Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Pahimmat turn-offit naisessa?

Vierailija
29.10.2025 |

Aloitetaan:

- tupakointi, nuuska, vapetus, huumeet

- tatuoinnit

- on lapsia tai haluaa saada lapsia

- itse aiheutettu ylipaino & lihavuus

- alkoholin käyttö (seurustelujuomana ok, kunhan ei tule tavaksi)

- sulkeutunut ankea luonne, joka etsii jatkuvasti virheitä muista, muttei näe itsessään mitään viikaa (prinsessasyndrooma)

Muuta?

Kommentit (461)

Vierailija
421/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin et sitten osannut lukea tuossa lopussa olevaa N46 mitä tuo toinen taas ei käyttänyt. Ihan turha kiukutella, kun et itse osaa lukea."

Siitäkö hänen olisi pitänyt se ymmärtää? Ei todellakaan. Ens kerralla kun tulet muiden keskusteluun pätemään mainitse että olet eri henkilö. Huomaa että olet amis.

-eri

No eipä täällä useimmat tuota -eri laita. Toiset siitä vaatimuksesta jopa hermostuneet. Mut kyllä minä sivullisena tajusin heti, et kirjoittaja on eri, kun oli tuon n46 laittanut. Hassua puolustella omaa erehdystä monen kommentin verran. Voisko vaan todeta, et ok, en huomannut.

Erieri

Useat laittavat ja se on korrektia. Olitpa näppärä nyt, haluatko huomiota? Tottakai puolustaudun kun turhaa ad hominemia tulee. Ja oikein kaksi viestiä ennen tätä laitoin.

Vierailija
422/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperstukka

Pullero

Kotkottaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin et sitten osannut lukea tuossa lopussa olevaa N46 mitä tuo toinen taas ei käyttänyt. Ihan turha kiukutella, kun et itse osaa lukea."

Siitäkö hänen olisi pitänyt se ymmärtää? Ei todellakaan. Ens kerralla kun tulet muiden keskusteluun pätemään mainitse että olet eri henkilö. Huomaa että olet amis.

-eri

En ole amis ja mä vain huomautin, että tekstin lopussa tuo tyyppi oli kirjoittanut N46. Normaali ihminen ymmärtää kyllä sen ja huomaa, että toisella tuota ei lukenut viestiensä lopussa. Täysin normaalia tällä palstalla kirjoittaa viestinsä jälkeen esim. N46, N32, M35 jne. 

Jos olet se hoitsu amishan se on. Joo monessakin lukee perässä noita, monessa ne unohtuu mutta ei siitä voi päätellä mitään varsinkin kun vastaus ja kirjoitustapa on samankaltainen. Laittamalla heti että "hei olen eri ja huutelen sivusta " pysyy keskustelut kasassa. -erimies

Vierailija
424/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Epäluotettavuus.

-Tupakointi

-Välinpitämättömyys omasta kehosta eli päästänyt itsensä plösähtämään eikä tee sille mitään.

-Kennelmuija. Vähintään kolme koiraa, kissaa, tai hevosta ja elämä pyörii 100% niitten ympärillä. "Fifi sitä ja Pörri tätä. blaa blaa blaa... Voitko muuten viedä Rexin lenkille ja eteisessä on muuten oksennukset, voitko korjata? Mun pitää mennä ratsastamaan."

-Supersisustaja. Koko ajan ollaan vaihtamassa kalusteita, kaappien paikkoja, verhoja tai seinien värejä kylppärin kaakeleista puhumattakaan.

-Alituinen kälätys ja päsmäröinti liitettynä punaiseen kananpersetukkaan sekä "räväkkyyteen"

Vierailija
425/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt ei ollut tästä kysymys. Vain idiootti ymmärsi tämänkin väärin. Tottakai on kiva että meitä on moneen ja alemmalle kastillekin on töitä. Arvostuksestq puhuttiin, kax eri asiaa"

Jatkat siis sillä ihan samalla linjalla. Että vain dippainssit olis arvostettavalla alalla. Omasta mielestä elämänpelastajat ovat arvostetuimpia. Toki dippainssitkin ovat ihan kiva olla olemassa. Näiden lisäksi monenmoni muu ammattiryhmä.

