Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksistä vähemmän piittaava sukupuoli kokee että täytyy olemuksensa suorastaan tihkua seksiä kellon ympäri?
Minä en mahda sille mitään jos joku kokee minun tihkuvan seksiä. Se joku muu voi katsoa muualle jos häiritsee.
Kyllä siihen yleensä pystyy aika hyvin vaikuttamaan. Hyvin harva on niin ultimaattisen seksikäs, ettei pysty esim. vaatevalinnoillaan tai muulla ulkoisella olemuksellaan vähentämään seksuaalista vetovoimaansa lainkaan.
En käytä meikkiä ja pidän klassisia, peittäviä vaatteita. Esteetikko kuitenkin olen, niin kauniista vaatteista en luovu vaikka sitä paljastavuutta vältänkin, ihan siksi että en jaksa perään kuolaavia miehiä.
Mitä vielä pitäisi tehdä? Miksi se jota häiritsee ei voi katsoa muualle?
Siksi, kun miehet on niin ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksistä vähemmän piittaava sukupuoli kokee että täytyy olemuksensa suorastaan tihkua seksiä kellon ympäri?
Minä en mahda sille mitään jos joku kokee minun tihkuvan seksiä. Se joku muu voi katsoa muualle jos häiritsee.
Kyllä siihen yleensä pystyy aika hyvin vaikuttamaan. Hyvin harva on niin ultimaattisen seksikäs, ettei pysty esim. vaatevalinnoillaan tai muulla ulkoisella olemuksellaan vähentämään seksuaalista vetovoimaansa lainkaan.
En käytä meikkiä ja pidän klassisia, peittäviä vaatteita. Esteetikko kuitenkin olen, niin kauniista vaatteista en luovu vaikka sitä paljastavuutta vältänkin, ihan siksi että en jaksa perään kuolaavia miehiä.
Mitä vielä pitäisi tehdä? Miksi se jota häiritsee ei voi kats
Ja oikeasti veikkaan, että joidenkin yliseksuaalisten miesten mielestä nainen aina tihkuu seksiä, näytti miltä näytti. Jopa maissa joissa naiset pukeutuvat mustiin kaapuihin on miehiä, jotka yrittävät päästä näkemään edes pienen vilahduksen nilkkaa, ja ovat sitä mieltä että naiset pitäisi piilottaa koteihin koska ovat liian seksikkäitä.
Onko miehillä keskimäärin hajuakaan siitä, mitä naiset miehestä todella haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu kun voimaantuu.
Voimaantuminen on prosessi joka on lopputulos omista siihen astisista elämänkokemuksista.
Omalta kohdaltani voin kertoa, että voimaantuminen tuntuu rankalta, mutta myös palkitsevalta.
Voimaantumista pidetään lähinnä vitsinä, mutta sitä se ei ole. Voimaantuminen on ihmisen henkinen kasvuprosessi johon usein liittyy hyvin raskaita tunteita ja kokemuksia. Taustalla on usein jo lapsuudesta asti koettua vähättelyä ja vertailua mm. ulkonäköön, kiltteyteen ja sopeutumiseen liittyen. Kun lapsesta asti on joutunut/tottunut mukautumaan ja miellyttämään toisia ihmisiä, sitä tavallaan kadottaa itsensä eikä kasva ja kehity sellaiseksi persoonaksi kuin oikeasti on. Ihminen on saattanut elää jopa vuosikymmeniä vain toisia varten, passaten, ymmärtäen ehkä jopa taloudellisestikin tukien.
Voimaantuminen ei ole askel ketään vastaan, vaan iso askel itseensä, omaan elämään, omille haaveille ja toiveille. Mikäli voimaantuvalla on rakastavia ja aitoja ihmissuhteita elämässään, he tukevat ja ymmärtävät. Mikäli ei ole, he kokevat voimaantumisen uhkana.
Aaa, hyvä kysymys! Kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen ja vaihteleva kokemus, voin kertoa vain omastani.
Minulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset, nuorempana olivat todella kivuliaat. Tuntuu, kuin kaira tai rautakanki olisi työnetty alavatsan läpi ja sisuskaluja väännettäisiin solmuun ja kierteelle. Alaselkä ja reidet ovat kipeät myös ja kramppaavat. Nuorempana saatoin vain kaatua lattialle ja maata siinä pari tuntia kivuissa, jos olin yksin. Jos ehti ottaa särkylääkekoktailin ajoissa, se saattoi auttaa, mutta aina sillä ei ollut vaikutusta. E-pillereillä tai semmosilla ei ollut mitään vaikutusta, jos joku sitä alkaa kyselemään.
Runsas vuoto valui isoissa erissä, joka tuntui ikävältä jälkeen pelottavalta ohivuodon takia. Sidettä ja tamponia joutuu pahimmillaan vaihtamaan alle puolen tunnin välein. Kerran lääkärissä kerroin läkärille ja harjoittelijalle näistä, niin ihmettelivät miten olen pystynyt olemaan töissä pahimpina päivinä. En tiedä itsekään. Onneksi on iän myötä vähän helpottunut.
Toisilla taas on todella niukat kuukautiset, vähän kipuja ja sitten on minunlaiset ja kaikkea siltä väliltä. Oma juttunsa on vielä kuukautisten säännöllisyys, kierron pituus ja ja vuodon pituus. Onneksi ne olivat minulla säännölliset ja ennustettavat, mutta kaikilla ei ole niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipide ns. provider-ilmiöstä?
Järkytyin, kun kuulin tästä! Vielä oma äitinikin on riippuvainen isäni tuloista, ja kumpikin isoäideistäni. Ja olen nähnyt monen monta tapausta, kun kotiäitinä tai maatalon emäntänä ollut nainen on tullut petetyksi ja jätetyksi. Heillä ei ollut ammattia, työpaikkaa, omia tuloja. He jäivät täysin omilleen, enkä ymmärrä, miten joku voi nykypäivänä haluta itselleen sellaista mahdollisuutta! Kyllä jokaisen pitää huolehtia itsestään ja tuloistaan, ettei sitten käy hassusti, kun toinen kyllästyy.
Provider-ilmiössä ei tavoitella petetyksi ja jätetyksi tulemista vaan sitä, että mies hoitaisi oman aviovelvollisuutensa eikä vaan riistäisi naista. Kyseessä on petos, jos providauksen sijaan mies pettää ja jättää. Se on rikos. Myös naisiin kohdistuvat rikokset ova
Ajatteletko, että tavallisessa parisuhteessa tai avioliitossa tavoitellaan, tavoitteena on petetyksi tai jätetyksi tuleminen????? Provider- ilmiössä mies voi yhtä helposti pettää ja jättää, eikä seuraamuksia, rikosseuraamuksia ole. Jotkut etukäteen tehtyt kirjalliset sopimukset ovat asia erikseen, siis avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuukautiset tuntuvat?
Edellinen siis vastaus tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatuilla miehillä pyörii naisia ympärillä jotka nauttivat hänen seurastaan, mutta eron tullessa naiset katoavat?
Varattu mies on turvallinen kohde testata omaa viehätysvoimaa, ei niitä naisia oikeasti kiinnosta.
Eikö naisia oikeasti kiinnosta muuten kuin viehätysvoiman todistamisessa? Itse viehätyn naisista, vaikka en heidän kanssaan mitään suurempaa halua.
Jos näyttää viehtymyksensä sinkkumiehelke, alkaa se luulemaan, että nyt on saumat päästä sänkyyn. On kiusallista väistellä näitä. Useimmille varatuille, vaikka hekin saattavat niin ajatella, eivät ryhdy mihinkään soidinmenoihin ja käytännön tasolla mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatuilla miehillä pyörii naisia ympärillä jotka nauttivat hänen seurastaan, mutta eron tullessa naiset katoavat?
Varattu mies on turvallinen kohde testata omaa viehätysvoimaa, ei niitä naisia oikeasti kiinnosta.
Eikö naisia oikeasti kiinnosta muuten kuin viehätysvoiman todistamisessa? Itse viehätyn naisista, vaikka en heidän kanssaan mitään suurempaa halua.
Jos näyttää viehtymyksensä sinkkumiehelke, alkaa se luulemaan, että nyt on saumat päästä sänkyyn. On kiusallista väistellä näitä. Useimmille varatuille, vaikka hekin saattavat niin ajatella, eivät ryhdy mihinkään soidinmenoihin ja käytännön tasolla mihinkään.
Eli naistakin voi viehättää mies, jopa seksuaalisesti, mutta nainen ei halua kuitenkaan oikeasti toteuttaa mitään?
Annatteko heikkotasoisten miesten (esim. ylipaino, autottomuus, palkka tyyliin 2500eur/kk tai alle, tietokone/videopeliharrastus, kaverittomuus) edes yrittää lähestyä teitä? Miten kestätte tilanteet?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että nämä muut kuin klitorisorgasmit on jotain syvästi seksuaalisten ja tantraa vuosikausia harjoittaneiden naisten erikoisominaisuuksia. Tiedän, että jotkut saavat emätinorgasmeja, mutta heitä on marginaalinen määrä verrattuna klitorisorgasmeja saaviin naisiin. Emätin on loppujen lopuksi melko tunnoton elin, koska jos se olisi sinnepäinkään yhtä herkkä kuin klitoris, olisi alatiesynnytys käytännössä mahdoton ilman täydellistä puudutusta. Itse olen synnyttänyt alateitse ilman puudutteita.
Täällä yksi nainen, joka oli vuosia seksittömässä avioliitossa ja hyvin vähillä orgasmeilla mennyt koko elämäni, mutta uuden suhteen myötä aloin saamaan aivan järkyttäviä ja erilaisia orgasmeja. Ja ilman mitään treenejä! Mies toki on taitava ja käyttää aikaa, mutta on myös paljon tunteita tässä ja intohimoa, mitä ei aiemmissa suhteissa ollut tällä intensiteetillä eikä ollut tuntien esileikkejä tms. Eli nyt saan ihan klitorisorgasmeja, emätinorgasmeja että energiaorgameja ja välillä ne sekoittuu keskenään ja jatkuu ja jatkuu :) Ja mies on tietenkin supertyytyväinen, kun näkee mitä nautintoa osaa tuottaa ja kuinka oppii minua enemmän ja enemmän.
Riippuu naisen elämäntilanteesta. Jos on vela -nainen niin varmaan vaan plussa. Samoin jos on jo lapset tehnyt sinkkuäiti, joka ei halua enempää lapsia , on plussa. Tai jos hakee vain hauskuutta mutta ei loppuelämää -nainen niin plussa.
Jos etsii elämänkumppania, jonka kanssa ehkä perustaa perhe, niin sellaiset naiset pitää miinuksena. Varmaan itsekin etsit vela -naista niin sitten kohtaanto-ongelmaa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naistakin
Ei voi tietenkään yleistää kaikkiin naisiin. Kerroin itsestäni. Ja mitä tuo "ei suurempaa halua" sitten tarkoittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisista tulee keski-ikäisinä niin negatiivisia ja vihaisia?
Estrogeeni vähenee, se on varmaan suurin syy.
Lisäksi vanhemmiten ei tarvitse enää ajatella vain lapsia, saa olla itsekkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naistakin voi viehättää mies, jopa seksuaalisesti, mutta nainen ei halua kuitenkaan oikeasti toteuttaa mitään?
Juuri näin. Halu vaatii muutakin kuin kiihotrumisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi kaunein tai koskettavin kehu, jonka mies voisi sinulle antaa, jos myös rehellisesti tarkoittaisi sitä?
Olet fiksu, sinun kanssa on hyvä vaihtaa ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi kaunein tai koskettavin kehu, jonka mies voisi sinulle antaa, jos myös rehellisesti tarkoittaisi sitä?
"Nyt kun tunnen sinut ja tiedän millainen olet, omistan koko elämäni jotta minusta tulisi sinun kaltaisesi ihminen. En voisi kuvitella mitään parempaa tavoitetta itselleni miehenä kuin päästä kohoamaan samalle tasolle millä sinä olet."
Tämän jälkeen hän poistuisi elämästäni ilman draamaa, ja kuulisin hänestä ehkä vanhuksena, kun hän kertoisi onko onnistunut tavoitteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Aaa, hyvä kysymys! Kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen ja vaihteleva kokemus, voin kertoa vain omastani.
Minulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset, nuorempana olivat todella kivuliaat. Tuntuu, kuin kaira tai rautakanki olisi työnetty alavatsan läpi ja sisuskaluja väännettäisiin solmuun ja kierteelle. Alaselkä ja reidet ovat kipeät myös ja kramppaavat. Nuorempana saatoin vain kaatua lattialle ja maata siinä pari tuntia kivuissa, jos olin yksin. Jos ehti ottaa särkylääkekoktailin ajoissa, se saattoi auttaa, mutta aina sillä ei ollut vaikutusta. E-pillereillä tai semmosilla ei ollut mitään vaikutusta, jos joku sitä alkaa kyselemään.
Runsas vuoto valui isoissa erissä, joka tuntui ikävältä jälkeen pelottavalta ohivuodon takia. Sidettä ja tamponia joutuu pahimmillaan vaihtamaan alle puolen tunnin välein. Kerran lääkärissä kerroin läkärille ja harjoittelijalle näistä, niin ihmettelivät miten olen pystynyt olemaan töissä pahimpina
Eikö tuollaisessa tilanteessa pitäisi saada kohdunpoisto? Kuulostaa tosi pahalta kärsimykseltä.
Onko naisvaltaisilla aloilla naisten mielestä ajoittain tarpeettomasti kitkaa henkilökemioissa, johtuen juurikin epätasaisesta sukupuolijakaumasta?