Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatuilla miehillä pyörii naisia ympärillä jotka nauttivat hänen seurastaan, mutta eron tullessa naiset katoavat?
Varattu mies on turvallinen kohde testata omaa viehätysvoimaa, ei niitä naisia oikeasti kiinnosta.
Eikö naisia oikeasti kiinnosta muuten kuin viehätysvoiman todistamisessa? Itse viehätyn naisista, vaikka en heidän kanssaan mitään suurempaa halua.
Jos näyttää viehtymyksensä sinkkumiehelke, alkaa se luulemaan, että nyt on saumat päästä sänkyyn. On kiusallista väistellä näitä. Useimmille varatuille, vaikka hekin saattavat niin ajatella, eivät ryhdy mihinkään soidinmenoihin ja käytännön tasolla mihinkään.
Eli naistakin v
En mä ainakaan halua toteuttaa mitään juuri kenenkään kanssa, etenkään kenenkään random-miehen, vaikka olisi millainen hottis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pääasiassa naiset kannattavat naisia syrjivistä kulttuureista tulevaa maahanmuuttoa?
En usko että väittämälläsi on totuuspohjaa. Ainakaan miespuolisia maahanmuuttajia ei em. kulttuureista Suomeen useimmat naiset halua. He tuovat mukanaan turvattomuutta ja jengiytymistä.
Sitävastoin maahanmuuttajanaisille antaisin mahdollisuuden työllistyä Suomessa.
N65
Sama. En naisena halua suomeen miehiä sellaisilta alueilta jossa naisella ei ole mitään ihmisarvoa. Täyttä typeryyttä on sieltä tänne ihmisiä päästää koska ongelmia tulee ja paljon se on ihan päivän selvää.
Tuo väite, et naiset näitä erityisesti haluais tai hommais (palstalla usein nähty väite), on ihan jonkun misogynisen tahon tarkoituksella lanseeraama väite/kampanja. Ei naisiltä missään erikseen ole kysytty, haluatteko tällaista vahingollista mmuuttoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisvaltaisilla aloilla naisten mielestä ajoittain tarpeettomasti kitkaa henkilökemioissa, johtuen juurikin epätasaisesta sukupuolijakaumasta?
Kyllä. Naisvaltaiset alat ovat suurimmaksi osaksi ihmissuhdealoja ja ne vetävät puoleensa tietyntyyppisiä naisia. Sosiaalisia, ulospäinsuuntautuneita, ryhmähenkisiä, hoivaavia, neuvovia. Valitettavasti ne ovat näiden ominaisuuksien kääntöpuolet, jotka aiheuttavat kitkaa ja ongelmia. Samat henkilöt ovat usein myös dominoivia, tungettelevia, laumasieluisia, päällepäsmäröiviä ja kyvyttömiä suhtautumaan ihmisiin vertaisinaan. Monesti tähän liittyy vielä tarve arvostella muita naisia ja arvottaa heitä jonkin myyttisen "naismuotin" mukaan. En tiedä, ratkaisisiko miesten entistä innokkaampi hakeutuminen alalle tätä ongelmaa, koska tämäntyyliset naiset ovat usein kovia mielistelemään ja liehittelemään vastakkaista sukupuolta. Toisaa
Olen naisvaltaisella alalla ja sitä kautta kokemusta useammasta työpaikasta. Kokemukseni mukaan ei ole ollut mitään naiserityistä ongelmaa. Tai sen kummempia ongelmia muutenkaan. Yhdessä työpaikassa oli selkeä sisäpiiriongelma ja se oli lähtöisin miesporukasta ja erikseen vielä miesesimiehestä. En silti lähtis yleistämään ongelmia miehistä johtuviksi, vaan vain yksilöt ovat haastavia, jos ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei kelpuuta tavallista miestä kumppaniksi? Aina vaaditte että miehen pitää olla joko väkivaltainen pahis tai sitten hyvätuloinen uraohjus. Miksi tavallinen ja kilttimies ei kelpaa?
Kyllä kelpuuttaa. Ei vaadita. Kyllä kelpaa.
