Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö homohäihin jos saisit kutsun?

Vierailija
24.10.2025 |

Vai onko vakaumuksesi vastaista?

Kommentit (214)

Vierailija
21/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta häät muutenkaan mutta en menisi sellaiseen näytelmään jossa en tiedä kenen pitäisi esittää mitäkin roolia.

Vierailija
22/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä olla menemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä voisi olla vakaumus, joka vastustaisi läheisten ihmisten rakkautta. Eli tietysti menisi, jos läheiseni kutsuisivat minut.

Vierailija
24/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. Yleensä jos kaksi miestä päättää sitoutua niin siinä on jo kyse tosirakkaudesta. Heterohäät on lähinnä koomisia kun parin vuoden päästä jo raivoten erotaan ja toivotaan ettei olisi koskaan törmännytkään kyseiseen ihmiseen. 

Kyllä tosielämässä vihityt miesparitkin eroaa usein. Naisparit myös

Vierailija
25/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vakaumuksen?

Minä en esimerkiksi hyväksy henkilökohtaisesti homoavioliittoja, enkä usko niihin. Se minulle suotakoon.

Et usko niihin? Niiden kestävyyteen? Itse en Raamatun sanan vuoksi voi pitää oikeana, mutten todellakaan kuvittele että homojen liitot olis huonompia kuin heteroiden.

Vierailija
26/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vakaumuksen?

Minä en esimerkiksi hyväksy henkilökohtaisesti homoavioliittoja, enkä usko niihin. Se minulle suotakoon.

Et usko niihin? Niiden kestävyyteen? Itse en Raamatun sanan vuoksi voi pitää oikeana, mutten todellakaan kuvittele että homojen liitot olis huonompia kuin heteroiden.

Usko on jännä juttu. Toisten avio-onneen ei uskota, mutta todistamattomaan satuolentoon, joka tuomitsee sen onnen, uskotaan 100%:sti.

-winner-

Vierailija
27/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mennä mihinkään häihin, edes omiini.

Vierailija
28/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vakaumuksen?

Usko on jännä juttu. Toisten avio-onneen ei uskota, mutta todistamattomaan satuolentoon, joka tuomitsee sen onnen, uskotaan 100%:sti.

-winner-

Ja alapeukkua vaan pukkaa, vaikka sun Jeesus hengaili 12 miehen kanssa ja pussaili Juudaksen kanssa...

-winner-

Vierailija
29/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vakaumuksen vastaista, enkä henk koht osallistuisi. Silti olen sitä mieltä, että jokainen saa toki mennä naimisiin kenen kanssa tahansa. Elämäntyyli on valinta.

Entä jos oma poikasi olisi menossa naimisiin toisen miehen kanssa? Tai tyttäresi toisen naisen kanssa? Et menisi vaikka olet heidän vanhempansa, koska vakaumuksesi estää sen

Vierailija
30/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vakaumuksen?

Et usko homoavioliittoihin? Mikä niissä on uskon asia?

Vierailija
31/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vakaumuksen?

Raamatussa on kaikkea muutakin jännää, kun perehtyy. Hassu teos. 😆

Vierailija
32/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. Yleensä jos kaksi miestä päättää sitoutua niin siinä on jo kyse tosirakkaudesta. Heterohäät on lähinnä koomisia kun parin vuoden päästä jo raivoten erotaan ja toivotaan ettei olisi koskaan törmännytkään kyseiseen ihmiseen. 

Kyllä tosielämässä vihityt miesparitkin eroaa usein. Naisparit myös

Tilastojen mukaan vähemmän kuin heterot. 

Vierailija
33/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan kutsua Päivi Räsäsen mun seuraaviin homohäihini ;DDDD ja sen pitopalvelukielteisen pohjalaismummon...

Ehkä he löytävät toisensa ja vaihtavat ihastuneita katseita.

Queer eye for the bitter women...

-winner-

Vierailija
34/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta häät muutenkaan mutta en menisi sellaiseen näytelmään jossa en tiedä kenen pitäisi esittää mitäkin roolia.

Pelkäätkö että sun tekis mieli esittää sulhasta vai mitä ihmettä nyt taas?

Vierailija
35/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan avioero on rikos. Mutta tuomitseeko uskikset ne? Harva. Rusinat pullasta. 

Vierailija
36/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vakaumuksen?

Minä en usko mihinkään vanhoihin tarinoihin. Niiden pohjalta ei voi sanoa mitään varmaa, ei suuntaan eikä toiseen. Niin se vaan on.

Vierailija
37/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan riippuu onko ilmasta viinaa tarjolla,oli juhla mikä tahansa.

Viinapäissä saattaisi herätä aamulla peppu kipeänä.

Vierailija
38/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Olisi varmaan ihan loistavat bileet. Joraisin aamuun asti ja kivaa olis. 

Vierailija
39/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jos kutsutaan.

Kesällä olin kummipojan häissä, kun hän meni naimisiin pitkäaikaisen seurustelukumppanin kanssa, joka on samaa sukupuolta.

Vierailija
40/214 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset on outoja. Mä en ole uskossa, mutta käyn sujuvasti ihmisten kirkkohäissä ja ristiäisissä ja hautajaisissa. Ihmisten takiahan sinne mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme