Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Mitä et ymmärrä selittämättömässä palkkaerossa? Voisitko selittää?
Tilastollisesti kun katsotaan naisten ja miesten välisiä palkkaeroja, sieltä ei löydy tuollaisia selittämättömiä eroja. Mitä tarkemmin asioita katsotaan, luonnollisesti eroja tulee löytymään, koska silloin persoonat vaikuttavat.
Mutta jatka uikuttamista ja mene inceleiden kanssa samaan ryhmään valittamaan.
Kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaimolta voisi kysyä, miten seksiä olisi enemmän?
Ensimmäiseksi kysyä vaimolta, miten hän kokee arjen taakkojen jakautumisen: Onko jotain, mitä voisin tehdä puolestasi? Miten voisin helpottaa arkista taakkaasi? Koetko että olemme molemmat suhteessa tehneet osamme yhteiseksi hyväksi vai onko sinulla tunne, että toivot minun osallistuvan johonkin enemmän?
Toiseksi opetella tapa, jossa kosketusta, läheisyyttä ja henkistä läheisyyttä on myös ilman seksiä. Se on todella tärkeää ja luo pohjaa myös seksielämälle!
Kun nämä asiat ovat kunnossa, sen jälkeen voi kysyä suoraan, onko sinulla toiveita seksielämäämme liittyen?
Rinnastatko seksin työntekoon?
Eri:
Eivät tietenkään ole rinnastettavia. Elämän velvollisuudet kuten työnteko kuuluvat kaikille. Yhteisomistajuudessa (esim. kämppisläisyys, parisuhde, avioliitto) kaikki huolehtivat yhteisistä asioista. Seksuaalisuus on täysin näistä erillinen asia ja siitä e tarvitse edes puhua jos ei selviä edes yhteisomistajuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, hyvä kysymys! Kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen ja vaihteleva kokemus, voin kertoa vain omastani.
Minulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset, nuorempana olivat todella kivuliaat. Tuntuu, kuin kaira tai rautakanki olisi työnetty alavatsan läpi ja sisuskaluja väännettäisiin solmuun ja kierteelle. Alaselkä ja reidet ovat kipeät myös ja kramppaavat. Nuorempana saatoin vain kaatua lattialle ja maata siinä pari tuntia kivuissa, jos olin yksin. Jos ehti ottaa särkylääkekoktailin ajoissa, se saattoi auttaa, mutta aina sillä ei ollut vaikutusta. E-pillereillä tai semmosilla ei ollut mitään vaikutusta, jos joku sitä alkaa kyselemään.
Runsas vuoto valui isoissa erissä, joka tuntui ikävältä jälkeen pelottavalta ohivuodon takia. Sidettä ja tamponia joutuu pahimmillaan vaihtamaan alle puol
Paljonko on painoindeksisi ja mikä on ruokavaliosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset: millainen mies oli viimeisin panosi?
Mulla on vakipano, joka on paras rakastajani tähän saakka. Hän huolehtii joka kerta 100 %, että nautin. Saan 5 - 10 orgasmia aina hänen kanssaan.
Eikö kaikki miehet huolehdi, että nainenkin saa orkut? Olenko vakipanosi kanssa jotenkin harvinaisuus kun otan huomioon myös naisen tarpeet ja ikävältä tuntuisi jättää nainen orkkuja saamatta. Kyllä nainen täytyy hoidella loppuun asti ja mieluiten teen sen useammin kuin kerran <3.
Kysynkin sinulta nainen jättääkö miehesi sinut kylmäksi kun olet hänen tarpeensa hoidellut?<
Miksi sinun pitäisi päästä emättimeen?
""Tilastollisesti kun katsotaan naisten ja miesten välisiä palkkaeroja, sieltä ei löydy tuollaisia selittämättömiä eroja. Mitä tarkemmin asioita katsotaan, luonnollisesti eroja tulee löytymään, koska silloin persoonat vaikuttavat.
Mutta jatka uikuttamista ja mene inceleiden kanssa samaan ryhmään valittamaan.""
