Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juuri näin. Halu vaatii muutakin kuin kiihotrumisen. "
Onko kuitenkin koskaan tullut tuollaiset miehet fantasioihin?
Ei. Yleensä unohdan ne saman tien.
Samoin. Toisaalta yksittäiset naiset ovat pääseet fantasioihin. Sellaiset joihin törmää useammin ja joiden kanssa tuntuu synkkaavan normaalia paremmin. Olin kuvitellut että myös naisilla nuo henkilöt tulevat joskus fantasioihin.
En tiedä, ehkä jollakin tulee. Minulla ei. Hyvin harvoin edes näen ketään mielestäni hottista miestä, harvemmin kuin kerran vuodessa. Se seksikkyys kun vaatii paljon muutakin kuin ulkonäköä.
Viimeksi viime keväänä istuin erään todella viehättävän miehen vieressä lentokentällä, siinä rupateltiin ja seksuaalista kemiaa oli to
Ihmiset ovat erilaisia. Mukava lukea asiallisia vastauksia jotka laajentavat omaa käsitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisista tulee keski-ikäisinä niin negatiivisia ja vihaisia?
Oisko niin, että kun naiset eivät keski-iässä olekaan niin mielistelyhakuisia, miehet kokee sen negatiivisena. Miehet ovat kautta aikojen valittaneet, jos satunnaiset naiset eivät hymyile. Siis kadullakin on joku satunnainen saattanut sanoa minulle, et hymyilisit. Kuitenkin tuollainen mielistelyhymyily on merkki epävarmuudesta. Tarve olla mieliksi, jotta toinen olisi myös kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kuvittelevat olevansa tasavertaisia miesten kanssa? Raamatun mukaan jumala loi ensin ihmisen, joka oli mies. Sitten hän huomasi, ettei ihmisen ole hyvä olla yksin ja loi hänelle seuraksi naisen, ei siis toista ihmistä vaan nimen omaan naisen!
Tuossa ei sanota etteikö nainen olisi myös ihminen.
Lukutarkkuutta.
Mitä jos lukisit tuota luomiskertomusta uudestaan. Ei jumala sanonut että luonpa tässä naisen vaan hän totesi: ei ole ihmisen hyvä olla yksin, minä luon hänelle avun. Toinen mielenkiintoinen seikka on se että mies luotiin maan tomusta mutta nainen tehtiin kylkiluusta. Itse tulkitsen tuota kohtaa nykykielellä niin että luotuaan maan tomusta tuon miesihmisen jumala katseli hetken aikaa miehen touhuja ja totesi et
Kivahan se jos vielä aikuisena satuja lukee: pysyy lapsenmielisenä. Tsemppiä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kohdannut syrjintää sukupuolesi takia? Jos, niin millaista?
Automyyjä puhui miehelleni, vaikka minä sitä autoa olin ostamassa, ihan kuin en olisi ollut edes paikalla! Kiinteistönvälittäjä sanoi pikkurouvaksi... Töissä mieskollega kävi takaapäin kiinni, kun olin siirtämässä painavaa tavaraa pers pystössä. Harrastukseen liittyvässä palaverissa alueen päällikkö vihjaili, että pitäähän tyttöjen päästä pelien välissä laittamaan lisää ripsaria, voi jeesus!! Kassalla juoppo asiakas käski ottaa suihin, edes säälistä. Jouduin kaupassa työskennellessä pitämään sormusta vasemmassa nimettömässä reissumiesten takia. Onhan näitä...
Moottoripyöräkaupoilla en saanut minkäänlaista huomiota myyjiltä, kun kävin yksin. Heti kun veljeni oli mukana, oli myyjä salamana paikalla. Tosin en siinä myymälässä ollut ennen käynyt, koska en tietenkään palannut niihin takaisin, joissa minua ei huomioitu.
Ompelukonekaupassa kävin eka yksin. (Mies)myyjä kohteliaasti esitteli koneen. Menin miehen kanssa sen sitten ostamaan, hinta laski neljänneksen sen kaupanteon aikana! Siis vaikka ilmoitimme heti alkuun, minkä koneen ostamme! Lisäksi myyjä puhui vain miehelleni, vaikka oli tehty selväksi, että kone tulee minun käyttööni. Lipuksi antoi vielä kaupan päälle kaikkea irtohärpäkettä. Toki meidän etu kaikki alennukset. Yksin en vaan olis niitä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä, älykkäitä vastauksia! :)
Mutta. Miksi hitossa niitä verhoja ja mattoja ja mööpeleitä pitää alituiseen vaihtaa? Vaikka ovat näin miehen silmään vielä ihan käypäsiä.
Ei kaikki vaihda. Joillekin se on harrastus. Jotkut tykkää vaihtelusta ja kyllästyy juttuihin nopeesti. Jotkut tykkää kokeilla eri juttuja. Joillekin koti ja miltä se näyttää on tosi tärkeitä. Joillekin se on starussymboli, että on uus sohva parin vuoden välein. Kaikenlaista. Ite tuon kamat sisään ja ne on niillä paikoillaan kunnes menevät rikki ja pitää vaihtaa 😅. Mutta on musta kiva katsella muiden kauniita koteja. Joillekin estetiikka on tosi tärkeää.
Meillä vaihtuu keittiön verhot kolme kertaa vuodessa. On talviverhot, kesäverhot ja jouluverhot. Jouluverhot on miehen ostamat, joten tämä on ihan hänenkin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden pitkän suhteen kokemuksella haluaisin kysyä että miksi nainen ei pysty tasavertaiseen suhteeseen?
Tulkitseeko nainen että jos mies hoitaa osansa kaikista yhteisistä asioista ilman sanomista niin hän on pompoteltavissa?
Jos nainen ei pysty tasavertaiseen suhteeseen, se voi esim. olla kotona tai Harlekiinista opittu asia.
Molemmat voivat yhdessä sopia mitä asioita hoitavat. Sitten ei tarvitse tuntea olevansa pompoteltava.
Mistä Harlekinista?
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin miksi jotkut naiset eivät pidä ulkonäöstään huolta, pukeutuvat epänaisellisesti ja leikkauttavat lyhyen poikatukan? Miksi ette halua nauttia naisena olemisesta ja seksikkyydestä?
* Se, ettei pidä ulkonäöstään huolta, johtuu luultavasti siitä, ettei välitä, miltä näyttää. Syitä siihen voi olla monia. Joskus voi olla jopa masennuksen merkki.
* Joillekin naisellista pukeutumista tärkeämpää on muut asiat, kuten mukavuus ja käytännöllisyys (esim. monista naisten vaatteista puuttuu taskut ja monien naistenvaatteiden materiaalit ovat heppoisia ja läpikuultavia).
* Lyhyt tukka leikataan yleensä joko käytännön tai ulkonäkösyistä. Minä leikkasin siksi, että se on helpompi pestä ja kuivata. Joillekin naisille sopii tosi hyvin lyhyt poikatukka. Muita syitä voivat myös olla turvallisuus tai kannanotto.
* Monet naiset haluavat nauttia naisena olemisesta ja seksikkyydestä, mutta kaikki eivät. Ihmiset ovat erilaisia. Tähän pitäisi vastata jonkun, joka ei halua moista. Minä olen nainen ja ihan tyytyväinen siihen, mutta en määrittele elämääni ja olemistani naiseuden kautta. Nautin olla tytär, sisko, äiti, täti, ystävä ja alani ammattilainen. Jos olisin mies niin varmaan nauttisin olla poika, veli, isä jne., eli itse sukupuoli ei niin tässä merkitse vaan läheiset ihmiset ja heidän kanssa luodut siteet. Mieheni sanoo minun olevan seksikäs hänen silmissään ja muiden mielipiteillä seksikkyydestäni ei ole minulle väliä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pituus on monelle naiselle niin tärkeää?
Samasta syystä, kuin naisen pituus miehelle. Sehän ei ole absoluuttinen, vaan yleensä mies haluaa itselleen lyhyemmän naisen ja nainen itselleen pidemmän miehen.
Poikkeuksiakin on, kaikille ei niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö hallitsemaan sitä ylimaallisen himon määrää, jota M. A. Numminen sinussa herättää?
Pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni nainen valitsee mieluummin ranskalaisen miehen joka heiluttelee käsiään ja lipertelee ranskan kieltä kuin suomalaisen hiljaisen miehen?
