Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Tilastollisesti kun katsotaan naisten ja miesten välisiä palkkaeroja, sieltä ei löydy tuollaisia selittämättömiä eroja. Mitä tarkemmin asioita katsotaan, luonnollisesti eroja tulee löytymään, koska silloin persoonat vaikuttavat.
Mutta jatka uikuttamista ja mene inceleiden kanssa samaan ryhmään valittamaan.""
Suomessa sukupuolten välinen palkkaero on keskimäärin 16 %, ja naisten keskiansio on noin 84 % miesten keskiansioista, kun verrataan kokoaikaisia palkansaajia. Nämä selittyy mm. alanvalinnasta.
Selittämätön palkkaero on se, jota ala, kokemus tai työaika ei selitä.
Liikuttava yritys halventaa toista kommentoijaa kutsumalla inceliksi. Tämä ei nyt oikein kolahda, kun tällekin on ihan oma määritelmä. Joko on incel, tai sitten ei.
Naisincelille sitten hieman faktaa: https://stat.fi/til/pra/201
Tekniikan alalla naisten ja miesten palkkaerosta yli puolet on selittämätöntä
https://www.sttinfo.fi/tiedote/70562696/tekniikan-alalla-naisten-ja-mie…
"Tämä lähtee sivuraiteille. Ei kysymys ollut siitä pitääkö minun päästä emättimeen vaan siitä, että miehen tulisi pinnistellä jottei laukea emättimeen jotta nainen saa emätinorgasmin.
Näin minä käsitin alkuperäisen viestin. Kysyin miksi näin? Eikö nainen voi saada kuin emätinorgasmin? Vastakysymys oli, että miten kävisi jos en pääsisi emättimeen? En ymmärrä kuinka tämä liittyy siihen, että nainen saa emätinyhdynnän mutta se jää vajaaksi?"
Voit ottaa myös dildon avuksi (jos nainen siis haluaa!) jos itsellä ei tahdo kesto riittää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein pohdit, että voi kun olisin syntynyt mieheksi koska naisen elämä on täyttä helvettiä ja teitä on julmasti alistettu koko ihmiskunnan historian ajan?:) Ja suurimassa osassa maailmaa alistetaan edelleen.
Aika usein. En kuitenkaan haluaisi miehen kehoa enkä luonnetta, eli enemmän ehkä toive olisi sen suuntainen että kohdeltaisiinpa naisia samalla tavalla kuin miehiä.
Miksi kuvittelet että sinua kohdeltaisiin samalla tavoin kuin miehiä, jos et halua toimia kuin miehet? Jos toimit kuten nykyään, ihmiset kohtelevat sinua kuten käyttäydyt. Sukupuolella siinä tuskin on suurta merkitystä.
Mitä ihmettä tarkoitat, kun sanot "toimia, kukn miehet"?
Eri
"Tekniikan alalla naisten ja miesten palkkaerosta yli puolet on selittämätöntä"
Viimeisen kerran. Kumpi on luotettavampi tulkitsemaan tilastoja. Tilastokeskus vai ammattiliitot? Nyt on tilanne niin että tilastokeskuksella ei ole tuollaisia "seilttämättömiä eroja". Ammattiliittojen julkaisuissa on.
Tässä on kyse joko siitä että ammattiliitot ovat kyvyttömämpiä tekemään analyysejä, tai heillä ei ole edes tahtoa selvittää asioita.
Voithan kysyä joltain pubiruusultakin palkkaeroista. Hän voi selittää että ero on suuri, mutta hän ei vaan osaa selittää miksi tuo on noin suuri. Voit sitten uhrautua vieläkin enemmän.
Paluu alkuperäiseen kysymykseen. Miksi naiset haluavat piehtaroida säälissä ja etsiä kuumeisesti tilastoja, joiden perusteella he ovat jotenkin huonommassa asemassa. Ohittaen kuitenkin ns. luotettavammat tilastot?
Tässä on varmaankin vähän sama fiilis kun nainen yrittäisi selittää incelille, miksi incelin tulkinta naisten toiveista ei pidä paikkaansa. Saat selittää mitä tahansa, incel uskoo enemmän omiin epämääräisiin tilastoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette jos huomaatte kiltin miehen (Ei kilttimies) vilkaisevan tai katsovan rintojanne?
Vedän takin vetskarin vielä entistäkin ylemmäs.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä lähtee sivuraiteille. Ei kysymys ollut siitä pitääkö minun päästä emättimeen vaan siitä, että miehen tulisi pinnistellä jottei laukea emättimeen jotta nainen saa emätinorgasmin.
Näin minä käsitin alkuperäisen viestin. Kysyin miksi näin? Eikö nainen voi saada kuin emätinorgasmin? Vastakysymys oli, että miten kävisi jos en pääsisi emättimeen? En ymmärrä kuinka tämä liittyy siihen, että nainen saa emätinyhdynnän mutta se jää vajaaksi?"
Voit ottaa myös dildon avuksi (jos nainen siis haluaa!) jos itsellä ei tahdo kesto riittää. 😊
Mä en kyllä vois olla seksuaalisessa suhteessa miehen kanssa jolla kesto ei riittäisi. Mieluummin ilman seksiä kokonaan. Ei se dildo ole sama asia, ja paljon mieluummin käyttelisin sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette jos huomaatte kiltin miehen (Ei kilttimies) vilkaisevan tai katsovan rintojanne?
Onko villatakin kanssa sama asia? Olen huomannut naisten nykivän villapaitaa tissien päälle minun seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä vois olla seksuaalisessa suhteessa miehen kanssa jolla kesto ei riittäisi. Mieluummin ilman seksiä kokonaan. Ei se dildo ole sama asia, ja paljon mieluummin käyttelisin sitä itse.
Sama juttu... Dildo >>> huono tai puutteellinen seksi. Seksin miehen kanssa pitää olla hyvää jotta sitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaimolta voisi kysyä, miten seksiä olisi enemmän?
Ihan samalla tavoin kuin muukin puhe syntyy. Mutta anna mä arvaan, vaimon vastaus ei miellyttänyt?
Hyvä veikkaus, mutta en siis ole uskaltanut kysyä, kun pelkään kuulostavani syyttävältä. Määrä ei ole nytkään olematon. Toivoisin viikottaisen sijaan päivittäistä, enkä tiedä olenko kohtuuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko villatakin kanssa sama asia? Olen huomannut naisten nykivän villapaitaa tissien päälle minun seurassa.
Toljotatko tissejä? Minä en, mutta silti olen tehnyt saman havainnon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavoin kuin muukin puhe syntyy. Mutta anna mä arvaan, vaimon vastaus ei miellyttänyt?
Hyvä veikkaus, mutta en siis ole uskaltanut kysyä, kun pelkään kuulostavani syyttävältä. Määrä ei ole nytkään olematon. Toivoisin viikottaisen sijaan päivittäistä, enkä tiedä olenko kohtuuton.
Olisko seksiä sinkkuna useammin sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muuten lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on nähty. Nälkä kasvaa syödessä. Ensin pitää olla viikottain, sitten päivittäin ja lopulta kaksi kertaa päivässä..
Eikö teillä oikeesti ole tärkeämpääkin tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu... Dildo >>> huono
Joo no tuosta olen samaa mieltä, että ei se dildo vedä vertoja oikealle.
Kai miehetkin sen tajuaa, jokin kylmä fleshlight ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein pohdit, että voi kun olisin syntynyt mieheksi koska naisen elämä on täyttä helvettiä ja teitä on julmasti alistettu koko ihmiskunnan historian ajan?:) Ja suurimassa osassa maailmaa alistetaan edelleen.
En ole ikinä ajatellut noin. Tosin ahdistaa todella paljon, kun mietin, kuin paljon maailmalla tytöt ja naiset kärsii. Ahdistaa tämä Suomenkin meno, kun tyttölapset altistuu järkyttävälle ahdistelulle.
Ymmärrän, että tämä oli provo ja kertoo enemmän kirjoittajasta, kuin siitä, että häntä oikeasti vastaus kiinnostaisi.
Onko sinulla veljeä? Väkivalta ja raisaaminen ovat kuolinkorinaa. Miessukupuoli on kuolemassa biologisesti, eivätkä he ole tervetulleita koko maapallolle. Siksi eräät tahot tekevät kaikkensa päästäkseen avaruuteenkin. Miehet ja naiset eivät ole sama
Hauska teoria.. Tilastot tosin näyttävät, että noin puolet maapallon ihmisistä on miehiä. Missä näkyy se biologinen kuolema tilastoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, hyvä kysymys! Kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen ja vaihteleva kokemus, voin kertoa vain omastani.
Minulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset, nuorempana olivat todella kivuliaat. Tuntuu, kuin kaira tai rautakanki olisi työnetty alavatsan läpi ja sisuskaluja väännettäisiin solmuun ja kierteelle. Alaselkä ja reidet ovat kipeät myös ja kramppaavat. Nuorempana saatoin vain kaatua lattialle ja maata siinä pari tuntia kivuissa, jos olin yksin. Jos ehti ottaa särkylääkekoktailin ajoissa, se saattoi auttaa, mutta aina sillä ei ollut vaikutusta. E-pillereillä tai semmosilla ei ollut mitään vaikutusta, jos joku sitä alkaa kyselemään.
Runsas vuoto valui isoissa erissä, joka tuntui ikävältä jälkeen pelottavalta ohivuodon takia. Sidettä ja tamponia joutuu pahimmillaan vaihtamaan alle puolen tunnin välein. Kerran lääkärissä kerroin lä
Suurin osa menkkavaivoista johtuu vääränlaisesta ruokavaliosta tai kehonkoostumuksesta. Eläimillä hädin tuskin on kuukautisia ja samoin ihmiset, jotka ovat hoikkia tai alipainoisia, eivät näistä juuri kärsi. Ihmisen terveys täytyy hoitaa kuntoon holistisesti, ei niin että hoitaa 500 viljaruokavalion aiheuttamaa haittaa yksittäisinä sairauksina lääkkeillä jatkaen viljan ja sokerin mussutusta ja lisää lihomista.
