Miksi jotkut suuttuvat siitä jos joku sanoo ettei halua tapailla yh:ta?
Vaan haluaa etsiä lapsetonta kumppania, koska haluaa elää lapsettomassa suhteessa? Eli suhteen tavoitteena on 100% rakkaus toiseen eikä lisääntyminen.
Miksi se menee tunteisiin?
Kommentit (157)
Mä ihmettelen samaa asiaa. Jos et halua lapsia elämääsi, olet heti vihaaja.
Ei, vaan nautin tietystä huolettomuudesta ja seesteisestä arjesta.
En myöskään halua laittaa euroakaan kenenkään toisen lapsiin, esim. ruokakustannukset. Myös ajankäytöllisesti lapset tuovat esteitä. Ei voi tuosta noin vaan lähteä esimerkiksi viikonloppureissuun.
Olen naisista pitävä nainen, ja paljon on naisia joilla on ex ukko ja jopa kolmekin mukulaa ja etsivät naispuolista kumppania. Nämä ovat minulle ehdoton ei. Joillekin uusperhe-elämä on ok, minulle ajatuksenakin vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva on nykyään yh, koska pääsääntöisesti ei yksinhuoltajuutta enää anneta, vaan kaikki vanhemmat ovat nykyään yhteishuoltajia. Lapset ovat puoliksi vanhemmillaan ja silloin voi molemmat tapailla uusia kumppaneita ilman että lapsia tarvitsee sotkea kuvioon ollenkaan.
En kyllä lähtisi tuohonkaan. Joka toinen viikko parisuhteessa ja joka toinen viikko sinkku, hmm pitäisiköhän sittenkin harkita.
Jos seurustelee henkilön kanssa jolla on lapsia ei koskaan ole hänellä kaikkein tärkein ihminen. Lapset menevät aina edelle.
Tämä. Kokemusta tuosta on. Vaikka lapset olisivat jo aikuisia.
Yleensä se menee niin, että jos nainen esittää kriteerejä kumppanille, hän on vahva, itsenäinen, voimaantunut nainen joka tietää mitä tahtoo ja ansaitsee sen!
Miehellä jos on yhtään mitään kriteerejä, hän on itsekeskeinen mulqqu, joka ei ansaitse yhtään ketään ikinä elämäänsä. Sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva on nykyään yh, koska pääsääntöisesti ei yksinhuoltajuutta enää anneta, vaan kaikki vanhemmat ovat nykyään yhteishuoltajia. Lapset ovat puoliksi vanhemmillaan ja silloin voi molemmat tapailla uusia kumppaneita ilman että lapsia tarvitsee sotkea kuvioon ollenkaan.
En kyllä lähtisi tuohonkaan. Joka toinen viikko parisuhteessa ja joka toinen viikko sinkku, hmm pitäisiköhän sittenkin harkita.
Jos seurustelee henkilön kanssa jolla on lapsia ei koskaan ole hänellä kaikkein tärkein ihminen. Lapset menevät aina edelle.
Kai sen nyt ymmärtää jokainen ilman kokemustakin ja siksi rajaa ne yhärit pois.
Totuus sattuu. Se nyt vaan on niin, että yksinhuoltajuus laskee etenkin naisen markkina-arvoa pahemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mieheni kanssa kaksi yhteistä lasta. Totta hitossa kummallekin lapset ovat tärkeämpiä, kuin parisuhteen toinen puolisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kalasteltu, ap. Miehet ei kestä sitä, että lapset menee miehen edelle ja siksi nämä ei kelpuuta naista, jolla on lapsia.
Lapsettomat sinkkunaiset ovatkin just sen ukon perässä, jolla on (hullu) exä ja lapsia.
Tarkoitat siis että se johtuu siitä, ettei nuo naiset kestä, että lapset menee naisen edelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä. Jos haluaisin elää lapsiperheessä haluaisin, että lapset ovat omiani.
Tämä! Tuskin kukaan haluaa elättää/hoitaa muitten pentuja.
Tämä on varmaan joku ns miesten kesken juttu. Kaikki ei ole noin ahdasmielisiä. Tuttu jäi leskeksi ja löi hynttyyt yhteen yh:n kanssa. Molemmilla lapsia. Mun mielestä pariskunta sopi hyvin yhteen ja lapset siinä mukana.
