Menisitkö homohäihin jos saisit kutsun?
Kommentit (198)
On vakaumuksen vastaista, enkä henk koht osallistuisi. Silti olen sitä mieltä, että jokainen saa toki mennä naimisiin kenen kanssa tahansa. Elämäntyyli on valinta.
Ne on kuulemma mukavia ja letkeitä tilaisuuksia. Samppanja virtaa ja hanuri soi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Minä en esimerkiksi hyväksy henkilökohtaisesti homoavioliittoja, enkä usko niihin. Se minulle suotakoon.
En yleensä välitä häistä enkä hautajaisista, mutta jos olis hyvä ystävä niin tietysti menisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Minä en esimerkiksi hyväksy henkilökohtaisesti homoavioliittoja, enkä usko niihin. Se minulle suotakoon.
Kaikin mokomin. Miksi haluat mainostaa asiaa?
En menisi, koska en tunne ketään sellaista homoa kenen häihin huvittaisi mennä. En kyllä tunne monta sellaista heteroakaan. En tykkää häistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Joku kysyi, vastasin.
Mielelläni. Yleensä jos kaksi miestä päättää sitoutua niin siinä on jo kyse tosirakkaudesta. Heterohäät on lähinnä koomisia kun parin vuoden päästä jo raivoten erotaan ja toivotaan ettei olisi koskaan törmännytkään kyseiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Mikä vika on mainostamisessa? Tämä koko palsta pyörii mainosten avulla, koska Sanoma-konserni on kaupallinen.
Olemme koko perhe olleet hyvän ystävän häissä, morsian on lapsen kummi. Oli hauskat bileet.
Olen ollut homohäissä, tosin maistraatissa. Oli hyvä tilaisuus ja pariskunta pitkän linjan tyyppejä ja ystäviä. Tuomari (vai mikä se on joka vihkii) oli myös asiallinen ja arvokas, mutta myös huumoria löytyi. Illalla oli hyvät bileet. Olen itse heteromies ja tämä pariskunta tuli tutuksi vaimoni kautta.
Ihan riippuu onko ilmasta viinaa tarjolla,oli juhla mikä tahansa.