En kiinnosta yhtään naisia tinderissä
Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.
Kommentit (270)
Pitäis nähdä sinun profiili että voisi kommentoida mikä mättää. Mitä sulla lukee siellä?
Ilmeisesti ei kannata enää edes yrittää saada naista. Minulla ei ole rahaa maksullisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis nähdä sinun profiili että voisi kommentoida mikä mättää. Mitä sulla lukee siellä?
Monta kuvaa ja ihan jees. Kerron itsestäni ja pituus myös esillä.
Pyydä naispuolista kaveria katsomaan ilmoitusta voisiko sitä parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä naispuolista kaveria katsomaan ilmoitusta voisiko sitä parantaa.
Ei ole naispuolisia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kerrot itsestäsi? Ei tarvitse laittaa suoraa kopiota jos et halua mutta kerro jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko pienellä paikkakunnalla vai suuremmassa kaupungissa, kuten pk-seutu, Tampere tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko pienellä paikkakunnalla vai suuremmassa kaupungissa, kuten pk-seutu, Tampere tms?
Juu asun Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko ilmoitus on ollut? Perjantaisin aktiivisinta...
Hetken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kerrot itsestäsi? Ei tarvitse laittaa suoraa kopiota jos et halua mutta kerro jotain.
Perusjuttuja, mutta olen kyllä pitkä ja ihan komeaksi monet naiset sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei kannata enää edes yrittää saada naista. Minulla ei ole rahaa maksullisiin.
Haetko parisuhdetta vai pelkkää seksiä Tinderistä? Tämähän vaikuttaa vahvasti siihen, miten profiilisiasi arvioidaan
Vierailija kirjoitti:
Oken, ehkä vääränä ikisinkkuna noin 40 vuotiaana heteroniehenä vääröhenkilökommentoimaan kunnen ole Tinder profiliasibnähnyt sanomaanbtai kommentoimaan mitään mutta silti minusta sinusta kettoo paljon se, ettänihmettelet, että niksi et saa Tinderissa naista ja sitten huokaat, etrei sulla ole varaa maksullisiin.
kerrotoko tämän saman myös profilissasi vai kirjoitatko sen liia näkyvästi rivien väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haetko parisuhdetta vai pelkkää seksiä Tinderistä? Tämähän vaikuttaa vahvasti siihen, miten profiilisiasi arvioidaan
No sekä että, mutta ei tule osumia niin eipä naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu asun Espoossa.
Etkä asu. Miksi VALEHTELET KOKO AJAN?
195 cm pitkä ja en nyt rumakaan ole.