Mistä SDPn gallupsuosio johtuu?
Veikkaan suosion syyksi puolueen puheenjohtajavaihdosta.
Kommentit (114)
Aivottomien ihmisten aivopesusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse aidosti luulen, että kyse on Yle ja HS suorittamasta aivopesusta.
Tavallinen kansalainen on lähinnä näiden puolueellisten uutismedioiden varassa.
Tämä on totta. Media päättää kuka on vallassa seuraavaksi ja äänestäjät uskovat kaiken. Manipulaatio on tehokasta, kun ihmiset olettavat, että media on aina oikeassa.
äänestäjien lyhyestä (n.15min) poliittisesta muistista
Siitä, että empatia kuuluu politiikkaan.
Hampaat irvessä leikataan lapsiperheet köyhyyteen ja hoetaan robotin lailla "menkää töihin" vaikka työpaikkoja ei ole. Tämä hallitus ei ole tehnyt mitään luodakseen kansalaisille toivoa selkeästä ja positiivisesta tulevaisuuden kuvasta. SDP puolueena kautta historian on pyrkinyt olemaan keskellä ja ymmärtämään koko kansaa, eikä vaan lisäämään jo rikkaiden varallisuutta.
Totta kai etenkin HS ja Yle odottavat vasemmistovaltaa kuin kuuta nousevaa. Siksi niiden intresseissä on mahdollisimman tiheään julkaista tällaisia gallupeja, jotka viittaavat vasemmistolaiseen vallankeikaukseen.
Aito kommaripuolue ja kertoo kuinka paljon Suomesa on punikkeja. Demareilla lämpimät suhteet venäjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Media päättää kuka on vallassa seuraavaksi ja äänestäjät uskovat kaiken. Manipulaatio on tehokasta, kun ihmiset olettavat, että media on aina oikeassa.
Tehokasta se tosiaan on.
Esim Yle ei edes vahingossa lausu ainuttakaan positiivista sanaa perussuomalaisista, mutta negatiivista haetaan hakemalla.
Huomasin yksi päivä, että Yle oli tehnyt 24 tunnin sisällä 4 negatiivista artikkelia perussuomalaisista.
Me maksetaan Yle veroa siitä, että meille syötetään Ylen omaa propagandaa.
Kaikista pöyristyttävintä oli se, että Yle jopa pahoittelee kansan valitseman kansanedustajan puheita.
Eli Yle luulee olevansa poliittinen osapuoli, joka päättää mitä saa sanoa ja mitä ei.
Komppaan tuota, että suomalaisiin puree vielä median aivopesu.
"...hoetaan robotin lailla "menkää töihin" vaikka työpaikkoja ei ole."
Poliitikot ovat huutaneet ääni käheänä kokoomuksesta vasemmalle, että meillä on HUUTAVA TYÖVOIMAPULA...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011555879.html
Sdp:llä on äänestäjiä, jotka niin tykkäävät Antista. Anttihan muun opposition kanssa vastusti näitä hallituksen uusia päätöksiä maahanmuutosta ja maahanmuuttajista.
Vierailija kirjoitti:
Hampaat irvessä leikataan lapsiperheet köyhyyteen ja hoetaan robotin lailla "menkää töihin" vaikka työpaikkoja ei ole. Tämä hallitus ei ole tehnyt mitään luodakseen kansalaisille toivoa selkeästä ja positiivisesta tulevaisuuden kuvasta. SDP puolueena kautta historian on pyrkinyt olemaan keskellä ja ymmärtämään koko kansaa, eikä vaan lisäämään jo rikkaiden varallisuutta.
KESKELLÄ?! SDP!
Uskomatonta propagandaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se pahin asia. Päämediat ovat saaneet aina aivopestä tavallisia ihmisiä oli sitten kyseessä koronahysterian luonti tai ilmastohysterian luonti tai sotahysterian luonti tai äänestysvaikuttaminen.
Siksi kaikkia keskusteluita asiasta ja vastakrititiikkiä sensuroidaan jatkuvasti, toiminta on kuin totalitaristisen maan käsikirjasta lainattua.
Oppositiosta nousee yleensä seuraava pääministeripuolue.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa enää elättää niin suurta joukkoa työttömiä, rikkaitakaan ei voi verottaa määrättömästi. Minäkin, köyhä ihminen sen ymmärrän. Liikaa on työttömiä ja avoimia työpaikkoja samaan aikaan. Lapissa on huutava työvoimapula alalla kuin alalla. Töihin sinne mars mars. 70- luvulla lähtivät työttömät Ruotsiin, kun oli pakko työtä saada, nyt voi mennä Lappiin, ei tarvitse maata vaihtaa. Liikkua pitää ja siihen pitää myös velvoittaa. Kostamuksessa kävivät miehet myös aikoinaan töissä. Silloin ei tuilla eletty ja itketty sohvan nurkassa tekoitkua, kun työkkäristä soitettiin ja kysyttiin oletko töitä saanut. Liikaa on paapottu.
Vierailija kirjoitti:
äänestäjien lyhyestä (n.15min) poliittisesta muistista
Uudet äänestäjät on tuotu maailmalta ja eläkeputken poisto on katkerille eläkeikää lähestyville vanhoille duunareille herkkua.
"Ei ole rahaa enää elättää..."
Edellishallituksen (Marin ja muut vasemmistolikat) ykkösmotto ja tunnuslause oli: RAHAA ON!
Tekee kaikkia kivoja lupauksia alkaen vappusatanen,heti lääkäriin äänestä rinnettä saat Marinin,ja kruununa uudet äänestäjät maailmalta elämään suomalaisten rahoilla,suosiota pukkaa väkisin kun vielä eläkeputki läks.
johtuisiko se tästä nykyisestä erillislamaan ek:n kanssa johdattaneesta hallituksesta
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu politiikkaan, vaan rationaalinen myötätunto.