Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatuilla miehillä pyörii naisia ympärillä jotka nauttivat hänen seurastaan, mutta eron tullessa naiset katoavat?
Varattu mies on turvallinen kohde testata omaa viehätysvoimaa, ei niitä naisia oikeasti kiinnosta.
Eikö naisia oikeasti kiinnosta muuten kuin viehätysvoiman todistamisessa? Itse viehätyn naisista, vaikka en heidän kanssaan mitään suurempaa halua.
Jos näyttää viehtymyksensä sinkkumiehelke, alkaa se luulemaan, että nyt on saumat päästä sänkyyn. On kiusallista väistellä näitä. Useimmille varatuille, vaikka hekin saattavat niin ajatella, eivät ryhdy mihinkään soidinmenoihin ja käytännön tasolla mihinkään.
Eli naistakin v
? Siis oikeastiko kuvittelet että esim. jokaisen erektion seurauksena pitäisi panna ja hedelmöittyä? Totta kai naisenkin kehossa saattaa herätä seksuaalisia tuntemuksia mutta se ei tarkoita sitä, että hänen pitäisi impulssiensa orjana ottaa miehen loissiemen kasvatettavakseen. Ja yleensä mitä miehiin tulee, ei tätä tavitse kuunnella edes 5 minuuttia, niin kaikki viehtymys mitä ulkonäön perusteella syntyi, muuttuu ällötykseksi. Pärjäätte juuri ja juuri valokuvissa ja välittömästi kun avaatte suunne, pelinne on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi mies parisuhteeseen, jos olisi pakko valita?
A) Todella pieni penis ja hyvä varallisuus
B) Iso penis ja työtön, ja varaton
Ihan älyvapaa kysymys. Ei kukaan rupea parisuhteeseen munan koon tai varallisuuden takia.
Älyvapaa kysymys niille, jotka ovat liian tyhmiä ymmärtääkseen pointin. Eihän siinä haetakaan helppoa mukavuusalueen vastausta.
Jos sinulta kysyttäisiin esim työhaastattelussa, että kumman valitsisit? Ottaisit 15% palkanalennuksen, vai saisit pitää palkkasi, mutta samalla paras työkaverisi irtisanottaissiin. Ei siinä haeta sinulta helppoa vastausta, vaan halutaan testata psykologiaasi ja valintaasi epämukavassa tilanteessa.
Pieleen meni. Kysymyksessä on asetettu vastakkain asioita, joilla ei
Nykyään irtisanotaan joka tapauksessa, niin miksi edes miettimään tuollaisia skenaarioita. Ei se minun palkanalennukseni muuttaisi tilannetta muuten kuin itselleni epäedullisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatuilla miehillä pyörii naisia ympärillä jotka nauttivat hänen seurastaan, mutta eron tullessa naiset katoavat?
Varattu mies on turvallinen kohde testata omaa viehätysvoimaa, ei niitä naisia oikeasti kiinnosta.
Eikö naisia oikeasti kiinnosta muuten kuin viehätysvoiman todistamisessa? Itse viehätyn naisista, vaikka en heidän kanssaan mitään suurempaa halua.
Vastaaja oli mies. Kuten minäkin, mutta minä näen asian toisin. Varattu mies on turvallinen kohde testata omaa viehätysvoimaa. Tähän tarvitaan kuitenkin mieleinen mies. Ei viehätysvoiman testausta kannata tehdä "huonolla" miehellä. Jonkunlaista viehätystä tulee olla. Olenko väärässä vai oikeassa? Naiset?
Siitä yksinkertaisesti tulee hyvä mieli kun hymyilee toiselle pilke silmäkulmassa ja toinen vastaa hymyyn. Ja saattaa siitä sitten jatkua.
En minä ainakaan mitään testaile, se on vain molemmille iloa tuovaa kommunikointia. Vähän kuin jäätelön syöminen. Tuottaa on iloa itselleni ja toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Annatteko heikkotasoisten miesten (esim. ylipaino, autottomuus, palkka tyyliin 2500eur/kk tai alle, tietokone/videopeliharrastus, kaverittomuus) edes yrittää lähestyä teitä? Miten kestätte tilanteet?