Minulla, äidilläni, siskoillani, serkuillani ja kavereillani on miehinä vallan tavallisia kokoonpanijoita, koti-isejä, myyntiedustajia, yrittäjiä, asentajia, palveluammattilaisia, koneenkuljettajia ja toimihenkilöitä. Kuulostaa nyt vähän siltä, että arvioit maailmaa vain oman perheesi ja ystäväpiirisi näkökannasta. Olen pahoillani, jos sinulle läheiset naiset ovat kiinnostuneita vain väkivaltaisista pahiksista tai hyvätuloisista uraohjuksista. En tiedä, kumpi isäsi oli, mutta hän ei ole selkeästi osoittanut sinulle riittävästi rakkautta. Se on varmasti ollut vaikeaa. Yritä silti uskoa, että kaikki naiset ei
Kun suurin osa aikuisista on parisuhteessa, eivät kaikki voi olla väkivaltaisia tai uraohjuksia. Suurin osa niitä taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset luulette olevanne saman arvoisia meidän miesten kanssa?
Miksi kuvittelet miesten olevan alempiarvoisia?
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin mikä siinä auton taskupysäköinnissä on niin vaikeeta.
No, älkää nyt suuttuko, vitsi tämä vain oli.
Eipä tuo jaksa edes suututtaa. Lähinnä väsyttävää ja niin kulunutta.
En aja autoa, vain sitä moottoripuörää. Taskuparkista ei siis kokemusta, pyörän parkkeeraus ongelmatonta.
Taskuparkkeerauksesta: En tiedä, onko taskuparkkeeraus miehille jotenkin lähtökohtaisesti helpompaa kuin naisille. Luulen, että kyse on ennemminkin siitä, millainen on kunkin avaruudellinen hahmottamiskyky sekä kyky/ halu harjoitella parkkeerausta liikenteessä.
Itse ainakin jännitän taskuparkkeerausta, koska en ole varma taidoistani enkä haluaisi harjoitella keskellä kaupunkia, jossa muita autoja odottelee takana, että olen jo peruuttanut, ja jossa voisin pahimmassa tapauksessa törmätä toiseen autoon.
Jotta tämä ei olisi puhtaasti sukupuolikysymys, sanottakoon, että oma mieheni ei myöskään mielellään taskuparkkeeraa eikä osaa esim. peruuttaa peräkärryn kanssa. Kaikki miehet eivät ole ns. rattimiehiä, vaikka osaisivatkin ajaa ja olisivat normaaliajossa kokeneita ja luotettavia kuskeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä pihtaamisessa oikein on taustalla?
Usein kaikki sellainen hellyys ja huomiointi jonka ei ole tarkoitus johtaa seksiin on loppunut suhteesta jossa "pihdataan". Seksi on se viimeinen asia joka loppuu.
Miten tähän väitteeseen sopii se, että yhteisymmärryksessä (?) seksin lopettaneilla pariskunnilla on kuulemma kuitenkin rakkautta ja hellyyttä, vaikka ei ole seksiä? Olettaen, ettei kyse ole kyvyttömyydestä.
seksikkäistä naiset pukeutuvat tiukkoihin farkkuihin ja (teko-) nahkahousuihin, jotka näyttävät hyvältä, jopa seksikkäältä.
Tunnetko itse olosi seksikkääksi ja mukavaksi em. vaatteissa ja nautitko huomiosta? Saako em. pukeutuminen
oman puolison huomion heräämään vai kiinnittääkö edes huomiota sinuun yhtään enempää?
"Tuo väite, et naiset näitä erityisesti haluais tai hommais (palstalla usein nähty väite), on ihan jonkun misogynisen tahon tarkoituksella lanseeraama väite/kampanja. Ei naisiltä missään erikseen ole kysytty, haluatteko tällaista vahingollista mmuuttoa..."
Tuo on poliittinen valinta. Jos äänestää vihreitä tai vasemmistoliittoa, silloin myös hyväksyy sen, että kyseiset puolueet kannattavat kaikenlaista mmuuttoa, myös sitä haitallista.
Minusta raskausaika oli jännää. Paino nousi. Oli ihanaa, kun tunsi lapsen liikkuvan. Lopuksi synnytin terveän tytön, joka on nyt 32 vuotta. Synnytys oli pitkä, jännä kokemus sekin. Vähän kivulias, mutta ajattelin, että sieltä se tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Luotettava. Ei lupaile. Ei puhu rumia.
Ulkonäkö?
Pitkähkö, kivat silmät.
Puhdaspiirteinen, tuuheahiuksinen, suurisilmäinen, suurihampainen, puhdas iho, pitkäraajainen, jäntevä. Poikamainen, ei ukkomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä mies?
Luotettava. Ei lupaile. Ei puhu rumia.
Ulkonäkö?
Pitkähkö, kivat silmät.
