Olen valkoinen, hetero, lihaa syövä, bensa-autoileva vasemmistolainen
Mikä siinä on niin vaiketa käsittää, että monet meistä vasemmistolaisista ovat kantasuomalaisia heteroita, jotka käyvät töissä bensa-autoillaan ja syövät lihaa? Kysynpä vaan.
Kommentit (143)
Minä olen kaikkea noita, mutta viimeisen kohdan voi korjata äärioikeistolaiseksi.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tommosia oo olemassa. Ne heitetään vassuissa luiskaan.
Missä vassuissa? Usko pois, meitä ON paljon. Älä usko mitään höpö propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaikkea noita, mutta viimeisen kohdan voi korjata äärioikeistolaiseksi.
Ei mulla muuta.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon!!
Li Anderssonikin ajaa vanhalla bensa-autolla. Uskokaa pois, vasemmisto ei ole vihertävää. Se on vaan teidän "oikeiston" kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei pidä kaikkia persujakaan tuomita vaikka eniten äänessä onkin noita propagandaan uskovia ääliöitä.
t. se ei-autoileva vassari
Me vassarit ollaan työssä käyvien autoilijoiden puolella, me ollaan itsekin niitä. Vasemmisto on ainoa puolue, joka haluaa pitää kaikki suomalaiset leivän syrjässä kiinni. Toiset on vaan niin aivopesty tuohon "Vihervasemmisto" - sontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei pidä kaikkia persujakaan tuomita vaikka eniten äänessä onkin noita propagandaan uskovia ääliöitä.
t. se ei-autoileva vassari
En ole tuominnut persuja tässä. Puhun vaan omasta puolestani.
Testataan sun vassuuden taso:
- sukupuolten lukumäärä
- naisen määritelmä
- voiko naisella olla kulli ja voiko mies synnyttää
- voiko heteromies duunata kullillista henkilöä?
Valkoisena lihaa syövänä autoilevana heterovassarina olen täysin sinut itseni ja valintojeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
- sukupuolten lukumäärä
- naisen määritelmä
Jörg Haider vainaa, Saksan AfD johtaja ja Tynkkynen pamahtivat kerrasta vassuiksi sitten.
Vierailija kirjoitti:
- sukupuolten lukumäärä
- naisen määritelmä
Mikään näistä aiheistasi ei liity vasemmistolaisuuteen. Vasemmiston agenda on työläisten puolen pitäminen, ei sukupuoliasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sukupuolten lukumäärä
- naisen määritelmä
Jörg Haider vainaa, Saksan AfD johtaja ja Tynkkynen pamahtivat kerrasta vassuiksi sitten.
Ovatko he sinitukkaisia, sonninrenkaalla, ongelmalaseilla ja terapialeikkauksella varustettuja ja sukupuoleltaan moninaisia?
Vierailija kirjoitti:
Me vassarit ollaan työssä käyvien autoilijoiden puolella, me ollaan itsekin niitä. Vasemmisto on ainoa puolue, joka haluaa pitää kaikki suomalaiset leivän syrjässä kiinni. Toiset on vaan niin aivopesty tuohon "Vihervasemmisto" - sontaan.
Miksi sitten kaikki vasemmistopuolueet vihreät, vasemmisto ja sdp ovat varsinkin pienituloisia autoilijoita vastaan? He kannattavat kaikki ilmastoagendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sukupuolten lukumäärä
- naisen määritelmä
Mikään näistä aiheistasi ei liity vasemmistolaisuuteen. Vasemmiston agenda on työläisten puolen pitäminen, ei sukupuoliasiat.
Vasemmistohan noita on ylläpitänyt. Vasemmistonaiset ovat esimerkiksi nimenneet naisten oikeudet pillufeminismiksi ja Unionin toiminta on kohdistettu itsensä naiseksi kokeville.
Niin, enkä ole viher-, vaikka vassari olenkin.