Mitkä tilanteet? Lähestyä missä? Ei naisen elämässä ole mitään tilanteita, missä miehet lähestyisivät, jos ei itse mene sellaisiin yhteyksiin. Valitettavasti suvun kautta altistuu joillekin ja oppilaitoksessa toisille, mutta sen jälkeen on vapaa kuin taivaan lintu välttelemään miehiä koko loppuelämänsä.
Lisäksi se pitävätkö miehet naista viehättävänä on lähes täysin naisen itsensä hallinnassa. Jos hän lopettaa esimerkiksi laittautumisen ja peseytymisen, sekä siteeraa raamattua, miehet pakenevat häntä kuin vampyyri valkosipulia.
Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaimolta voisi kysyä, miten seksiä olisi enemmän?
Ensimmäiseksi kysyä vaimolta, miten hän kokee arjen taakkojen jakautumisen: Onko jotain, mitä voisin tehdä puolestasi? Miten voisin helpottaa arkista taakkaasi? Koetko että olemme molemmat suhteessa tehneet osamme yhteiseksi hyväksi vai onko sinulla tunne, että toivot minun osallistuvan johonkin enemmän?
Toiseksi opetella tapa, jossa kosketusta, läheisyyttä ja henkistä läheisyyttä on myös ilman seksiä. Se on todella tärkeää ja luo pohjaa myös seksielämälle!
Kun nämä asiat ovat kunnossa, sen jälkeen voi kysyä suoraan, onko sinulla toiveita seksielämäämme liittyen?
Rinnastatko seksin työntekoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset: millainen mies oli viimeisin panosi?
Mulla on vakipano, joka on paras rakastajani tähän saakka. Hän huolehtii joka kerta 100 %, että nautin. Saan 5 - 10 orgasmia aina hänen kanssaan.
Eikö kaikki miehet huolehdi, että nainenkin saa orkut? Olenko vakipanosi kanssa jotenkin harvinaisuus kun otan huomioon myös naisen tarpeet ja ikävältä tuntuisi jättää nainen orkkuja saamatta. Kyllä nainen täytyy hoidella loppuun asti ja mieluiten teen sen useammin kuin kerran <3.
Kysynkin sinulta nainen jättääkö miehesi sinut kylmäksi kun olet hänen tarpeensa hoidellut?
Olen tavannut elämässäni vain yhden miehen jota oikeasti on
Miksi miehen tulee pidättää omaa orgasmiaan jos hän ei nauti siitä? Etkö saa orgasmia muuten kuin yhdynnän kautta?
Ihmisiä toki on monenlaisia, mutta voisin ehkä heittää sinulle vastakysymyksen. Mitä jos itse et saisi tulla emättimen vaikka haluaisit, vaan yhdyntä lopetettaisiin kesken ja sitten siirryttäisiin johonkin toiseen tapaan tuottaa sinulle hyvää, esimerkiksi kivesten hyväilyyn käsin. Juuri kun se yhdyntä olisi tuntunut parhaimmalta, paljon paremmalta kuin se kivesten hyväily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, hyvä kysymys! Kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen ja vaihteleva kokemus, voin kertoa vain omastani.
Minulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset, nuorempana olivat todella kivuliaat. Tuntuu, kuin kaira tai rautakanki olisi työnetty alavatsan läpi ja sisuskaluja väännettäisiin solmuun ja kierteelle. Alaselkä ja reidet ovat kipeät myös ja kramppaavat. Nuorempana saatoin vain kaatua lattialle ja maata siinä pari tuntia kivuissa, jos olin yksin. Jos ehti ottaa särkylääkekoktailin ajoissa, se saattoi auttaa, mutta aina sillä ei ollut vaikutusta. E-pillereillä tai semmosilla ei ollut mitään vaikutusta, jos joku sitä alkaa kyselemään.
Runsas vuoto valui isoissa erissä, joka tuntui ikävältä jälkeen pelottavalta ohivuodon takia. Sidettä ja tamponia joutuu pahimmillaan vaihtamaan alle puolen tunnin välein. Kerran lääkärissä kerroin läkärille ja harjoittelijalle näistä, niin ihmettel
Suurin osa menkkavaivoista johtuu vääränlaisesta ruokavaliosta tai kehonkoostumuksesta. Eläimillä hädin tuskin on kuukautisia ja samoin ihmiset, jotka ovat hoikkia tai alipainoisia, eivät näistä juuri kärsi. Ihmisen terveys täytyy hoitaa kuntoon holistisesti, ei niin että hoitaa 500 viljaruokavalion aiheuttamaa haittaa yksittäisinä sairauksina lääkkeillä jatkaen viljan ja sokerin mussutusta ja lisää lihomista.
