Menisitkö homohäihin jos saisit kutsun?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan avioero on rikos. Mutta tuomitseeko uskikset ne? Harva. Rusinat pullasta.
Kyllä oikeat uskovaiset ei niitä hyväksy. Täysin selvä asia.
Kirkolla tosin on töissä läjäpäin eronneita ja vieläpä uudelleen naimisiin menneitä pappeja. Mitä siitä voidaan päätellä kirkon ja raamatun suhteesta?
En halua mennä minkäänlaisiin häihin. Keksin tekosyyn, ettei tarvitse mennä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin mukana tutun häissä, joissa hääpari oli samaa sukupuolta. Enää en menisi, ainakaan, jos kyse olisi ns. kirkkohäistä, koska olen sittemmin tullut uskoon. Jos kyse siviilivihkimisestä niin en osaa tältä seisomalta sanoa menisinkö. Se pari, jonka häät mainitsin alussa, erosi pian häämatkan jälkeen.
Entäs sun seuraavalta seisomalta? Jöpöttää jo lupaavasti. Mäkin olen muuten tullut Uskoon.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Musta on varsin ällöttävää nähdä hiinureiden käpälöivän ja imuttelevan toisiaan televisiossa ja kanava vaihtuu saman tien, kuten myös Boeliuksien ja Hillmanienkin kohdalla. Häissä kanavaa ei voi vaihtaa joten parempi vain olla menemättä.
Missä ohjelmassa on homojen käpälöintiä ja imuttelua?
Avaa mikä tahansa Netflixin tai muun suoratoistopalvelun uusi sarja niin siellä löytyy woketettua rakkautta kaikille spektreille.
Nimeä viisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Minä en esimerkiksi hyväksy henkilökohtaisesti homoavioliittoja, enkä usko niihin. Se minulle suotakoon.
Kaikin mokomin. Miksi haluat mainostaa asiaa?
Joku kysyi, vastasin.
Ei kysynyt.
Täällä ei saa ajatella toisin. Syyllistyminen ajatusrikokseen on yksi pahimmista rikoksista tässä yhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Minä en esimerkiksi hyväksy henkilökohtaisesti homoavioliittoja, enkä usko niihin. Se minulle suotakoon.
Avioliitto on virallinen asia, ei mikään uskomisjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin mukana tutun häissä, joissa hääpari oli samaa sukupuolta. Enää en menisi, ainakaan, jos kyse olisi ns. kirkkohäistä, koska olen sittemmin tullut uskoon. Jos kyse siviilivihkimisestä niin en osaa tältä seisomalta sanoa menisinkö. Se pari, jonka häät mainitsin alussa, erosi pian häämatkan jälkeen.
Oliko se niin, että teidän jumala tykkäis jos jättäisitte tuomitsemisen ihan vaan sille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Musta on varsin ällöttävää nähdä hiinureiden käpälöivän ja imuttelevan toisiaan televisiossa ja kanava vaihtuu saman tien, kuten myös Boeliuksien ja Hillmanienkin kohdalla. Häissä kanavaa ei voi vaihtaa joten parempi vain olla menemättä.
Sano vaan reilusti, että alkaa homoista jöpöttämään muukin kuin tv-kapula kädessä. Semmoista kiihottumista kansanryhmää kohtaan, kuten se klassisesti ymmärretään.
-winner-
Juu, sehän se on se homojen stereotypinen hokema, kun niissä piireissä on aivan käsittämätön ajatus, että kaikkia ei se miesten kanssa vehtaaminen kiinnosta eikä sitä myöskään halua todistaa ja toisin kuin sinä minä näen sen vain asiana muiden joukossa enkä tarvitse siitä voittajan viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan reilusti, että alkaa homoista jöpöttämään muukin kuin tv-kapula kädessä. Semmoista kiihottumista kansanryhmää kohtaan, kuten se klassisesti ymmärretään.
-winner-
Sinullako alkaa? Mulla ei ole mitään kapulaa mikä voisi jöpöttää ja lisäksi olen aseksuaali. Mutta tulit paljastaneeksi jotain itsestäsi.
En menisi, vakaumuksellisista syistä.
Kavereita seksuaalivähemmistössä on paljonkin, mutta tässä kohtaa passaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Mä en oikein usko töissäkäyntiin. Pitää varmaan jäädä vetämään lonkkaa ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sun seuraavalta seisomalta? Jöpöttää jo lupaavasti. Mäkin olen muuten tullut Uskoon.
-winner-
Miksi puhut koko ajan seisokistasi? Sulla taitaa veri olla pakkautunut sinne alapäähän, kun sama levy pyörii koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan avioero on rikos. Mutta tuomitseeko uskikset ne? Harva. Rusinat pullasta.
Kirkolla tosin on töissä läjäpäin eronneita ja vieläpä uudelleen naimisiin menneitä pappeja. Mitä siitä voidaan päätellä kirkon ja raamatun suhteesta?
Meillä ortodokseilla avioliitto on sakramentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Sinullako alkaa? Mulla ei ole mitään kapulaa mikä voisi jöpöttää ja lisäksi olen aseksuaali. Mutta tulit paljastaneeksi jotain itsestäsi.
Minä en usko aseksuaalisuuteen.
Minulle on ihan sama mihin miehet pipuleitaan pökkivät. Lapsenryöstelyssä ja naisen ja imeväisen suhteiden rikkomisessa menee oma rajani. En tunne homopareja, jotka kunnioittaisivat äitiyttä ja lapsen tarvetta biologisen naisen, eikä vain kenen tahansa naisen, vaan oman äitinsä hoivaan. Joten en varmaan menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evlutti on vitsi. Ja suomi kehitysmaa, jossa raamattu on omaksuttu afrikkaa huonommin. Mutta se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Mä en oikein usko töissäkäyntiin. Pitää varmaan jäädä vetämään lonkkaa ensi viikolla.
Minä en usko veroihin, joten vien uskonvapauttani loukkaavan laittoman verotukseni ihmisoikeustuomioistuimen käsittelyyn.
Jos on läheinen, niin menisin niin kuin muidenkin läheisten häihin. Jonkun randomhomon häihin tuskin menisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Onko, tosin? Se että valtio on varastanut avioliiton konseptin tarkoittamaan joatkin muuta kuin sen alkuperäinen tarkoitus, tekeekö se siitä valtion versiosta "oikeamman"? Omasta mielestäni ei.
Kyllä - meikä tuntee useita homopareja.