Tämä on klassinen esimerkki siitä, kun joku puhuu itsevarmasti asiasta, josta ei tiedä mitään. Kuukautiset tai niistä johtuvat kivut eivät johdu viljasta, sokerista tai kehonkoostumuksesta, vaan hormonitoiminnasta, jota säätelevät aivot ja munasarjat.
On ihan ymmärrettävää, ettet miehenä tiedä kaikkea tästä, mutta sun kannattaisi ehkä kuunnella niitä, jotka elävät sen biologian kanssa päivittäin.
Vaivaako peeniskateus silloin, kun urologi ei suostu ottamaan vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Jatkuu (liian pitkästä, nyt pilkotusta viestistä):
Rintojen reunat, missä ne pääsevät helpoimmin pinteeseen puristumaan ulkoisen asian (liivin tukikaaren, kämmenen tai minkä vain, vaikka lattian lattialla maatessa) ja kylkiluiden väliin, ovat ikävän tuntuiset jäädessään pinteeseen. Pahimmillaan olen tipahtanut lattialle samoin kuin mies, jota potkaistaan jalkojen väliin. Sitten olen sätkinyt maassa kunnes kipu laantuu. Mutta ollessaan turvallisesti paikoillaan liiveissä - eivät ne yleensä tunnu juuri miltään. Pomppiessa on sitten eri juttu, tai tosiaan kun ne puristuvat.
Nänneissä monella lienee hyväkin tunto, en osaa sanoa, mutta itselläni ei ole juurikaan. On melko samantekevää, imeskeleekö niitä joku. Eivät ne myöskään erityisemmin terhakoidu muuta kuin kylmässä.
Itse pyysin päästä eroon rinnoistani nuorempana, mutta siihen ei Suomessa siihen aikaan suostuttu. Se olisi säästänyt valtavasti
Itse tunnen tamponinkin emättimessä, jos se on ns väärässä kohdassa. Se tuntuu silloin ikävältä ja mietin sen pois ottamista, usein otankin. Se vähän niin kuin hiertää. Lisäksi tamponin asettaminen tuntuu epämiellyttävältä. Jos käytän sidettä ja on kuukautiset, veren valuminen tuntuu epämiellyttävältä.
Näiden lisäksi tunnen painetta emättimessä, jos on pissahätä, sillä virtsarakko painaa siihen. Se tunne ei ole aluksi epämiellyttävä vaan itse asiassa ihan kiva, mutta pahenee hädän kanssa.
Jos harrastan peneratiivista seksiä, tunnen paljonkin. Jotkut naiset sanovat etteivät heidän emättimissään ole tuntoa, mutta minulla on. Emätin on kauttaaltaan herkkä ja lisäksi siellä on vieläkin herkempiä kohtia. Juuri suuaukolla, g-piste ja sitten siellä pohjassa.
Minulla on pienet rinnat, joten liivit ei paina eikä kaarituet ole ongelma. Paitsi jos kaarituki irtoaa, ja sitähän sattuu aina välillä. Se sitten pistää ihoa. Samoin liivien hakaset pistävät välillä ihoa. Joskus kaarituet ovat aiheuttaneet ihottumaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tekniikan alalla naisten ja miesten palkkaerosta yli puolet on selittämätöntä"
Viimeisen kerran. Kumpi on luotettavampi tulkitsemaan tilastoja. Tilastokeskus vai ammattiliitot? Nyt on tilanne niin että tilastokeskuksella ei ole tuollaisia "seilttämättömiä eroja". Ammattiliittojen julkaisuissa on.
Tässä on kyse joko siitä että ammattiliitot ovat kyvyttömämpiä tekemään analyysejä, tai heillä ei ole edes tahtoa selvittää asioita.
Voithan kysyä joltain pubiruusultakin palkkaeroista. Hän voi selittää että ero on suuri, mutta hän ei vaan osaa selittää miksi tuo on noin suuri. Voit sitten uhrautua vieläkin enemmän.
Paluu alkuperäiseen kysymykseen. Miksi naiset haluavat piehtaroida säälissä ja etsiä kuumeisesti tilastoja, joiden perusteella he ovat jotenkin huonommassa asemassa. Ohittaen kuitenkin ns. luotettavammat tilastot?
Tässä on varmaankin vähän sama fiilis kun nainen yrittäisi sel
Niin, siis eri alat ovat nimenomaan pyrkineet analysoimaan tuota selittämätöntä palkkaeroa. Se, ettet sinä siit totuudesta pidä, ei tarkoita, että naiset missään itsesäälissä rypis tai uhriutuis. Tuohan on vain ja ainoastaan sinun tulkintasi ilman mitään pohjaa. Eli sen luotettavuus on sit...?
Työ ja kotityöt liittyvät seksiin siten, että tarvehierarkiassa tärkeämmät tarpeet, kuten lepo, ajavat seksin edelle. Siksi epätasaisesti jakautuva työkuorma voi aiheuttaa seksi elämään takkuilua. Ei vaan huvita, kun on aivan loppu..
Muutenkaan ei tee sellaiselle miehelle mieli antaa, joka pitää naista piikana.
Sivusta