellään myös ominaisuuksia, joilla niitä saavutetaan. En usko, että muuten voisin kokea miestä viehättäväksi. Millään tavalla en oleta hänen maksavan minun kulujani missään vaiheessa elämää.
Ei se, ettei kiinnostu luuserista, tee ihmisestä lompakkoloista. Mutta jos itse voin laittaa helposti esim. 3000e/hlö lomamatkaan, niin olisi se nyt kiva, että puoliso pystyisi samaan, että voisi yhdessä mennä, eikä siten, että toinen siipeilee ja ajattelee minun maksavan 6000e tai vaihtoehtoisesti käydä jatkossa vain Tallinnan risteilyllä. Ei mun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes tuntemattomalle? Lahjoitatko itsekin kaikille katujen kerjäläisille rahaa? Ja jos et, niin silloin et ole hyvä nainen.
Nooh, hän sanoi olevansa varakas mitä ilmeisemmin ei sit oikeasti ole. Pelaa tota peliään kaksilla rattailla.
Vierailija kirjoitti:
Blokkaatko sinä naisen joka kertoo olevansa ulostossa ja peeaa?
En tietenkään. Raha on täysin yhdentekevää mulle.
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olisi varmasti voinut auttaakin pidemmälle tutustuessaan, ja naisen osoittaessa nöyryyttä, kiitollisuutta ja lempeyttä. Nyt nainen vain paljasti heti alkuun oikeat karvansa, eli oli rahankiilto silmissä valmiina hyväksikäyttämään.
Hän pyysi nöyrästi lainaa. Ilmeisesti puhelinnumerokin oli kun blokki tapahtui. Ei me koppavat naiset tuollaiseen alennuta, mies alkaa joko itse lahjomaan tai emme edes keskustele :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukuvärkit ovat samat joka puolella maailmaa. Suomimiehet käyvät vaan vähän hitaalla
Höpö. höpö, ei sinulla homolla sen paremmin rahaa kuin naistakaan.