Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso häpykumpu, onko muita joilla..

Vierailija
28.08.2011 |

On iso häpykumpu eli tuo koko paketti missä näkyy kun on tiukat houst jalassa että siellä on maastoa en tarkoita että vakoon mitään menisi vaan on pullea tuo alue, leggarit jalassa näyttäisi kuin olis vaippa tai jotain.???

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös! Olen siitä kärsinytkin.

Vierailija
22/54 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä, joka kehui että toi sun häpykumpu on ihanan pieni. Kertoi ettei tykkää isommista. Uskomaton kehu. Olisi ehkä ollut romanttisempaa kehua vaikka silmiä tai jotain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naurako, mutta minä kiinnitin huomiota häpykumpuuni jo pikkutyttönä. Luulin, että minun piti olla poika :( :D Häpesin, kun pikkupöksyillä näytin kuin minulla olisi penis.

Vierailija
24/54 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2011 klo 13:30"]

[/quote]

Mitä sitten? Se on normaalia. Ketä se haittaa?

Vierailija
25/54 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan, taidat oolla aika typerä.

Uutispläjäys: moni ihminen on ns. tyytymätön johonkin "osaansa", miksei siis esim. häpykumpuunsa. Dah

[quote author="Vierailija" time="28.08.2011 klo 10:07"]

en ole ikinä, koskaan tullut ajatelleeksi moista. Sorry nyt ap, en aio ottaa selvää nytkään, mutta jos sulla jotenkin asia kiusaa (siis miksi hitossa...????)niin löysemmät trikoot tai pitempi paita. Tai sitten vaan unohdat asian, olet taatusti ainoa, joka sinun kumpuihisi kiinnittää ainakaan negatiivistä huomiota!

[/quote]

Vierailija
26/54 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös, painosta riippumatta. Kun olen hoikimmillani niin se oikein korostuu.

Kaikki vatsallaan tehtävät jalkojen tai selän nostoliikkeet sattui teininä, kun lantiosta kehittyi tuollainen, mutta kun vaan kivusta huolimatta jatkoi niitten tekemistä, paikat on turtunut eikä tunnu enää. Suosittelen.

Vierailija
27/54 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama vaiva täällä.. eniten hävettää kesällä bikineissä keikistely ja auringonotto rannalla(vaikka tänä kesänä siltä ollaan vältyttykin). Hyvä tietää ettei olla ongelman kanssa yksin kun ei juuri missään uimapukumainoksissa samanlaista varustusta näy.. Luulin nuorempana että se johtuu masturboimisesta -,- sama ongelma ollut seelkälihasliikkeiden kanssa!

Vierailija
28/54 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tähän mitään apua millä piilottaa tuo camel toe. Mulla iso häpykumpu ja häiritsee sillä en haluaisi pitää farkkujen kanssa aina pitkää paitaa! Siksi aina käytän legginssejä ja pitkää paitaa.. :/

Vierailija
29/54 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kanssa korkea häpyluu, aina haitannut. Etenkin menee selinmakuulle ja massu painuu alemmas, niin todellakin näyttää kuin olisi miehinen varustus. Farkuissa ja muissa housuissa voi näyttää semmoselta kamelin kaviolta, täytyy etsiä aina sopiva malli, että edes vähän peittyisi.

Tuo häpyluu on ihan selkeästi korkea, rasvaa siinä päällä ei paljoakaan ole..tuuhea karvoitus siinä päällä vielä korostaa.

Uimapukua en nyt muutenkaan käytä julkisesti vasikka hoikka olenkin, silloin näkyy tuo vaiva oikein hyvin.

Vatsallaan tehdyt selkälihasliikkeet kipeyttävät tuon häpyluun. Samoin minulla tuntuu nuo lantioluut ja sakrum/häntäluu, makuulteen tehtävissä jumppaliikkeissä. Selällään tehtävät vatsaliikkeet on tehtävä kiertäen jommalta kummalta puolelta, ihan suoraan ei pääse.

On siis suomalainen perusleveä rakenne. :P

Vierailija
30/54 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on.

Vierailija
31/54 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä, ap. Mainosta vaan kaikille, että olet läskipillu.

Vierailija
32/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:52"]

Tapailin kerran miestä, joka kehui että toi sun häpykumpu on ihanan pieni. Kertoi ettei tykkää isommista. Uskomaton kehu. Olisi ehkä ollut romanttisempaa kehua vaikka silmiä tai jotain..

[/quote]

Vierailija
33/54 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa venyi iho ainakin melkoisesti häpykummusta(kin). Löysää ihoa on..

Vierailija
34/54 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuollaine pimppa täälläkin. Aina ollut, eikä laihduttaminen ole tuohon juurikaan vaikuttanut. Voisihan tuo nätimpi omasta mielestäni olla, mutta mies sentään on tykännyt. Saa kyllä olla yhtään tiukempien housujen kanssa varovainen, ettei kauhea cameltoe ilmesty.

Vierailija
35/54 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kans korkeen häpyluun ja en oo tyytyväinen pimpsaan. Oon hävenny sitä tosi pitkään jo, mut joskus kun olin hyvän kaverin kaa saunas ottanu tuon aiheeseen niin se on sanonu mulle, että turha mun on hävetä ja se oli sitä mieltä ettei mulla oo isoo pimpsaa. Aina kun laitan vähän kireemmät housut niin kyl se camel toe siel meinaa tulla, mut en usko, et kaikki tuijottaa alapäätäni. Vähän aikaa sitten aloin seurustella yhen tutun pojan kaa ja se tykkäs vartalostani ja kysyin siltä mielipidettä pimpastani. Vastauksena oli et se tykkää kyl ja ei yhtään haukkunu et ois mitenkää iso. Eikai se sit kuitenkaa ookkaan niin iso, mitä aattelen aina. Muistakaa ihmiset hyvät hyväksyä millasii ootte ja olkaa ylpeitä itsestänne. Alapää on kaikilla aina erilainen ja uskon, että miehet tykkää kuitenki vaik ois millanen tahansa.

Vierailija
36/54 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isot huulet ylhäällä niin isot myös alhaalla.

Vierailija
37/54 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykumpujen kuvia tänne PLIIZ

Vierailija
38/54 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ilmeisimmin isohko/ulkoneva häpykumpu. En ole asiaan ennen osannut edes kiinnittää huomiota mutta viimeaikoina tää koko häpykumpu on ollut esillä, jossain Iltalehdessä oli juttua kuinka se on ollut joku instagram-hitti esitellä pientä häpykumpuaan bikoneissä:D että millanen senkin pitäis olla että olis naisena kaunis. Plääh! Itse en jaksa vaivautua stressaamaan siitä.

Vierailija
39/54 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä runsaampi pehmeä/pullea pillu tuntuu ja näyttää hyvälle, kiihottavalle ja nainen millä leveälantio/hoikka vyötärö on takaapäin pannessa niin kiihottava näky, hyvä ettei tule jo persposkille.

Vierailija
40/54 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole saanut koskaan mitään positiivista kommenttia miehiltä yhdistelmästä pullea häpykumpu / viivapillu / iso perse ja hoikka vyötärö. Yhden miehen mielestä pullea häpykumpuni oli ""hauska"". Ha ha haa vaan joo :(