Vierailija
426/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisen väkivallan käyttö, mykkäkoulu. Tämä on hyvin yleistä.

Myös miehet osaa mykkäkoulun. Mulla on kokemusta. En edes aina tiennyt miksi exä piti mykkäkoulua ja kun yritin asiallisesti selvittää syytä niin toinen on vain hiljaa. Selvitä siinä sitten ongelmia. 

Ihan vinkkinä. Täysin eri syistä, kuin oletit. Mutta se onkin jo historiaa.

Ihan vain vinkkinä sulle, että älä oleta asioita ihmisistä. Sä et tiedä mistä oli kyse koska et tunne mun exää. Todella lapsellista tulla aukomaan päätänsä tuntemattomien ihmisten asioista ja tehdä typeriä oletuksia.

Vierailija
427/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ollut tästä kysymys. Vain idiootti ymmärsi tämänkin väärin. Tottakai on kiva että meitä on moneen ja alemmalle kastillekin on töitä. Arvostuksestq puhuttiin, kax eri asiaa

Ihminen joka kirjoittaa tällä tavalla ei ole itse korkeasti koulutettu. Lisäksi Suomessa ei ole olemassa mitään kastijärjestelmää ja joka kirjoittaa alemmasta kastista on sivistymätön itse. 

Vierailija
428/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

En ole amis ja mä vain huomautin, että tekstin lopussa tuo tyyppi oli kirjoittanut N46. Normaali ihminen ymmärtää kyllä sen ja huomaa, että toisella tuota ei lukenut viestiensä lopussa. Täysin normaalia tällä palstalla kirjoittaa viestinsä jälkeen esim. N46, N32, M35 jne. 

Jos olet se hoitsu amishan se on. Joo monessakin lukee perässä noita, monessa ne unohtuu mutta ei siitä voi päätellä mitään varsinkin kun vastaus ja kirjoitustapa on

En kirjoittanut missään koulutustani. En ole amis. 

Vierailija
429/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä pahinta on että nainen haluaa lapsia? Noin 90% lle miehistä se on unelma, että saisi naisen jonka kanssa saisi lapsia. Mies ei oikein ilman parisuhdetta (naiseen) voi omia lapsia saada. Nainen voi saada lapsia ilman parisuhdettakin. Joten yleensä mies haluaa naisesta omia lapsia parisuhteessa.

M52

Ei kaikki halua penskoja, miehet ja naiset. Kukin tavallaan.

Vierailija
430/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle tappelemaan tai palatkaa aiheeseen, nuijat.

Vierailija
431/461 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholismi, jatkuva rahan kinuaminen, pitäisi vielä elättää 34 vee vankilasta päässuttä poikaa, saatana ei käy! t: mies 62 vee

Vierailija
432/461 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmaksi haluavan tai yh:n tapailussa on riskinsä, kun kyse on vapaaehtoisesti lapsettomasta.

Ensinnäkin jo yli puolet avioliitoista päättyy eroon. Eroperheitä on lähes joka perhepiirissä, koska se on todella yleistä. Lapsiperhe-erot on aina raskaampia, koska mukana on lapset. Exät tulevat olemaan mukana omassa elämässä lapsen takia eli niistä ei pääse eroon, toisin kuin lapsettomassa suhteessa.

Tiedän useita tapauksia, joissa aikuinen lapsi (poika) muuttaa takaisin äitinsä/isänsä helmoihin ja jumittuu sinne, vuosiksi, jopa vuosikymmeniksi. Äiti pesee pyykit, laittaa ruoat, siivoaa jne. Muualta tulleissa kulttuureissa myös yleistä, että aikuiset lapset asuu kotona pitkään.

Vierailija
433/461 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti

Huono hygienia

Ruskeita lapsia 

Vierailija
434/461 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vaan kiinnostus hetis jos ei saa pyllynreikää sori

Vierailija
435/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin valitkoon kumppaninsa. Mutta kukin olkoon sellainen kuin on. Mikään luetelluista ei tee naisesta vähemmän naista tai huonompaa. 