Suomessa sukupuolten välinen palkkaero on keskimäärin 16 %, ja naisten keskiansio on noin 84 % miesten keskiansioista, kun verrataan kokoaikaisia palkansaajia. Nämä selittyy mm. alanvalinnasta.
Selittämätön palkkaero on se, jota ala, kokemus tai työaika ei selitä.
Liikuttava yritys halventaa toista kommentoijaa kutsumalla inceliksi. Tämä ei nyt oikein kolahda, kun tällekin on ihan oma määritelmä. Joko on incel, tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatteko heikkotasoisten miesten (esim. ylipaino, autottomuus, palkka tyyliin 2500eur/kk tai alle, tietokone/videopeliharrastus, kaverittomuus) edes yrittää lähestyä teitä? Miten kestätte tilanteet?
Mitkä tilanteet? Lähestyä missä? Ei naisen elämässä ole mitään tilanteita, missä miehet lähestyisivät, jos ei itse mene sellaisiin yhteyksiin. Valitettavasti suvun kautta altistuu joillekin ja oppilaitoksessa toisille, mutta sen jälkeen on vapaa kuin taivaan lintu välttelemään miehiä koko loppuelämänsä.
Lisäksi se pitävätkö miehet naista viehättävänä on lähes täysin naisen itsensä hallinnassa. Jos hän lopettaa esimerkiksi laittautumisen ja peseytymisen, sekä siteeraa raamattua, miehet pakenevat häntä kuin vampyyri valkosipulia.
Muuta kysyttävää?
Kyllä minua miehet l
Sinulla on varmaan sitten joku kestosyötti päällä. Kuvittelet eläväsi vaan elämää vaikka oikeasti taputtelet punaista persettäsi kuin paviaani houkutellaksesi parittelukumppaneita vaistonvaraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, hyvä kysymys! Kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen ja vaihteleva kokemus, voin kertoa vain omastani.
Minulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset, nuorempana olivat todella kivuliaat. Tuntuu, kuin kaira tai rautakanki olisi työnetty alavatsan läpi ja sisuskaluja väännettäisiin solmuun ja kierteelle. Alaselkä ja reidet ovat kipeät myös ja kramppaavat. Nuorempana saatoin vain kaatua lattialle ja maata siinä pari tuntia kivuissa, jos olin yksin. Jos ehti ottaa särkylääkekoktailin ajoissa, se saattoi auttaa, mutta aina sillä ei ollut vaikutusta. E-pillereillä tai semmosilla ei ollut mitään vaikutusta, jos joku sitä alkaa kyselemään.
Runsas vuoto valui isoissa erissä, joka tuntui ikävältä jälkeen pelottavalta ohivuodon takia. Sidettä ja tamponia joutuu pahimmillaan vaihtamaan alle puol
Ok. Näytä minulle yksi terveellisesti elävä, normaalipainoinen nainen, jolla on endometrioosi ja kivuliaat krampit niin kerron sinulle, mitä hän tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaimolta voisi kysyä, miten seksiä olisi enemmän?
Ensimmäiseksi kysyä vaimolta, miten hän kokee arjen taakkojen jakautumisen: Onko jotain, mitä voisin tehdä puolestasi? Miten voisin helpottaa arkista taakkaasi? Koetko että olemme molemmat suhteessa tehneet osamme yhteiseksi hyväksi vai onko sinulla tunne, että toivot minun osallistuvan johonkin enemmän?
Toiseksi opetella tapa, jossa kosketusta, läheisyyttä ja henkistä läheisyyttä on myös ilman seksiä. Se on todella tärkeää ja luo pohjaa myös seksielämälle!
Kun nämä asiat ovat kunnossa, sen jälkeen voi kysyä suoraan, onko sinulla toiveita seksielämäämme liittyen?
Rinnastatko seksin työntekoon?
Jos joutuu tekemään voimiensa rajoilla töitä ja kotitöitä, ei seksi paljon ole mielessä, kun nukkumaan halajaa.