Mitä et ymmärrä selittämättömässä palkkaerossa? Voisitko selittää?
Tilastollisesti kun katsotaan naisten ja miesten välisiä palkkaeroja, sieltä ei löydy tuollaisia selittämättömiä eroja. Mitä tarkemmin asioita katsotaan, luonnollisesti eroja tulee löytymään, koska silloin persoonat vaikuttavat.
Mutta jatka uikuttamista ja mene inceleiden kanssa samaan ryhmään valittamaan.
LOPETTAKAA TUO JANKKAUS!!!!! Tehkää oma keskustelu tuosta, Tuo EI OLE tämän keskustelun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi kaunein tai koskettavin kehu, jonka mies voisi sinulle antaa, jos myös rehellisesti tarkoittaisi sitä?
Jotenkin todella kaukainen ajatus. Pystyäkseen kehumaan minua tällä tasolla miehen olisi pitänyt läpäistä 100 tasoa päästäkseni sinne, missä ovat minulle merkitykselliset asiat. Ja miksi ylipäätään välittäisin miehen validaatiosta? En elä elämääni miellyttääkseni tai herättääkseni miehissä positiivisia väristyksiä, joten miksi positiivinen palaute miehiltä edes merkitisisi minulle? Riittää, kun saavutan omat tavoitteeni ja niiden palkinnot ovat jotakin ihan muuta, kuin munallisen huomio :D
"Tehkää oma keskustelu tuosta, Tuo EI OLE tämän keskustelun aihe."
Keskustelu lähti siitä miksi naiset haluavat tulkita tilastoja jotta pääsisivät uhriutumaan. Eli täysin ketjun aiheen mukainen asia. Se kyllä kääntyi enemmänkin aiheeksi, miksi haluan ymmärtää väärin, joka varmaankin liittyy myös alkuperäiseen kysymykseen.
Toisaalta asia on nyt loppuun käsitelty. Vastausta ei tullut, mutta asia kävi selväksi.
Vierailija kirjoitti:
"Ja tämä selittämätön palkkaero on nimenomaan miesten hyväksi. "
Etkö ymmärrä mitä tilastollinen vertailu tarkoittaa ja kuinka se eroaa yksilötasolla olevista eroista? Vai heittäydytkö tyhmäksi?
Mikäli heittäydyt tarkoituksella tyhmäksi niin miksi? Onko naiselle sallitumpaa olla idiootti?
Olen vissiin idiootti, kun en ymmärrä, mitä tässä et ymmärrä. Selittämätätön palkkaero on sellainen, johon ei ole selitystä. Tietenkin se on tilastosta saatua totuutta. Ja tietenkään ei koske jokaista yksilöä. Nämä kommentit seurausta siitä, että väitit naisten saavat käytännössä enemmän palkkaa vähemmästä työstä.
Vierailija kirjoitti:
"Miesten ja naisten työllisyys- ja kokonaistyöaika ovat hyvin lähellä toisiaan, mutta naisten ansiotyö on usein osa-aikaisempaa, mikä näkyy pienempänä tuntimääränä ja vuosituntimääränä. Naisten korkeampi osa-aikaisuuden yleisyys johtuu osittain perhevapaista ja osittain työmarkkinoiden rakenteellisista tekijöistä."
Naisten ongelma ovat aina muiden vika. Kuulostaa niin incelille.
Missä tuossa ketään syytettiin? Fakta on...fakta. inceliydellä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, hyvä kysymys! Kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen ja vaihteleva kokemus, voin kertoa vain omastani.
Minulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset, nuorempana olivat todella kivuliaat. Tuntuu, kuin kaira tai rautakanki olisi työnetty alavatsan läpi ja sisuskaluja väännettäisiin solmuun ja kierteelle. Alaselkä ja reidet ovat kipeät myös ja kramppaavat. Nuorempana saatoin vain kaatua lattialle ja maata siinä pari tuntia kivuissa, jos olin yksin. Jos ehti ottaa särkylääkekoktailin ajoissa, se saattoi auttaa, mutta aina sillä ei ollut vaikutusta. E-pillereillä tai semmosilla ei ollut mitään vaikutusta, jos joku sitä alkaa kyselemään.
Runsas vuoto valui isoissa erissä, joka tuntui ikävältä jälkeen pelottavalta ohivuodon takia. Sidettä ja tamponia joutuu pahimmillaan vaihtamaan alle puolen tunnin välein. Kerran lääkärissä kerroin lä
Suurin osa menkkavaivoista johtuu vääränlaisesta ruokavaliosta tai kehonkoostumuksesta. Eläimillä hädin tuskin on kuukautisia ja samoin ihmiset, jotka ovat hoikkia tai alipainoisia, eivät näistä juuri kärsi. Ihmisen terveys täytyy hoitaa kuntoon holistisesti, ei niin että hoitaa 500 viljaruokavalion aiheuttamaa haittaa yksittäisinä sairauksina lääkkeillä jatkaen viljan ja sokerin mussutusta ja lisää lihomista.
Ehkä joillekin holistiset hoidot voivatkin toimia, esim itselläni on mahdollisesti endometrioosi ja ainoa mikä on auttanut on pillerit. Ei vuotoja, ei kipuja ja voin paljon paremmin kun ei tarvitse pelätä noita asioita ja linnoittautua asuntoon ja tunkea tuplasidettä (eli kaksi tai jopa kolme sidettä päällekkäin) alkkareihin..
Niin ja ihmiset ja eläimet ovat eri asioita, vaikka mekin olemme eläimiä mutta ei meitä voi verrata esim. vaikka koiriin tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset: millainen mies oli viimeisin panosi?
Mulla on vakipano, joka on paras rakastajani tähän saakka. Hän huolehtii joka kerta 100 %, että nautin. Saan 5 - 10 orgasmia aina hänen kanssaan.
Eikö kaikki miehet huolehdi, että nainenkin saa orkut? Olenko vakipanosi kanssa jotenkin harvinaisuus kun otan huomioon myös naisen tarpeet ja ikävältä tuntuisi jättää nainen orkkuja saamatta. Kyllä nainen täytyy hoidella loppuun asti ja mieluiten teen sen useammin kuin kerran <3.
Kysynkin sinulta nainen jättääkö miehesi sinut kylmäksi kun olet hänen tarpeensa hoidellut?
Miksi miehen tulee pidättää omaa orgasmiaan jos hän ei nauti siitä? Etkö saa orgasmia muuten kuin yhdynnän kautta?
Ihmisiä toki on monenlaisia, mutta voisin ehkä heittää sinulle vastakysymyksen. Mitä jos itse et saisi tulla emättimen vaikka haluaisit, vaan yhdyntä lopetettaisiin kesken ja sitten siirryttäisiin johonkin toiseen tapaan tuottaa sinulle hyvää, esimerkiksi kivesten hyväilyyn käsin. Juuri kun se yhdyntä olisi tuntunut parhaimmalta, paljon paremmalta kuin se kivesten hyväily.
Kyse ei ole etteikö mies tulisi emättimeen vaan se että hän ei kestä kauan? Olinko väärässä?
Jos minä pääsisin sisälle emättimeen, mutta minun tulisi lopettaa kesken koska nainen sai (huumoria, milloin näin käy?), niin lopettaisin ja laukeaisin vaikka rintojen väliin tai käsin hyväilemällä. Ei se tekisi kokemusta ollenkaan huonoksi.
Miksi siis mies ei voisi nauttia ilman stressiä emätinyhdynnästä ja antaa sitten tyydytyksen naiselle jollain muulla tavalla? Kuvittelisin, että tarkoitus on stressitön nautinto molemmille?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että nämä muut kuin klitorisorgasmit on jotain syvästi seksuaalisten ja tantraa vuosikausia harjoittaneiden naisten erikoisominaisuuksia. Tiedän, että jotkut saavat emätinorgasmeja, mutta heitä on marginaalinen määrä verrattuna klitorisorgasmeja saaviin naisiin. Emätin on loppujen lopuksi melko tunnoton elin, koska jos se olisi sinnepäinkään yhtä herkkä kuin klitoris, olisi alatiesynnytys käytännössä mahdoton ilman täydellistä puudutusta. Itse olen synnyttänyt alateitse ilman puudutteita.
