Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Mistä johtuu että moni alta 40v nainen on uus avuttomia? Eivät osaa siivota, eivät tehdä ruokaa, looginen ajattelu on täysin poissa. Ja kaiken pitäisi aina tapahtua heille sormia napsauttamalla.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä lähtee sivuraiteille. Ei kysymys ollut siitä pitääkö minun päästä emättimeen vaan siitä, että miehen tulisi pinnistellä jottei laukea emättimeen jotta nainen saa emätinorgasmin.
Näin minä käsitin alkuperäisen viestin. Kysyin miksi näin? Eikö nainen voi saada kuin emätinorgasmin? Vastakysymys oli, että miten kävisi jos en pääsisi emättimeen? En ymmärrä kuinka tämä liittyy siihen, että nainen saa emätinyhdynnän mutta se jää vajaaksi?"
Voit ottaa myös dildon avuksi (jos nainen siis haluaa!) jos itsellä ei tahdo kesto riittää. 😊
Tietenkin voi. Eikö seksin tarkoitus ole, että molemmat nauttivat siitä. Jos toinen laukeaa nopeammin eikä enää halua tai pysty jatkamaan, niin otetaan toiset kikat käyttöön. Minusta se on oikeaa tasa-arvoa ja toisesta välittämistä. Ei se, että toisen pitää pinnistellä ja teeskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä lähtee sivuraiteille. Ei kysymys ollut siitä pitääkö minun päästä emättimeen vaan siitä, että miehen tulisi pinnistellä jottei laukea emättimeen jotta nainen saa emätinorgasmin.
Näin minä käsitin alkuperäisen viestin. Kysyin miksi näin? Eikö nainen voi saada kuin emätinorgasmin? Vastakysymys oli, että miten kävisi jos en pääsisi emättimeen? En ymmärrä kuinka tämä liittyy siihen, että nainen saa emätinyhdynnän mutta se jää vajaaksi?"
Voit ottaa myös dildon avuksi (jos nainen siis haluaa!) jos itsellä ei tahdo kesto riittää. 😊
Mä en kyllä vois olla seksuaalisessa suhteessa miehen kanssa jolla kesto ei riittäisi. Mieluummin ilman seksiä kokonaan. Ei se dildo ole sama asia, ja paljon mieluummin käyttelisin sitä itse.
Ikävä juttu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä vois olla seksuaalisessa suhteessa miehen kanssa jolla kesto ei riittäisi. Mieluummin ilman seksiä kokonaan. Ei se dildo ole sama asia, ja paljon mieluummin käyttelisin sitä itse.
Sama juttu... Dildo >>> huono
Millainen mies haluaa suhteeseen naisen kanssa joka pitää häntä epäonnistuneena jos hän sattuu laukeamaan liian aikaisin? Ei kuulosta terveelle, tasapainoiselle suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Varmaan yrittää sanoa, että kunhan viitsittäisiin ruveta enemmän pahoinpitelemään ja murhaamaan, häpäisemään ruumiita, rääkkäämään eläimiä, jättämään heikot kitumaan itsekseen ja muutenkin empatia ja huolenpito vähemmälle, ylipäänsä ruvettaisiin olemaan enemmän mulkkuja (pun intended), niin saisimme enemmän arvostusta. Ja palkkaa."
Vaikutat aika katkeralle, omaan elämääsi pettyneeltä Vai kuvitteletko oikeasti miesten arvostavan noita asioita?
Voi kaunokainen, se oli vain hurttia huumoria. Ei kannata heti ottaa tosissaan. Kunhan vitsailin tässä välissä kun odotellaan kommenttia siltä jolta kysyttiin, mitä hän tarkoittaa sanoilla "toimia, kuin miehet".
Sinulla on outo huumorintaju. Vähän kuin lämpimikseni kirjoittelisin tä
"Eri. Ehkä tämä meni siinä mielessä "väärin", että täällä on tuollaista tekstiä aika paljon eikä se ole sarkasmia. Silloin on vaikea erottaa onko kirjoittaja tosissaan."
Pun intended - ilmaisu oli siihen lisätty.
Erieri
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset pinnallisia? Naisethan hoitavat kauneutta enemmän kuin miehet ja tuntuvat peilailevan itseään useammin. Oletteko huomanneet?