Olisi ollut melkoinen tappio jos nämä 2 ei olisi löytänyt toisiaan. Ovat supersuloinen pariskunta. Ja kaikki lapset pärjäävät hyvin elämässä.
Mä kommentoin tänne aiemmin etten pidä muiden lapsista ja olen nainen sekä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä. Jos haluaisin elää lapsiperheessä haluaisin, että lapset ovat omiani.
Tämä! Tuskin kukaan haluaa elättää/hoitaa muitten pentuja.
Tämä on varmaan joku ns miesten kesken juttu. Kaikki ei ole noin ahdasmielisiä. Tuttu jäi leskeksi ja löi hynttyyt yhteen yh:n kanssa. Molemmilla lapsia. Mun mielestä pariskunta sopi hyvin yhteen ja lapset siinä mukana.
Olisi ollut melkoinen tappio jos nämä 2 ei olisi löytänyt toisiaan. Ovat supersuloinen pariskunta. Ja kaikki lapset pärjäävät hyvin elämässä.
Mä kommentoin tänne aiemmin etten pidä muiden lapsista ja olen nainen sekä äiti.
Oman kokemukseni mukaan miehet hyväksyy sen naisen lapset paremmin kuin naiset sen miehen lapsen.
En mä ihmettele yhtään, ja enempi ihmettelen miehiä jotka haluaa tapailla akkoja, joilla on kolmen miehen alle tehty kolme lasta jo kolmekymppisenä. Eikö mikään hälytyskello soi?
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu. Se nyt vaan on niin, että yksinhuoltajuus laskee etenkin naisen markkina-arvoa pahemman kerran.
Miehet, jotka höpöttävät markkina-arvosta, ovat todella rasittavia ja parisuhteeseen kelpaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteishuoltajuus on silkkaa sana helinää. Se ei tarkoita, että vanhemmuus jaetaan käytännössä tasan.
Aika harvoin on tilanne sekään, että on lapsen kanssa 100% yksin ja että lapset eivät ikinä oleile toisella vanhemmallaan.
Vierailija kirjoitti:
Aiheessa pysytellen, niin luulisin, että ne yh:t jotka suuttuvat, tekevät sen siksi että heidän mielestään ne lapset pitää kelvata kun ovat ihania ja tulevat mukana paketissa. Yh:lla on usein myös lapsivapaita viikkoja tai viikonloppuja, jos tapaamiset toimivat normaalisti.
Jos haluaa muutakin kuin vain tapailla? Ne lapset määrittelee jo ihan senkin missä asutaan.
Muuten allekirjoitan tuon minkä sanoit. Kyllä sinä niihin minun lapsiini ihastut myös.
Miksi jotkut suuttuvat siitä jos joku sanoo ettei halua tapailla yh:ta?
Ei siitä kukaan suutu, vaan ala-arvoisista sanoista ja asenteista yksinhuoltajia kohtaan. Ja myös niitä kohtaan, jotka arvostavat yksinhuoltajia, eivätkä näe yh:n kanssa seurustelua tai avioitumista asiana, jota tarvitsisi kritisoida. Koska ei tarvitse. Jos joku haluaa yh:n kanssa olla, sen ei pitäisi mitenkään liikuttaa sellaisen elämää, joka ei niin halua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhentäisit YhteisHuoltajan, hmmmmmmmmmmm.....
Mulle ei ole suututtu, mutta vängätty kyllä lähes aina on. Just tuota "ei ne oo mulla koko aikaa, ei sun tarvii niitä nähdä, blaa blaa blaa". Ei kiinnosta, jo päätös lisääntyä on mulle täysin deal breaker.
Ja suhde ei ikinä olisi tasapainoinen, kun mulle kumppani on numero 1, ja minä tulisin sijalla X niiden lasten, mahdollisten lastenlasten jne jne jälkeen. En ymmärrä miten siitä voisi tulla mitään, ilman että se lapsivapaa on aina se joka joustaa ja hyväksyy olevansa tärkeysjärjestyksessä viimeinen.
N45
En ole tavannut sellaista henkilöä, joka suuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et sitten varmaan halua omia lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kalasteltu, ap. Miehet ei kestä sitä, että lapset menee miehen edelle ja siksi nämä ei kelpuuta naista, jolla on lapsia.
Mitäs sekaannut hulluihin naisiin.
ok