Raskauden aikana tapahtuu niin monia hormonaalisia ja fysiologisia muutoksia, ettei alapään normaalitilaa voi verrata siihen mitä se on synnyttämisen aikaan. Itsellä palautuivat nämä n. 2 vuodessa tasolle, joka oli edeltävää verrattava.
Nuo kaikki orgasmit ovat kyllä ihan totta, joskin emätinorgasmi on kyllä hieman harhaanjohtava ja ympäripyöreä kuvaus. Vähän kuin sanoisit, umami-nautinto tai sokeri-nautinto, sen sijaan että puhut vaan hyvästä ruuasta, erittely on sinänsä irrelevanttia.
Henkilökohtaisesti olen myös sitä mieltä, että näitä asioita ei kannata varsinkaan nettimiehille opettaa. Siihen on syynsä, miksei heillä ole naisystäviä, joiden kanssa näitä opetella. Ylipäätään hedonistinen "seksi", oli se sitten tantran tai parisuhdepanemisen muodossa, on melkoista typeryyttä ihan kaikilla mittareilla. Miehiä se tietysti kiinnostaa koska oma siemen pitäisi saada loisimaan naiseen, mutta naisia sen tulisi kiinnostaa yhtä paljon kuin paskantaminen. Ehkä jopa vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin miksi jotkut naiset eivät pidä ulkonäöstään huolta, pukeutuvat epänaisellisesti ja leikkauttavat lyhyen poikatukan? Miksi ette halua nauttia naisena olemisesta ja seksikkyydestä?
No miksi et itse syö järvikalaa nauttiaksesi sisäelinloisista? Samasta syystä kaikki naiset eivät halua houkuttaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatteko heikkotasoisten miesten (esim. ylipaino, autottomuus, palkka tyyliin 2500eur/kk tai alle, tietokone/videopeliharrastus, kaverittomuus) edes yrittää lähestyä teitä? Miten kestätte tilanteet?
Mitkä tilanteet? Lähestyä missä? Ei naisen elämässä ole mitään tilanteita, missä miehet lähestyisivät, jos ei itse mene sellaisiin yhteyksiin. Valitettavasti suvun kautta altistuu joillekin ja oppilaitoksessa toisille, mutta sen jälkeen on vapaa kuin taivaan lintu välttelemään miehiä koko loppuelämänsä.
Lisäksi se pitävätkö miehet naista viehättävänä on lähes täysin naisen itsensä hallinnassa. Jos hän lopettaa esimerkiksi laittautumisen ja peseytymisen, sekä siteeraa raamattua, miehet pakenevat häntä kuin vampyyri valkosipulia.
Muuta kysyttävää?
Kyllä minua miehet lähestyvät aivan jatkuvasti. Tänään juuri hetki sitten lounaalla käydessäni tuli joku mies samaan pöytään syömään vaikka muuallakin olisi ollut tilaa ja selvästi oli kiinnostunut. Ihan mukava mies oli, mutta en etsi seuraa tällä hetkellä. Rupattelin hänen kanssaan ruokailun ajan ja sitten toivotin mukavaa päivää. Ei tosin ollut tuollainen kuin mitä tuo kyselijä kuvasi, oli juristi. Ihan komeakin ja sporttisen näköinen.
Toimin miesten kanssa aina aikalailla tuolla tavalla, kunhan pysyvät asiallisina. Jos yhtään epäasiallisuutta näkyy niin pyydän heitä poistumaan. Jos eivät usko niin sitten kyllä saatan olla tyly.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut lapsettomaan mieheen jolla on vasektomia, eli hän on avoimesti lapsivapaa?
Retardi. Jos haluaa elää seksitöntä elämää niin pallit pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runsas vuoto valui isoissa erissä, joka tuntui ikävältä jälkeen pelottavalta ohivuodon takia. Sidettä ja tamponia joutuu pahimmillaan vaihtamaan alle puolen tunnin välein. Kerran lääkärissä kerroin lä
100% pskapuhetta.
Harlequin eli tuttavallisemmin Harlekiini. Lähinnä romantiikannälkäisille naisille suunnattu kirjasarja.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Harlequin