Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?

Vierailija
29.10.2025 |

Aloitetaan:

- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet

- tatuoinnit

- on lapsia tai haluaa saada lapsia

- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus

- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)

- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)

Muuta?

Kommentit (461)

Vierailija
401/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata  sellaista tänne.  

Niin täähän oli mielipidekysymys, mikä kenellekin on turn of. Ei kai tässä mitään tilastollisia faktoja haettukaan? Mulle ainakin lapset ja niiden haluaminen on turn of.

Vierailija
402/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä pahinta on että nainen haluaa lapsia? Noin 90% lle miehistä se on unelma, että saisi naisen jonka kanssa saisi lapsia. Mies ei oikein ilman parisuhdetta (naiseen) voi omia lapsia saada. Nainen voi saada lapsia ilman parisuhdettakin. Joten yleensä mies haluaa naisesta omia lapsia parisuhteessa.

M52

Vapaaehtoisesti lapsettomat miehet haluavat nimenomaan lapsivapaan parisuhteen ja se on heidän unelmansa.

Se mitä muut maailman miehet haluavat, on heidän asiansa.

Lisääntyminen on vapaaehtoista. Ei pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata  sellaista tänne.  

Niin täähän oli mielipidekysymys, mikä kenellekin on turn of. Ei kai tässä mitään tilastollisia faktoja haettukaan? Mulle ainakin lapset ja niiden haluaminen on turn of.

Vapaaehtoisesti lapsettomia arvioidaan olevan länsimaissa noin jopa 20-25%. Ehkä todellisuus on jotain 15% luokkaa. Mutta nuoremmissa osuudet ovat kyllä korkeampia, varsinkin kaupungeissa.

Jokaisella saa olla omat preferenssit. Jos ei halua lapsia, eikä aikuisia lapsia suhteeseen, niin sehän on yksi valinta muiden joukossa. Joku ei halua venettä, joku ei halua moottoripyörää, jne. so what?

Vierailija
404/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on täynnä naisia kommentoimassa miesten kommentteja?

Tämä on miesten ketju!

Tämä on julkinen keskustelupalsta etkä voi estää yhtä sukupuolta kommentoimasta. Aivan kuin miehet ei kommentoisi vastaavaan naisten ketjuun. :D Yleensä siellä tulee vieläpä rumempaa tekstiä miehiltä naisille, kun ei hyväksytä sitä, että naisilla on itsemääräämisoikeus.

Saavutus kai tuokin on. Kun onnistuu sulkemaan silmänsä kaikelta siltä roskalta mitä itsekin suoltaa.

Vierailija
405/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut kuvittelee, että ylipainoiset naiset ovat helppoja? Mä olen reilusti ylipainoinen nainen enkä todellakaan ole helppo. Mä olen nirso enkä todellakaan huoli ketä tahansa edes pelkkään seksiin. Todella yksinkertainen pitää ihmisen olla, jos kuvittelee painon perusteella onko nainen helppo vai ei. Tiedän useita normaalipainoisia naisia jotka ovat olleet tai ovat edelleen helppoja. Siinä miettimistä ääliöille. 

Ja, kyllä pudotan koko ajan painoa, mutta teen sen itseni ja terveyden vuoksi enkä sen vuoksi, että miellyttäisini ulkoisesti miehiä. Mitä enemmän miesten käytöstä Facebookissa ja tällä palstalla näkee, niin sitä enemmän vakuutun siitä, että en enää halua parisuhdetta. Pelkkä seksisuhde osaavan miehen kanssa riittää mulle.

Ihan samanlaisia vastauksia naiset sanovat miehistä vastaavassa kyselyssä.

Pieni ero tosin on siinä, että nainen kieltää sanoneensa niin. Aina.

Vierailija
406/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisen väkivallan käyttö, mykkäkoulu. Tämä on hyvin yleistä.

Myös miehet osaa mykkäkoulun. Mulla on kokemusta. En edes aina tiennyt miksi exä piti mykkäkoulua ja kun yritin asiallisesti selvittää syytä niin toinen on vain hiljaa. Selvitä siinä sitten ongelmia. 

Ihan vinkkinä. Täysin eri syistä, kuin oletit. Mutta se onkin jo historiaa.

Vierailija
407/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän lapsen omaava nainen edes voi tarjota suhteessa lapsettomalle miehelle?

Niin, ei mitään.

Vierailija
408/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös miehet osaa mykkäkoulun. Mulla on kokemusta. En edes aina tiennyt miksi exä piti mykkäkoulua ja kun yritin asiallisesti selvittää syytä niin toinen on vain hiljaa. Selvitä siinä sitten ongelmia. 

Kai tämä se on sitten ok, jos tähän syyllistyy osa miehestäkin.

HUOH! Miksi pitää alkaa heti tuollaiseksi kakaraksi joka ei ymmärrä mitään? Mä en kirjoittanut, että tuo on ok. Toin vain esille sen, että myös miehet osaa mykkäkoulun.

Vit tu täällä on tyhmää porukkaa. 

Eipä noissa omissa teksteissäsi mitään kovin korkealaatuista ole

-eri

Vierailija
409/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä se on sitten ok, jos tähän syyllistyy osa miehestäkin.

