Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette hyvissä väleissä exän kanssa, mikä oli eron syy

Vierailija
16.09.2025 |

Itselläni ei ole mitään vihanpitoa exän kanssa, mutta en ole missään tekemisissä. Jätti toisen naisen takia. Lapset aikuisia, joten ei tarvi olla missään tekemisissä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti etsimään nuoruuttaan.

Vierailija
2/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin yhdessä siihen tulokseen, että toinen haluaa lapsia, ja toinen ei. Tässä aiheessa ei voi kompromissia tehdä, joten toivotimme toisillemme hyvää matkaa valitsemallamme tiellä. Ollaan sen jälkeen pari kertaa sattumalta nähty, halattu ja kysytty päällimmäiset kuulumiset.

Kontekstin vuoksi aloimme seurustella 17 vuotiaina, ja olimme yhdessä melkein 10 vuotta, niin vasta ajan myötä kirkastui toden teolla nuo elämän haaveet. Aikuisilla kehotan keskustelemaan näin perustavat asiat etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvissä väleissä. Eron syy oli lopulta arvot. Mies oli kokoomuslainen ja minä vasemmistolainen. Ehkä se olisi pitänyt miettiä jo ennen lapsen tekoä. Otin eron.

Vierailija
4/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti etsimään nuoruuttaan.

Löysikö? 

Vierailija
5/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin eroavani hyvissä väleissä. Homma oli vaan jo 10v sitten muuttunut täysin pakkopullaksi. Mitään yhteistä ei ollut, ei edes omistusasuntoa. Miehellä olikin kuitenkin hautomossa muut ajatukset. Halusi siis pysyä ystävänä, että pysyisi ajantasalla kaikista asioistani. Kun aloin seurustelemaan, niin alkoi "vaivihkaa" terrorisoimaan suhdettani ja miesystäväni omaisuutta. Ei mennyt aikaakaan kun yritti rai...s.. kata minut, vaikka meillä ei ollut mitään sellaista suhdetta ollut 10 vuoteen. Tähän päti kyllä hänen puoleltaan sanonta, että pidä ystävät lähellä ja vihamiehet vielä lähempänä. Tuon jälkeen en ole halunnut kenenkään exän kanssa olla missään tekemisissä. Silti on ollut stalkkausta ym. Parasta on kun pysyisi vaan lopun elämän sinkkuna. 

Sinkku N.51

Vierailija
6/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulin eroavani hyvissä väleissä. Homma oli vaan jo 10v sitten muuttunut täysin pakkopullaksi. Mitään yhteistä ei ollut, ei edes omistusasuntoa. Miehellä olikin kuitenkin hautomossa muut ajatukset. Halusi siis pysyä ystävänä, että pysyisi ajantasalla kaikista asioistani. Kun aloin seurustelemaan, niin alkoi "vaivihkaa" terrorisoimaan suhdettani ja miesystäväni omaisuutta. Ei mennyt aikaakaan kun yritti rai...s.. kata minut, vaikka meillä ei ollut mitään sellaista suhdetta ollut 10 vuoteen. Tähän päti kyllä hänen puoleltaan sanonta, että pidä ystävät lähellä ja vihamiehet vielä lähempänä. Tuon jälkeen en ole halunnut kenenkään exän kanssa olla missään tekemisissä. Silti on ollut stalkkausta ym. Parasta on kun pysyisi vaan lopun elämän sinkkuna. 

Sinkku N.51

Vastasit sitten ihan väärään aiheeseen. No pääasia on että pääsit sanomaan kuinka pahoja miehet ovat. Näille miehille yhdistävä tekijä olet kuitenkin sinä.

Meillä erottiin sovussa.

Vierailija
7/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet munat oli eron syy. Petin vuosia miestäni pienen varustuksen vuoksi . Nykyään hyvissä väleissä ja voidaan nauraa koko keissille .

n36

Vierailija
8/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät välit. Eron syynä totaalinen henkisen yhteyden puuttuminen. Meistä tuli kuin asiallisia kämppiksiä. Miehellä aspergerpiirteitä, ja alussa äly ja erikoisen hyvä muisti viehättivät. Lapsiperhearjessa miehen epäsosiaalisuus, epäkäytännöllisyys, yksin viihtyminen ja oudon tiukat rutiinit olivatkin kauhea taakka minulle. Häpesin häntä ja väsyin itse, kun jouduin huolehtimaan kaikesta perhearjessa.

