Ostin miehelleni olutta jotta pysyisi kotona loppupäivän.
Muuten se lähtisi johonkin töihin kaverille tai kalaan. En minä tykkää olla yksin kotona. Juttuseuraa pitää olla meinaan vaan. Saunavuorokin on kuudelta. Viime viikonloppuna ei oltu edes saunassa koska mies oli kaverin luona.
Kommentit (22)
Eikö mies kestä katsella sinua selvinpäin :P
Tj50
Olispa minullakin yhtä fiksu puoliso!
Ihana nainen! Toisin kuin palstan kendovalaat
Mä ihmettelin hyvää tuoksua, siellä mun mies kokkaili keittiössä🍗🍕🥩😍
Mun äiti oli ihan samanlainen. Nuoruudessa syntyi vahva päätös etten halua parisuhdetta, enkä lapsia.
Ja kendovalaat kateellisina harmaina käyvät KUUMANA, fiksulle naiselle!
Nyt huudetaan ja unkari kaatuu jeeeeeeeeeeeeeeemööööööööööööööö!!! -palstavalas
Mun mies ei käytä alkoholia. Tuolla se rakentelee jotain pihalla.
Konstit on monet. itsehän heitin miehen ulos elämästäni kun se ei osannut olla kaljottelematta. Se oli viisas ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli ihan samanlainen. Nuoruudessa syntyi vahva päätös etten halua parisuhdetta, enkä lapsia.
Joo, ensin houkutellaan se jäämään ja kun siitä tulee raskas kännissä, juotetaan vähän lisää, että se sammuu ja juodaan vähän siinä sivussa itsekin ettei miehelle jää niin paljon sitä viinaa. Ja lapset on siinä vieressä mitä hittoa täällä oikein tapahtuu.
Niin se jääkiekko pelikin tulee. En muistanut sitäkään. Mieheni on kova touhuamaan ja lähtee kyllä äkkiä töihin jos tienaa pimeesti. T: ap
Ei se viihdy kotona. Anna sen mennä. Etsi itsellesi uusia harrastuksia.
Miehet ovat yksinkertaisia. Kaljalla ja seksillä ne pysyy kotona.
Mikäs siinä, jos tykkää kaljamahaisesta ukosta, jonka kunto huononee koko ajan ja ennen pitkää on impotentti.
AP on läheisriippuvainen, takiainen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, jos tykkää kaljamahaisesta ukosta, jonka kunto huononee koko ajan ja ennen pitkää on impotentti.
Mieheni on melko hyväkuntoinen. Polkee pyörällä joka päivä. T: ap
En kyllä haluaisi kännistä keskustelu seuraa.... mieluummin saisi olla jossain muualla
Vierailija kirjoitti:
Tuossakin olisi säästänyt antamalla pillua. Mies kun yleensä vaipuu uneen kunnon panon jälkeen.
Ei vaivu vaan lähtee kaljalle koska on alkoholisti.
Tuossakin olisi säästänyt antamalla pillua. Mies kun yleensä vaipuu uneen kunnon panon jälkeen.