Menisitkö homohäihin jos saisit kutsun?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Musta on varsin ällöttävää nähdä hiinureiden käpälöivän ja imuttelevan toisiaan televisiossa ja kanava vaihtuu saman tien, kuten myös Boeliuksien ja Hillmanienkin kohdalla. Häissä kanavaa ei voi vaihtaa joten parempi vain olla menemättä.
Missä ohjelmassa on homojen käpälöintiä ja imuttelua?
Avaa mikä tahansa Netflixin tai muun suoratoistopalvelun uusi sarja niin siellä löytyy woketettua rakkautta kaikille spektreille.
Nimeä viisi.
Realityjäkin on paljon, mm. Ensitreffit x 5, Valinnanpaikka, Rakkautta autismin kirjolla, Gay Love Island, Ensitreffit alttarilla 2.0.
Sarjoista nyt ei voi edes puhua, niitä on satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan avioero on rikos. Mutta tuomitseeko uskikset ne? Harva. Rusinat pullasta.
Kyllä oikeat uskovaiset ei niitä hyväksy. Täysin selvä asia.
Kirkolla tosin on töissä läjäpäin eronneita ja vieläpä uudelleen naimisiin menneitä pappeja. Mitä siitä voidaan päätellä kirkon ja raamatun suhteesta?
Meillä ortodokseilla avioliitto on sakramentti.
Te ortodoksit myös palvotte vainajia, kumarratte kuvia ja suutelette muumioituneita varpaita.
Tottakai menisin. Tosin en tunne ketään, joka mua kutsuisi. N60+
Tietenkin häihin mentäisiin! Sitä kutsutaan lähimmäisenrakkaudeksi. Vieras sana ilmeisesti kristityille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin mukana tutun häissä, joissa hääpari oli samaa sukupuolta. Enää en menisi, ainakaan, jos kyse olisi ns. kirkkohäistä, koska olen sittemmin tullut uskoon. Jos kyse siviilivihkimisestä niin en osaa tältä seisomalta sanoa menisinkö. Se pari, jonka häät mainitsin alussa, erosi pian häämatkan jälkeen.
Oliko se niin, että teidän jumala tykkäis jos jättäisitte tuomitsemisen ihan vaan sille?
Mitä tuomitsemista tässä on? Mä ymmärtäisin että olisi aika tuomitsevaa mennä paikan päälle mekkaloimaan ja lyömään toisia Raamatulla päähän, mutta sen sijaan on suvaitsematonta teiltä olla hyväksymättä sitä, että joku haluaa jättäytyä omantunnon kysymysten vuoksi teidän juhlistanne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan avioero on rikos. Mutta tuomitseeko uskikset ne? Harva. Rusinat pullasta.
Kirkolla tosin on töissä läjäpäin eronneita ja vieläpä uudelleen naimisiin menneitä pappeja. Mitä siitä voidaan päätellä kirkon ja raamatun suhteesta?
No ei kai ortodoksit todellakaan edes vihi sateenkaaripareja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ortodoksit todellakaan edes vihi sateenkaaripareja?
Noup.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin mukana tutun häissä, joissa hääpari oli samaa sukupuolta. Enää en menisi, ainakaan, jos kyse olisi ns. kirkkohäistä, koska olen sittemmin tullut uskoon. Jos kyse siviilivihkimisestä niin en osaa tältä seisomalta sanoa menisinkö. Se pari, jonka häät mainitsin alussa, erosi pian häämatkan jälkeen.
Oliko se niin, että teidän jumala tykkäis jos jättäisitte tuomitsemisen ihan vaan sille?
Noin se on. Mutta onko häävieras myös osallinen? Oma kirkkoni ei toisaalta ole kieltänyt homohäihin osallistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Musta on varsin ällöttävää nähdä hiinureiden käpälöivän ja imuttelevan toisiaan televisiossa ja kanava vaihtuu saman tien, kuten myös Boeliuksien ja Hillmanienkin kohdalla. Häissä kanavaa ei voi vaihtaa joten parempi vain olla menemättä.
Avaa mikä tahansa Netflixin tai muun suoratoistopalvelun uusi sarja niin siellä löytyy woketettua rakkautta kaikille spektreille.
Nimeä viisi.
Realityjäkin on paljon, mm. Ensitreffit x 5, Valinnanpaikka, Rakkautta autismin kirjolla, Gay Love Island, Ensitreffit alttarilla 2.0.
Jos 10-15 prossaa ihmisistä on homoja tai bi, niin olishan se kummaa jos niiden rakkautta ja parisuhteita ei näytettäis töllöttimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimeä viisi.
Kyllä minä sanon, että ihan itse olet valinnut katsoa kuutta eri ensitreffit-sarjaa (ei kyllä varmaan lasketa uudeksi sarjaksi, love islandkin on yli kymmenen vuotta vanha), joten älä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuomitsemista tässä on? Mä ymmärtäisin että olisi aika tuomitsevaa mennä paikan päälle mekkaloimaan ja lyömään toisia Raamatulla päähän, mutta sen sijaan on suvaitsematonta teiltä olla hyväksymättä sitä, että joku haluaa jättäytyä omantunnon kysymysten vuoksi teidän juhlistanne pois.
Kuka siellä pakottaa mekkaloimaan? Sun jumalako? Mekkalaitko aina, kun joku asia ri osu just sun arvomaailmaan? Outo meininki.
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
Etkö edes oman veljesi häihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan reilusti, että alkaa homoista jöpöttämään muukin kuin tv-kapula kädessä. Semmoista kiihottumista kansanryhmää kohtaan, kuten se klassisesti ymmärretään.
-winner-
Juu, sehän se on se homojen stereotypinen hokema, kun niissä piireissä on aivan käsittämätön ajatus, että kaikkia ei se miesten kanssa vehtaaminen kiinnosta eikä sitä myöskään halua todistaa ja toisin kuin sinä minä näen sen vain asiana muiden joukossa enkä tarvitse siitä voittajan viittaa.
Ei kuule pidä provosoitua kun provosoidaan. Luulisi sinun jo vuosien aikana oppineen netissä nillittäessäsi homotuskaasi, mutta eipä vaan... Aina sorrut :(
-winner-
Todennäköisesti en menisi, sillä lähipiirissäni ei ole homopareja, enkä puolituttujen häihin menisi.
Periaatetasolla toki menisin ihan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimeä viisi.
Ja sitten sinä ihmettelet näitä nimenomaisia aivottomille tarkoitettuja ohjelmia innolla katsoessasi, miksi olet yksin ja onneton?
Muille tuo on aika selvää.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
Tai oman lapsen. Aika rakkaudellista 🙄.
Hääyönä kylvetään siemenet paskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi.
Tai oman lapsen. Aika rakkaudellista 🙄.
Rakkaus on myös kompromissejä. Minusta olisi aika karua vaatia vaikkapa syvästi uskonnolista isovanhempaa osallistumaan omiin homohäihinsä. Ihan vaikka kuinka rakastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan reilusti, että alkaa homoista jöpöttämään muukin kuin tv-kapula kädessä. Semmoista kiihottumista kansanryhmää kohtaan, kuten se klassisesti ymmärretään.
-winner-
Sinullako alkaa? Mulla ei ole mitään kapulaa mikä voisi jöpöttää ja lisäksi olen aseksuaali. Mutta tulit paljastaneeksi jotain itsestäsi.
Hanki tyttödikki ;D siitähän puhuit koko kesän prideketjujen ajan ;DDDDDD
-winner-