Puhdaspiirteinen, tuuheahiuksinen, suurisilmäinen, suurihampainen, puhdas iho, pitkäraajainen, jäntevä. Poikamainen, ei ukkomainen.
Mikä on poikamaisen ja ukkomaisen ero?
Jos uitte selällänne alasti, kelluuko tissit kuin kellukkeet siinä veden pinnalla vai uppoaako ne heti pinnan alle?
Vierailija kirjoitti:
Miltä raskaus ja synnyttäminen tuntuvat?
Synnytystarinoita on maailma väärällänsä, mutta kerronpa minäkin, miltä tuntui olla raskaana. Olen siis yhden lapsen synnyttänyt.
Raskausaika meni mulla hyvin. Siihen tietenkin liittyi paljonkin tuntemuksia, mutta pääosin voin tosi hyvin. Mulla ei oikeastaan ollut edes alun pahoinvointia. Olin siitä hieman huolissani, koska olin kuullut, että pahoinvointi kuuluu asiaan ja silloin kaikki menee oikein. Raskauden alussa saatoin jopa välillä unohtaa odottavani vauvaa, oli niin normaali olotila. Vatsan turvotus tosin alkoi heti siitä päivästä, kun sain tietää odottavani, samoin rinnat tuntuivat pinkeämmiltä. Farkkujen nappi ei enää mennyt kiinni.
Aika pitkään raskaus oli muille huomaamaton. Jopa siinä vaiheessa, kun silittelin vatsaani ja kuvittelin, että ihan kaikki näkevät tilani, jotkut eivät vielä olleet huomanneet mitään. Liikuin normaalisti, kävin kuntosalilla ja kävelylenkeillä sekä liikuin töissä. Vasta sitten kun maha alkoi olla kunnolla iso, siitä alkoi olla haittaa. En esim. saanut enää solmittua kengännauhoja tai takin vetskari ei mahtunut mahan päältä kiinni. Jossain vaiheessa tuntui, että aloin saada katseita vierailta ihmisiltä. Ne eivät yleensä häirinneet, itsellä oli jotenkin tosi feminiininen ja hedelmällinen olo.
Loppuraskaudessa alkoi olla jotain lonkkavaivoja ja yöllä tuli liitoskipuja, joiden takia oli noustava ylös sängystä. Vauva tuntui jotenkin painavalta ja jatkuvasti oli pissahätä. Elokuvissa oli vaikea käydä, kun koko ajan vain mietti, milloin pääsee taas pissalle. Vauva velmusi kohdussa ja se tuntui välillä vinkeältä, mutta loppuvaiheessa myös vähän inhottavalta. Toisaalta tykkäsin silitellä vatsaa ja ottaa vauvan potkuja vastaan. Värinä tuntui hassulta, samoin vauvan hikkakohtaukset, kun vatsa hypähti. Harjoitussupistukset veti vatsan ihan kovaksi, se ei ollut kovin kivaa.
Kaiken kaikkiaan musta tuntui kivalta olla raskaana. Tiedän olleeni onnekas - joillekin raskausaika on ihan kammottavaa aikaa jatkuvine kipuineen ja pahoinvointeineen.
Vierailija kirjoitti:
Jos uitte selällänne alasti, kelluuko tissit kuin kellukkeet siinä veden pinnalla vai uppoaako ne heti pinnan alle?
Kelluu ne.
Miten suhtaudut naisiin, jotka tarkoituksellisesti käyttävät seksiä vallankäytön välineenä parisuhteessa, jotta mies tekee kuten vaimo haluaa? Esimerkiksi jos mies ei tee asiaa X, pihdataan monta viikkoa seksiä, mutta ei kuitenkaan osallistuta aktiivisesti ongelman ratkaisuun (kerrota suoraan mistä on kyse) ja mikä aiheuttaa pihtaamisen, vaan mökötetään ja huokaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Annatko, jos alan vongata?
Aika pitkään saisi piirittää, että mitään tulisi. Paitsi jos olisit miesmakuani, haluaisin parisuhdetta ja olisin puutteessa ollut pitkään.
"Joillekin naisille sopii tosi hyvin lyhyt poikatukka."
Yleensä sellaiset naiset jotka ovat sen verran kauniita että he ovat kauniita oli heillä melkein millainen tukka tahansa. Sama kuin kaunis ihminen voi laittaa päälle melkein mitkä vaatteet tahansa ja hän näyttää hyvältä. Rumemmalla ne olisi vain oudot rätit.