Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo linkki on vanhentunut."
Kaikkiko pitää teille opettaa... Tämä palsta lyhentää viestejä lainauksissa, joten linkki ei ole tuossa kokonaisuudessaan. Käytä alkuperäistä linkkiä, joka oli alkuperäisessä viestissä, tai alla olevaa
Raportti itse viittaa siihen, että naiset sijoittuvat keskimäärin ammattiryhmiin, joissa ansiotaso on alhaisempi tämä on rakenteellinen tekijä, ei välttämättä suoraan palkkauksessa tapahtuva eriarvoisuus.
Jos haluttaisiin selvittää selittämätön palkkaero, pitäisi analysoida samaa työtä tekevät, saman koulutuksen omaavat, saman kokemuksen tasolla olevat miehet ja naiset eikä raportti sitä tee.
Raportti antaa kuvauksia ja eroavaisuuksia, mutta ei regressioanalyysiä, jossa kontrolloidaan esim. tehtävän vaativuus, kokemus, kokoaika v
"Selittämättömällä palkkaerolla tarkoitetaan THL:n ja Suomen Ekonomien mukaan palkkaeroa, joka havaitaan tarkastelemalla saman ikäluokan naisia ja miehiä, joilla on sama koulutustausta ja jotka toimivat samoilla toimialoilla ja tehtävissä, mukaan lukien tehdyt viikkotyötunnit.
Suomessa selittämätön palkkaero on keskimäärin 6,7%. Suomen Ekonomien selvityksessä selittämätön palkkaero oli 9% ja Insinööriliiton selvityksessä 5%"
Myös TEK on asiaa tutkinut. Eli selvityksiä tästä on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu 40 ikävuoden jälkeen, kun naisista tulee niin vihaisia ja katkeria?
Monet, jotka kirjoittavat vihamielisesti netissä, kokevat epäonnistumisia ihmissuhteissa, työssä tai muilla elämänalueilla.
Netti tarjoaa helpon kohteen purkaa nämä tunteet, usein projisoimalla viha muiden, esimerkiksi naisten, päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heilutatte käsiä niin kovasti kävellessänne? Tässä on selvä ero miehiin nähden, en näe siihen mitään fysiologista syytä.
Se kuluttaa enemmän energiaa.
Vähemmän, itse asiassa. Kehon tasapainottelu ilman käsien heilumista kuluttaisi enemmän.
Jos juoksisi, se kuluttaisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi kaunein tai koskettavin kehu, jonka mies voisi sinulle antaa, jos myös rehellisesti tarkoittaisi sitä?
Jotenkin todella kaukainen ajatus. Pystyäkseen kehumaan minua tällä tasolla miehen olisi pitänyt läpäistä 100 tasoa päästäkseni sinne, missä ovat minulle merkitykselliset asiat. Ja miksi ylipäätään välittäisin miehen validaatiosta? En elä elämääni miellyttääkseni tai herättääkseni miehissä positiivisia väristyksiä, joten miksi positiivinen palaute miehiltä edes merkitisisi minulle? Riittää, kun saavutan omat tavoitteeni ja niiden palkinnot ovat jotakin ihan muuta, kuin munallisen huomio :D
Olet nyt kirjoittanut usean viestin, jossa parjaat miehiä. Se ei ole tämän ketjun tarkoitus.
Minun osaltani tämä aihe on tässä.
Meni kyllä liian pitkälle, olisit(te) voinut lopettaa jo aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
1. Navanalusjuttuja.
2. Palkkaerokinastelua.
3. Joku siitosmamma kyselee ja vastaileekin.
Taattua av-laatua!
Tämä vauva(ton) palsta pitäsi muuttaa mammaviemäri.fi
On selvitetty ja todettu, että naisille maksetaan vähemmän kuin miehillä ja näin tullaan tekemään myös jatkossa.
T Ei vaadittavia toimenpiteitä, seuraava asia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi kaunein tai koskettavin kehu, jonka mies voisi sinulle antaa, jos myös rehellisesti tarkoittaisi sitä?
Jotenkin todella kaukainen ajatus. Pystyäkseen kehumaan minua tällä tasolla miehen olisi pitänyt läpäistä 100 tasoa päästäkseni sinne, missä ovat minulle merkitykselliset asiat. Ja miksi ylipäätään välittäisin miehen validaatiosta? En elä elämääni miellyttääkseni tai herättääkseni miehissä positiivisia väristyksiä, joten miksi positiivinen palaute miehiltä edes merkitisisi minulle? Riittää, kun saavutan omat tavoitteeni ja niiden palkinnot ovat jotakin ihan muuta, kuin munallisen huomio :D
Olet nyt kirjoittanut usean viestin, jossa parjaat miehiä. Se ei ole tämän ketjun tarkoitus.