Vierailija kirjoitti:
""Tilastollisesti kun katsotaan naisten ja miesten välisiä palkkaeroja, sieltä ei löydy tuollaisia selittämättömiä eroja. Mitä tarkemmin asioita katsotaan, luonnollisesti eroja tulee löytymään, koska silloin persoonat vaikuttavat.
Mutta jatka uikuttamista ja mene inceleiden kanssa samaan ryhmään valittamaan.""
Suomessa sukupuolten välinen palkkaero on keskimäärin 16 %, ja naisten keskiansio on noin 84 % miesten keskiansioista, kun verrataan kokoaikaisia palkansaajia. Nämä selittyy mm. alanvalinnasta.
Liikuttava yritys halventaa toista kommentoijaa kutsumalla inceliksi. Tämä ei nyt oikein kolahda, kun tällekin on ihan oma määritelmä. Joko on incel, tai sitten ei.
Naisincelille sitten hieman faktaa: https://stat.fi/til/pra/2018/pra_2018_2020-03-20_fi.pdf
"Tämä tarkoittaa kahta asiaa. Naiset työskentelivät ammattiluokituksen pääryhmien (esim. erityisasiantuntijat, asiantuntijat) sisällä sellaisissa ammateissa, joissa ansiotaso on pienempi. Toisekseen, vaikka palkkaeroja vertailtaisiin virallisen ammattiluokituksen tarkimmalla tasolla ja toimialakohtaisesti, naisten ansiot ovat yhä keskimäärin 6,7 % miesten ansioita pienempiä. Mikäli palkkaerotarkastelua tarkennettaisiin yhä, ja vietäisiin se työelämässä oikeasti esiintyvien ammattinimikkeiden tasolle, se supistuisi edelleen. Tämä viittaa siihen, että virallisen ammattiluokituksen tarkimmallakin tasolla naiset työskentelivät luokissa, joissa ansiotaso on pienempi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vakipano, joka on paras rakastajani tähän saakka. Hän huolehtii joka kerta 100 %, että nautin. Saan 5 - 10 orgasmia aina hänen kanssaan.
Eikö kaikki miehet huolehdi, että nainenkin saa orkut? Olenko vakipanosi kanssa jotenkin harvinaisuus kun otan huomioon myös naisen tarpeet ja ikävältä tuntuisi jättää nainen orkkuja saamatta. Kyllä nainen täytyy hoidella loppuun asti ja mieluiten teen sen useammin kuin kerran <3.
Kysynkin sinulta nainen jättääkö miehesi s
Miksi sinun pitäisi päästä emättimeen?
Tämä lähtee sivuraiteille. Ei kysymys ollut siitä pitääkö minun päästä emättimeen vaan siitä, että miehen tulisi pinnistellä jottei laukea emättimeen jotta nainen saa emätinorgasmin.
Näin minä käsitin alkuperäisen viestin. Kysyin miksi näin? Eikö nainen voi saada kuin emätinorgasmin? Vastakysymys oli, että miten kävisi jos en pääsisi emättimeen? En ymmärrä kuinka tämä liittyy siihen, että nainen saa emätinyhdynnän mutta se jää vajaaksi?
Miksi me pienikulliset olemme syrjäytetyt parisuhteista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tarvitse emätinyhdyntöjä. Voit ruitata kuppiin ja luovuttaa kupin naiselle, jonka haluat lapsiasi kasvattavan, sopivan suuruisen shekin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisincelille sitten hieman faktaa: https://stat.fi/til/pra/201
Ettekö te voi lopettaa. Ei tämän keskustelun idea ollut ruveta väittelemään.
Tässä keskustelu jossa voitte jatkaa
https://www.vauva.fi/keskustelu/6273394/miestan-ja-naisten-palkkaerovai…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras seksiasento?
Takaapäin.
Ei ole naiselle. Naiselle seksi ei ole yhdyntää.
Mitä ajattelette jos huomaatte kiltin miehen (Ei kilttimies) vilkaisevan tai katsovan rintojanne?
