Iso häpykumpu, onko muita joilla..
On iso häpykumpu eli tuo koko paketti missä näkyy kun on tiukat houst jalassa että siellä on maastoa en tarkoita että vakoon mitään menisi vaan on pullea tuo alue, leggarit jalassa näyttäisi kuin olis vaippa tai jotain.???
Kommentit (54)
On myös olemassa miehiä jotka ihailevat isoja häpykumpuja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällainen.
http://aijaa.com/1N53Un
Näyttipä hyvälle, ihan viisari värähti.
Näin miehenä pakko todeta, että minusta nimenomaan naisen korkea häpykumpu on aivan h*lvetin seksikäs.
Minulla on iso häpykumpu, pullottaa pikkareiden alta ja muodostaa sivuprofiilissa kolmannen läskimakkaran kahden vatsamakkaran alle. Läski sen pullotuksen tekee. Ikää 20 ja painoa 112 kg.
Näin miehenä sanoisin, että se on mielettömän kiihottavan näköinen tuollainen iso häpykumpu.
t. m-50
Iso tai kookas häpykumpu varsinkin hoikalla naisella kerrassaan ihana. Tää leggari muoti korostaa sitä. Just näin niiiin ihanan kummun kaupassa et morjes. Puolet jäi ostamatta kun meni pasmatit sekasin. Aivan varmasti nainen itsekkin oli tietonen tämän "lautasen" erottovuudessa.
Iso häpykumpu on kaunis naisellinen kaari siinä missä vaikka lantion kaari, rinnat tai reidet. Sitäpaitsi sehän on oikein ergonominen muoto käden alla ;)
M28
On pullea, mutta ei se kyllä legginsien alta näy. Hanki laadukkaammat leggarit.
Rasvapillu se on oikealta nimeltään :D
Sama täällä, tai nyt ei näy, kun painoa on 62kg (168cm), mutta hoikempana on näkynyt selvästi ja myös vaivannut hoikempana. Sen verran rasvaa nyt ympärillä, eli reisissä ja vatsassa, ettei tässä painossa näy ja häiritse. Eli ei ainakaan minulla ole kiinni läskistä, vaan nimenomaan luista.