Pinnallisuus ei ole ihan noin pinnallisesti esiin tuleva asia. Pinnallisuus on aika kokonaisvaltainen asenne elämää kohtaan. Kertoo arvomaailmasta lähinnä, eikä peiliin katsomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taskuparkkeerauksesta: En tiedä, onko taskuparkkeeraus miehille jotenkin lähtökohtaisesti helpompaa kuin naisille. Luulen, että kyse on ennemminkin siitä, millainen on kunkin avaruudellinen hahmottamiskyky sekä kyky/ halu harjoitella parkkeerausta liikenteessä.
Itse ainakin jännitän taskuparkkeerausta, koska en ole varma taidoistani enkä haluaisi harjoitella keskellä kaupunkia, jossa muita autoja odottelee takana, että olen jo peruuttanut, ja jossa voisin pahimmassa tapauksessa törmätä toiseen autoon.
Jotta tämä ei olisi puhtaasti sukupuolikysymys, sanottakoon, että oma mieheni ei myöskään mielellään taskuparkkeeraa eikä osaa esim. peruuttaa peräkärryn kanssa. Kaikki miehet eivät ole ns. rattimiehiä, vaikka osaisivatkin ajaa ja olisivat normaaliajossa kokeneita ja luotettavia kuskeja.
Miehenä vastaa, että kyse ei ole taidosta vaan uskaltamisesta.
Tähän voisin uskoa itsekin. Naiset eivät ole niin vapaita riskinottoon, kuin miehet. Toisaalta naiset ovat huolellisia. Tämä ei tee kummastakaan huonompaa, vain erilaisia. Yleisesti. Yksilöissä on sit eroja yli sukupuolien.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että moni alta 40v nainen on uus avuttomia? Eivät osaa siivota, eivät tehdä ruokaa, looginen ajattelu on täysin poissa. Ja kaiken pitäisi aina tapahtua heille sormia napsauttamalla.
Tunnen monia 30-40v. mutta en ensimmäistäkään tuollaista. Kaikki tuntemani tuon ikäiset miehet ja naiset ovat kyllä toimeliaita, opiskelleita, työelämässä ja kaikin tavoin aktiivisia. Hassua ajatella, eträ olis joku naiserityinen ryhmä, jossa eivät kykene kotihommiin.
Miten paha asia kaverittomaisuus ja yksinäisyys on miehessä (seurustelu/parisuhdenäkymästä siis)?
Vierailija kirjoitti:
Miten paha asia kaverittomaisuus ja yksinäisyys on miehessä (seurustelu/parisuhdenäkymästä siis)?
No en pidä sitä mitenkään pahana yksittäisenä asiana. Mun miehellä ei ole varsinaisesti kavereita. Toki yhteisiä tuttuja on joitakin. Mutta hän ei ole kiinnostunut ns. miestenilloista. Se on täysin hänen valintansa. Minulla paljon enemmän menoja. On paljon kotona töiden jälkeen ja se ei minua haittaa todellakaan.
Muut ominaisuudet tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Varmaan yrittää sanoa, että kunhan viitsittäisiin ruveta enemmän pahoinpitelemään ja murhaamaan, häpäisemään ruumiita, rääkkäämään eläimiä, jättämään heikot kitumaan itsekseen ja muutenkin empatia ja huolenpito vähemmälle, ylipäänsä ruvettaisiin olemaan enemmän mulkkuja (pun intended), niin saisimme enemmän arvostusta. Ja palkkaa."
Vaikutat aika katkeralle, omaan elämääsi pettyneeltä Vai kuvitteletko oikeasti miesten arvostavan noita asioita?
Voi kaunokainen, se oli vain hurttia huumoria. Ei kannata heti ottaa tosissaan. Kunhan vitsailin tässä välissä kun odotellaan kommenttia siltä jolta kysyttiin, mitä hän tarkoittaa sanoilla "toimia, kuin miehet".
Sinulla on outo huumori
Pun intended - ilmaisu oli siihen lisätty.
Erieri
Mitä Pun intended tarkoittaa? Näen ensimmäistä kertaa tuollaisen ilmaisun
Vierailija kirjoitti:
"Mitä Pun intended tarkoittaa? Näen ensimmäistä kertaa tuollaisen ilmaisun"
Pun intended tarkoittaa suomennettuna sanaleikki tarkoitettu. Yllä olleessa yhteydessä se viittasi sanan mulkku kaksoismerkitykseen: sitä voi käyttää sekä peniksen haukkumanimenä että ihmisestä, joka käyttäytyy huonosti.