Koska se ranskalainen puhuu enemmän.
Mahtaa olla puhelias mutta silti introvertti suomalaisnainen valitsee puheliaan ranskan miehen ennemmin kuin suomalaisen puheliaan miehen? Myönnän että me on hävitty tyylitajulla ranskisten kanssa.
En tunne yhtään ranskalaista, puolioa tai sinkkua. Missä näitä naiset valitsee?
Mikä siinä pihtaamisessa oikein on taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Pihtaaminen on typerä sana. En usko että kukaan jättää miehensä kanssa seksiä harrastamatta jos haluttaa. Jos sitä ei halua, niin sitten ei harrasta.
Ehkä voisit pohtia miksi kumppanisi ei ole sinua halunnut? Siihen voi olla monenlaisia syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset luulette olevanne saman arvoisia meidän miesten kanssa?
Todella omituinen kysymys. Kysyjällä tässä joku ymmärryksen ongelma. Sori siitä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Onko naisvaltaisilla aloilla naisten mielestä ajoittain tarpeettomasti kitkaa henkilökemioissa, johtuen juurikin epätasaisesta sukupuolijakaumasta?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatuilla miehillä pyörii naisia ympärillä jotka nauttivat hänen seurastaan, mutta eron tullessa naiset katoavat?
Varattu mies on turvallinen kohde testata omaa viehätysvoimaa, ei niitä naisia oikeasti kiinnosta.
Eikö naisia oikeasti kiinnosta muuten kuin viehätysvoiman todistamisessa? Itse viehätyn naisista, vaikka en heidän kanssaan mitään suurempaa halua.
Jos näyttää viehtymyksensä sinkkumiehelke, alkaa se luulemaan, että nyt on saumat päästä sänkyyn. On kiusallista väistellä näitä. Useimmille varatuille, vaikka hekin saattavat niin ajatella, eivät ryhdy mihinkään soidinmenoihin ja käytännön tasolla mihinkään.
Eli naistakin v
"Eli naistakin voi viehättää mies, jopa seksuaalisesti, mutta nainen ei halua kuitenkaan oikeasti toteuttaa mitään?'
Todellakin! Entisaikoina tähän liittyi myös sellaista kevyttä flirttiä, joka oli vain sitä, ei lupausta tai tarvetta mihinkään enempään. Nykyään sellaista katsotaan pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Usein kaikki sellainen hellyys ja huomiointi jonka ei ole tarkoitus johtaa seksiin on loppunut suhteesta jossa "pihdataan". Seksi on se viimeinen asia joka loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Annatteko heikkotasoisten miesten (esim. ylipaino, autottomuus, palkka tyyliin 2500eur/kk tai alle, tietokone/videopeliharrastus, kaverittomuus) edes yrittää lähestyä teitä? Miten kestätte tilanteet?
Mulla on suunnilleen tuollainen mies. Ollut sen kolkytvuotta. En pidä häntä heikkotasoisena. Hän on luotettava ja vahva. Fyysisesti ja henkisesti. Käy töissä ja tulee kaupan kautta kotiin. Ollut hyvä perheenisä (lapset jo omillaan). En keksi, mikä hänessä olis heikkoa.
Kysyisin mikä siinä auton taskupysäköinnissä on niin vaikeeta.
No, älkää nyt suuttuko, vitsi tämä vain oli.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisvaltaisilla aloilla naisten mielestä ajoittain tarpeettomasti kitkaa henkilökemioissa, johtuen juurikin epätasaisesta sukupuolijakaumasta?
En ole kokenut tällaista. Kusipäitä on löytynyt harvoja ja nekin molemmista sukupuolista.
Missä tuossakaan versiossa sanotaan että se "apu" ei olisi ihminen? Eihän siellä sanota että "kylkiluusta teki naisen joka ei ihminen ole". Vastaavasti, jos nainen synnyttää lapsen, ei siitäkään ole tarpeellista sanoa että synnytti ihmislapsen. Tai jos Reetta tuo juhliin Kallen, niin ei ole mitenkään tarpeellista erikseen mainita että Kalle on myös ihminen.
Siitä samaa mieltä toki, että nainen vaikuttaa olevan se parempi versio jossa virheitä on korjailtu.