HUOH! Miksi pitää alkaa heti tuollaiseksi kakaraksi joka ei ymmärrä mitään? Mä en kirjoittanut, että tuo on ok. Toin vain esille sen, että myös miehet osaa mykkäkoulun.

Vit tu täällä on tyhmää porukkaa. 

Miksi? Kyse on miesten turnoffeista. Miksi tulla kommentoimaan joka kohtaan"kyllä miehetkin" ?

Koska "minä haluan" on naisten uusi raamattu...

Vierailija
410/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on itseaiheutettu lihavuus? Jokainen valitsee itse mitä suuhunsa panee tai kuinka paljon liikkuu. Kohta joku kommentoi että mielialalääkkeet lihottavat eikä voi myöntää että lisäävät ruokahalua. 

Pääsitkö valitsemaan myös omat geenisi?

Vierailija
411/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin et sitten osannut lukea tuossa lopussa olevaa N46 mitä tuo toinen taas ei käyttänyt. Ihan turha kiukutella, kun et itse osaa lukea."

Siitäkö hänen olisi pitänyt se ymmärtää? Ei todellakaan. Ens kerralla kun tulet muiden keskusteluun pätemään mainitse että olet eri henkilö. Huomaa että olet amis.

-eri

Tuolla tavalla ne "korkeakoulutetutkin" käyttäytyy nykyään.

-eri

Vierailija
412/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, kuinka paha turnoff on naisella puhtaat ja hoidetut, mutta vinot hampaat?

Vierailija
413/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kirjoittavat vauva.fi palstalle, kun heillä on jo Vapaa Muurari kerho ja miesten klubi järjestö. Eikö se riitä sinulle ap lainkaan? Tämä oli aikoinaan aika rauhallinen keskustelu palsta, mutta sinun kaltaiset pilaavat kaiken keskustelun? Miksi et liity Vapaa Muurari järjestöön, kun sitähän Lusifer pitää yllä, kun 33 asteella näitä vannotaan? Vai eikö sovi sinun filosofiaan lainkaan ja onko sinulla ostaa kallis essu ja sormus ym. kun miehet ovat niin materian perään? 

Vierailija
414/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, kuinka paha turnoff on naisella puhtaat ja hoidetut, mutta vinot hampaat?

Halloween on sinun juhlasi!

Vierailija
415/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä he tiesivät, ketä äänestit? Ei minulta ole koskaan kukaan sitä kysynyt. Ei edes puoliso. Halusitko itse provosoida?

Tottakai se vika nyt minussa oli kun kerroin debatissa oman mielipiteeni. Palestiinasta ja leikkauksista tuli keskusteltua. Asiallinen keskustelu oli minulla, vastapuolet lähti itku kurkussa paikalta kun argumentit loppui. Jäi hölmistynyt olo itsellekin.

Se on mukavaa jos ette kumppanin kanssa äänestyksestä puhu, itselleni on tärkeää että puolisokin on poliittisesti samalla linjalla 👍

Jaa, meidän perheessä jokaisella on vapaus valita oma näkemyksensä. Ja kyllä meillä sen voi ääneenkin kertoa, sanoinkin, ettei puoliso kysy. On oma asiani, kerronko vai en.&

Se on mukavaa että teillä näin on ja silleen ei vaan liity vittuakaan viestiin mihin tuo oli vastqnnut. Ei erosta kukaan puhunut, tuskin edes pariutuu keskenään ääripäät

Vierailija
416/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällepäsmäri

Kiinnostunut vain omista asioistaan

Vakosamettihousut

Vierailija
417/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus. Sellu.

Vierailija
418/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on täynnä naisia kommentoimassa miesten kommentteja?

Tämä on miesten ketju!

Miksi miehet ovat joka ikisessä naisten ketjussa? Yleensä pilaamassa sen.

Ette te ketjun pilaamiseen miestä tarvitse.

-eri

Vierailija
419/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo omituinen olisi yhteiskunta, jos kaikki olisivat dippainssejä. Tällainen, joka ei ymmärrä yhteiskunnan rakenteita tuon enempää, sanoisin wt: ksi, jos tällaista ilmaisua käyttäisin. Mutta en käytä, koska mielestäni vain wt: t sanoo toisistaan noin. 

Nyt ei ollut tästä kysymys. Vain idiootti ymmärsi tämänkin väärin. Tottakai on kiva että meitä on moneen ja alemmalle kastillekin on töitä. Arvostuksestq puhuttiin, kax eri asiaa

Vierailija
420/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin et sitten osannut lukea tuossa lopussa olevaa N46 mitä tuo toinen taas ei käyttänyt. Ihan turha kiukutella, kun et itse osaa lukea."

Siitäkö hänen olisi pitänyt se ymmärtää? Ei todellakaan. Ens kerralla kun tulet muiden keskusteluun pätemään mainitse että olet eri henkilö. Huomaa että olet amis.

-eri

No eipä täällä useimmat tuota -eri laita. Toiset siitä vaatimuksesta jopa hermostuneet. Mut kyllä minä sivullisena tajusin heti, et kirjoittaja on eri, kun oli tuon n46 laittanut. Hassua puolustella omaa erehdystä monen kommentin verran. Voisko vaan todeta, et ok, en huomannut.

Erieri

Eivät kaikki näe sitä eroa tekstissä. Näkevät juuri sen, mitä haluavat. Viha tekee sokeaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän