Menisitkö homohäihin jos saisit kutsun?
Kommentit (214)
Kummallinen sana tuo homohäät. Häät on häät ja siinä se. Koskaan en ole saanut kutsua heterohäihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se irvokasta: Pekka ja Jukka "vihittävänä" sukuryijyn päällä.
Sukuryijy ? Sen päällä saattaneet miehet panna aikaisemminkin . Täällä Kouvolassa sukuryijy tarkoittaa pano peittoa .
Vierailija kirjoitti:
TOTTAKAI!!! parhaat bileet ikinä!
Juna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Minä en esimerkiksi hyväksy henkilökohtaisesti homoavioliittoja, enkä usko niihin. Se minulle suotakoon.
Minäkään en ymmärrä, miksi homona edes haluta naimisiin instituutiossa, joka ei täysin hyväksy homoliittoa (virallinen kanta). Toisaalta mulle on yksi ja sama, miten kukanenkin elämänsä elää ja tekee päätökset sen mukaan. Jos saan kutsun homohäihin, kutsuja on sitten tuttuni, sillä miksi muuten saisin kutsun. Ja totta kai sitten voin onnitella ja juhlia ihan vilpittömästi.
Asiat voi "riidellä", ihmisten ei kannata.
T.vl
Hääkutsu eli kyseessä joko sukulainen tai ystävä. Tietenkin menisin. Hassu kysymys.
Todennäköisesti en, koska en ole yhdenkään tuntemani pariskunnan kanssa niin läheinen, että kokisin kuuluvani häävieraaksi. Viime vuosina olen ottanut sellaisen kannan, että en osallistu juhliin, joiden juhlakalun kanssa en ole oikeasti läheinen.
En, häät on tylsiä ja liian pitkiä. En jaksa käydä hautajaisissakaan. Niin ja luultavasti homppeleiden häihin en menis vaikka maksettaisiin.
Tyttäreni häissä olin kaksi vuotta sitten. Oli kuulkaa aivan ihanat häät, täynnä iloa ja rakkautta. Siellä juhli molempien morsianten suvut, ystävät ja kylänmiehet. Kuinka joku VOI tuomita rakkauden? Kertokaa minulle.
Raamatussa David ja Joonatan itkivät ja suutelivat ja Davidille hänen rakkautensa oli naisen rakkautta ihmeellisempää. Uskiksien mukaan he olivat vain ystäviä. Millainen hetero mies käyttäytyy näin?
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni häissä olin kaksi vuotta sitten. Oli kuulkaa aivan ihanat häät, täynnä iloa ja rakkautta. Siellä juhli molempien morsianten suvut, ystävät ja kylänmiehet. Kuinka joku VOI tuomita rakkauden? Kertokaa minulle.
Uskovaisen sydän on kylmä kuin kivi. Vaikka uskonnot kaatuu omaan mahdottomuuteensa eikä niiden oikeellisuutta voi taata, niin silti ihmisiä pitää tuomita. Usein nämä samat ihmiset itse eroavat ja menevät kerta toisensa perään naimisiin.
Ihmettelisin jos joku homo haluaisi loukata niin että edes kutsuisi. Tietävät kyllä että en hyväksy
En menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOTTAKAI!!! parhaat bileet ikinä!
Juna?
Ja karvamaton nuolentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisen sydän on kylmä kuin kivi. Vaikka uskonnot kaatuu omaan mahdottomuuteensa eikä niiden oikeellisuutta voi taata, niin silti ihmisiä pitää tuomita. Usein nämä samat ihmiset itse eroavat ja menevät kerta toisensa perään naimisiin.
Tuntemani kirkkoherra on kolmatta kertaa naimisissa 😂.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Jumala kylmä kun kivi, mielestäsi? Hän on määrittänyt nämä asiat ja siitä kertominen ei ole tuomitsemista!
Tuo heteroiden avioliittokommentti on totta, mutta uudestisyntyneet, pelastavassa uskossa olevat eivät hypi avioliitosta toiseen!
Jos on naispari, menisin. Miesparin häihin en menis. Ois vaan kuvottavaa ajatella niitä panemassa.
Tietty menisin, jos kutsuttaisiin. Olispa muuten epäkohteliasta kieltäytyä...
Vierailija kirjoitti:
Jos on naispari, menisin. Miesparin häihin en menis. Ois vaan kuvottavaa ajatella niitä panemassa.
Miksi edes ajattelet muita ihmisiä harrastamassa seksiä? Outoa. Itseä ei voisi vähemmän kiinnostaa. Sama kuin miettisi muita ihmisiä vessanpöntöllä.
Menisin, vaikka itse olenkin vakaumuksellisesti hetero.