Ero oli oikea ratkaisu.

Vierailija
9/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä masentui. Perheen arki oli raskasta. Väsyimme. Erosimme. Ihan ok välit. 

Vierailija
10/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku N.51

Miehesi piti sinua omaisuutenaan. Tuollaiset eivät hyväksy eroa ja kuvittelevat, että nainen on väliaikaisesti menetetty omaisuus, hyödyke.

Yrittävät vaikka millä tekosyyllä takaisin yhteyteen.

Sairasta. Hyvä kun pidät puolesi.

Vierailija
11/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme alun perinkin vääriä toisillemme mutta halu perustaa perhe oli vain varmaan liian kova siinä kohtaa. 

Mä olen aina sanonut että yhdessä me ei osattu olla mutta me ollaan oltu tosi hyviä eroajia. Kymmenen vuotta erosta ja lasten asiat on aika hoidettu tiiviissä yhteistyössä ja hyvässä hengessä. 

Vierailija
12/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku N.51

Miehesi piti sinua omaisuutenaan. Tuollaiset eivät hyväksy eroa ja kuvittelevat, että na

Miksi vastasit omaan kommenttiisi? Tee oma ketjusi yksinpuhelullesi.

Vierailija
13/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli itsekseen viihtyvä alkkis ja nero. Vaativa persoonallisuus. Kännissä ilkeä. Pysyi kyllä autotallissa juomassa ja ehdin yleensä nukahtaa,ettei tarvinnut kuunnella. Kaikki,mikä vähänkin haiskahti työltä tai kaljalta ajoi ns parisuhteen edelle kirkkaasti. Olin aina yksin ja odotin,josko minulle liikenisi hetkinen viikonloppuna,lomalla,kesällä,ensi vuonna. 16 vuoden jälkeen lakkasin sitten odottamasta.

Ok välit,käyn välillä kylässä ja kuuntelen sujuvasti työkuulumiset. Tuntuu joltain lapsuuden kaverilta ja toivon,et sillä on kaikki hyvin. Auttaisinkin hätätilassa.

Suhteen aikana ei ollut läheisiä välejä,jälkeen voi sitten olla ystävällisen etäiset. Eli mikään ei ole muuttunut,paitsi mun osoite.

Vierailija
14/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla oli mt ongelmia enkä jaksanut hänen pulmiaan. Rakastin syvästi ja toivon yhä että palaisimme yhteen. 

15/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku N.51

Oliko miehen sekopäisyydestä mitään merkkejä suhteen aikana?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
16/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ole niin vastenmielistä kuin äijä joka jauhaa jostakin ex naisestaan joko katkerana tai selittää mitä se nykyään tekee tai tienaa

Vierailija
17/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä kaipasi omia projekteja ja aina uutta, uraa ja taloa, halusi harvoin seksiä ja hyvin harvoin läheisyyttä, saati romantiikkaa. Minä tykkään nauttia elämästä, en kaipaa isoja vaan pidän kauniista pienistä hetkistä, olen hyvinkin romantikko ja arvostan suhteessa erotiikkaa ja hellyyttä. Alunperin oltiin molemmat tällaisia jonkin verran, mutta ikä ja elämä lopullisesti kärjisti erot.

Jos toinen haluaa kauas ja toinen lähelle, ei kovin sovi yhteen. Sinällään eksä minusta ok jollekin toiselle. Mulla on uusi kumppani ja suhteessa vihdoin romantiikkaa, läheisyyttä ja pysähtymisen taitoa. 

Vierailija
18/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sen pettämisen takia. En koskaan anna pettämistä enää anteeksi kun tähän mennessäkin se on johtanut vain uudelleen pettämiseen josta nainen sitten sanoo että annoithan viimeksikin anteeksi niin voithan nytkin antaa. Jokainen nainen joka on saanut pettämisestä anteeksi on pettänyt uudestaankin. Suurin osa pettäjä naisita sen myöntää muttet nekin jotka on sen kieltänyt on jollain tavalla paljastanut että on valehdellut sen että ei ole pettänyt uudestaan

Vierailija
19/19 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni halusi alkaa elää polygamisesti. Pari vuotta siinä eron jälkeen meni, nykyään välimme ovat tuttavalliset, olemme tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä