Andrew on nyt pelkkä Andrew
Kommentit (342)
Prince Andrew 'hosted Epstein, Maxwell and Weinstein at Royal Lodge' for Beatrice's 18th - The Mirror https://share.google/oOQhcDHtclIOhHuZ0
Kivat synttärit 18-vuotiaalle tytölle.
Good King Andrew. Charles ja Camilla on vaan kateellisia Andruulle.
York Squaad
Vierailija kirjoitti:
Good King Andrew. Charles ja Camilla on vaan kateellisia Andruulle.
York Squaad
Joo. Andy jää historiaan omalla tavallaan.
Mun mielestä Charles on liian ankara ja pikkumainen. Kostaa varmasti jotain lapsuudentraumoja Andrewille, kun tämä oli molempien vanhempien lempilapsi.
BBC.ltä: "An ordinary American girl brought down an English prince".
Samaa voisi sanoa Meghanin tehneen Harrylle...
Veikkaan Williamin kuninkaana tekevän veljelleen samoin kuin Charles Andrewille.
Andrew pitäisi olla nykyään vain vanki numero 0 ja istua elinkautista pedofiliasta.
Tää pariskunta taisi olla vähän liian ahne. Halusivat kunkulta ilmaisen asunnon ex-vaimollekin. Tää alkaa olla jo kuin Helena Koivu-saaga jossa exää pitää elättää maailman tappiin saakka. Tässä tapauksessa vaan mies ei elätä, miehen perheen pitää se tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Charles on liian ankara ja pikkumainen. Kostaa varmasti jotain lapsuudentraumoja Andrewille, kun tämä oli molempien vanhempien lempilapsi.
Jos Charles on perheen päämies, pitää häntä sellaisena kunnioittaa. Andy M-W ei sitä tehnyt vaan hankasi vastaan kaksi vuotta. Charlesille naurettiin että ei saa edes omaa veljeään aisoihin. Olisiko Andyn pitänyt ajatella kuningasta ja monarkiaa vähän enemmän, ja pikkuisen vähemmän omaa napaa?
Voisi asua nyt mukavasti Frogmoressa titteleineen.
Pientä juoruntynkää täällä
https://www.dailymail.co.uk/news/royals/article-15247569/The-Tripod-col…
Lyhyesti suomeksi: Yorkin tytöt ovat huolissaan isästään joka on täysin erakoitunut, hyvä kun pistää nenää ulos talosta. Andrew on tavallaan helpottunut tilanteesta ja siitä että asia on nyt saanut päätöksensä. Hän on tyytyväinen Norfolkiin muutosta, siellä on viettänyt hyviä hetkiä vanhempien kanssa.
Sarah on kuilun partaalla. Rikas ystäväpiiri on lopettanut puhelut ja Sarah ei aio lähteä maalle Andrewn kanssa vaan harkitsee ulkomaille muuttoa. Sillat Britanniassa on poltettu melko pahasti. Sarahhan katui julkisesti tekojaan mutta olikin salaa jatkanut Epsteinin kanssa meilaamista jne. Tämä on vahingoittanut myös hänen suhdettaan tyttöihin jotka ovat pettyneitä äitiinsä. Eugenie on jopa ihmiskauppaa vastaan taistelevan järjestön suojelija.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä se lempilapsen asema ei tehnyt hyvää Andrewille. Kuninkaallisten pitää kohdella muita hyvin, kuuluu heidän tyyliin. He on myös kansan palvelijoita, joka maksaa heidän kuluja.
Historiallista kuitenkin kun ajattelee mikä luokkayhteiskunta Britannia on. Ehkä Charles haluaa hyvittää aiempia omia tekojaan.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-15248263/Model-sex-obsessed-An…
Lownien kirjassa myös kerrotaan että Andy yritti jo avioliiton aikana saada naisia mukaan kinkyyn seksiin. Muut työntekijät olivat varoitelleet prinssistä. Kuulemma oli avoin liitto jossa prinssi saa tehdä mitä haluaa.
No eihän ole. Hänellä on sukunimi ihan siinä missä sullakin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-15248263/Model-sex-obsessed-An…
Lownien kirjassa myös kerrotaan että Andy yritti jo avioliiton aikana saada naisia mukaan kinkyyn seksiin. Muut työntekijät olivat varoitelleet prinssistä. Kuulemma oli avoin liitto jossa prinssi saa tehdä mitä haluaa.
Toi selittää vähän sitä miksi välit pysyi hyvinä vaikka Sarah jäikin sekoiluistaan kiinni. Vanhemmat tais pakottaa Andyn eroamaan koska avoin suhde ja pettäminen ei olis näyttänyt hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei vaan tykkää pedofiilistä. Ja sekös on suuri ihme..
Vierailija kirjoitti:
Liian tiukka? Mun veljeni ei elämän päivänä tulis lähellekkään mua, mun tonttia, perhettä tai olis muutenkaan missään tekemisissä koskaan enään jos olisi osoittautunut tuollaiseksi. Olisin myös tehnyt kaikkeni että päätyisi teoistaan vankilaan ja luultavasti olisin vielä itse ottanut tuomion tapon yrityksestä siihen päälle.
Joskus 1980-luvulla nuori Andrew salskeine ulkomuotoineen herätti ihastusta suomalaisneitokaisissa. Taisipa joku suomineito haaveilla pääsystä vihille hänen kanssaan. Sitten tupsahtamaan kuvioon pääsi Sarah ja haaveilut tasavallan tytöillä haihtuivat. Kun katsoo tätä nyky-Andrewia, niin ei voi kun ihmetellä, miten on äijä päästänyt itsensä rupsahtamaan. Voi voi. Eipä olisi uskonut petolliseksi mieheksi häntä. Olihan hän siellä Falklandin sodassakin helikopterilentäjänä, kuten oli Harry sitten myöhemmin helikopterin ohjaimissa Afganistanissa.
Andyn olisi pitänyt tulla Suomeen. Olisi saanut kinkyseksiä ilmaiseksi seksibileissä voimaantuneilta perheenäideiltä.
Fergie on ilmeisesti myynyt kämpän hieman ennen kohun alkua, otti 400 000 puntaa takkiin. Toki tuosta silti useamman miljoonan sai.