Vastaan kysymyksiin. Jos kysymysten asettelu on delusionaailnen niin ensin palataan realiteetteihin.
Kymmerniä (ellei jopa satoja) nuoria kauniita naisia "jonotti parisuhteeseen" Ranta-ahon kanssa, kun tämä oli vankilassa.
Miksi naiset haluavat väkivaltaisen ja epäluotettavan miehen, vaikka täällä aina väitetään päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein pohdit, että voi kun olisin syntynyt mieheksi koska naisen elämä on täyttä helvettiä ja teitä on julmasti alistettu koko ihmiskunnan historian ajan?:) Ja suurimassa osassa maailmaa alistetaan edelleen.
En ole ikinä ajatellut noin. Tosin ahdistaa todella paljon, kun mietin, kuin paljon maailmalla tytöt ja naiset kärsii. Ahdistaa tämä Suomenkin meno, kun tyttölapset altistuu järkyttävälle ahdistelulle.
Ymmärrän, että tämä oli provo ja kertoo enemmän kirjoittajasta, kuin siitä, että häntä oikeasti vastaus kiinnostaisi.
Onko sinulla veljeä? Väkivalta ja raisaaminen ovat kuolinkorinaa. Miessukupuoli on kuolemassa biologisesti, eivätkä he ole tervetulleita koko maapallolle. Siksi eräät tahot tekevät kaikkensa päästäkseen avaruuteenkin. Miehet ja naiset eivät ole sama
Voitko jo lopettaa, pilaat asiallisen ketjun
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Kaikki lähtee syvästä henkisestä yhteydestä, ainakin itselläni /meillä.
Eihän ole olemassa kaikille yhtä ohjetta ja pitkiä täsmälistoja.
Meillä kaikki lähti syvästä ystävyydestä, henkisyydestä, herkkyydestä ja yhteisestä huumorista, taiteesta, sekä lapsenmielisestä asenteesta kaikeen. :) <3
Vierailija kirjoitti:
On selvitetty ja todettu, että naisille maksetaan vähemmän kuin miehillä ja näin tullaan tekemään myös jatkossa.
T Ei vaadittavia toimenpiteitä, seuraava asia...
Ja jatkuu jatkuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kysymyksiin. Jos k
Eli et vastaa
Voidaanko tämä sama ketju tehdä ilman, että siinä on tuo "kysyä"?
Täsä ketjussa miehet saavat naisilta mitä tahansa!?
Miksi naiset, varsinkin teinit, pitävät kännykkää housujen takataskussa? Eikö näyttö hajoa kun istuu alas?
Vierailija kirjoitti:
Kymmerniä (ellei jopa satoja) nuoria kauniita naisia "jonotti parisuhteeseen" Ranta-ahon kanssa, kun tämä oli vankilassa.
Miksi naiset haluavat väkivaltaisen ja epäluotettavan miehen, vaikka täällä aina väitetään päinvastaista.
Vaikea sanoa, kun itsellä ei ole tuollaiseen tarvetta. Tähän voi vastata sellainen, joka haluaisi jonkun ranta-ahon (kuka on? Joku tunnettu väkivvaltainen?) partneriksi.
Jos lapsuus on ollut väkivaltainen tai sielua rikkova, on aikuissuhteet usein myös sellaisia. Silloin on ihmisellä vinoutunut käsitys rakkaudesta, tai sen ilmenemismuodoista. Osalla myös vankka tunne, ettei muunlaista edes ansaitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Voi tietty luetella yleisiä piirteitä, kuten uskollisuus, vakaus, lempeys, vakavaraisuus, jotka tietty ovat hyviä ominaisuuksia kaikissa ihmisissä. Kyllä se on (näiden lisäksi) jokin sellainen henkilökohtainen natsaaminen. Et kokee jotain sellaista yhteyttä, jota muiden kanssa ei. Ihmissuhteita ei oikein voi valita, kuten autoa kaupasta. Perusominaisuudet on tietty kiva olla olemassa, loppu on mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen ajattelee miehestä jonka antaa laittaa kädet vyötärölleen eikä lähde pois vaan jää siihen?
Pelkästään tuon tiedon perusteella on mahdotonta sanoa. Jos molemminpuolista ihastusta on ilmassa, naisen ajatukset ovat paljon kauniimmat kuin jos kädet ovat sellaiset, joista tahtoisi nopeasti pois, mutta ei tiedä miten sen tekisi niin, ettei kumpikaan menetä kasvojaan.
"Naisincelille sitten hieman faktaa:"
Mikä ihmeen naisincel?? Incel on incel, jos on incel, sukupuolesta riippumatta.