Kuinka usein pohdit, että voi kun olisin syntynyt mieheksi koska naisen elämä on täyttä helvettiä ja teitä on julmasti alistettu koko ihmiskunnan historian ajan?:) Ja suurimassa osassa maailmaa alistetaan edelleen.
Kuinka usein kadehdit miehiä siitä, miten helppoa lisääntyminen heille on ja miten he voivat lisääntyä rajattomasti?
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole etteikö mies tulisi emättimeen vaan se että hän ei kestä kauan? Olinko väärässä?
Jos minä pääsisin sisälle emättimeen, mutta minun tulisi lopettaa kesken koska nainen sai (huumoria, milloin näin käy?), niin lopettaisin ja laukeaisin vaikka rintojen väliin tai käsin hyväilemällä. Ei se tekisi kokemusta ollenkaan huonoksi.
Miksi siis mies ei voisi nauttia ilman stressiä emätinyhdynnästä ja antaa sitten tyydytyksen naiselle jollain muulla tavalla? Kuvittelisin, että tarkoitus on stressitön nautinto molemmille?
Minulle ainakin emätinorgasmi on huomattavasti voimakkaampi ja kokonaisvaltaisempi kuin orgasmia pelkästään klitoriksen päätä hyväilemällä.
Ehkä parempi vertaus olisi, että (mahdollisesti jopa hyvissä ajoin) ennen sinun orgasmiasi sen peniksen kokonaisvaltainen hyväily lopetettaisiin, ja siirryttäisiin vain pienen osan hyväilyyn terskan päässä. Suurin osa elimestä jätettäisiin kokonaan pois saamasta hyväilyä. Klitoris on itse asiassa hyvin vastaava elin kuin penis, ja jatkuu sisäpuolella emättimen ympärillä.
Sen orgasmin pidättämisen ei tarvi olla mikään stressaava tilanne, itse asiassa se yleensä voimistaa miehenkin orgasmia ja voi olla hyvin nautinnollista. Harjoiteltavissa oleva asia, ja hyvin monen naisen mielestä yksi hyvän rakastajan merkeistä. Kannattaa keskustella puolison kanssa jos koet stressiä seksiin liittyvistä asioista.
(ja kyllä, minä usein saan ennen miestä, ihan sekunneissa. Puolisoni on hyvin taitava.)
Voin aivan suoraan sanoa, että jos minulta poistuisi mahdollisuus emätinorgasmiin niin seksihalut todennäköisesti loppuisivat siihen, niin on käynyt aiemminkin. Mieheni pitää hyvää huolta haluistani antamalla minulle mahdollisimman hyviä orgasmeja. Meillä molemmilla on kokemusta halujen epätasaisuudesta edellisistä suhteista, ja pidämme erityisen hyvää huolta siitä, että meidän suhteessamme ne säilyvät. Hyvin on toiminut, jo 14 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä et ymmärrä selittämättömässä palkkaerossa? Voisitko selittää?
Tilastollisesti kun katsotaan naisten ja miesten välisiä palkkaeroja, sieltä ei löydy tuollaisia selittämättömiä eroja. Mitä tarkemmin asioita katsotaan, luonnollisesti eroja tulee löytymään, koska silloin persoonat vaikuttavat.
Mutta jatka uikuttamista ja mene inceleiden kanssa samaan ryhmään valittamaan.
LOPETTAKAA TUO JANKKAUS!!!!! Tehkää oma keskustelu tuosta, Tuo EI OLE tämän keskustelun aihe.
Amisammateissa:
sähkö-, putkimiehet, logistiikka-alan miehet, ammattiautoilijat, asentajat, raksahommat palkat alkaa kolmosella
hoiva- ja hoitajat päiväkodeissa ja sairaalassa, tekstiili-, kiinteistö-, siivous- ja keittäjät köksät palkka alkaa kakkosella
Tämä ei ole sattumaa.
Onko jäänne ajalta, jolloin oletus oli, että mies halusi perheen ja elättää perheen. Huom. Perhe on avioliittio, vaimo ja lapset.
Kumman haluat itse suuhusi ja perseeseesi? Mieti tarkasti, sillä tämä on kohtalosi.