Miksi naiset feikkaavat itseään niin paljon, kun eivät kuitenkaan sitä todellisuudessa ole? Miksi ei voisi jättää vaikka edes sitä paksua meikkikerrosta pois ja ottaa vähän rennommin niinkuin todellisuudessa on? Näyttäisi aidommalta ja olisi reilusti enemmän miestenkin mieleen, eikö se maksakkin aika paljon vetää joka päivä kilo meikkiä naamaan ja jos vielä näyttää sillä tavalla kovin tekoälyltä niin miksi? Aviomies 40v
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset feikkaavat itseään niin paljon, kun eivät kuitenkaan sitä todellisuudessa ole? Miksi ei voisi jättää vaikka edes sitä paksua meikkikerrosta pois ja ottaa vähän rennommin niinkuin todellisuudessa on? Näyttäisi aidommalta ja olisi reilusti enemmän miestenkin mieleen, eikö se maksakkin aika paljon vetää joka päivä kilo meikkiä naamaan ja jos vielä näyttää sillä tavalla kovin tekoälyltä niin miksi? Aviomies 40v
Feikkaavat vai meikkaavat? Meikistä en tiedä, omat ystävät/sukulaiset eivät paljoa meikkaa. Osa ei ollenkaan. Pukeutumiseen panostetaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa valitetaan, kun suomalaiset naiset eivät panosta vaatteisiin, meikkiin ja ulkonäköön. Näköjään löytyy sit naisia joka lähtöön, kun molempiin suuntiin voi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kautta aikojen koristelleet itseään kauneusihanteiden mukaiseksi, ei pelkästään naiset. Tällä hetkellä tuntuu olevan vallalla kaksi vastakkaista trendiä meikkaamisessa - luonnollisuus ja luonnottomuus. Ihminen saa toivottavasti itse päättää, kumpaan kelkkaan lähtee, vaikka ympäristölläkin lienee vahva vaikutus.
Kyllä, meikit maksavat. Toisaalta moni niistä on melko riittoisaa, että tuskin meikkaamisessa voi itseään vararikkoon hankkia kohtuukäytöllä. Moni tietysti tykkää ostella uusia ja erilaisia meikkejä tiuhaan ja käyttää enemmän ja useammin, niin kyllä siihenkin harrastukseen rahaa saa halutessaan palamaan. Jos sitä haluaa tehdä ja tykkää itse siitä, miltä näyttää, niin en lähtis tuomitsemaan.
En tiedä, oliko kysymyksessäsi rivien välissä omakohtaista ongelmaa. Jos oli, niin voit koittaa sanoa vaimolle, että pidät hänestä luonnollisempana, mutta jos vaimo pitää itsestään enemmän pakkeloituna, niin asialle ei oikein voi mitään. En lähtisi käyttämään "olisi reilusti enemmän miesten mieleen" -argumenttia, koska se ärsyttää monia naisia, jos oletetaan meidän haluavan miellyttää kaikkia miehiä.
Olen naisena itsekin miettinyt joskus tuota paksun meikkikerroksen ideaa. Varsinkin, jos on nuori ja hyväihoinen, mihin tarvitaan niin paksuja ja peittäviä pakkeleita? Myös silmiä jotkut naiset meikkaavat turhan paljon. Tietenkin voi olla henkilökohtainen mieltymys nimenomaan voimakkaaseen, sähäkkään ja dramaattiseen meikkiin, mutta omasta mielestäni liika on kuitenkin liikaa.
Esimerkkejä näistä mun makuuni liikaa tällätyistä julkkiksista on mm. Anna Abreu ja Bess, usein myös Suvi Teräsniska.
Sinällään totta, että ottamalla aiheen esille alkaa miehen syyttely ja mökötys. Sitten teatraalisesti kerrotaan kuinka sitä seksiä voidaan sitten harrastaa useammin ja sovitaanko jo etukäteen monta kertaa viikossa. Kyllä mieheltäkin halut menee jossain tilanteessa. Tämä on yksi sellainen.