Miksi jotkut suuttuvat siitä jos joku sanoo ettei halua tapailla yh:ta?
Vaan haluaa etsiä lapsetonta kumppania, koska haluaa elää lapsettomassa suhteessa? Eli suhteen tavoitteena on 100% rakkaus toiseen eikä lisääntyminen.
Miksi se menee tunteisiin?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suutu, toivotan onnea etsinnälle.
Kysyttiinkö "misi sinä suutut" ?
Ei taidettu kysyä
Taas huomaa miten naisilla on vaikeuksia pysyä aiheessa ja keskustelu on pakko kääntää just häneen.
Ei vaan naisia tympii typerät ulinat ja harhat mitä miehet suoltaa naisista.
Ei mene tunteisiin. Sellainen menee vähän tunteisiin jos joku ei tajua, että mukanani tulee myös kaksi lasta. Vaikka en uusperhettä haluakaan, niin elämäni on erilaista kuin yksinelävällä sinkulla.
Tuskin siitä kukaan suuttuu. Ärsyttävämpää on kun ihmiset, joilla on raamatun paksuinen vaatimuslista sille kumppanille valittaa, kun ei löydy seuraa.
Ehkä siksi kun riittää että olet sellaisen kanssa jonka kanssa haluat. Ne yksinhuoltajat ei varmaan ole sulle mitenkään oma-aloitteisesti edes vaihtoehtona vaan olet itse kuvitelmissa tehnyt siitä sellaisen Todellisuudentajua?
Vierailija kirjoitti:
En mä ihmettele yhtään, ja enempi ihmettelen miehiä jotka haluaa tapailla akkoja, joilla on kolmen miehen alle tehty kolme lasta jo kolmekymppisenä. Eikö mikään hälytyskello soi?
Miehen alle tehty lapsia. Anteeksi nyt vain, mutta minkälainen ihminen käyttää tuollaista ilmaisua? Miksi pitää kirjoittaa rumasti ja typeräsi tavallisista asioista? Miksi ei voi kirjoittaa asiallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä. Jos haluaisin elää lapsiperheessä haluaisin, että lapset ovat omiani.
Tämä! Tuskin kukaan haluaa elättää/hoitaa muitten pentuja.
Ai. Mä olen taas aina ollut sitä mieltä että lapset tulee automaattisesti naisen mukana ja kuuluvat pakettiin. M43
Varmaan johtuu tavasta, jolla ilmaiset asian. Toki on aina olemassa niitä, jotka reagoivat nätisti esitettyihinkin pakkeihin tosi rumasti. Kuitenkin jos jatkuvasti törmäät ilmiöön, että sinulle suututaan syystä x, niin luultavasti ulosannissa on toivomisen varaa. Aika monella on kriteerinsä parisuhdekumppanille, eikä silti jatkuvalla syötöllä törmää niistä suuttuviin ihmisiin. Varmaan ensisijaisesti siksi, kun eivät koe tarvetta hieroa niitä kenenkään naamaan a) rumasti b) ollenkaan.
Näinköhän vaan. Mitä ihmeen väliä sillä on, millä perusteella joku valitsee seurustelukumppaninsa. Mistä muut edes tietäisivät sen. Itse ainakin pidän seurusteluasiat omana tietonani, siis tarkoitan valintaperusteita.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan johtuu tavasta, jolla ilmaiset asian. Toki on aina olemassa niitä, jotka reagoivat nätisti esitettyihinkin pakkeihin tosi rumasti. Kuitenkin jos jatkuvasti törmäät ilmiöön, että sinulle suututaan syystä x, niin luultavasti ulosannissa on toivomisen varaa. Aika monella on kriteerinsä parisuhdekumppanille, eikä silti jatkuvalla syötöllä törmää niistä suuttuviin ihmisiin. Varmaan ensisijaisesti siksi, kun eivät koe tarvetta hieroa niitä kenenkään naamaan a) rumasti b) ollenkaan.
Mutta mitä rumaa siinä on jos sanoo ettei halua tapailla mammoja/isukkeja vaan haluaa lapsivapaan naisen, joka on sitoutunut lapsivapaaseen elämään? 🤨 sehän on normaali valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä. Jos haluaisin elää lapsiperheessä haluaisin, että lapset ovat omiani.
Tämä! Tuskin kukaan haluaa elättää/hoitaa muitten pentuja.
Ai. Mä olen taas aina ollut sitä mieltä että lapset tulee automaattisesti naisen mukana ja kuuluvat pakettiin. M43
Tulee ne mukana jos hankkii sellaisen puolison jolla on lapsia.
Valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva on nykyään yh, koska pääsääntöisesti ei yksinhuoltajuutta enää anneta, vaan kaikki vanhemmat ovat nykyään yhteishuoltajia. Lapset ovat puoliksi vanhemmillaan ja silloin voi molemmat tapailla uusia kumppaneita ilman että lapsia tarvitsee sotkea kuvioon ollenkaan.
En kyllä lähtisi tuohonkaan. Joka toinen viikko parisuhteessa ja joka toinen viikko sinkku, hmm pitäisiköhän sittenkin harkita.
Jos seurustelee henkilön kanssa jolla on lapsia ei koskaan ole hänellä kaikkein tärkein ihminen. Lapset menevät aina edelle.
Mä olen sitä mieltä, että ihmisten järjestykseen laittaminen on ylipäänsä vähän lapsellista. Me tehtiin ekaluokalla kaverilistoja, joissa Anna oli ykkösparaskaveri, Ella oli kakkonen ja Milla oli kolmonen. Jotkut ilmeisesti jatkaa tätä rataa aikuisiälle asti.
Mä olen taas sitä mieltä, että ihmisellä on mahdollista on monta läheistä ja tärkeää ihmissuhdetta. Ne voivat olla erilaisia ja silti kaikki omalla tavallaan yhtä tärkeitä. Alaikäisten lasten perustarpeista ei toki voi tehdä kompromissia, mutta ei se nyt ydinperheessäkään voi niin mennä, että koko perhe tanssii lasten pillin mukaan. Ei sellainen ole terve perhe tai parisuhde.
Jos kumppanilla, oli kyse ydinperheestä tai ei, on jatkuvasti sellainen olo että hän on viimeisellä sijalla niin jotain tehdään kyllä pahasti väärin.
Jokainen saa etsiä mieleisensä. Ilman lapsia, tietyn pituinen, tumma/vaalea, korkeakoulutettu , urheilullinen. Tai jotain muuta. Tärkeä löytää mieleisensä. Tai olla ilman puolisoa, onhan sekin vaihtoehto, jos ei löydy sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä rumaa siinä on jos sanoo ettei halua tapailla mammoja/isukkeja vaan haluaa lapsivapaan naisen, joka on sitoutunut lapsivapaaseen elämään? 🤨 sehän on normaali valinta.
Siis siinä oli erikseen vaihtoehdot rumasti tai ei ollenkaan. Rumasti tarkoittaa sitä, kun palstatyyliin sanotaan, että yök olet pilalla kun olet mennyt porsimaan. Ei-rumasti saman asian voi ilmaista esimerkiksi tuolla tavalla. Se, millaisessa tilanteessa pakkeja tarvitsee ylipäänsä perusteella tällä tai millään muullakaan tavalla on minulle kuitenkin mysteeri. 99% mahdollisista pakkien syistä on sellaisia, että ihmiset loukkaantuu niistä. Ei niitä tarvitse kenellekään erikseen mainostaa.
Eli suhteen tavoitteena on nimenomaan lapsettomuus eikä rakkaus. Tapailee mieluummin lapsetonta ihmistä, jota ei rakasta, kuin yh:ta jota rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva on nykyään yh, koska pääsääntöisesti ei yksinhuoltajuutta enää anneta, vaan kaikki vanhemmat ovat nykyään yhteishuoltajia. Lapset ovat puoliksi vanhemmillaan ja silloin voi molemmat tapailla uusia kumppaneita ilman että lapsia tarvitsee sotkea kuvioon ollenkaan.
En kyllä lähtisi tuohonkaan. Joka toinen viikko parisuhteessa ja joka toinen viikko sinkku, hmm pitäisiköhän sittenkin harkita.
Jos seurustelee henkilön kanssa jolla on lapsia ei koskaan ole hänellä kaikkein tärkein ihminen. Lapset menevät aina edelle.
Mä olen sitä mieltä, että ihmisten järjestykseen laittaminen on ylipäänsä vähän lapsellista. Me tehtiin ekaluokalla kaverilistoja, joissa Anna oli ykkösparaskaveri, Ella oli kakkonen ja Milla oli kolm
Ei kyse ole lapsellisuudesta, vaan tunteista. Jos pitää Annasta enemmän kuin Ellasta, sille ei voi mitään.
Minä olen joskus matchannyt Tinderissä miesten kanssa, joilla on vuoroviikoin tai harvemmin lapsia kotona ja kun olen sanonut, että haluan viettää kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia, niin mies on vastannut, että sitten toiveet eivät kohtaa, koska hän haluaa viettää aikaa koko porukalla ja että uusi naisystävä luo suhteen hänen lastensa kanssa. Eli ihan etsivät äitipuolta, vaikka eivät sitä suoraan myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene tunteisiin. Sellainen menee vähän tunteisiin jos joku ei tajua, että mukanani tulee myös kaksi lasta. Vaikka en uusperhettä haluakaan, niin elämäni on erilaista kuin yksinelävällä sinkulla.
Etkö sä voi deittailla miehiä ilman lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen henkilö ei halua edes alkaa seurustelemaan. Lapset ovat hänelle tärkeämpiä, joten hän ei halua vakavaa suhdetta.
Sataprosenttista rakkautta ei ole olemassakaan oli sitten lapsia tai ei.
Miksi baarissa pitää alkaa luetella pakkien syitä? Sanoo vain kiitos-mutta-ei-kiitos. En mäkään mene kenellekään laukomaan, että muuten kyllä mutta kun sulla on helvetin ruma nenä.