Vakuutusyhtiöltä hämmentävä päätös evätä korvaus Kyllä näin se on
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3bf65c1c-d9c0-4f97-a3a6-9a0d545d6d94
Mitäs tästä tykkäätte? Menikö oikein? Onko POP pop?
Kommentit (48)
Jos näki väistää, mutta ei nähnyt pysäyttää autoa?
Vakuutus ei korvaa vanhoja putkia, jos tulee vesivahinko. Vakuutuksissa on ikäpoistot.
Vierailija kirjoitti:
Vakuutus ei korvaa vanhoja putkia, jos tulee vesivahinko. Vakuutuksissa on ikäpoistot.
Kukaan ei maksaisi putkiremonttia itse, jos vakuutus korvaisi vanhat 1970-luvun putket.
Aina kannatta olla hanskalokerossa vähän hirvenkarvaa kaiken varalta!
Autovapaa elämä helpottaa asiaa. Ei tarvitse säätää tällaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussyy: kuljettajan liian suuri tilannenopeus pimeällä tiellä, mutka edessä. Peura-rukka menetti henkensä pölvästin takia. Nämä häpeämättömät riitelevät vakuutuskorvauksista. Perheessä on ainakin kaksi autoa, kun muija tuli hakemaan penskat pois.
Ylinopeudesta tai liian suuresta tilannenopeudesta ei olut mainintaa jutussa. Keksit omiasi.
Eikä sillä kai ole merkitystä tässä, montako autoa perheessä on?
Tilannenopeus ja ylinopeus ovat eri asioita. Onhan se selvää, että autoa ei ole saatu pysähtymään tien näkyvällä matkalla, kun on pitänyt väistää tätä peuraa. Muutehan kuski olisi jarruttanut ennen peuran kohtaamista.
Ja miksi maksoi S-koon vakuutuksesta, jos tarvitsi ja halusi L-koon turvaa? Jos minä saman vakuutusyhtiön asiakkaana maksan L-turvaa, en halua, että sen hinta keinotekoisesti hinataan ylös siksi, että siitä leväperäisesti korvataan myös alemman hintaluokan suppeamman vakuutuksen ottaneen tapahtumia, jotka eivät sen piiriin kuulu.
Olen myös käsitellyt vahinkoja eri yhtiöille. Kyllä. Kaikkea yritetään. Jopa ruosteinen romu pitäisi saada kakkosta korvattua. "Kolarista aiheutunut pysyvä haitta"... ja auto kolhaistu 5 vuotta sitten kalareissulla mökillä... ja vauriot alunperin ihan eripuolella autoa kuin nyky vaatimus.
Ihan oikein, ettei vakuutusyhtiöt korvaa asiakkaiden hihastaan vetämiä "vahinkoja". Muutenhan kaikki asiakkaat maksaisivat kymmenkertaisia vakuutusmaksuja. jos kaikki törppöilyt pitäis korvata.
Keksikää vakuutusyhtiöiden haukkujat jo vihdoin jotain uutta, tämä on niin väsynyttä settiä. Se mitä vakuutusehtojen mukaan pitää korvata myös korvataan, ei muuta. Niinkun pitääkin.