Olen neljännen polven näkijä ja tiedän että vielä tämän vuoden puolella tapahtuu Estonian tai 2004 Tsunamin kaltainen suuronnettomuus
Kommentit (26)
Itse en uskaltaisi näinä aikoina lähteä risteilylle. Pelottaa merenalaiset tapahtumat, niitä kun on nyt ollut.
Orpo-Purra suuronnettomuus tapahtui jo -23. Olet myöhässä.
Näen tulevaisuutesi 100%:n varmuudella.
Jotta voin täysin keskittyä tähän ihmisten palveluun, toivoisin pientä lahjoitusta PayPal-tilille 12345678.
Vaikkapa 30 eurolla ennustan tulevaisuutesi taivaassa.
19.-23.11. niillä main. Tai aikaisemmin 🌝superkuu 5.11. Planeettojen vetovoima. Jossain päin maailmaa hurja tulva? Laatat liikkuu, maanjäristys?
Onnettomuus Zaporizzjan ydinvoimalassa?
Venäjä iskee taktisilla ohjuksilla?
Terrori-isku?
Vierailija kirjoitti:
Tunnin juna menee läpi Kirkkonummella?
Mistä se menee läpi?
Itse asiassa olet väärä profeetta.
Toivottavasti ihmiskunta saa vihdoinkin kunnon opetuksen. Parempi olisi, kun tuhoutuisi kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en uskaltaisi näinä aikoina lähteä risteilylle. Pelottaa merenalaiset tapahtumat, niitä kun on nyt ollut.
Autokannellakin voi tapahtua: sähköauto syttyy palamaan tai polttomoottoriauto ja palo leviää sähköautoon, jota ei saa sammumaan millään ilveellä.
Vähän ylimalkaista, aika paha lyödä vetoa tuosta.
Suunnitelma on joka tapauksessa pysyä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole laivaonnettomuudesta.
- Näkijä, ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ihmiskunta saa vihdoinkin kunnon opetuksen. Parempi olisi, kun tuhoutuisi kokonaan.
Ilmoitettu poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelma on joka tapauksessa pysyä kotona.
Sinnekin on monet kuolleet.
Nykyään kyllä tsunamista tiedonkulku on hyvin erilaista
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla samaa lahkoa, kuin Trumpin magattajat, jotka toivovat samaa. Itse luulevat lentävänsä siinä vaiheessa taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole laivaonnettomuudesta.
- Näkijä, ap
Voisitko kertoa tarkemmin siitä mitä näet ja aistit muutenkin asiasta? Ettei olisi vain menneisyydestä kumpuavia asioita ja pelkojasi nyt kyseessä?
Nuo nyt on helppo ennustaa mutta sanopa katkeeko mun auton jakohihna tänä vuonna kun on jo vähä yliajalla ja vasta ens vuonna ajattelin vaihtaa?
Sillä kun on minun elämässä PALJON suurempi merkitys laivojen uppoamisilla tai tsunameilla.
Tunnin juna menee läpi Kirkkonummella?