Tämä on asia mitä en tajua. Jos henkilö Ö sanoo jossain että ei esim. halua saada lapsia eikä kumppanilla saa olla lapsia, tästä suututaan. Suuttujat ovat yleensä niitä, jotka eivät kuulu kyseiseen haluttuun ryhmään (mammat/isukit).

Tiivistettynä:

- Suuttuminen toisen kumppanitoiveista ei muuta toisen toiveita.

- Suuttuminen toisen toiveista antaa kuvan, että toisella olisi oikeus päättää mitä toiset saa haluta. ("Et saa asettaa tuollaisia ehtoja!")

- Suuttuminen toisen toiveista antaa epätoivoisen ja epäkypsän kuvan. ("Miksi et valitse minua?!?")

Jokaisella on oma toivelista jossa jotkut ovat "parempia" ja toiset "huonompia". Ei sillä ole mitään tekemistä ihmisarvon yms kanssa. Suuttujat eivät vain tajua tätä koska se menee niin kovasti tunteisiin. Miksi? Siinäpä vasta kysymys. Asiaa kannattaisi selvittää ammattiauttajan kanssa.

Vierailija
436/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata  sellaista tänne.  

Niin täähän oli mielipidekysymys, mikä kenellekin on turn of. Ei kai tässä mitään tilastollisia faktoja haettukaan? Mulle ainakin lapset ja niiden haluaminen on turn of.

Vapaaehtoisesti lapsettomia arvioidaan olevan länsimaissa noin jopa 20-25%. Ehkä todellisuus on jotain 15% luokkaa. Mutta nuoremmissa osuudet ovat kyllä korkeampia, varsinkin kaupungeissa.

Jokaisella saa olla omat preferenssit. Jos ei halua lapsia, eikä aikuisia lapsia suhteeseen, niin sehän on yksi valinta muiden joukossa. Joku ei halua venettä, joku ei halua moottoripyörää, jne. so what?

Muistakaa, et vela ei olekaan vela, jos kumppanilla on lapsia. On kuilemma aidallaistuja.

Vierailija
437/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihra eli läski.  Esim jos pimperoa ei edes näy ja se täytyy kaivaa esille, niin tämä on turn off. Myös kalkkunan kaksoisleuka vie libidon nollaan.

Vierailija
438/461 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika lapsissa? Suurin osa niitä toivoo elämänsä aikana (niin itsekin), joten turha listata  sellaista tänne.  

Niin täähän oli mielipidekysymys, mikä kenellekin on turn of. Ei kai tässä mitään tilastollisia faktoja haettukaan? Mulle ainakin lapset ja niiden haluaminen on turn of.

Vapaaehtoisesti lapsettomia arvioidaan olevan länsimaissa noin jopa 20-25%. Ehkä todellisuus on jotain 15% luokkaa. Mutta nuoremmissa osuudet ovat kyllä korkeampia, varsinkin kaupungeissa.

Jokaisella saa olla omat preferenssit. Jos ei halua lapsia, eikä aikuisia lapsia suhteeseen, niin sehän on yksi valinta muiden joukossa. Joku ei halua venettä, joku ei halua moottoripyörää, jne. so what?

Muistakaa, et vela ei olekaan vela, jos

Vela = lapsivapaa = ei biologisia, adoptoituja lapsia eikä lapsipuolia.

Vierailija
439/461 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vaan kiinnostus hetis jos ei saa pyllynreikää sori

Kai olet sitä miehiltäkin kysellyt?

Vierailija
440/461 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ollut tästä kysymys. Vain idiootti ymmärsi tämänkin väärin. Tottakai on kiva että meitä on moneen ja alemmalle kastillekin on töitä. Arvostuksestq puhuttiin, kax eri asiaa

Ihminen joka kirjoittaa tällä tavalla ei ole itse korkeasti koulutettu. Lisäksi Suomessa ei ole olemassa mitään kastijärjestelmää ja joka kirjoittaa alemmasta kastista on sivistymätön itse. 

Moni korkeakoulutettu suomalainen onkin hyvin sivistymätön ja omaa huonot käytöstavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän