Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan

Vierailija
25.10.2025 |

Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3

Kommentit (1038)

Vierailija
741/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi mies parisuhteeseen, jos olisi pakko valita?

A) Todella pieni penis ja hyvä varallisuus

B) Iso penis ja työtön, ja varaton

Minulle A. Sillä perusteella, että kokemukseni työttömästä, varattomasta ja isopeniksisestä oli sellainen, että kun minä tulen töistä hän tapasi yleensä olla vastassa hetki sitten heränneenä ja kysyi, mitä minä teen hänelle tänään ruoaksi. (Huom: minä hoidin suurimman osan kaupassa käynnistä ja ruokaostoksista. Sekä ruoanlaitosta, kunnes lopetin sen ja muutuin hänen mielestään ikäväksi, kun en enää halua miellyttää häntä.). Iso penis sattui kun kuivana tuuppaili menemään. Joten seuraavaksi kokeilisin mieluummin ihan toisenlaista.

Vierailija
742/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa, hyvä kysymys! Kuukautiset ovat hyvin yksilöllinen ja vaihteleva kokemus, voin kertoa vain omastani.

Minulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset, nuorempana olivat todella kivuliaat. Tuntuu, kuin kaira tai rautakanki olisi työnetty alavatsan läpi ja sisuskaluja väännettäisiin solmuun ja kierteelle. Alaselkä ja reidet ovat kipeät myös ja kramppaavat. Nuorempana saatoin vain kaatua lattialle ja maata siinä pari tuntia kivuissa, jos olin yksin. Jos ehti ottaa särkylääkekoktailin ajoissa, se saattoi auttaa, mutta aina sillä ei ollut vaikutusta. E-pillereillä tai semmosilla ei ollut mitään vaikutusta, jos joku sitä alkaa kyselemään.

Runsas vuoto valui isoissa erissä, joka tuntui ikävältä jälkeen pelottavalta ohivuodon takia. Sidettä ja tamponia joutuu pahimmillaan vaihtamaan alle puolen tunnin välein. Kerran lääkärissä kerroin läkärille ja harjoittelijalle näistä, niin ihmettel

Eikö tuollaisessa tilanteessa pitäisi saada kohdunpoisto? Kuulostaa tosi pahalta kärsimykseltä.

Kyllä sitä jotkut naiset toivovatkin, mutta sitä ei saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatteko heikkotasoisten miesten (esim. ylipaino, autottomuus, palkka tyyliin 2500eur/kk tai alle, tietokone/videopeliharrastus, kaverittomuus) edes yrittää lähestyä teitä? Miten kestätte tilanteet?

En tapaa tällaisia miehiä missään, Prismassa ehkä, mutta eivät he uskalla lähestyä minua.

Vierailija
744/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi kaunein tai koskettavin kehu, jonka mies voisi sinulle antaa, jos myös rehellisesti tarkoittaisi sitä?

Kun suhteessa tulee hankaluuksia, mies osoittaisi että haluaa yhdessä saada homman toimimaan kanssani. 

Vierailija
745/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluasin rehellisesti tietää, että miltä se tuntuu kun kikkeli soutaa sisällä? Tiedän miehenä kyllä, mutta miltä se naaraasta tuntuu? En ole itse toitaiseksi ollut hoonattavana.

Sori, ei oikein miltään. Klitoris on se "meidän kikkeli". 

No ei tuo nyt kyllä pidä paikkaansa, ettei tunnu miltään.

Kun on oikein kiihottunut ja mies on myös, niin tuntuuhan se aivan yhtä hyvältä kuin klitorisorgasmi. Etenkin takaapäin tuntuma on aivan valtavan kiihottavaa. Myös ratsastusasennossa emätinorgasmi on taattu.

Mä en tunne kyllä emättimessäni mulqusta juuri mitään. Ehkä sulla on toisin. Toki klitorisorgasmi tuntuu sitten myös emättimessä.

Mielenkiintoisia juttuja klitoriksesta. Siis klitoris on laaja ja päättyy sinne mihin mies vehjettään työntelee mutta se pääasia klitoriksessa on se napukka siellä ylempänä ja jos siihen ei kohdistu toimintaa ei siellä alempanakaan mitään tapahdu.

Tosin asiaan vaikuttaa myös se että klitoris voi olla joko hyvin ylhäällä (tämä on yleisin tilanne enemmistöllä naisista) tai sitten hyvin alhaalla lähes emättimen kohdalla jolloin se saa automaattisesti hierovaa liikettä jolloin nainenkin yleensä aina saa orgasmin.

Tämä olisi miestenkin syytä tietää eli ottakaapas selvää mikä on klitoris ja missä se sijaitsee. 

Vierailija
746/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri näin. Halu vaatii muutakin kuin kiihotrumisen. "

Onko kuitenkin koskaan tullut tuollaiset miehet fantasioihin?

Vierailija
747/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pääasiassa naiset kannattavat naisia syrjivistä kulttuureista tulevaa maahanmuuttoa?

En usko että väittämälläsi on totuuspohjaa. Ainakaan miespuolisia maahanmuuttajia ei em. kulttuureista Suomeen useimmat naiset halua. He tuovat mukanaan turvattomuutta ja jengiytymistä.

Sitävastoin maahanmuuttajanaisille antaisin mahdollisuuden työllistyä Suomessa. 

N65

Sama. En naisena halua suomeen miehiä sellaisilta alueilta jossa naisella ei ole mitään ihmisarvoa. Täyttä typeryyttä on sieltä tänne ihmisiä päästää koska ongelmia tulee ja paljon se on ihan päivän selvää.

Vierailija
748/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisvaltaisilla aloilla naisten mielestä ajoittain tarpeettomasti kitkaa henkilökemioissa, johtuen juurikin epätasaisesta sukupuolijakaumasta?

Kyllä. Naisvaltaiset alat ovat suurimmaksi osaksi ihmissuhdealoja ja ne vetävät puoleensa tietyntyyppisiä naisia. Sosiaalisia, ulospäinsuuntautuneita, ryhmähenkisiä, hoivaavia, neuvovia. Valitettavasti ne ovat näiden ominaisuuksien kääntöpuolet, jotka aiheuttavat kitkaa ja ongelmia. Samat henkilöt ovat usein myös dominoivia, tungettelevia, laumasieluisia, päällepäsmäröiviä ja kyvyttömiä suhtautumaan ihmisiin vertaisinaan. Monesti tähän liittyy vielä tarve arvostella muita naisia ja arvottaa heitä jonkin myyttisen "naismuotin" mukaan. En tiedä, ratkaisisiko miesten entistä innokkaampi hakeutuminen alalle tätä ongelmaa, koska tämäntyyliset naiset ovat usein kovia mielistelemään ja liehittelemään vastakkaista sukupuolta. Toisaalta olen huomannut, että sukupuolijakaumaltaan suhteellisen tasaiset työpaikat ovat yleensä hengeltään asiallisempia kovin mies-/naisvoittoisiin paikkoihin verrattuna. Ehkä tilanne tasaantuisi ajan kanssa, jos naisvaltaisten alojen sukupuolijakauma alkaisi tasaantua pikku hiljaa ja siitä muodostuisi lopulta se niin sanottu uusi normaali.

Vierailija
749/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei kelpuuta tavallista miestä kumppaniksi? Aina vaaditte että miehen pitää olla joko väkivaltainen pahis tai sitten hyvätuloinen uraohjus. Miksi tavallinen ja kilttimies ei kelpaa? 

Kyllä kelpuuttaa. Ei vaadita. Kyllä kelpaa.

Minulla, äidilläni, siskoillani, serkuillani ja kavereillani on miehinä vallan tavallisia kokoonpanijoita, koti-isejä, myyntiedustajia, yrittäjiä, asentajia, palveluammattilaisia, koneenkuljettajia ja toimihenkilöitä. Kuulostaa nyt vähän siltä, että arvioit maailmaa vain oman perheesi ja ystäväpiirisi näkökannasta. Olen pahoillani, jos sinulle läheiset naiset ovat kiinnostuneita vain väkivaltaisista pahiksista tai hyvätuloisista uraohjuksista. En tiedä, kumpi isäsi oli, mutta hän ei ole selkeästi osoittanut sinulle riittävästi rakkautta. Se on varmasti ollut vaikeaa. Yritä silti uskoa, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
750/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatteko heikkotasoisten miesten (esim. ylipaino, autottomuus, palkka tyyliin 2500eur/kk tai alle, tietokone/videopeliharrastus, kaverittomuus) edes yrittää lähestyä teitä? Miten kestätte tilanteet?

En tapaa tällaisia miehiä missään, Prismassa ehkä, mutta eivät he uskalla lähestyä minua.

Minua tällainen lähestyi (kovassa humalassa tietysti) pari viikkoa sitten kun menin ravintolaan matkalaukun kanssa odottelemaan junaa. Oli vajaa pari tuntia ylimääräistä aikaa. 

Ravintolahenkilökunta poistivat hänet paikasta. Oli harvinaisen ankea tapaus. 

Vierailija
751/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Yleensä unohdan ne saman tien. 

Vierailija
752/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varatuilla miehillä pyörii naisia ympärillä jotka nauttivat hänen seurastaan, mutta eron tullessa naiset katoavat?

Koska varattu mies osaa käyttäytyä naisten seurassa fiksusti (ei kaikki tietenkään) kun taas eronnut mies ei valitettavan usein enää osaa ja alkaa käyttäytymään ällösti tai epäystävällisesti. Tämä on minun kokemukseni.

Vierailija
753/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko penis paskateijässä hyvältä?

En tiedä, en ole kokeillut. Jos sinua ihan hirveän kovasti tämä kiinnostaa, niin suosittelen kokeilemaan omakohtaisesti. Ihan varmasti löytyy miehiä, jotka ovat valmiita täyttämään toiveesi.

Vierailija
754/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaako naiset jos rintoja vilkaisee nopeasti?

MItä nainen ajattelee kun sanoo miestä suloiseksi?

Jos naista ottaa kädestä kiinni ja tämä vastaa puristukseen onko se ystävällisyyttä vai kiinnostusta?

Kyllä.

Ajattelee varmaan miehen olevan suloinen, ja ehkä vähän lapsenomainen.

Kättely ei ole osoitus kiinnostuksesta.

En tarkoittanut kättelyä vaan kädestä kiinni ottamista.

Jos nainen vastaa käden puristukseen niin melkoisen varmasti on kiinnostunut miehestä.

Vierailija
755/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko penis paskateijässä hyvältä?

En tiedä, en ole kokeillut. Jos sinua ihan hirveän kovasti tämä kiinnostaa, niin suosittelen kokeilemaan omakohtaisesti. Ihan varmasti löytyy miehiä, jotka ovat valmiita täyttämään toiveesi.

Naisella ei ole eturauhasta, joten miehelle se on paljon mukavampaa. 

Vierailija
756/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Toisaalta yksittäiset naiset ovat pääseet fantasioihin. Sellaiset joihin törmää useammin ja joiden kanssa tuntuu synkkaavan normaalia paremmin. Olin kuvitellut että myös naisilla nuo henkilöt tulevat joskus fantasioihin.

Vierailija
757/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kohtelias kaikille, jos hekin ovat kohteliaita minulle. Kohteliaisuus ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita, että haluaisin parisuhteen jonkun kanssa. Ylipainon suhteen terveys on minulle tärkeä arvo, ja jos kumppania ei kiinnosta pitää huolta itsestään, silloin ei ole yhteistä tulevaisuutta. Palkka alle 2500 euroa kuukaudessa voi olla ok, jos on opiskelija, mutta jos mies ei tee mitään parantaakseen taloudellista tilannettaan tulevaisuudessa, niin silloin ei myöskään ole minua varten. Videopeliharrastus on ihan ok, jos siihen menee pari tuntia viikossa, mutta jos kaikki aika menee pelailuun, niin silloin ei kiitos. Kaverittomuus on vähän niin ja näin ja jos kaverittomuus johtuu siitä, että hän tykkää olla yksin, se on helpompi hyväksyä, mutta jos se taas johtuu siitä, ettei hänellä ole sosiaalisia taitoja eikä kykyä keskustella, se on sitten eri asia. Autottomuus on vähiten este, mutta mieluiten sekin on vain väliaikainen tilanne, koska elämä on kuitenkin helpompaa, kun on auto käytettävissä. 

Vierailija
758/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kohtelias kaikille, jos hekin ovat kohteliaita minulle. Kohteliaisuus ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita, että haluaisin parisuhteen jonkun kanssa. Ylipainon suhteen terveys on minulle tärkeä arvo, ja jos kumppania ei kiinnosta pitää huolta itsestään, silloin ei ole yhteistä tulevaisuutta. Palkka alle 2500 euroa kuukaudessa voi olla ok, jos on opiskelija, mutta jos mies ei tee mitään parantaakseen taloudellista tilannettaan tulevaisuudessa, niin silloin ei myöskään ole minua varten. Videopeliharrastus on ihan ok, jos siihen menee pari tuntia viikossa, mutta jos kaikki aika menee pelailuun, niin silloin ei kiitos. Kaverittomuus on vähän niin ja näin ja jos kav

Ylipaino on sellainen asia, jonka hallitseminen on täysin jokaisen omissa käsissä. Se, että valitetaan, ettei kelpaa ylipainon vuoksi, mutta ei olla valmiita tekemään mitään asian korjaamiseksi, kertoo mielestäni aika paljon siitä ihmisestä. Jos ei ole valmis parantamaan tilannettaan, se viestittää saamattomuutta ja kyvyttömyyttä ottaa vastuuta omasta elämästään eikä tällaiset ole viehättäviä luonteenpiirteitä. Eli ei ole ainoastaan ulkonäkökysymys. Toki 1 kiloa ylipainoa on aivan eri asia kuin 100 kg ylipainoa.

Vierailija
759/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kuvittelevat olevansa tasavertaisia miesten kanssa? Raamatun mukaan jumala loi ensin ihmisen, joka oli mies. Sitten hän huomasi, ettei ihmisen ole hyvä olla yksin ja loi hänelle seuraksi naisen, ei siis toista ihmistä vaan nimen omaan naisen!

Tuossa ei sanota etteikö nainen olisi myös ihminen. 

Lukutarkkuutta. 

Mitä jos lukisit tuota luomiskertomusta uudestaan. Ei jumala sanonut että luonpa tässä naisen vaan hän totesi: ei ole ihmisen hyvä olla yksin, minä luon hänelle avun. Toinen mielenkiintoinen seikka on se että mies luotiin maan tomusta mutta nainen tehtiin kylkiluusta. Itse tulkitsen tuota kohtaa nykykielellä niin että luotuaan maan tomusta tuon miesihmisen jumala katseli hetken aikaa miehen touhuja ja totesi että vi*uiks meni ja homma piti jollain tavoin korjata ja avuksi luotiin naisihminen. Tämä ikiaikainen asetelma on historian saatossa näkynyt pitkään ja osittain näkyy vieläkin parisuhteissa ja noin yleisestikin miehen ja naisen asemassa. 

Vierailija
760/1038 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Toisaalta yksittäiset naiset ovat pääseet fantasioihin. Sellaiset joihin törmää useammin ja joiden kanssa tuntuu synkkaavan normaalia paremmin. Olin kuvitellut että myös naisilla nuo henkilöt tulevat joskus fantasioihin.

En tiedä, ehkä jollakin tulee. Minulla ei. Hyvin harvoin edes näen ketään mielestäni hottista miestä, harvemmin kuin kerran vuodessa. Se seksikkyys kun vaatii paljon muutakin kuin ulkonäköä.

Viimeksi viime keväänä istuin erään todella viehättävän miehen vieressä lentokentällä, siinä rupateltiin ja seksuaalista kemiaa oli todella paljon, aivan käsin kosketeltavasti. Siihen hän sitten jäi kun koneeni lähti enkä tätä hetkeä aiemmin häntä ole muistellut.